מונה

שייט לאיסלנד ולפיורדים יופיה של הבריאה 17 יום 19.7 איסלנד, נורבגיה, הולנד, סקוטלנד – בהדרכת ד”ר דורון לימור

Holland America Line - הולנד אמריקה | 17 יום

קרוז של נופים עוצרי נשימה, פלאי איסלנד, מדינה עם תופעות טבע ייחודיות ומרהיבות וולקניות, גיאולוגיות. קרחונים, גייזרים, נביעות מים ממעבי האדמה. עולם חי, שמורת טבע, פיורדים וכפרים ציוריים המתערסלים בחיכם. שייט בתוך גלויה עם צבעי לבן- כחול-ירוק, שרידים לקרחונים שנסוגו, פיורדים כחולים השלוחים כאצבעות קסומות בין ירוק עד. צבעם של המים בין כחול קריסטלי קר נורבגי עמוק ועד לתורכיז ויקינגי חם. איסלנד המדינה המיוחדת ביותר שיופיה אינו דומה לכלום.

 

למה דווקא איתנו?

  • מדריך מלווה מומחה ליעד, מעניק מימד של חוויה למסע.
  • שירותים ללא פשרות
  • בכל יום עגינה לפני\אחרי השייט אוטובוס צמוד וסיור מודרך
  • מחיר אטרקטיבי כולל סיורים וכניסות לאתרים
  • חדרים נבחרים במיקום מועדף בספינה

מסלול ההפלגה

ימים 19.7 יום שישי

ת"א אמסטרדאם

לאחר הנחיתה ניסע אל אמסטרדאם העיר המרכזית, בירת הולנד, מהקסומות בעולם. נצא לסיור שבין תחנת הרכבת המרכזית לכיכר דאם, מרכזה של העיר. סביב הכיכר נראה את ארמון המלכה. נבקר ברובע היהודי ונראה את בית הכנסת הפורטוגזי העתיק. נמשיך בהליכה מבית האופרה לכיוון שוק הפרחים ומגדל המטבעה מונטורן,שם נעשה הפסקת צהריים . אחה הצהרים נראה את כיכר רמרנדט לאחר סיום הסיור ניסע למלון לביצוע צ’ק אין ולזמן חופשי בערב.

שייט מאמסטרדאם
ימים 20.07 שבת

אמסטרדאם

בשעות הבוקר נצא לשייט בתעלות אמסטרדאם. שייט קסום, הדרך הטובה והיעילה ביותר להכירות עם העיר. התעלות עם הרחובות של העיר והשייט בתעלות מעניק מבט פנורמי על העיר. בשעות שלפני הצהרים ניסע לנמל, נעבור הליך קליטה ונעלה לספינה מהיפות והאלגנטיות ביותר.
הפלגה בשעה 15:00

שייט מאמסטרדאם
שייט מאמסטרדאם
ימים 21.07 ראשון

יום ים

יום מנוחה כיפי בספינה בבוקר נקיים מפגש והרצאת העשרה עם המדריך. ההפלגה צפונה אל מעבר לחוג הארקטי, בעונה זאת של השנה, בה השמש אינה שוקעת, תופעה שנקראת ‘שמש חצות.

ימים 22.7 שני

איידפיורד

שעות עגינה 08:00 עד 17:00
סיור מודרך 09:00 עד 16:00
סטוונגר עיר יפהיפיה עם אוריינטציה לתרבות. העיר בה מתקיימים פסטיבלים, מופעים, מוזיאונים ואירועים. הנוף המקסים שסביב העיר הוא ההשראה לפריחה התרבותית של העיר. סטוונגר היא גם עיר אוניברסיטאית צעירה ותוססת. סטוונגר היא מרכז מקור הנפט של אירופה. ניסע אל מחוץ לעיר, לאורך הפיורד לתצפית נוף מאתר שלושת החרבות ומגדל התקשורת. לאחר מכן נמשיך בסיור רגלי , נעלה אל Gamle Stavanger שנקראת גם Old Stavanger, חלק ממרכז העיר הישן שניצל מהרס כאשר רוב האזורים המרכזיים עברו מודרניזציה לאחר מלחמת העולם השנייה. הוא כולל כ -170 בתי עץ וקוטג’ים משלהי המאה ה -18 ועד ראשית המאה ה -20
נטייל ברחוב הצבעוני המפורסם מרכז העיר, נראה את בתי הקפה הרבים והמסעדות לאורך הרחוב, נמשיך לכיכר השוק, נראה את הקתדרלה המרשימה מהמאה ה -12, נחזור אחורה בזמן דרך תקופות שונות ונלמד על החשיבות הרבה של העיר לפיתוח וכלכלה.

קרוז לפיורדים עם נופים ויקינגיים בנורבגיה
שייט לפיורדים סטוונגר
ימים 23.07 שלישי

Lerwick סקוטלנד

שעות עגינה 08:00 עד 16:00 (ירידה בסירות)
סיור מודרך 09:00 עד 15:00
לרוויק נמצאת על קבוצת איי שאטלנד שנמצאים צפונית לאנגליה בים הצפוני. הארכיפלג מאופיין כאנגלי עם ציוויון נורדי ויקינגי. עיקר עיסוקם של התושבים, הנורדים שבאי, מדיג ואנרגיה. סביב האי קידוחי נפט וגז רבים, טורבינות. הנוף של האי נשלט על כרי דשא אינסופי ובעלי חיים שאופייניים למקום. נערוך סיור בעיר העתיקה הציורית של לווריק. ניסע אל שפת אגם Loch Clicimin שם מצויים שרידים של מצודה עתיקה. משם ניסע אל טירת Scalloway שנמצאת בחצי אי וסביבה ים בין מצוקים חבויים לגונות מרהיבות ונופים מדהימים. בהתאם ללוח הזמנים נמשיך אל מבשלת הבירה המפורסמת Lerwick Brewery לסיור של טעימות. נמשיך אל המגדלור המפורסם של האי ממנו נשקפים נופים קסומים.

Lerwick סקוטלנד
Lerwick סקוטלנד
ימים 24.07 רביעי

יום ים

הספינות של הולנד אמריקה מאופיינות כמפנקות סולידיות, עם שירות אישי. ביום ההפלגה נוכל להינות מכל השירותים המפנקים של הספינה. להשתכשך בבריכות ובג’קוזים, להתמכר לספא (כרוך בעלות), להינות ממגוון המופעים בספינה או מהפעילויות.

ימים 25.7 חמישי

Himaey – איסלנד

עגינה מ 08:00 עד 17:00 (ירידה בסירות)
סיור מודרך 09:00 עד 15:30

ריקוויק – איסלנד
ימים 26.07 שישי

ריקוויק – איסלנד

עגינה 07:00-20:00
סיור מודרך 09:00-18:00
ריקוויק, עיר הבירה הצפונית ביותר בעולם. עיר שסביבה תופעות טבע ייחודיות, בתים בצבעי פסטל מרהיבים. עורקי לבה, נקיקי מים גיאותרמיים, החורצים את קליפת כדור הארץ ומבעבעים באופן קבוע. עיר של עושר תרבותי, פסטיבלים, גלריות, מעצבים ומוזיקאים. נערוך סיור פנורמי להיכרות עם העיר, נראה את בית האופרה ‘הרפה’ בסגנון ארכיטקטוני חדיש, כמו נבל, שתופס את העין. היעד הבא ה’פרלדן’ – ‘הפנינה’ המקום המפורסם ביותר בריקוויק, כיפת זכוכית על 6 מיכלי מים ענקים שמספקים את המים לעיר. המבנה ששולט בקו העיר ריקוויק כנסיית הדלגרים Hallgrímskirkja. כנסייה בעיצוב מעניין שהצריח שלה בנוי כמו מעברת שמוכנה לשיגור לחלל. נראה את הפסל ‘הנוסע אל השמש’, פסל מתכת במרכז העיר ואת בית העירייה היושב על קו המים.
ניפרד מהעיר אל שמורות הטבע המדהימות של איסלנד, טבע ייחודי. נבקר בשבמורת הטבע פארק ת’ינגוואליר פארק מרשים אתר מורשת של אונסקו שם נראה גם את הגייזר Strokkur סילון של קיטור המתפרץ כל 10 דקות ממעבי האדמה. נמשיך אל מפלי הזהב היפים ביותר באיסלנד, פרושים לכל רוחבו של נהר קוויטה.

ריקוויק – איסלנד
ריקוויק – איסלנד
ימים 27.7 שבת

איספיורד Isafjordur איסלנד

עגינה 08:00 עד 17:00 (ירידה בסירות)
סיור מודרך 09:00 עד 16:00
איספיורד נחשבת למרכז הפיורדים במערב. סביב העיירה הנופים עוצרי נשימה ממגנטים מורדות הרים עם פסגות לבנות, מפלים נושקים לפיורד. משבי רוח צפוניים מאיסלנד שמוים למקום כאילו תלוש ומנותק מהעולם. נערוך סיור במרכז העיירה, בית החולים הישן, בית התררבות והספריה. ניסע אל מפלי Dynjandi מהיפים ביותר באיסלנד.
אחה”צ מומלץ לעלות לסיפונים הפתוחים העליונים להינות מהנופים כשהספינה משייטת בתוך איסהפיורד.

איספיורד Isafjordur איסלנד
איספיורד Isafjordur איסלנד
ימים 28.7 ראשון

אקיוריירי Akureyri Eyjafjordur

עגינה 08:00 עד 17:00
סיור מודרך 09:00 עד 16:00
העיר השנייה בגודלה באיסלנד. עיר ממש יפה בקצה הפיורד אייפיורד הארוך ביותר באיסלנד. סביב הפיורד רכסי הרים, יערות ירוקים ביניהם עמקים פוריים. ניסע אל שמורת הטבע מיווטן, מהיפות באיסלנד. האתרים בהם נבקר בשמורה הם נבקר המרחצאות הגאותרמים Hverir הנוף מזכיר את פני הירח, מרחבים שוממים שמשובצים בהם גבעות פולטות קיטור, בריכות גופרית מעשנות, כמו סרט מעולם אחר. נמשיך אל עמודי הבזלת Dimmuborgir עמק שכולו גן סלעים ועמודי בזלת סביב אגם מיבטאן. הטיול לאורך השבילים שלצדכם עמודי הלבה מזכירים טירות עתיקות, מכאן רק אתם והדמיון. נמשיך אל המכתשים המדומים . Skutustadagigar נוף וולקאני עם גבעות פעורות לוע של לבה רותחת. נשוב ככל שהזמן יותיר לזמן חופשי בעיר. נבקר באוסהולמור, מרכז העתיק של העיר, הכנסייה המקסימה ארכיטקטורה ייחודית עם 2 צריחים.

אקיוריירי Akureyri Eyjafjordur
פיורד נורבגיה
ימים 29.7 יום שני

Djupivogur שייט לאורך Breidafjordur איסלנד

שעות עגינה 10:00 עד 18:00
סיור מודרך 10:30 עד 17:00
Djúpivogur, כפר דייגים שקט עם פחות מ-500 תושבים, שוכן על החוף המזרחי של איסלנד ומתוארך לימי הוויקינגים. הסביבה הטבעית של הכפר היא המגנט למבקרים. הכפר ממוקם על Berufjörður, בסמוך לפלאי טבע מדהימים כמו קרחון Hofellsjökull. בקצה המזח נראה מייצג של ביצי ציפורים Gleðivík מפוסלים. נמשיך לתצפית על הר הפירמידה Bulandstindur שגובהו 1,069 מ’ מהיפים באיסלנד. ההר נוצר מרבדים של שכבות בזלת בתהליכים שמתאורכים 8 מיליון שנים. ההר נחשב מקור אנרגיה ל’רוחניקים’ ומיסטיקנים. נמשיך אל צוקי ווסטהורן הקרויים על שם ההר, המקום המצולם ביותר באיסלנד. רכס שנשקף על אגם שצורתו מרשימה ביותר. בין גאות לשפל מורדות לבה. לאן שלא תטיילו באזור, תיתקלו בנופים מדהימים ובנוף המעוצב על ידי קרחונים ופעילות גיאותרמית. נשוב אל הכפר בו עוגנת הספינה ובמידה ויוותר זמן חופשי לכפר עצמו הוא ביתם של אתרים מסקרנים כמו Langabúð, בית עץ שנבנה בשנת 1790, שכיום שוכנים בו חפצים הקשורים למסורת העממית של איסלנד. (אלה כוללים אמונה ב”אנשים מוסתרים” שחיים בנופים העתיקים סחופי הרוחות של סלע, קרחון ולבה.)

ימים 30.7 שלישי

יום ים

יום מפנק בלב ים.

ימים 31.7 רביעי

Stornoway סקוטלנד

עגינה משעה 08:00 עד 17:00
סיור מודרך 08:30 עד 16:00
מקום שמשמר את התרבותת הגאלית, עשיר בנופים קסומים מסביב. Stornoway האיים ההיברידיים. ניסע לבקר במעגלי האבנים העומדות Calanais Standing Stones. ננשיך אל Blackhouse Arnol כפר ציורי היסטורי של בתים מסורתיים. נראה את טירת Lews המרשימה שמשתקפת על אגם כחול עמוק. הטירה עצמה שוחזרה הסגנון הוא גותי מרשים.

ימים 1.8 יום חמישי

Invergordon אינברגורדון

עגינה משעה 07:00 עד 16:00
סיור מודרך 09:00 עד 15:00
נתחיל את היום בסיור פנורמי באינברגורדון. נצא אל העיירה דורס לתצפית על אגם לוך נס המפורסם. אגדות רבות, עדויות סביב האגם והמפלצת ששוכנת במעמקיו. נמשיך אל מצודת אוגוסטוס שם נראה את פלאי הטכנולוגיה מעליות מגשרות מפלסים בתעלה הקלדונית שנמשכים עד הים. נמשיך אל אינוורנס, בית העירייה, משם נשקפת תצפית מרהיבה והאנדרטה של פלורה מקדונלד. אינורגורדון מפורסמת תודות לגרפיטי וציורי הקיר המפורסמים המקשטים את כותלי הבתים.

ימים 2.8 שישי

יום ים

היום היעד הוא הספינה. הספינה הופכת לריזורט מלון מפנק שכל השירותים לרשותכם.

ימים 3.8 שבת

אמסטרדאם

עגינה 07:00
ירידה מהספינה 08:30
ניפרד מהספינה ומאמסטרדאם ליום קסום. עם בוקר נבקר במרקן וולנדם, עיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד. העיירה ידועה בעיקר בזכות התרבות ההולנדית האותנטית שהיא מייצגת. העיר וולנדם נכבשה מהים באמצעות סכרים. זכורה לכולם אגדת הילדות על הילד שסתם באצבעו את החור בסכר שאיים להטביע את תושבי העיירה. זאת עיירה ציורית פסטורלית ששימשה כמקור השראה לאומנים רבים, ניתן לשוטט בהנאה בין בתי העץ, הכנסיות היפות, יריד תלבושות הולנדי אותנטי, דוכני אוכל מקומי ועוד טעימות רבות מהמסורת ההולנדית. כמובן שנבקר במפעל גבינות הולנדי מקומי, נכיר את התהליכים הייחודיים למקום ונטעם את ממגוון הגאודות במקום. נמשיך אל כפר הדייגים מרקן, הקסום, אוטנטי, ציורי, שהיה עד לפני 60 שנים אי מבודד.
לקראת שעות הערב נשוב ללינה במלון בפריפריה של אמסטרדאם

שיט מאמסטרדאם
שיט מאמסטרדאם
ימים 4.8 ראשון

אמסטרדאם

עם בוקר הסעה מהמלון לכיוון שד”ת אמסטרדאם שם נמריא בטיסת החזרה.

על הספינה Nieuw Statendam

חברת הקרוזים היוקרתית הולנד אמריקה ידועה כחברה מובילה בענף הקרוזים בכל הקשור לאיכות. איכות מוקפדת של שירות, ספינות ואוכל גורמה כולם באים לידי ביטוי בעוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה שנקראת Pinnacle-השיא, הגדולה ביותר בצי של הולנד אמריקה.הסנדקית של הספינה נבחרה עופרה ווינפרי.  במרכזה הספינה חלל אטריום מפואר. טכנולוגיית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה עם אלמנטים ארכיטקטוניים מעולם המוזיקה. עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות. הספינה משייטת במסלול מאוד מבוקש במהלך הקיץ מאמסטרדם לפיורדים של נורבגיה.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america
koningsdam cruise - holland america

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות ישירות אל-על כולל כבודה 20 ק"ג טרולי 7 ק"ג ומסים

  • ת"א - אמסטרדאם06:00-10:10
  • אמסטרדאם - ת"א11:25-17:00

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
19/07/2024 04/08/2024 Nieuw Statendam לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
חלון לים
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
4,739$
Room Image

מחירים לחלון לים

אדם בחדר זוגי
5,299$
Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
5,939$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה עם אל-על לאמסטרדאם כולל כבודה כבודת יד ומסים
  • שייט 14 לילות על בסיס פניסון מלא + כולל מסים
  • 2 לילות במלון 4* באמסטרדם על בסיס לינה וארוחת בוקר לילה לפני ולילה אחרי
  • סיורים מודרכים בכל נמלי העגינה לפני אחרי ושייט
  • כניסות לאתרים כמפורט במסלול
  • מלווה מדריך בכיר
  • טיפים בספינה ששווים 224$ לנוסע

המחיר אינו כולל

  • ביטוחים
  • הוצאות אישיות

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים