מונה

שייט במערב הים התיכון כפרי דייגים ציוריים וריביירות נוצצות 9 ימים MSC Seaview

MSC - אמ אס סי | 10 ימים

צ'ינקווה טרה
שייט מיוחד במסלול שונה, עם ספינה מפוארת. השייט יוצא מבירת קתלוניה ברצלונה. המסלול מיוחד כולל את קאן שבחוף התכלת של צרפת המרינה בה עוגנות היאכטות של עשירי עולם, נוצצות ומפוארות. פורטופינו הגלויה היפה ביותר שלחופי הים הליגורי, עיירת דייגים ציורית בצבעי פסטל. צ'ינקווה טרה 5 הכפרים התלויים על שן צלע שלמרגלותיהם ים תורכיז עמוק. רומא בירת איטליה, העיר שהיתה אבן יסוד המרכזי בעולם לעולם הנצרות הקתולית לאומנות ואימפריה ששלטה בעולם. פלמה דה מיורקה אי נופש קסום.

למה דווקא איתנו?

  • המחירים והדילים הכי אטרקטיבים בשוק. שקנינו מראש במחירים זולים
  • מלאי חדרים במקומות ידועים ובקטיגוריות מובחרות
  • מעטפת מלאה של טיול בסוף השייט, מלון לפני השייט והעברות
  • שירות מקצועי ואדיב במיוחד

מסלול ההפלגה

ימים שישי

ת"א- ברצלונה

לאחר הנחיתה בברצלונה העברה למלון. לרשותכם יום להיכרות עם העיר היפה. העיר, בירתה של חבל קטלוניה היא מוזיאון פתוח. ההיכרות עם ברצלונה תחל תמיד מכיכר קלטלוניה המרכז של העיר נקודת מוצא לאתרים המרכזיים של העיר. ממזרח שדרת הראמבלס, השדרה שתמיד עמוסה מבקרים, מצדה האחד הרובע הגותי העתיק, רשת סמטאות של בתים עתיקים, אוירה של עיר עתיקה עם איפיון משלה. מצדה השני של השדרה שוק לה בוקריה, הססגוני. גן עדן לחובבי גירוי קולונרי ולפודיס. דוכני פירות במגוון צבעים מרהיבים, מיצים סחוטים, מעדניות של בשרים ונקניקים, שלל מבחר דגי הים ופירותיו. במורד השדרה בסמוך לים כיכר קולומבוס, בראש האובליסק פסלו של ככריסטופר מצביע לכיוון אמריקה, משם יצא למסעות הגילוי שלו. מכיכר קתלוניה לכיוון מערב יוצאת שדרת היוקרה פסאו דה גרסיה. לאורכה חנויות מרהיבות של כל מותגי האיכות הבינלאומיים. בהמשך שדרת גרסיה הבתים הציוריים והמוזרים קאסה מילה הצבעוניים עד קתדרלה היפה ביותר סרגלדה לה פמיליה עם המגדלים שעיצב דאודי.

ברצלונה
ברצלונה
ימים שבת

ברצלונה

הפלגה 17:00
שעות הבוקר זמנות להשלמת הביקור בברצלונה. המלצתנו לנסוע עד לפארק גואל לעלות באמצעות הקרוניות. פארק גואל עם סמל הלטאה המפורסם הוא גן עדן ירוק והבונוס הוא התצפית המרהיבה על כל העיר ברצלונה הפרוסה למרגלותיכם. בפארק גואל המוזאיקות והקרמיקה הססגוניים אופיינים לעיצוב של גאודי. בשעות הצהרים המוקדמות תצא הסעה מהמלון לאיסוף לנמל, שם נעבור תהליך קליטה ועליה לספינה המפוארת שתשמש כריזורט שלנו בשבוע הקרוב.

ברצלונה
שייט מברצלונה ספרד
ימים ראשון

קאן קורט דה אז'ור

שעות העגינה 08:30 עד 17:30
הספינה תעגון מול בירת הריביירה הצרפתית קאן. העיר הנוצצת של עשירי עולם. העיר בה מקיים פסטיבל הסרטים הבינלאומי שנקרא על שמה. המקום בו כדאי להתחיל את ההיכרות הוא מהטיילת המפורסמת Croisette עם שדרת עצי הדקל שמצדה חוף חולי זהוב גובל בים כחול עמוק נקי קריסטלי. מצדה השני בתי המלון המפוארים ואולם הקונגרסים והפסטיבל שבחזיתו מוטבעות כפות ידיהם של שחקני קולנוע מפורסמים. שדרת הקניות הנוצצת עם חנויות היוקרה Rue d’Antibes גן עדן לבעלי המאה. קאן היא גן עדן לפודיס חובבי חוויות קולינארית לארוחת צהרים בלתי נשכחת. קאן היא נקודת ההתחלה לרצועת חוף מהיפות בכל אירופה, חופי התכלת Corte de Azur רצועה הנושקת לחוף ים מרהיב, אורכה כשעה נסיעה. לאורך הרצועה הכפר הציורי ‘אז’ ובסופה מונטה קרלו ומנקו.

קאן
קאן
ימים שני

גנואה

עגינה 7:00 עד 18:00
גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה, עם טיילת ארוכה נושקת לחוף לכל אורכה. את יום העגינה ניתן להעביר בהליכה קצרה אל מרכז העיר עצמה למספר שעות. לעיר יש אופי שונה, כיכרות מרהיבות, שדרות וארמונות. האופציה הטובה יותר לנסוע למרחק שעה נסיעה, אל פורטופינו. עיר דייגים היפה, הרומנטית והציורית ביותר בים התיכון. ציבעונית, בתי קפה, מסעדות וקסם מיוחד. תדמיינו עיירה עם עיצוב איטלקי קסום בניינים צבועים בגווני פסטל, וורוד, כתום צהוב. הבתים נושקים לים, לגונה בצבע תורכיז עמוק צלולה כבדולח. אם זה נשמע לכם כמו גלויה, מדובר בפורטופינו.

פורטופינו
פורטופינו
ימים שלישי

לה ספציה

עגינה 07:00-18:00
הספינה עוגנת בנמל לה-ספצייה איטליה. מלה-ספציה ניתן לנסוע: לפיזה 50 ד’ נסיעה; פירנצה שעתיים, צ’ינקווה טארה שעה.
לה-ספצייה בירת הריביירה הליגורית איטליה, עיירה ציורית התלויה על חצי אי כצוק מעל ים כחול עמוק. מנגד איים קסומים השוכנים במרכז מפרץ המשוררים, על שם הסרנדות והפואמות שנכתבו עבור פנינה זו. Chinque Terre הכפרים התלויים צ’ינקווה טארה. חמשת כפרי דייגים אלו, הוכרו כאוצרות של אונסקו והם בנויים על “שיני סלע” הממוקמים במפרצי ים קסומים.

צ'ינקווה טרה
צ'ינקווה טארה
ימים רביעי

צ'יביטבקיה (רומא)

עגינה 07:00 עד 19:00
הספינה תעגון בנמל צ’יביטבקיה הסמוך לרומא. ניתן לקחת שאטל של חברת השייט עד ליציאה מהנמל ומשם מרחק הליכה קצר אל תחנת הרכבת משם יוצאת כל 20 דקות רכבת אל רומא.
רומא, העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה כבירת הקיסרות הרומית, העולם הנוצרי קתולי, או בירת הארכיטקטורה והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. את היום ברומא ניתן לחלק ולבחור בין מגוון אופציות. 1. רומא הנוצרית והאומנותית האטרקציות של בירת העולם הקתולי: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו. כנסיית סן פייטרו אין וינקולי שנמצאת ליד הקוליסיאום, שם נמצאת יצירת האומנות של מיכאלאנג’לו – פסל משה. 2. יום סביב האתרים מתקופת האימפריה הרומית, הפנתיאון, הקוליסיאום והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. 3. למעוניינים ביום קליל הכולל את מרכז רומא כיכרות האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות. חובבי השופינג ימצאו ברחוב וייה דל קורסו את המגנט.

רומא
רומא קוליסיאום
ימים חמישי

יום ים

יום כיפי בו הספינה בפעילות מלאה. ניתן להצטרף לסדנאות, פעילויות ספורט, בידור. ניתן להינות ולהירגע משלל האטרקציות בספינה, שפת הבריכה, הג’קוזי, פארקי המים, הספא המפנק

ימים שישי

פלמה דה מיורקה

עגינה 09:00 עד 23:00
בירתה של מיורקה, ממוקמת בדרום האי, במפרץ שמפורסם בשקיעות השמש הנצחיות והיפות ביותר. אי מרכזי בים התיכון שימש כנמל מוצא לתרבויות היסטוריות שונות בתקופות שונות. בימי הביניים הערבים שהותירו את חותמם בארכיטקטורה מוסלמית במיטבה ומרחצאות. בתקופות מאוחרות יותר הנצרות עם הקתדרלה, כנסיות וארמונות מרהיבים ביופים. מהספינה יוצאות הסעות (בתשלום) עד קרוב אל האטרקציה המרכזית של האי קתדרלה ‘לה סאו’ הקתדרלה של פלמה מבנה גותי מרשים עם יצירות אומנות ביניהם של רובנס. מהקתדרלה נמתח מדרחוב אל העיר העתיקה לאורכו בתי קפה, מסעדות וחנויות. ניתן לעלות לתצפית על העיר ממצודת דה בלוור. משפחות עם ילדים יוכלו להעביר מספר שעות בכיף באקוואריום של העיר עם בריכות הכרישים והתצוגה המרהיבה

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים שבת

ברצלונה

ירידה מהספינה 08:00
בשעה 09:00 תצא הסעה שתיקח אתכם ליום כיף טיול מודרך בעברית בקוסטה בראווה. קוסטה ברווה היא רצועת חוף עם נופים עוצרי נשימה מצוקים הנשברים בקו החוף עיירות חוף קטנות וקסומות הנחבאות בין לגונות קסומות. נותיר זמן חופשי לשופינג ונסיים בשד”ת של ברצלונה המראה מוצאש אחרי חצות.

ימים ראשון

ברצלונה-ת"א

הטיסה תמריא בחצות של מוצאש מברצלונה ותנחת בת”א

על הספינה MSC Seaview – אמ אס סיוויו

ספינה שהושקה מאי 2018 של חברת השייט MSC Cruises שייכת לצי הספינות המפוארות ביותר שישייטו באירופה. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאויים והחלומות של כל אחד.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC Seaside
MSC Seaside - אמ אס סי סיסייד

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות אל-על כולל מסים וכבודה

  • תל אביב - ברצלונה 05:45-09:25
  • ברצלונה - תל אביב 00:45-05:55

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
16/08/2024 25/08/2024 MSC Seaview – אמ אס סיוויו לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
2,545$
Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
2,915$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה עם כבודה ומסים
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא+ כולל מסים
  • לילה במלון 4* לפני השייט
  • העברה משד"ת-למלון; מלון-נמל
  • בתום השייט מהנמל ליום סיור מודרך בקוסטה ברווה שיסתיים בערב בשד"ת
  • טיפים בשייט ששווים 84 יורו

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוח נסיעה
  • הוצאות אשיות בשייט

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים