מונה

הפלגות עם רויאל קאריביין RC Royal Caribbean cruises

מאת מערכת מונה קרוז

רויאל קריביאן - royal caribbean ships

חוויית השייט עם RC Royal Caribbean cruises עולה על כל דמיון. צי מרהיב של אוניות פאר עם אטרקציות ופעילויות, מגוון רחב של אפשרויות גסטרונומיות ופינוקים. אבל לפני שהזמנתם, חשוב שתדעו מה כבר כלול בחבילת ההפלגה.

חוויה קולינרית ב- Royal Caribbean cruises

בכל הפלגה יש מספר מסעדות – ללא תוספת תשלום

מסעדת בופה המציעה תפריט עשיר לבחירתכם ארוחות בוקר, צהריים וערב.

חדר האוכל המרכזי של הספינה מציע ארוחת ערב ע”פ המשמרת שהוזמנה. בד”כ משמרת ראשונה מתחילה ב 17:30-18:00 או משמרת שנייה שמתחילה  20:00-20:30. ארוחת הערב בחדר האוכל הראשי היא על א קארט, תפריט לבחירה.

בנוסף מגוון אפשרויות חינמיות כגון פיצריה, כריכים, נקניקיות, המבורגר וכדומה. חשוב לברר מה מבין המקומות על הספינה מציעים אוכל ללא עלות.
תוכלו לקבל הכוונה מדויקת של המקומות עם עלייתכם לספינה. ההיצע הגסטרונומי שכלול רחב להפליא וניתן בהחלט ליהנות מתפריט מגוון.

השתייה

בבופה יש מיכלי שתייה עם לימונדה, או רכז תפוזים, אייס תה ומים. זמין לאורך כל היום

בארוחות הערב בשולחן מים זמינים

חדר האירוח ב- Royal Caribbean cruises

ההפלגה עם RC כוללת במחיר את חדר האירוח בו תשהו במהלך ההפלגה, כאשר מראש אתם בוחרים את חלל האירוח המועדף עליכם לפי הרכב המשתתפים והשדרוגים המופיעים כמו למשל, חדר ספא או חדר עם מרפסת, חלון לים וכדומה.

תוכנית לילדים ב- Royal Caribbean cruises

הפלגת נופש משפחתית היא הנאה גדולה וברויאל קריביאן מציעים לכם תוכנית הרפתקאות המיועדת לנופשים הצעירים בגילאי 3-17 מרגע שהמועדון נפתח עד 22:00 כל יום ללא עלות. בין השעות 22:00-2 לפנות בוקר יש אפשרות לשלם על מנת להשתמש במתקני המועדון. כמו כן, יש תוכנית לתינוקות בגילאי חצי שנה עד 36 חודשים ולרוב יש אזור משחק לגילאים אלה ללא עלות נוסך, אך בהשגחתם של ההורים.

פעילויות במגוון סגנונות ב- Royal Caribbean cruises

הרוב המכריע של פעילויות השייט עם RC Royal Caribbean cruises כלול כבר במחיר ההפלגה, כאשר תוכלו לעקוב אחר הפעילויות לפי לוח הזמנים המוצג על הסיפון. רוב הפעילויות ללא תשלום כוללות הדגמות בישול, משחקי בריכה, הקרנת סרטים, שעשועי טריוויה, שיעורי ריקוד ועוד. פעילויות המוצעות בתשלום הן לרוב פעילויות כמו שיעורי כושר, בינגו, טורניר קזינו, שירותי ספא וכדומה. גם ההופעות בתיאטרון המלכותי כלולות בתעריף השיט בין אם מדובר במופעי קסמים, קומדיות, מוסיקה חיה או מופעים בהשתתפות הקהל.
כמו כן, השימוש במתקני הנופש השונים הוא חופשי לפי תורות כמו למשל, סימולטור גלישה, קיר טיפוס, מיני גולף, מגלשות מים, מגרשי ספורט דוגמת כדורסל, טניס, כדורעף, כדורגל, משטח החלקה על הקרח ללא עלות. הכניסה לחדר הכושר אף היא ללא עלות כאשר בחדר הכושר מתגוון מתקני כושר כמו גם מסלול ריצה. מכון הכושר מציע מגוון שיעורים בעלות נוספת כמו יוגה, ספינינג, פילאטיס וכדומה.
הגישה לבריכות בספינה כלולה במחיר, לרבות כיסאות, ג’קוזי, אזורי סולריום המוגבלים למבוגרים בלבד. עם זאת, חלק מהאזורים בסיפון שמורים לאורחי הסוויטות בלבד.
ההפלגה החלומית עם רויאל קאריביאן מציעה לכם הנאות רבות הכלולות במחיר. שיהיה שייט נפלא!

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה