מונה

הפלגות נופש מומלצות לחופשת הקיץ 2023

מאת מערכת מונה קרוז

קרוז לים הבלטי

הקיץ מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן להבטיח חופשה בלתי נשכחת – קרוז חלומי בספינת פאר עם כל הפינוקים וביקור היעדים הכי נחשקים. לפניכם 4 הפלגות נופש מומלצות שאסור לפספס בעונה החמה הקרובה. שלא תגידו – לא ידענו.

הפלגות נופש קיץ 2020

למה לבחור? ספרד איטליה וצרפת בחופשה אחת

היופי בקרוז הוא שאתם יכולים ליהנות ממגוון יעדים בהפלגה אחת לי לארוז מזוודות ולפרוק כל פעם מחדש. יבשת אירופה לא מפסיקה להפתיע כל פעם מחדש והמשולש המנצח – ספרד, איטליה וצרפת מככב בנבחרת הפלגות נופש 2023.
הפלגה זו יוצאת מברצלונה התוססת אחרי שהיה לכם זמן להתרשם מיצירות המופת של גאודי ומהרובע הגותי וכמובן מהשוק ולה רמבלה ועכשיו אתם מוכנים להכיר את בירתה של מיורקה – פלמה דה מיורקה המפורסמת בשקיעות רומנטיות וארכיטקטורה מוסלמית. לאחר מכן, תשוטו למרסיי, עיר הנמל הצרפתית ושער הכניסה לפרובנס השופעת מרבדי לבנדר ויופי אדריכלי שהיווה השראה ללוח הצביעה של סזאן. בהמשך ההפלגה תיפגשו עם היופי של הריביירה האיטלקית על החופים והצוקים וכפרי הדייגים ואפילו לנסוע מתחנת העגינה ישירות לרומא, בירתה של ארץ המגף שסיור בה מרגיש כמו הליכה במוזיאון פתוח. כמו כן, נאפולי של דרום איטליה והפלגה עתירת אטרקציות ועינוגים.

סבונה איטליה - שייט באירופה

לשוט בתוך אגדה

האיים הבריטיים נראים כאילו הם יצאו עכשיו מסרט מצויר של וולט דיסני על הטירות, הארמונות, הגנים והנופים הדרמטיים. שייט זה מתחיל באמסטרדם וממשיך להיילייט של סקוטלנד- העיר אדינבורג ששמרה על צביון של ימי הביניים עם ארמונות, קתדרלות, גנים והיסטוריה שמתעוררת לתחייה. כמו כן, אגס נס המסתורי ששמו נקשר במפלצות המסתתרות במעמקיו ומשם לאירלנד הקסומה עתירת הטירות הדומיננטיות והרחובות הציוריים ודבלין עם סיפורי הויקינגים והבירה שזורמת כמו מים. כמו כן, ווילס ואתרים ירוקים ושייט איי התעלה תוך כדי האזנה לסיפורים מהער המטלטל של האזור.

הפלגות לפיורדים של נורבגיה

הדרך הטובה ביותר להינות מטיול אל הפיורדים של נורבגיה היא דרך הים. הפיורדים הינם שרידים של קרחונים שנסוגו והותירו אחחריהם לשונות ים מחורצות בתוך היבשה. לשון הים, הפיורד בד”כ הם גלויה של נוף קסום. המים קריסטליים וצלולים, החופים וכל התפאורה מסביב היא של מפלים שוצפים, ירוק עד, מרבדים של דשא, יערות עד, כפרים ציוריים שהשתמרו.

הקיץ הזה תורכם לשוט לבלטיות

המדיניות הבלטיות המתעוררות סוחפות בקסמן ומהוות יעד אטרקטיבי להפלגה קיצית בלתי נשכחת. מקופנהגן הקוסמופוליטית שגדושה תעלות מים ופסלים ומשם ערי הנמל של גרמניה – רוסטוק וורנמונדה בהן בתים מהודרים, מטבעה עתיקה וסירות דייגים. טאלין אסטוניה היא בירת התרבות האירופאית שאתם חייבים להכיר עם רחובות ציוריים ומצודה ושרידי קומוניזם ומטבח נורדי משובח. הדובדבן שבקצפת היא ללא ספק סנט פטרסבורג בה ארמונות ומוזיאונים יוקרתיים עם יצירות אמנות וגנים מרהיבים ולא תסיימו את הקרוז בלי לבקר גם בהלסנקי בפינלנד וכן בשטוקהולם שוודיה.

קרוז לים הבלטי

הים האדריאטי והאגאי נפגשים

קו שייט אהוב נוסף הוא זה שיוצא מעיר נמל סמוכה לרומא ועובר בעיר הקיט היוונית ארגוסטוליון, שחבוקה הרים וחופים לנים ופירמידה וטיילת שנחשת לאחת היפות ביוון כולה. תפריט הקרוז כולל גם הכרות עם קוטור מונטינגרו – השער לריביירה של הרפובליקה היוגוסלבית לשעבר המוקפת הרי קארסט ובתים ונציאניים יפהפיים ונקודת תצפית ומבצר מרשים במיוחד. כמו כן, תשוטו לדוורבניק בקרואטיה המוקפת חומה ולעיר הנופש ספליט בה עיר עתיקה עם ארמון עוצר נשימה וכן לקורפו, מהיפים איי הים האגאי ואפילו לקטניה סיציליה ה ניתן לקר הר הגעש הפעיל אתנה הגדול באירופה ואפילו במלטה ובנאפולי. את הקיץ הזה בטוח לא תשכחו!

חפשו לעצמכם הפלגת נופש מומלצת לקיץ 2020 ותיהנו מקיץ גדול מהחיים

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה