מונה

קרוז שייט מאורגן לפיורדים של נורבגיה עם רויאל קאריביין Anthem of the Seas כולל לונדון. 10 ימים עם עוזי טאובר

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 10 ימים

אולדן פיורדים נורבגיה
5.7 עד 14.7
הפיורדים של נורבגיה ללא ספק מעניקים למבקרים את הנופים מהיפים ביותר בעולם. שייט לאורך הפיורד מעניק פרספקטיבה של מלוא עוצמתו ויופיו של הפיורד, חוויה המועצמת בשייט.
הספינה שייכת לסדרת קוואנטום אולטרה המצליחה של חברת השייט רויאל קאריביין. הסדרה מאופיינת כספינות שבנויות בעיצוב חדשני המתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. חוויה גסטרונומית מגוונת עם מספר רב של מסעדות נושא. סיפון הבריכות המשרה אוירה של אי נופש.

למה דווקא איתנו?

  • המחיר האטרקטיבי בשוק. קנינו מלאי מראש
  • עיסקה הכוללת טיסה סדירה, בית מלון 2 לילות בלונדון לפני השייט והעברות.
  • חדרים במיקום מובחר שנקנו מראש
  • שירות מקצועי ואדיב
  • כל הסיורים כלולים במחיר

מסלול ההפלגה

ימים 5.7 יום רביעי

ת"א -לונדון

לאחר הנחיתה נסיעה לעיר. נצא להרגיש איך “לונדון כן חיכתה לי”, נראה את הסמלים המובהקים של העיר. נתחיל את הסיור מתצפית על מצודת לונדון המקום שמסמל את היווסדה של לונדון במאה ה11 ע”י ויליאם הכובש. נמשיך אל הגשר המפורסם, סימן ההיכר של לונדון “טאוור ברידג”, המקום שמקפל בתוכו היסטוריה, ארכיטקטורה וחדשנות טכנולוגית. נלך לאורך הגשר ושבילי רצפת הזכוכית בין המגדל הצפוני לדרומי. מהגשר נמשיך לאורך גדת התמזה ונראה את הפרלמנט של לונדון מבנה מרשים בסגנון גותי, מהעתיקים בעולם, המבנה נקרא רשמית ‘ארמון ווסטמיניסר’. ליד הפרלמנט הביג בן המפורסם, מגדל השעון המפורסם של העיר. בתום הסיור ניסע אל המלון

לונדון
לונדון
ימים 6.7 יום חמישי

לונדון

את הסיור היום נתחיל בנסיעה דרך כיכר פיקדילי משם נמשיך דרך דאונינג 10 מעונו הרשמי של ראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק. נמשיך אל כנסיית ווסטמיניסטר, הכנסייה הרשמית של בית המלוכה לאירועים רשמיים חתונות- לוויה וכדומה. נחצה דרך פארק סנט ג’יימס, בהמשך ארמון בקינגהאם שם נערך טכס החלפת משמרות של בית המלוכה. מהארמון נעבור דרך קשת וולינגטון, על שם הדוכס. הקשת ידועה גם כשער החוקה ומסמלת את התשובה הלונדונית לשער הניצחון הפריסאי.
נמשיך אל הפארק המפורסם ‘הייד’ אחד מהראות הירוקות המפורסמות של לונדון, בימת הנואמים, סמל הדמוקרטיה משם כל אחד יכול לשאת את דברו. נותיר זמן חופשי לאורך רחוב אוקספורד בין בתי הכלבו והחנויות המפורסמות שבין כיכר מרבל ארץ’ לטוטנהם.

ימים 7.7 שישי

לונדון -סאותהמפטון

בשעה 9:00 נצא מהמלון בדרכינו אל נמל סאות’המפטון. בדרך נעצור לביקור באתר המפורסם סטון איינג’ stone henge מהאתרים הפרהיסטורים המפורסמים בעולם. לאחר ההגעה לסאותהמפטאון קליטה בנמל ועלייה לספינה. התמקמות בספינה המפוארת שתהיה הריזורט שלנו בשבוע השייט.
17:00 הפלגה

ימים 8.7 שבת

יום ים

יום של כיף בספינה המיוחדת עם האטרציות הבלעדיות.

ימים 9.7 ראשון

ברגן נורבגיה

11:00-20:00
סיור מודרך 13:30-18:00
ברגן, בירת ארץ הפיורדים, העיר הגשומה ביותר (כמעט כל יום גשם). העיר היפה ביותר בנורבגיה, שוכנת בקצה פירד שנקרא אוסטרפיורד. סמל ההיכר של העיר הנמל והבתים הציוריים, שמתוארכים לימי הביניים. עיר עתיקה שבמרכזה, בתי עץ ססגוניים מהמאה ה14 עדות לתקופה שהעיר שימשה כבירת הממלכה הויקינגית. בממרכז העיר שוק דגים ופירות ים ססגוני. העיר שוכנת למרגלות הר פלויין. נעפיל לתצפית מהמצודה העתיקה של העיר שנקראת ברגנהאוס. ניסע ברכבל מ Fløibanen. שום ביקור בברגן אינו שלם ללא ביקור בכנסייה עם הסיפור ההיסטורי Fantoft Stave, ציורית עתיקה שממחישה את הקונפליקט שבין האמונה הנורדית ויקינגית עתיקה לנצרות.

ברגן נורבגיה
ברגן
ימים 10.7 יום שני

אולדן Olden נורבגיה

08:00-18:00
סיור מודרך 09:00-14:00
כפר ציורי מהקסומים שלחופי נורבגיה, בקצהו של הפיורד שנקרא נורדפיורד. סביב הכפר מצויים שפע של אתרי תיירות קסומים, פיורדים כחולים, קרחונים ומפלים. נבקר בכפר ונעפיל אל הכנסייה שבמרומי הכפר. הנוף הקסום. נמשיך מחוץ לכפר הנופים נסביב הם מהיפים בנורבגיה. ניסע מהכפר אל קרחון טיסטריבינג, בריקסדאל שנמצא במרחק של 25 ק”מ. קרחון בריקסדאל הוא שלוחה קטנה של הקרחון הגדול ביותר באירופה Jostedalsbreen קרחון מרשים שסביבו שמורת הטבע הפארק הלאומי יוסטדלסברין. בנוסף לפיורדים יפים וקרחונים כחולי קרח. בקרחון נעלה על רכב טרולי להעצמת החוויה.

אולדן פיורדים נורבגיה
אולדן פיורדים נורבגיה
ימים 11.7 יום שלישי

גיירנגר נורבגיה

07:00-15:00
סיור מודרך 09:00-13:30
השייט בפיורד גיירנגר נחשב לטיול היפה ביותר. הפיורד, שיש אומרים היפה ביותר מבין הפיורדים של נורבגיה, ‘מלך הפיורדים’, מדורג כאחד מפלאי הטבע היפים בעולם. גיירנגר, פיורד ים כחול עמוק , מוקף בהרים ירוקי עד עם מפלים שוצפים. אשד המפלים יוצרים הילה של זרזיפי מים שקרואים על שם האפקט: “הינומת כלה”, “המחזר”, “שבע האחיות”. ניסע סביב הפיורד עד המפל המפורסם מביניהם Storseterfossen גובהו 330 מ’. גולת הכותרת של הטיול היא “דרך הטרולים”, נצא לטיול מרהיב ביופיו. נבקר במרכז המבקרים הנורבגי של הפיורד.

גיירנגר פיורד נורבגיה
גיירנגר פיורד נורבגיה
ימים 12.7 יום רביעי

האוגסיונד Haugesund

11:00-20:00
סיור מודרך 13:30-18:00
הספינה עוגנת בהאוגסיונד, העיר המרכזית של מחוז האוגלנדט, מקום שבעבר שימש כמרכז הממלכה הויקינגית, ‘בית מלכי הויקינגים’, עיר ציורית תוססת. העיר מסמלת נקודה היסטורית מדובר במקום בו התאחדה נורבגיה כממלכה. העיר נחשבת כמרכז התרבות והפסטיבלים של נורבגיה, פסטיבל הסרטים הבינל”א ופסטיבל הג’ז. היום נטייל בעקבות הוויקינגים.
אוולדסנס, בעבר חיו בה המלכים הוויקינגים. במשך 3,000 שנה שלטו ראשים ונסיכים, ומאוחר יותר ויקינגים, מאוחר יותר הם אלו שיעניקו את שמה לממלכת נורבגיה. אוולדסנס נחשב למושב המלכותי העתיק ביותר של נורבגיה, והיה מעון ראשי חשוב ומושב מלכותי הרבה לפני הוויקינגים. נבקר בכנסיית סנט אולב, המרכז להיסטוריה של Nordvegen.

פיורד נורבגיה
פיורד נורבגיה
ימים 13.7 יום חמישי

יום ים

יום שהספינה המיוחדת מציעה מגוון פעילויות מאירובי ועד משחקים, הפעלות ופינוקים.

ימים 14.7 יום שישי

סאותהמפטון- ווינזדור-ת"א

ירידה מהספינה 09:00 לאחר הירידה ניסע לביקור בטירת ווינזדור, אחד ממעונות בית המלוכה הרשמיים, המועדפים על המלך והנסיכים. ביקור שמעניק תחושה ‘של מלך ליום אחד’. הסיור בגנים המטופחים והיפים, חדרי המבנים. הטירה הוקמה ע”י וילאם הכובש בשנת 1066 כחלק מקו הגנה על העיר לונדון. בטירה כאלף חדרים, בחלק מאגפי הטירה ניתן לבקר ו’לנגוע’ בבית המלוכה. נבקר בבית הבובות של המלכה מרי ובקפלת סנט ג’ורג’ שם טמונים חלק ממלכי אנגליה, לאחרונה נקברה שם המלכה אליזבט. לאחר הביקור העברה לשד”ת טיסה חזרה.

טירת ווינזדור
טירת ווינזדור

על הספינה Anthem of the Seas

ספינה ששייכת לסדרת קוואנטום אולטרה המצליחה של חברת השייט רויאל קאריביין. הסדרה מאופיינת כספינות שבנויות בעיצוב חדשני המתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. חוויה גסטרונומית מגוונת עם מספר רב של מסעדות נושא. סיפון הבריכות המשרה אוירה של אי נופש.

לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • שייט 7 לילות 8 ימים פנסיון מלא +
  • 2 לילות לינה במלון 4* מרכזי בלונדון על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • אוטובוס חדיש ומפואר
  • ביקור בטירת ווינזדור
  • מסי נמל אויריים וימיים
  • מלווה\מדריך בכיר מקצועי מומחה ליעד

המחיר אינו כולל

  • טיפים בשייט כ120$ לנוסע
  • טיפ למדריך
  • ביטוחים
  • הוצאות אישיות

כללי

  • המסלול נתון לשינויים בהתאם להחלטות חברת השייט. הסיורים היבשתיים מותאמים לתוכנית השייט ועלולי להשתנות בהתאם.
  • המחירים מותנים בזמינות השירותים בעת ביצוע ההזמנה. המחיר הסופי יקבע רק בעת ביצוע ההזמנה ובכפוף לשינויי מחיר של חברת השייט.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים