מונה

שייט ריביירות אירופאיות מערב הים התיכון בספינה החדישה והיפה ביותר בים התיכון SUN PRINCES

Princess cruises - פרינסס קרוז | 9 ימים

פורטופינו איטליה
הספינה היא שימור האיכות המצליחה של חברת פרינסס עם הפנים לקידמה והעתיד. ספינה חדשה שתהיה, אב טיפוס של סדרה חדשה, Sphere. בספינה אטריום מרכזי מרשים, פרוש על מספר סיפונים סביבו בארים, מסעדות ומרכזי בידור. טיילת גשר זכוכית צף על המים, ארבע בריכות ומרפסות שיזוף עם סוכות רומנטיות. הקידמה העתידית באה לידי ביטוי בחדר בריחה שמשתנה בכל שלב שבו מתקדמים. הספינה מרווחת ביותר, בנויה באופן שמדלל את המשייטים בין מספר מוקדי עניין. מרכז חלל הספינה כדור זכוכית עצום שגובהו מתפרש על פני 9 סיפונים.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי במיוחד. הזול ביותר בשוק
  • שירות מקצועי
  • חדרים בסיפונים גבוהים ובמיקום נבחר.

מסלול ההפלגה

ימים שישי 10.05

ת"א- ברצלונה

לאחר הנחיתה בברצלונה העברה למלון. לרשותכם יום להיכרות עם העיר היפה. העיר, בירתה של חבל קטלוניה היא מוזיאון פתוח. ההיכרות עם ברצלונה תחל תמיד מכיכר קלטלוניה המרכז של העיר נקודת מוצא לאתרים המרכזיים של העיר. ממזרח שדרת הראמבלס, השדרה שתמיד עמוסה מבקרים, מצדה האחד הרובע הגותי העתיק, רשת סמטאות של בתים עתיקים, אוירה של עיר עתיקה עם איפיון משלה. מצדה השני של השדרה שוק לה בוקריה, הססגוני. גן עדן לחובבי גירוי קולונרי ולפודיס. דוכני פירות במגוון צבעים מרהיבים, מיצים סחוטים, מעדניות של בשרים ונקניקים, שלל מבחר דגי הים ופירותיו. במורד השדרה בסמוך לים כיכר קולומבוס, בראש האובליסק פסלו של ככריסטופר מצביע לכיוון אמריקה, משם יצא למסעות הגילוי שלו. מכיכר קתלוניה לכיוון מערב יוצאת שדרת היוקרה פסאו דה גרסיה. לאורכה חנויות מרהיבות של כל מותגי האיכות הבינלאומיים. בהמשך שדרת גרסיה הבתים הציוריים והמוזרים קאסה מילה הצבעוניים עד קתדרלה היפה ביותר סרגלדה לה פמיליה עם המגדלים שעיצב גאודי.

ברצלונה
ברצלונה
ימים שבת 11.05

ברצלונה

הפלגה 17:00
שעות הבוקר זמנות להשלמת הביקור בברצלונה. המלצתנו לנסוע עד לפארק גואל לעלות באמצעות הקרוניות. פארק גואל עם סמל הלטאה המפורסם הוא גן עדן ירוק והבונוס הוא התצפית המרהיבה על כל העיר ברצלונה הפרוסה למרגלותיכם. בפארק גואל המוזאיקות והקרמיקה הססגוניים אופיינים לעיצוב של גאודי. בשעות הצהרים המוקדמות תצא הסעה מהמלון לאיסוף לנמל, שם נעבור תהליך קליטה ועליה לספינה המפוארת שתשמש כריזורט שלנו בשבוע הקרוב.

ימים ראשון 12.05

יום ים

הבחירה בספינה הגדולה והמפוארת מאפשרת לכם פשוט להבין שהספינה היא ה’יעד’ שלכם. יעד מפנק במיוחד.

ימים שני 13.05

גיברלטר

עגינה 7:00 עד 16:00
גיברלטר, חצי אי ששטחו 7 קמ”ר, שבולט מחצי האי האיברי לכיוון צפון אפריקה, בנקודה שלטת שמפרידה בין הים התיכון לאוקיאנוס האטלנטי. הטריטוריה היא בריטית, השפה היא אנגלית משולבת במילים בספרדית. אנו ממליצים להתחיל את הסיור בנסיעה ברכבל אל פסגת המצוק שגובהו 426 מ’. הנוף מראש המצוק עוצר נשימה העיר וכל המפרץ מסביב על כף ידכם. בראש המצוק שמורת טבע עם קופי מקוק. אתר נוסף בעיר הוא ‘מצודת המלך’, ממנה נשקף נוף מקסים. מומלץ להמשיך אל ‘נקודת אירופה’ עם המגדלור, מהמקומות הצולמים ביותר בגיברלטר. גיברלטר ידועה גם כמקום פטור ממס, שמשמעותו חגיגת שופינג.

ימים שלישי 14.05

יום ים

יום כיפי שבו הספינה בפעילות מלאה. ניתן לנוח ולהירגע בבריכות או בג’קוזים הפזורים סביב. ניתן להשתתף במגון פעילויות ההעשרה והפעלה בספינה. להינות מהבידור המשובח של הספינה.

ימים רביעי 15.05

מרסיי

עגינה 08:00 עד 18:00
מרסיי, עיר נמל הגדולה של צרפת, בירת חופי פרובאנס הצרפתית. באפשרותכם לבחור בין יום שלם בעיר מרסיי או לצאת מחוץ לעיר למקומות שברדיוס נסיעה של שלושת רבעי השעה.
מהנמל ניתן לקחת מונית למרכז העיר כרבע שעה נסיעה. במרכז מרסיי, מרינה, מעגן של סירות דייגים ויאכטות, לאורך המעגן שוק דגים (בשעות הבוקר) ומנגד רחוב ראשי שבהמשכו מדרחוב חנויות. על גבעה שלטת הקתדרלה המרשימה הנוטרדאם דה לה גארד, העיר פרוסה למרגלותיה, תצפית קסומה והנוף תמורה מלאה.
ניתן לצאת מחוץ למרסיי, 45 דקות נסיעה, אל אקס אן פרובאנס, פנינת פרובאנס, מודל השראה לאימפרסיוניסטים, מהיפות שבערי צרפת, שוכנת למרגלותיו של הר הגיר המבהיק סנט ויקטור. מסביב לאקס אן פרובאנס, מרבדים ירוקים עוטים פלומת לבנדר בגוון הלילך, העיר שימשה כהשראה ללוח הצביעה של סזאן. סמטאותיה היפות של העיר מובילות אל 40 מזרקות קסומות שבצדם בתים ציוריים ומוזיאונים. שוק הפרחים עוטף את העיר בניחוחות משכרים.
במקביל ניתן לנסוע אל קסיס כפר דייגים מדהים וציורי, שילוב של ישן עתיק מול חדש, המקום הרומנטי באירופה. לאורך רצועת שנמצא בלב רצועת חוף מחורצת עם לשונות ים בגווני כחול תורכיז עמוק. מעל העיר שוכן על ראש צוק מבצר עתיק, הנוף הנשקף משם עוצר נשימה ביופיו.

נוטרהדם מרסיי
מרסיי
ימים חמישי 16.05

גנואה

עגינה 08:00 עד 20:00
גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה, עם טיילת ארוכה נושקת לחוף לכל אורכה. את יום העגינה ניתן להעביר בעיר עצמה מספר שעות או לנסוע למרחק שעה נסיעה, אל פורטופינו. עיר דייגים היפה, הרומנטית והציורית ביותר בים התיכון. ציבעונית, בתי קפה, מסעדות וקסם מיוחד. תדמיינו עיירה עם עיצוב איטלקי קסום בניינים צבועים בגווני פסטל, וורוד, כתום צהוב. הבתים נושקים לים, לגונה בצבע תורכיז עמוק צלולה כבדולח. אם זה נשמע לכם כמו גלויה, מדובר בפורטופינו.
במרחק שעה וחצי נסיעה מגנואה שרשרת של כפרים תלויים, מהנופים היפים בעולם, צינקווה טארה Chinque Terre. חמשת כפרי דייגים שהוכרו כאוצרות אונסקו, בנויים על שיני סלע בתוך מפרצי ים קסומים. רכבת מגנואה עוצרת בליבם של הכפרים, נסיעה יומית קסומה.

הפלגה למערב הים התיכון
גנואה
ימים שישי 17.05

לה-ספצייה, פירנצה, פיזה, צ'ינקווה טארה.

07:00-19:00
הספינה עוגנת בנמל לה-ספצייה איטליה. מלה-ספציה ניתן לנסוע: לפיזה 50 ד’ נסיעה; פירנצה שעתיים, צ’ינקווה טארה שעה; פורטופינו שעה ו20 דקות.
לה-ספצייה בירת הריביירה הליגורית איטליה, עיירה ציורית התלויה על חצי אי כצוק מעל ים כחול עמוק. מנגד איים קסומים השוכנים במרכז מפרץ המשוררים, על שם הסרנדות והפואמות שנכתבו עבור פנינה זו. Chinque Terre הכפרים התלויים צ’ינקווה טארה. חמשת כפרי דייגים אלו, הוכרו כאוצרות של אונסקו והם בנויים על “שיני סלע” הממוקמים במפרצי ים קסומים. פורטופינו, עיירת הדייגים הכי ציורית באירופה מקור להשראה. פירנצה, בירת הרנסאנס וטוסקנה ובה הדואומו המפואר שבנייתו נמשכה 160 שנים, שערי גן העדן של גיברטי המפארים את הבפטיסטריום, פיאצה לה סניורה בניין העיריה העתיק והיפה ביותר באירופה, הארמון והגשר פונטה ווקיו. העיר שופעת כנסיות וקתדרלות מפוארות ששימשו את משפחת מדיצ’י ואומני רנסאנס. הפינה יהודית בית הכנסת המפואר של פירנצה שכיאה לעיר האומנות בנוי בסגנון מורי לתלפיות. בעיר המוזיאונים האקדמיה ובה פסלו של מיכאלאנג’לו – דוד והמוזיאון המפורסם ביותר האופיצי. בפיזה ניתן להצטלם מול מגדל הקמפניליה שנוטה על צידו מהאייקונים המצולמים ביותר בעולם.

לה ספציה- פירנצה, פיזה
צ'ינקווה טארה
ימים שבת 18.05

צ'יביטבקיה

עגינה ב06:00
ירידה מהספינה תתבצע על השעה 09:00, הסעה תעביר את הנוסעים אל רומא לטיול מודרך (באנגלית). הסיור יכלול טיול פנורמי בין אתריה המפורסמים של רומא. הקוליסיאום, הפנתיאון והמדרגות הספרדיות, המזרקה המפורסמת פונטנה דה טרוי. לבין הכיכרות היפות של רומא, וונציה, נבונה. נבקר גם בקתדרלת סן פייטרו, הואתיקן. המבנה העצום והיפה ביותר. מרכז העולם הנוצרי קתולי. בואתיקן אוצרות אומנות, הפייטה שלמיכאל אנג’לו, החופה של ברניני ועוד.
בתום הסיור זמן חופשי והעברה לשד”ת.

רומא
רומא

על הספינה פרינסס Sun

הספינה היא שימור האיכות המצליחה של חברת פרינסס עם הפנים לקידמה והעתיד. ספינה חדשה שתהיה, אב טיפוס של סדרה חדשה, Sphere. בספינה אטריום מרכזי מרשים, פרוש על מספר סיפונים סביבו בארים, מסעדות ומרכזי בידור. טיילת גשר זכוכית צף על המים, ארבע בריכות ומרפסות שיזוף עם סוכות רומנטיות. הקידמה העתידית באה לידי ביטוי בחדר בריחה שמשתנה בכל שלב שבו מתקדמים. הספינה מרווחת ביותר, בנויה באופן שמדלל את המשייטים בין מספר מוקדי עניין. מרכז חלל הספינה כדור זכוכית עצום שגובהו מתפרש על פני 9 סיפונים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
פרינסס סאן
פרינסס סאן

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
10/05/2024 19/05/2024 פרינסס Sun לחצו לצפייה במחירים מבצע
מרפסת לים דהלוקס
Room Image

מחירים למרפסת לים דהלוקס

אדם בחדר זוגי
3,099$ 2,549$

קומה 15 בקדמה

דגשים מיוחדים

העיסקה כוללת

  • טיסה סדירה כולל מזוודה 20 ק"ג +טרולי 7 ק"ג ומסים.
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +,
  • לילה לינה במלון 4* בברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר לפני השייט.
  • העברות וטיול מודרך ברומא בתום השייט

העיסקה אינה כוללת

  • סיורי חוף
  • ביטוחים
  • טיפים בשייט כ 112$ לכל אחד

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים