מונה

שייט בפיורדים של נורבגיה בנתיבי הויקינגים עם פרינסס Sky מאורגן בהדרכת דוד קוטק 10 ימים

Princess cruises - פרינסס קרוז | 10 ימים

פלאם פיורדים
הפיורדים של נורבגיה, לשונות ים החורצות את היבשה כאצבעות. גוון המים בפיורדים כחול עמוק. הפיורד מוקף ירוק עד ואת שוליו מלחכים מפלים שוצפי מים. השייט, בספינה לאורך הפיורד הוא חוויה שמשדרגת את הטיול בנורבגיה, לחוויה ייחודית. שייט כשהנוף משתקף על פני המים משוכפל לפרספקטיבה פנורמית שעוטפת את המשייטים. אין פלא שהפיורדים היו כור ההיתוך שבו צמחה תרבות חשובה ומפותחת של לוחמים עזי רוח, הויקינגים. הספינה עוגנת בלב הפיורדים, בנמלים שסמוכים לכפרים קטנים ומבודדים. כל כפר טיפח לעצמו תרבות משלו, אופי, עיצוב שאופייני רק לו. השיטוט בין הסמטאות הציוריות של הכפרים, העלייה ברכבל לתצפית על הכפר המתערסל בקצה הפיורד, כל אלו הם מסע בזמן לנורבגיה הויקינגית. הייחוד של קרוז בנורבגיה היא שמעבר לאטרקציה אליה מתכוונים להגיע ומעבר לחוויית הפיורד, הנסיעה עצמה היא חוויה. הנופים פשוט עוצרי נשימה.

למה דווקא איתנו?

  • חברת שייט איכותית ספינה חדישה ומפוארת (המלצה של המקצוענים)
  • מדריך \ מלווה בכיר שמעצים את החוויה.
  • כל הסיורים המודרכים לפני השייט ובזמן השייט כולל כניסות לאתרים
  • חוויות שרק אנחנו נותנים כגון רכב קרחונים וכניסות לאתרים
  • אוטובוס צמוד בכל נמל ולפני השייט
  • חדרים בספינה ידועים ומובחרים

מסלול ההפלגה

ימים 2.8 שישי

ת"א -לונדון

אחר הנחיתה נסיעה לעיר. נצא להרגיש איך “לונדון כן חיכתה לי”, נראה את הסמלים המובהקים של העיר. נתחיל את הסיור מתצפית על מצודת לונדון המקום שמסמל את היווסדה של לונדון במאה ה11 ע”י ויליאם הכובש. נמשיך אל הגשר המפורסם, סימן ההיכר של לונדון “טאוור ברידג”, המקום שמקפל בתוכו היסטוריה, ארכיטקטורה וחדשנות טכנולוגית. ניסע לאורך הגשר מהגשר נמשיך לאורך גדת התמזה ונראה את הפרלמנט של לונדון מבנה מרשים בסגנון גותי, מהעתיקים בעולם, המבנה נקרא רשמית ‘ארמון ווסטמיניסר’. ליד הפרלמנט הביג בן, מגדל השעון המפורסם של העיר. נמשיך ונצפה בלונדון איי המתנשא לגובה 135 מטר ובו 32 “קבינות” שקופות המסמלות את 32 המחוזות של לונדון. ניקלט במלון אחר הצהריים בערב נצא אל אוקספורד סטריט.

ימים 3.8 שבת

לונדון –סאותהמפאון

הפלגה 16:00
בשעה 8:30 נצא מהמלון בדרכינו אל נמל סאות’המפטון. בדרכנו נבקר בוינצ’סטר – Winchester, ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה. וינצ’סטר, שנוסדה עוד בתקופה הרומית, שוכנת במחוז המפשייר וזורם בה נהר האיצ’ן – Itchen, ידועה בזכות הקתדראלה שלה, הנחשבת לאחת היפות בבריטניה והטומנת בין קירותיה סיפורים מרתקים. נמשיך לסאות’המפטון, קליטה בנמל, נעלה על אניית הפאר PRINCESS SKY בה נבלה במהלך טיולנו. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי.

ימים 4.8 ראשון

יום ים

יום של כיף בספינה המיוחדת עם האטרציות הבלעדיות. במהלך היום נערוך הכרות עם חברי הקבוצה וגם נשמע הרצאת פתיחה מהמדריך של הטיול.

ימים 5.8 שני

ברגן

שעות העגינה 12:00 עד 20:00
סיור מודרך 12:30 עד 17:00
ברגן, בירת ארץ הפיורדים, בירת הויקינגים העתיקה, העיר הגשומה ביותר (כמעט כל יום גשם). העיר היפה ביותר בנורבגיה, שוכנת בקצה פירד שנקרא אוסטרפיורד, מוקפת בשבע גבעות. הסיור שלנו יחל בסיור במרכז ההיסטורי של העיר ברובע בריגן (Bryggen), שהוכרז כאתר מורשת עולמית, נטייל בין בתי העץ המיוחדים בעלי הגמלונים המשקיפים אל המעגן. הסיור כולל נסיעה ברכבת הפניקולר המפורסמת פלויבאנן (Floibanen) שתעלה אותנו להר פלויאן (Floyen). מפסגת ההר נהנה מתצפית מרהיבה על ברגן והסביבה. אחר כך, נמשיך לקניות בשוק הדגים ההיסטורי, נמשיך לסיור במרכז ההיסטורי של העיר,נראה את הגנים המיוחדים והמוזיאונים אנדרטת יורדי הים והתאטרון של העיר . בתום הסיור נחזור לאנייה להמשך ההפלגה.

ברגן נורבגיה
ימים 6.8 שלישי

Hellesylt וגיירנגר

שעות העגינה של הספינה 13:00 עד 19:00
שעות הסיור משעה 13:30 עד 18:00
פיורד גיירנגר הינו אחד מאתרי הנופש החשובים בנורבגיה ובזכות יופיו המיוחד זכה להכרה כאתר מורשת עולמית מטעם אונסק”ו. פיורד עמוק עם מים כחולים מוקף בעצים ירוקים למורדות הרים גאים המקיפים את הפיורדים. מהצוקים הנושקים לפיורד שוצפים וגועשים המזרימים לפיורד הרגוע אדרנלין של שפיעה. נעצור בנקודות תצפית קסומות שכל אחת יפה מרעותה. נמשיך לראש ההר דאלסניבה (Dalsnibba שגובהו 1475 מטרים מעל פני הים נצטלם עם ההרים המושלגים ,והנופים המרהיבים הכוללים קרחונים . בדרך חזרה נעצור באחת מהתצפיות המיוחדות באזור ונעלה בדרך הנשרים בה השחפים עוברים. נבקר במרכז המבקרים של גיירנגר. במרכז תצוגה על תהליך יצירת הפיורד, עולם החי והצומח של הפיורד ומיצג אורקולי. בתום הסיור נשוב לספינה.

גיירנגר
גיירנגר
ימים 7.8 רביעי

אולדן

שעות עגינה של הספינה 07:00 עד 16:00
סיור מודרך 08:30 עד 15:00
עם בוקר ניסע אל החוויה הכי מיוחדת בטיול, קרחון בריקסדל המרשים, שלוחה של הקרחון הגדול ביותר באירופה. הדרך אל הקרחון נושקת לפיורדים והנופים עוצרי נשימה. בבריקסדאל נעלה לטיול קסום כיפי על רכבי באגי קרח לסיור חווייתי. הקרחון מקום בו הזמן קפא מלכת, הצצה אל עולם שונה עם יופי ייחודי. בקרחון חבויות מערות בגוון תכלת – טורקיז. אחרי הביקור בקרחון נמשיך בנסיעה לאורך נהר ואגמים ונהנה מנופי ההרים שמסביב שופעי מפלי מים המפשירים מהקרחון. סביב הכפר מצויים שפע של אתרי תיירות קסומים, פיורדים כחולים, קרחונים ומפלים.

שייט פיורדים נורבגיה
פיורד נורבגיה
ימים 8.8 חמישי

סטוונגר

שעות עגינה של הספינה 10:00 עד 17:00
סיור מודרך 10:30 עד 16:00
סטוונגר עיר יפהיפיה עם אוריינטציה לתרבות. העיר בה מתקיימים פסטיבלים, מופעים, מוזיאונים ואירועים. הנוף המקסים שסביב העיר הוא ההשראה לפריחה התרבותית של העיר. סטוונגר היא גם עיר אוניברסיטאית צעירה ותוססת. סטוונגר היא מרכז מקור הנפט של אירופה. ניסע אל מחוץ לעיר, לאורך הפיורד לתצפית נוף מאתר שלושת החרבות ומגדל התקשורת. לאחר מכן נמשיך בסיור רגלי , נעלה אל Gamle Stavanger שנקראת גם Old Stavanger, חלק ממרכז העיר הישן שניצל מהרס כאשר רוב האזורים המרכזיים עברו מודרניזציה לאחר מלחמת העולם השנייה. הוא כולל כ -170 בתי עץ וקוטג’ים משלהי המאה ה -18 ועד ראשית המאה ה -20
נטייל ברחוב הצבעוני המפורסם מרכז העיר, נראה את בתי הקפה הרבים והמסעדות לאורך הרחוב, נמשיך לכיכר השוק, נראה את הקתדרלה המרשימה מהמאה ה -12, נחזור אחורה בזמן דרך תקופות שונות ונלמד על החשיבות הרבה של העיר לפיתוח וכלכלה.

קרוז לפיורדים עם נופים ויקינגיים בנורבגיה
קרוז לפיורדים סקנדינביה - הפלגות של מונה קרוז
ימים 9.8 שישי

יום ים

יום קסום בספינה המפוארת בו ניתן להינות מטיפול רגוע בספא, להשתכשך על שפת הבריכה, להינות מהמופעים, ההפעלות והסדנאות.

ימים 10.8 שבת

סאותהמפתאון- לונדון

ירידה מהספינה 09:00
נתחיל את סיורינו ברובע הגרפיטי של לונדון בשכונת שורדיץ שהוא רובע אומנים השוכן בסמוך לשכונת הוקסטון האופנתית לא פחות. אומנים ומעצבי דעת קהל צעירים פוקדים את הברים והמועדונים האופנתיים שמסביב לרחובות היי סטריט, גרייט איסטרן סטריט ואולד סטריט, ברובע יש שפע של חנויות ויטנג’ וחנויות מעצבים נמשיך לאזור קאמדן בו נפגוש את לונדון האחרת. מקבץ של שווקים מרכיבים את האזור הזה שמשלב אומנות רחוב ססגונית עם דוכנים על גבי דוכנים של מזכרות, ביגוד ופריטים אופנתיים לכל טעם. נוכל לטעום מאכלים מכל העולם מדוכני האוכל הרבים ולשבת ליד תעלת המים הציורית וליהנות מהאווירה לאחר הביקור המיוחד הזה ניסע למלון הליך קליטה. הערב חופשי לרשותכם.

 

טירת ווינזדור
טירת ווינזדור
ימים 11.8 ראשון

לונדון- ת"א

בשעות הבוקר המאוחרות ניסע לביקור בטירת ווינזדור, אחד ממעונות בית המלוכה הרשמיים, המועדפים על המלך והנסיכים. ביקור שמעניק תחושה של ‘מלך ליום אחד’. נטייל בין הגנים המטופחים והיפים וחדרי המבנים. בטירה כאלף חדרים, בחלק מאגפי הטירה ניתן לבקר ו’לנגוע’ בבית המלוכה. הטירה הוקמה ע”י וילאם הכובש בשנת 1066 כחלק מקו הגנה על העיר לונדון. נבקר בבית הבובות של המלכה מרי ובקפלת סנט ג’ורג’ שם טמונים חלק ממלכי אנגליה, שם נקברה שם המלכה אליזבט. לאחר הביקור ניסע לשד”ת טיסה חזרה.

על הספינה פרינסס Sky

הספינה היא שימור האיכות המצליחה של חברת פרינסס עם הפנים לקידמה והעתיד. בספינה אטריום מרכזי מרשים, פרוש על מספר סיפונים סביבו בארים, מסעדות ומרכזי בידור. טיילת גשר זכוכית צף על המים, ארבע בריכות ומרפסות שיזוף עם סוכות רומנטיות. הקידמה העתידית באה לידי ביטוי בחדר בריחה שמשתנה בכל שלב שבו מתקדמים. הספינה מרווחת ביותר, בנויה באופן שמדלל את המשייטים בין מספר מוקדי עניין.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
פרינסס סקיי Sky
פרינסס סקיי Sky

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות ישירות ללונדון עם חברת אל על

  • ת"א - לונדון (לוטון)05:00-08:25
  • לונדון (לוטון) - ת"א 21:30-04:20

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
02/08/2024 11/08/2024 פרינסס Sky לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת לים
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
3,499$

קומה 12 מרכז

Room Image

מחירים למרפסת לים

אדם בחדר זוגי
4,099$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה כולל מזוודה 20 ק"ג +טרולי 7 ק"ג ומסים
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • 2 לילות לינה במלון 4* בלונדון על בסיס לינה וארוחת בוקר לפני השייט.
  • מלווה\מדריך בכיר מקצועי מומחה ליעד
  • סיורים מודרכים בלונדון ובנמלי העגינה
  • כל הכניסות לאתרים כמפורט במסלול

המחיר אינו כולל

  • ביטוחים
  • טיפים בשייט 112$ לנוסע
  • טיפ למדריך
  • מס עירוני במלון בלונדון 8 פאונד לכל אחד

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים