מונה

הרוקיס הקנדים ושייט באלסקה האיזמרגד שבפסגת העולם 17 יום בהדרכת ד”ר איציק גונן

Holland America Line - הולנד אמריקה | 17 יום

באנף הרוקיס הקנדים
הרוקיס הקנדים ואלסקה השילוב המושלם לנופים היפים ביותר בעולם, קרוז של נופים עוצרי נשימה. הארץ היפה ביותר, העשירה ביותר באוצרות טבע בלתי נדלים והגדולה ביותר. ארץ השופעת באגמים, בעלי חיים, הרים, קרחונים, יערות עד מוריקים, מפלים המזרימים אנדרלין בטבע הדומם וכולם משמשים בעירבוביה מעוררת הערצה. בבוקר סקי על מדרונות הרים מושלגים, בצהרים להשתכשך על חוף זהוב בערב להנות מתרבות מרתקת ובין לבין להתפעם מנופים עוצרי נשימה. זה הטיול שעבורו עבדתם ועמלתם כל חייכם להגיע אליו. שילוב מושלם בין טבע, לשייט מפנק אל מקומות שנגישים רק מהים. הפרספקטיבה מהים משדרגת את החוויה משמעותית. הקירבה אל קרחונים שמתנפצים בעוצמה, ההגעה ל'מרחק נגיעה' מהלויתנים, השייט בתוך מיצרים ומעברים.

למה דווקא איתנו?

  • בחירה מקצועית של האטרקציות, החוויות והאתרים שאסור לפספס
  • מדריך בכיר עם ידע מעמיק שהופך את המסע לחוויה ייחודית
  • מלאי חדרים שקנינו מראש במיקום מועדף. לנו אין חדרים עם מיקום לא ידוע
  • השירותי בתי המלון בדירוג גבוה- ללא פשרות
  • אטרקטיביות של המקצוענים
  • 4 ארוחות ערב בשהות בבתי המלון בהרי הרוקיס

מסלול ההפלגה

ימים שישי 5.7

ת"א-טורונטו-קלגארי

נמריא מתל אביב, נחיתה בטורונטו, משם נמריא לקלגארי. העיר המרכזית של אלברטה. לאחר הנחיתה העברה למלון שם נלון.

ימים שבת 6.7

קלגארי – באנף

עם בוקר נערוך סיור היכרות קצר עם העיר קלגארי, שראשיתה כמרכז לגידול עדרי בקר לבשר ולשיווק של חקלאי האיזור, והמשכה כעיר מודרנית פורחת ונוצצת עם גילוי הנפט באזור בשנות ה-70. בעיר תערובת של בנייה חדשה וגורדי שחקים, יחד עם בתי עץ המזכירים את ראשיתה של העיר והעובדה שהיתה עיר גבול. העיר נמצאת לרגלי הרי הרוקי’ס הקנדיים וחיים בה 1.336 מיליון תושבים.
בתום הסיור נמשיך לאורך נהר הקשת (Bow), שמקורותיו באגם מצפון לעיירה באנף וניכנס לפארק הלאומי באנף, הפארק הלאומי הראשון בקנדה שהוא גם שער הכניסה שלנו להרי הרוקיס הקנדים. לאחר ההגעה נעלה ברכבל לתצפית מרהיבה אל הר הגופרית Sulphur בגובה 2,250 מ’. התצפית הפנורמית על פסגות הרי הרוקיס, חלקן מושלגות, וכאשר בתווך עמקים ועיירות היא עוצרת נשימה. נמשיך לביקור במלון באנף ספרינג המפואר שהוקם כאן ב-1888 והוכרז כאתר מורשת מטען אונסק”ו, וממנו למפלי הקשת (Bow).
לאחר הפסקת צהריים ניסע צפונה לקניון ג’ונסטון. נלך לאורך הקניון בשביל סלול (כ-1.1 ק”מ הלוך וחזור) עד למפל התחתון, שגובהו כ-15 מטר, ונוכל גם להציץ במפל מקרוב ולהירטב מהמים הניתזים. מכאן נחזור לבאנף ונתארגן במלון שלנו. בערב נוכל לצאת יחד לבריכות הגופרית החמות שליד מלון באנף ספרינג, הגבוהים ביותר בקנדה (1,585 מטר).

ארוחת ערב במלון

באנף רוקיס קנדים אלסקה
באנף הרוקיס הקנדים
ימים ראשון 7.7

באנף

היום נבקר בשלושה אגמים נהדרים. הראשון שבהם הוא האגם המפורסם ביותר בהרי הרוקיס, לייק לואיז (Lake Louise). אורכו של האגם 2.4 ק”מ רוחבו 550 מ’ ועומקו כ 90 מ’. האגם נמצא בגובה 1,731 מעל פני הים. שמו של האגם, לייק לואיז, ניתן לכבודה של הנסיכה לואיז קרוליין אלברטה, בתה הרביעית של המלכה ויקטוריה ואשתו של המושל הכללי של קנדה, לורד לורן. צבעו של האגם טורקיז עמוק כתוצאה מרובד גרגרים שמקורם בתהליך שחיקת הסלעים הנסחפים עם תהליך הפשרת קרחון ויקטוריה ומכסים את קרקעית האגם. גודלם האחיד והמבנה הייחודי של הגרגירים מחזיר את אורכי גל הציאן (טורקיז) שבאור גוון ההחזר משתנה בהתאם לזווית האור (השעה במשך היום), העונה ועומקם של המים. ליד האגם נמצא המלון המפורסם Chateau Lake Louise. מכאן ניסע לראות את אגם מורין (Morain Lake). לעומת אגם לואיז הסימטרי והשלו, הצוקים המאיימים של רכס Wenkchema המקיף את אגם מורין משווים לנוף מראה נוקשה המשלב מים, סלעים קרח, ושמים. נטפס במסלול קצר לתצפית על האגם המרהיב.
האגם השלישי בו נבקר היום הוא אגם אמרלד (Emerald Lake), שנמצא בפארק יוהו (Yoho) בקולומביה הבריטית (BC). האגם השקט והיפהפה הזה הוא מקום נהדר לתפוס מעט שלוה ורוגע. נבקר גם ב’גשר הטבעי’ הסמוך, ומכאן חזרה לבאנף ללינה.

ארוחת ערב במלון

לייק לואיס הרוקים הקנדיים
לייק לואיס הרוקים הקנדיים
ימים שני 8.7

באנף- קולומביה- ג'אספר

ניפרד מבאנף וניסע צפונה על הכביש המהיר Hwy 93 צפון שנקרא Icefield Parkway. הכביש מקשר בין לייק לואיז לג’אספר ומאפשר גישה לשדה הקרח קולומביה, פסגת הקשת ( (Bow Summit, מפלי אתאבסקה ועוד נופים מרתקים. לדעת רבים זו אחת הדרכים היפות בעולם, ולא בכדי הוענק לה התואר “20 שווייץ בבת אחת”. יש כאן קומפוזיציית נוף עם הרמוניית צבעים מושלמת. בדרך נראה את אגם הקשת (Bow Lake), ונעצור לתצפית על אגם פיטו (Peyto Lake), החמישי בגודלו בשמורת הטבע באנף. למי האגם גוון טורקיז חלבי מיוחד ומקורם בהפשרת השלגים בקרחון פיטו.
מכאן נמשיך אל שדה הקרח של קולומביה וקרחון אטאבאסקה (Columbia Icefield), שהוא שדה הקרח הגדול ביותר שנמצא דרומית לאלאסקה. שטחו של שדה הקרח כ- 325 ק”, ועוביה של שכבת הקרח מגיע במקומות מסוימים עד ל 350 מ’. נגיע למרכז המבקרים של שדה הקרח, ומכאן נצא לחווית נסיעה ברכבי שלג ענקיים (Snowcoach) עם גלגלים מיוחדים. נעלה עם רכבי השלג לסיור על קרחון אטאבסקה, ואף נצעד רגלית על הקרחון! אחרי הפסקת צהריים נמשיך אל שמורת הטבע ג’אספר, שהיא הפארק הלאומי הגדול ביותר בהרי הרוקי. את הלילה נבלה בעיירה ג’אספר (Jasper), השוכנת על גדתו המערבית של נהר האתאבסקה לאחר הפיצול עם נהר Miette. ג’אספר היא עיירה קנדית נחמדה, קטנה יותר ופחות מתויירת בהשוואה לבאנף, והיא נחבאת בחיקה של שרשרת רכסים המקיפה אותה.

ארוחת ערב במלון

ימים שלישי 9.7

ג'אספר- הראש הצהוב- קמלופס

לאחר סיור פנורמי להיכרות קצרה עם ג’ספר, נעלה ברכבל הסמוך לעיירה אל ההר שמעל העיירה Sky Tram. במרומי הפסגה יש תצפית פנורמית על האזור כולו, וביום עם ראות טובה ניתן לראות למרחק של 100 ק”מ, עד להר רובסון (Mt. Robson) שבבריטיש קולומביה, הגבוה בהרי הרוקי’ס הקנדיים (3,954 מטר). מכאן נמשיך צפונה, נחצה את המעבר האליפיני ‘הראש הצהוב’ (Yellowhead Pass) ונעבור לפרובינציית קולומביה הבריטית (BC). בהמשך הדרך נעצור במרכז המבקרים לתצפית מקרוב על הר רובסון, ונראה מספר אתרים נוספים. אם יותיר לנו הזמן נבקר גם בפארק הפרובינציה וולס גריי (Wells Grey). לעת ערב נגיע ללינה בעיירה קמלופס (כ-90,000 תושבים) נוסדה במקום בו הזרועות הצפוניות והדרומיות של נהר תומפסון מתאחדות ויוצרות בהמשך את אגם קמלופס. זוהי עיר תעשייתית המהווה צומת דרכים חשוב באזור. לעיר קמלופס (אז עיירה קטנה) היה תפקיד מרכזי בתקופת, ‘הבהלה לזהב’ כאשר נתגלה זהב בקאריבו בסוף המאה ה-19.
לקראת ערב נגיע לעיר קמלופס ללינה וארוחת ערב.

ימים רביעי 10.7

קמלופס- שערי גיהנום- וונקובר

היום נצא בדרכנו מקמלופס לוונקובר! בדרכנו לונקובר נבקר בשער הגיהנום Hells Gate שעל נהר הפרייזר. ב-1912, תוך כדי העבודות על הנחת מסילת הרכבת, אירעה כאן מפולת סלעים שהצרה את רוחב הנהר ל-33 מטר. הנהר נאלץ לחתור לעצמו קניון עמוק (180 מטר) ומהירות זרימת המים עלתה, דבר שיצר בעיה לדגי הסלמון שהנהר משמש להם נתיב חזרה לצורך השרצת הדור הבא. פרויקט משותף של ממשלות קנדה וארה”ב יצר במקום ‘סולמות’ מיוחדים המקלים את מעבר דגי הסלמון. המקום קיבל את שמו (גהינום), לזכר אלפי אנשים שקיפחו שם את חייהם.
לאחר הביקור נמשיך מערבה עד לעיר ונקובר הנחשבת לאחת הערים היפות ביותר באמריקה הצפונית ובעולם כולו.

ימים חמישי 11.7

וונקובר

וונקובר היא העיר הגדולה ביותר במערב קנדה, עיר מרתקת מהיפות בעולם. יש בעיר קומפוזיציה מיוחדת של ים תכול, פארקים מוריקים, חופים זהובים, מטרופולין מסוגנן והרים מושלגים כשכולם דרים בכפיפה אחת. בעיר חיים כ-600,000 איש ובמטרופולין כולו כ-2.5 מיליון תושבים. העיר היא מרכז תרבותי מגוון, והיא מהווה בית למהגרים ממדינות רבות, בעיקר מהמזרח. ונקובר נחשבת כאחת משלוש הערים המובילות בעולם באיכות חיים, ואנשים רבים מבקשים לגור בה.
את ביקורנו בונקובר נתחיל ברובע גאסטאון Gastown, המקום המסמן את תחילתה של העיר וונקובר. יש כאן אווירה מיוחדת עם מסעדות, חנויות ופאבים, תאורה דרמטית, ושעון קיטור הפועל ע”י אדים המתעבים ממערכת צינורות תת-קרקעית המניעה את גלגלי הזמן. מכאן נמשיך אל צ’ינה טאון, אחד ממרכזי המהגרים מסין הגדולים בעולם, ולאתרים נוספים בדאון טאון ונקובר, כולל קנדה פלייס עם המפרשים הלבנים, מכאן נפליג לאלסקה בעוד יומיים. נבקר בגשר התלוי המרהיב קפילנו שבפארק הקרוי על שמו.
בסיור העיר נבקר בשוק המקורה שעל האי גרנוויל.

ימים שישי 12.7

וונקובר –ויקטוריה

עם בוקר נצא במעבורת אל האי וונקובר, ולאחר ההגעה למפרץ שוורץ, ניסע לגני בוצ’ארט הנחשבים בעיניי רבים לגנים היפים ביותר בעולם. בגני בוצארט מצויים מספר רב של גנים כולל גן הוורדים, הגן האיטלקי, הגן השקוע (Sunken Garden) והגן היפני. מכאן נמשיך אל העיר הקסומה ויקטוריה (Victoria), בירת הפרובינציה קולומביה הבריטית. העיר שהיא הכי אנגלית ביבשת, עם כרי דשא מוריקים של באולינג וקריקט, אוטובוסי קומותיים אדומים, ועוד סממנים בריטיים מוכרים. עיר יפה ונקייה הנראית ומרגישה כשלוחה של האימפריה הבריטית בימים עברו. נראה את בניין הפרלמנט המרשים, מלון אמפרס הוותיק והמכובד, הנמל של ויקטוריה בו מתקיימים מופעי רחוב, ואתרים נוספים. לעת ערב נשוב לוונקובר.

ימים שבת 13.7

ונקובר- הפלגה

בשעות הבוקר נטייל לסטנלי פארק ולפארק גשר קפילאנו. הפארק מפורסם אודות לגשר התלוי הארוך ביותר בעולם גשר קפילנו התלוי מעל נהר קפילנו. אורכו של הגשר 1367 מ’ וגובהו 70 מ’. הגשר הנוכחי עשוי מכבלי פלדה החליף את הגשר המקורי שנבנה בשנת 1899 מחבלים ועץ. בעבר לפני הנחת פסי הרכבת, אמצעי התחבורה העיקרי היה השייט בנהר עבור מחפשי הזהב,
נצא אל הנמל של וונקובר. שם נעבור את הליכי הקליטה בנמל ונעלה לספינה המפנקת, שתפליג לדרכה ב-16:00.

ימים ראשון 14.7

שייט פנורמי במיצרי 'המעברים הפנימיים'

היום נבין את היתרון העצום של שייט במערב, קנדה. זה היום האידיאלי לשבת על הסיפון העליון כשהספינה משייטת בין המיצרים, בתוך פיורדים, בין קרחונים, יערות מוריקים, מהאנדרטה הלאומית של מיסטי פיורדס ועד לפארק הלאומי והשמורה המפורסמת של גליישר ביי. בין לבין אסור לפספס את עולם החי, הדובים שמחפשים מזון, הלויתנים מסוג אורקה, נשרים שחגים ממעל. הנמלים לאורך הדרך מספרים את ההיסטוריה הצבעונית של אלסקה. בסיטקה, כנסייה בעלת כיפת בצל שריד לתקופה שאלסקה היתה ‘שייכת’ לרוסיה. קצ’יקאן מספק הצצה לחוויה הילידים באלסקה, עם עמודי טוטם ההיסטוריים. מרכז העיירה האגדי של סקגווי שוקק כפי שהיה בתחילת המאה ה-19, כששימש כשער המערב הפרוע הסוער בתקופת הבהלה לזהב של קלונדייק.

ימים שני 15.7

ג'ונואו (אלסקה) Jeneau

שעות עגינה 13:00 עד 22:00
טיול מודרך 14:00 עד 18:00
היום תעגון האוניה בג’ונו, בירת מדינת אלסקה, העיר שנוסדה ב-1881, בימי הבהלה לזהב. לאחר ההגעה נצא לסיור פנורמי בעיר, שרבים מבתיה נשמרו מאז ימי הקמת העיירה. בהמשך ניסע לראות את קרחון מנדנהול (Mendenhall), שהוא חלק מפארק מרשים בו ניתן לראות לא פעם דובים המגיעים לאכול את דגי הסלמון בתקופת שחייתם אל מקומות ההשרצה שלהם. המראה הפנורמי של הקרחון המשתקף על אגם מנדנהול הסמוך, יחד עם מפל נאגט (Nugget) הגבוה והמרשים, יקסים גם את הציניקנים שבכם. בתום הסיור נשוב לספינה.

ימים שלישי 16.7

סקאגוואי אלסקה

שעות עגינה 07:00 עד 20:00
סיור מודרך 09:00 עד 16:00
העיירה סקאגוואי שימשה כנקודת מוצא ליוצאים לדרך בתקופת הבהלה לזהב בסוף המאה ה-19, כשהתגלה זהב בקלונדייק ביוקון, קנדה. חלקם מצאו שם את עושרם, ורבים יותר מצאו עושר של טבע אלוהי. ג’פרסון (‘סופי’) סמית, היה גנגסטר שהשתלט על העיר באופן לא חוקי, גבה דמי חסות מכורי הזהב, והשתלט על מבנים מסחריים בעיירה. ביקור בעיירה, הנראית כתפאורה לסרטי המערב הפרוע, הוא כמו מסע בזמן אל עולם המערב של אותם ימים. בסיורנו בעיירה נבקר במספר אתרים כולל ‘סלון הבצל האדום’ המפורסם והמסבאה של ‘סופי’.
בביקורנו בסקאגוואי נחווה גם את האטרקציה המרשימה של נסיעה ברכבת הכורים המשוחזרת, שנחנכה כאן ב-1900 – White Pass & Yukon Route Railway. הנסיעה תיקח אותנו אל מחוץ לעיירה בנסיעה על גבי גשרים ומנהרות, בין צוקי גרניט ומפלים כשהטבע במלוא יופיו עוטף אותנו. מאחרי כל עיקול מסתתר נוף שיסחט את האויר מהריאות ביופיו. בתום הסיור נשוב לאוניה.

ימים רביעי 17.7

מפרץ הקרחון Glacier Bay

שעות שיוט 07:00 עד 16:00
הפארק הלאומי גליישר ביי (Glacier Bay National Park) עם שמורת הטבע שבו נפתח רשמית ב-1980, וב-1992 הוכרז ע”י אונסק”ו כאתר מורשת עולמית. הפארק הענק (13,287 קמ”ר) כולל 9 קרחונים ואוסף מרשים של בע”ח כולל לוויתנים, דולפינים, אריות ים ועוד, וגם אלפי דובים, זאבים, ציפורים שונות, ומה לא בעצם? זהו אחד המקומות היפים באלסקה כולה הממחיש היטב את נופי הפרא של המדינה הזאת. במהלך השייט שלנו לאורך ‘מפרץ הקרחון’ נוכל לראות מראות ונופים מרגשים ומיוחדים! יהיה קר על הסיפון (להתלבש חם!), אבל שווה כל רגע!

ימים חמישי 18.7

קטצ'יקאן Ketchikan

שעות עגינה 11:00 עד 19:00
סיור מודרך 13:00 עד 18:00
קטצ’יקאן נחשבת ל’עיר הראשונה באלסקה’ ובירת דגי הסלמון, והיא מרוחקת כ-800 ק”מ מגבול ארה”ב. קטצ’יקאן היא גם המרכז הגדול ביותר בעולם של עמודי טוטם, ונראה רבים מהם בסיורנו בעיירה ובכפר סאקסמן (Saxman) הסמוך. עמודי הטוטם הם גזעי עץ שגולפו וצוירו ע”י הילידים המקומיים והם מספרים את סיפורו של השבט: ההיסטוריה שלו, אירועים שונים שהתרחשו בחיי היו-יום של השבט, כניסת צ’יף חדש לתפקידו כראש השבט, ואגדות המהלכות בשבט ואותן מעבירים מדור לדור. נבקר גם ברחוב Creek שהיה חלק מרובע הזונות בעיירה, ונראה את ביתה של דולי ארת’ור, המדאם המפורסמת של העיירה. כיום משמשים הבתים ברובע כגלריות, בתי קפה ומסעדות.

ימים שישי 19.7

שייט פנורמי לאורך המעבר הפנימי

היום זו הזדמנות אחרונה ליהנות מכל מה שיש לאוניה המפוארת שלנו להציע לנו, יחד עם האפשרות לספוג עוד מעט מנופי השייט הייחודיים ועוצרי הנשימה שילוו אותנו בדרכנו חזרה לונקובר.

ימים שבת 20.7

ונקובר – מונטריאול

עגינת הספינה 07:00
ירידה מהספינה 08:30
לאחר הירידה מהספינה נשלים את הסיור בוונקובר ונבקר בפארק המלכה אליזבת Queen Elizabeth Park. מהמקום הכי גבוה בפארק נשקפת תצפית מהממת ביופיה על דאונטאון וונקובר וההרים שליד החוף הצפוני. הפארק נמצא גיאוגרפית במרכז העיר ומכונה גם “ההר הקטן”. בעבר הפארק היו שתי מחצבות שהפכו לגן מקושט מהמם ביופיו. המדרון המזרחי של הפארק משופע בעצים ושיחים האופינים לחוף המערבי של בריטיש קולומביה. מהמקום הכי גבוה בפארק נשקפת תצפית יום ולילה מהממת ביופיה על דאונטאון וונקובר וההרים שליד החוף הצפוני.
בשעות הצהרים נמריא מוונקובר למונטריאול לאחר הנחיתה העברה למלון באיזור שדה התעופה.

ימים ראשון 21.7

מונטריאול-ת"א

את היום נקדיש למונטריאול העיר שמאופיינת כקנדית עם זיקה צרפתית. השפה המדוברת צרפתית, התרבות האוירה בכל צרפתי. נתחיל את הסדיור ממרומי גבעת מאונט רויאל משם נשקף נוף כשהעיר פרוסה על כף יד. הגבעה היא המקום שממנו נוסדה העיר. ההר מסמל את המורשת, ההיסטוריה ובעיקר ההשראה לעיר. מרחבים שלטבע ירוק נקי אקולוגי ומרענן. ניסע אל מרכז העיר דאונטאון, נראה את בזיליקת הנוטרדאם, מגדל השעון, בית העירייה והמרינה המקסימה. בשעות אחה”צ חזרה לשד”ת של מונטריאול משם נמריא חזרה לת “א

ימים שני 22.7

ת"א נחיתה

על הספינה Koningsdam המלכותית

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר, בסגנון קלאסי מסורתי. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. המוטו של הספינה הוא עולם המוזיקה עם אלמנטים ארכיטקטונים ומיצגים אומנותיים מעולם המוזיקה. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות. נוסעי הספינה הם אנשים שמחפשים מעטפת של יוקרה, שהגיעו לגיל שאפשר להינות ממגוון הגירויים שהספינה מציעה. הספינה בנויה לשיוט באיזורים קרים. סיפון לידו של הבריכות מקורה בכיפת זכוכית המאפשרת להשתכשך בבריכה או לצפות בסרטים בכל מזג אויר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
koningsdam Holland America Line
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות אייר קנדה

  • ת"א - טורונטו11:55-16:45
  • טורונטו - קלגארי19:15-21:29
  • וונקובר - טורונטו14:00-21:23
  • טורונטו - ת"א16:15-10:05

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
05/07/2024 21/10/2024 Koningsdam המלכותית לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
חלון לים
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
7,499$ 7,299$

קומה 7

Room Image

מחירים לחלון לים

אדם בחדר זוגי
7,969$ 7,769$
Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
8,689$ 8,299$

קומה 11

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה כולל מזוודה 23 ק"ג +טרולי 7 ק"ג ומסים
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • 9 לילות לינה בבתי מלון מדרגה ראשונה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מלווה\מדריך בכיר מקצועי מומחה ליעד.
  • סיורים מודרכים וכניסות לאתרים בהתאם לתוכנית לפני אחרי השייט ובנמלי העגינה.
  • 4 ארוחות ערב בבתי המלון בשהות בהרי הרוקיס

המחיר אינו כולל

  • ביטוחים
  • טיפים בשייט כ 120$ לכל אחד
  • טיפ למדריך
  • מס עירוני במלון.

הערות כלליות

  • התוכנית הינה מסגרת ונתונה לשינויים בהתאם לשעות העגינה ובכפוף ללו"ז טיסות. ביצוע מסלול השייט והאתרים המפורטים נתון לשינויים בהתאם להחלטות חברת השייט, לוח הזמנים ותנאי הנסיעה. הסיורים היבשתיים מותאמים לתוכנית השייט ועלולים להשתנות בהתאם

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים