מונה

קרוז לפיורדים בנתיבי הויקינגים בספינה Koningsdam

Holland America Line - הולנד אמריקה | 10 ימים

קרוז לנורבגיה - פיורדים עם נופים ויקינגיים – הפלגה בספינה Koningsdam קיץ


קרוזים בסקנדינביה - בעיקר מדובר על קרוז החולש את חופייה המערביים של נורווגיה. אם אתם מחפשים שייט של נופים ציוריים - זו הכתובת!. השרידים של הפשרות הקרחונים עוד מהעידן הפרה-היסטורי - הפכו לפיורדים.
תוכלו לראות, בין היתר כמובן, לשוניות ים החודרות אל היבשה, ים כחלחל עמוק המוקף ברכסי הרים בגווני ירוק לצד עיירות קטנטנות אך מלאות בחן ויופי.
בפיורדים הספינה הופכת למלון לכל דבר - מלון מפואר צף אשר משיט אתכם אל ליבם של הפיורדים.


שייט לפיורדים בחבילת שייט נוספת לצפייה >>




היכנסו לבחירת חופשת הקרוז שלכם
מחפשים חבילות שייט והפלגה בסגנון אחר

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי באמסטרדאם 2 לילות לפני השייט
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.
  • אפשרות להזמנת אוכל כשר עם תפריט בבחירה מראש

מסלול ההפלגה

ימים 1 שישי

ת"א -אמסטרדאם

יום הטיסה.
ביום הראשון, נצא עם טיסת  אל-על לאמסטרדם.
כפי שאתם בוודאי יודעים אמסטרדם היא עיר שוקקת חיים, תוססת. אופייה מאוד ייחודי – דבר שממגנט אנשים רבים אליה. במאמר הבא תוכלו לקרוא אילו אטרקציות מחכות לכם בעיר המדהימה והיכן יחלוש המסלול.

קרוז מאמסטרדם
שיט מאמסטרדאם
ימים 2 שבת

אמסטרדאם יום חופשי

היום השני הוא יום חופשי נהדר בו תוכלו להכיר את אמסטרדם. אז היכן מומלץ לבקר? זו שאלה מצוינת. בואו נתחיל עם כיתות הרגליים, מה הכוונה? הכוונה היא בעיקר להכיר את העיר, את הלך הרוח, התעלות המקסימות והרחובות התוססים בעלי המראה האירופאי הקלאסי. העיר תוססת ואינה נחה, כיכר דאם לביבה של העיר, ארמון המלוכה או שוק הפרחים הססגוני. חוויה של טעמים מגוונים, טעימה מגבינות הולנדיות איכותיות, הרינג, תפוחי האדמה המוקרמים.
אתרים מומלצים: ביקור במבשלת הבירה “היינקן”, מוזיאון השעווה – מדאם טוסו, מוזיאון הרייקס, מוזיאון רמברנדט, בית אנה פרנק, הצצה אל רובע החלונות האדומים, בית הכנסת הפורטוגזי, שייט בתעלות אמסטרדם ועוד.

שייט לפיורדים -אמסטרדאם יום חופשי
קרוז_מאמסטרדאם
ימים 3 ראשון

אמסטרדאם

ההפלגה יוצאת בשעה 17:00.

המלצתנו אליכם היא להגיע לטרמינל ההפלגות עד השעה 12:00. טרמינל ההפלגות נקרא PTA והוא נמצא קרוב למרכז העיר, התחנה המרכזית נמצאת ממש כחצי ק”מ -מזרחית לתחנה.
לאחר הבידוקים, צ’ק-אין ניתן להתחיל להכיר את הספינה, ליהנות ממה שהיא מציעה – לנוח ולאכול ארוחת צהריים טובה.

ימים 4 שני

יום ים

היום הרביעי הוא בסימן בילוי בספינה. ביום הרביעי תוכלו להכיר את הבריכה ולהירגע בשפת הבריכה, לראות את הנופים שנראים לא אמיתיים, להשתתף בפעילויות נהדרות, לעשות ספא, ללכת לקזינו, להכיר סדנאות מעשירות או פשוט לצפות במופעים מושקעים במיוחד בשבילכם, לשתות משהו בבר וכדומה.

קרוז לפיורדים
ספינת Nieuw Statendam
ימים 5 שלישי

Eidfjord קרוז נופי לאורך Hardangerfjord

07:00-15:00;

אידפיורד נמצאת על קצה הפיורד Hardangerfjord. תוכלו לראות שהעיירה נמצאת על שיפוליו של הר אשר נושק לפיורד.

שייט לפיורדים של נורבגיה
ימים 6 רביעי

Alesund – נורבגיה \ או Molde

08:00-23:00 אלסונד בהפלגה של 1.6 + 27.7

בואו ניתן מעט רקע על המקום: העיר נוסדה בתחילתה של המאה ה-20. השימוש המרכזי והדומיננטי ששולט בעיר, כפי שתוכלו להבחין בכך, הוא עיצוב בסגנון ארט-דקו. העיר נמצאת על מדרון של הרים, הרים אלו מכונים “הרי האלפים של סומוארה”.

האטרקציות: שייט לאי הציפורים (מדובר על הפלגה ממש קצרצרה של חצי שעה) ובאי תוכלו לראות, באופן די ברור מאליו – מאות-אלפי בעלי כנף שונים ויפהפיים.
אזורי טבע נרחבים בהם ניתן לבקר Atlantic Sea Park‬  – הפארק הימי, Hike to Slogen‬, מגוון של מוזיאונים, מטבח מקומי בעל חוויה קולינרית ממכרת, במקום תוכלו למצוא יעדי צפייה נהדרים בדמות מגדלורים, במקום ארכיטקטורה מרהיבה ועוד הפתעות שישאירו אתכם מאוהבים במקום!

10:00-20:00 Molde בהפלגה של 29.6

מולדה (Molde) נקראת גם “עיר הוורדים”, העיר יושבת על בדרך הטרולים דרך עקלקלה עם 11 פיתולים מגובה של 800 מ’ שהתצפית מראש הפיסגה עוצר נשימה. ביקור מומלץ במפלי מרדלפוסן, רצף של מעל 100 מפלונים שממוקמים במקום הרביעי בעולם מבחינת הגובה.

פיורד נורבגיה
גיירנגר
ימים 7 חמישי

גיירנגר -קרוז לארך פיורד גיירנגר.

08:00-17:00.

הגעתם אל הפיורד המפורסם ביותר, הלא הוא: גיירנגר. במידה ואתם רוצים לדעת מהי האטרקציה הפופולרית ביותר או הטובה ביותר, אל תחפשו רחוק מדי שהרי האטרקציה המרכזית כאן היא: הנופים, הנופים ועוד קצת…נופים!. תוכלו ליהנות מיופי עוצר נשימה, מסלולי טיולים נהדרים. חשוב לזכור שלא תמצאו כאן אטרקציות כמו בערים מיושבות, שהרי מדובר על כפר הררי מאוד צנוע. אך עם זאת, מכיוון שכפי שתוכלו להבחין – מדובר על מקום בעל נופים מרהיבים, המקום הפך באופן רשמי לאתר מורשת עולמי של אונסק”ו
אודות אטרקציות נוספות: מכיוון שהמקום עמוס ביופי פראי של הטבע (תוכלו לראות מדוע המקום כה אהוד כאשר אלפי מבקרים לא יפסיקו לנהור אליו מספינות היוקרה בנמל והאוטובוסים) הן: רפטינג , פארק הרפתקאות Valldal, כנסיית Liabygda, מוזיאון המכוניות העתיקות ועוד.

קרוז לפיורדים בנורבגיה
שייט לפיורדים
ימים 8 שישי

ברגן

08:00-17:00

הגעתם אל…ברגן. מדובר על בירתה של ארץ הפיורדים. העיר כמעט תמיד גשומה ולכן היא גם נחשבת לעיר הגשומה ביותר. המקום עמוס ברחובות ובתים ציוריים, בעלי עיצוב ייחודי למקום, כזה שכמעט בלתי ניתן למצוא באף מקום אחר בעולם. העיר עמוסה בבתי עץ מהמאה ה-14 (מדובר על עדשות של ממש לתקופה שהעיר שימשה כבירתה של הממלכה הוויקינגית).
העיר שוכנת למרגלותיו של ההר העצום “אולירקן” – גובהו מתנשא ללא פחות מ642 מטרים, כן – אם תהיתם, הנוף המשתקף מהנקודה הזו הוא מדהים. ניתן להגיע לפסגה באמצעות רכבל.
אז רגע לפני שנצלול עמוק אל תוך האטרקציות שברגן מציעה. בואו נכיר מעט את העיר. אז מדובר על עיר הנמל השנייה בגודלה בנורווגיה והיא למעשה “בירת חבל הפיורדים” במידה ותהיתם. המקום שוכן על שפת האוקיינוס האטלנטי הצפוני והיא מוקפת מלא פחות שבעה הרים.
במקום יש אתרים/אטרקציות מאד בולטות והן: שוק הדגים המפורסם, בית גריג הלא היא אחוזתו של המלחין המפורסם “אדוורד גרין”.
העיר העתיקה ובו מוזיאון פתוח של בתים עתיקים ונים אשר רוכזו בתוך מרכזה של העיר על פני שטח של כ-4 ק”מ, הר פלויין והר אולריקן – המהווים נקודות התצפית העיקריות והטובות ביותר על העיר.

ימים 9 שבת

יום ים

יום בו תקבלו את הפינוק לו אתם ראויים. בספינה מגוון של פעילויות תוססות ומופעים מושקעים מאוד לצד מנוחה נהדרת בין אם על שפת הבריכה, מתחת לשמש, בבריכה או בספא.

ימים 10 ראשון

אמסטרדאם-ת"א

ביום ה-10, בשעה 7:00 הספינה תעגון בנמל אמסטרדם. הירידה מהספינה תיעשה עד השעה 8:00. מאוד מומלץ לקחת מונית לחתחנת הרכבת ומשם רכבת לשדה התעופה הנקרא סכיפהול.

על הספינה Koningsdam המלכותית

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר, בסגנון קלאסי מסורתי. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. המוטו של הספינה הוא עולם המוזיקה עם אלמנטים ארכיטקטונים ומיצגים אומנותיים מעולם המוזיקה. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות. נוסעי הספינה הם אנשים שמחפשים מעטפת של יוקרה, שהגיעו לגיל שאפשר להינות ממגוון הגירויים שהספינה מציעה. הספינה בנויה לשיוט באיזורים קרים. סיפון לידו של הבריכות מקורה בכיפת זכוכית המאפשרת להשתכשך בבריכה או לצפות בסרטים בכל מזג אויר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
koningsdam Holland America Line
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • 2 לילות במלון מדרגת תיירות טובה באמסטרדאם על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מסי נמל אויריים וימיים

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • העברות
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען.
  • טיפים כ13$ לאדם ליום
  • מס עירוני במלון באמסטרדאם

הערות כלליות

  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה ביטוח לתקופת הנסיעה המכסה במקרה של ביטול בנסיבות מוצדקות על סמך אישור רפואי. כשלא מדובר בהחמרה של בעייה קיימת.
  • ניתן להזמין אוכל כשר 90 יום לפני מתפריט מגוון.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים