מונה

שייט בפיורדים של נורבגיה נופים הויקינגים מאורגן בהדרכת שונטל ריימונד- הולנד אמריקה רוטרדאם 10 ימים

Holland America Line - הולנד אמריקה | 10 ימים

איידפיורד נורבגיה
קרוז של נופים עוצרי נשימה, פיורדים נורוגיים וכפרים ציוריים המתערסלים בחיכם של הפיורדים. עם חברת השייט היוקרתית הולנד אמריקה בספינה היוקרתית רוטורדאם. שייט בתוך גלויה עם צבעי כחול-ירוק, שרידים לקרחונים שנסוגו, פיורדים כחולים השלוחים כאצבעות קסומות בין ירוק עד. צבעם של המים בין כחול קריסטלי קר נורבגי עמוק ועד לתורכיז ויקינגי חם.
12 סיפונים מפוארים, לאונג' עם תצפית פונרמית, חנויות תכשיטים יוקרתיות,

למה דווקא איתנו?

  • מלווה בכיר שמעשיר את החוויה בהרחבת אופקים והוואי
  • חדרים מובחרים במיקום ידוע מראש
  • שירות מקצועי ואדיב ממומחים בשייט
  • בחירה של השירותים ברמה הגבוהה ביותר
  • סיור מודרך לפני ואחרי השייט בהולנד, סיורים מודרכים בכל נמלי העגינה
  • אתרים ואטרקציות כלולים במחיר

מסלול ההפלגה

ימים שישי 16.8

ת"א –אמסטרדאם

לאחר הנחיתה ניסע אל אמסטרדאם העיר המרכזית, בירת הולנד, מהקסומות בעולם. נצא לסיור שבין תחנת הרכבת המרכזית לכיכר דאם, מרכזה של העיר. סביב הכיכר נראה את ארמון המלכה. נבקר ברובע היהודי ונראה את בית הכנסת הפורטוגזי העתיק. נמשיך בהליכה מבית האופרה לכיוון שוק הפרחים ומגדל המונט ,שם נעשה הפסקת צהריים . לאחר סיום הסיור ניסע למלון לביצוע צ’ק אין ולזמן חופשי בערב.

שייט מאמסטרדאם
שייט מאמסטרדאם
ימים שבת 17.8

אמסטרדאם-רוטורדאם

נצא מהמלון בדרכינו אל נמל רוטרדאם. נמשיך לרוטרדאם, שם נעלה על אניית הפאר הולנד אמריקה רוטרדאם בה נבלה במהלך טיולנו.
הפלגה בשעה 15:00.
הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו

ימים ראשון 18.8

יום ים

יום כיף בים להנאה ממתקני האנייה, מהבריכות, ההופעות, הקניות, חדר הכושר, ומגוון המסעדות. במהלך היום נערוך היכרות עם חברי הקבוצה והרצאת פתיחה להעשרה של מדריך הטיול.

ימים שני 19.8

איידפיורד

שעות עגינה 08:00-17:00
סיור מודרך 09:00-15:00
נצא לכפר הקדום איידפיורד האהוב מאוד על תיירים. הכפר ממוקם על גדות הפיורד הנושא את שמו ונחשב לכפר היפה ביותר בנורבגיה. בסך הכל חיים במקום קטן וקסום זה כמה מאות תושבים. איידפיורד מושך אליו תיירים רבים הבאים בדרך היבשה ובשנים האחרונות תיירים רבים מגיעים באניות קרוזים. מכאן רבים יוצאים לטיולים בטבע או נהנים ממראות הפיורד המיוחד. ניסע לאורך הרדנגרפיורד ונבקר במפל המדהים Vøringsfossen . נבקר במאגר המים Synsedam משם נשקף נוף יפה על הקרחון והאיזור מהטיילת שמעל המאגר שמספק אנרגיה לתחנת הכוח שבמורד ההר. נמשיך למרכז המבקרים של הרדנגארפיורד. בתום הסיור נשוב לספינה.
אחה”צ מומלץ לעלות לסיפון העליון בזמן שהספינה משייטת בתוך הרדנגרפיורד, הנופים מדהימים, זה החלק היפה ביותר של הטיול.

נורדפיורד אלסיונד
ימים שלישי 20.8

ברגן

שעות עגינה 08:00 עד 17:00
סיור מודרך 09:00 עד 15:30
ברגן עיר מתקופת הויקינגים ועד המאה ה 19 העיר גדולה בנורבגיה, מרכז סחר וספנות. ברגן נחשבת לבירת הפיורדים ומוקפת בשבע גבעות. הסיור שלנו יחל בסיור במרכז ההיסטורי של העיר ברובע בריגן (Bryggen), שהוכרז כאתר מורשת עולמית, נטייל בין בתי העץ המיוחדים בעלי הגמלונים המשקיפים אל המעגן. הסיור כולל נסיעה ברכבל הפניקולר המפורסמת פלויבאנן (Floibanen) שתעלה אותנו להר פלויאן (Floyen). מפסגת ההר נהנה מתצפית מרהיבה על ברגן והסביבה. אחר כך, נמשיך לקניות בשוק הדגים ההיסטורי. נמשיך לסיור במרכז ההיסטורי של העיר, נראה את הגנים המיוחדים והמוזיאונים אנדרטת יורדי הים והתאטרון של העיר.
בתום הסיור נחזור לאנייה להמשך ההפלגה.

ברגן נורבגיה
ברגן נורבגיה
ימים רביעי 21.8

פלאם

שעות עגינה 07:00 עד 17:00
סיור מודרך 08:00 עד 16:00
עגינה בשעות הבוקר המוקדמות בנמל ,Flaam לאחר נתחיל בהליכה רגלית לתחנת הרכבת של פלאם. נעלה לרכבת למסע הכי יפה שחוויתם מעולם של כשעתיים נופים של פיורדים שופעים, הרים תלולים, מפלים מרהיבים והרים מכוסים שלג. מסע שלעולם לא תשכחו. נחזור למרכז העיירה לזמן חופשי למוזיאון ההיסטורי של הרכבת ושל העיירה ולחנויות הנהדרות הפזורות באיזור.
מומלץ לעלות לסיפון העליון בזמן שהספינה משייטת בתוך סוגנפיורד, הנופים מדהימים, זה החלק היפה ביותר של הטיול. הפיורד הארוך העמוק ביותר בעולם ויש אומרים המרהיב ביותר בעולם הסוגנפיורד. אורכו של הפיורד הוא 204 ק”מ ועומקו 1308 מטר. הפיורד נושק להרים משוננים שגובהם 1,000 מ”, שירוק עד צומח על שיפוליהן יורדים ונושקים למרגלותיו, מפלים ובתים כפריים. חגיגה עוצרת נשימה של יופי טבעי במיטבו.

פלאם נורבגיה
פלאם סוגנפיורד נורבגיה
ימים חמישי 22.8

סטוונגר

שעות עגינה 10:00 עד 18:00
סיור מודרך 10:30 עד 16:30
סטוונגר עיר יפהיפיה עם אוריינטציה לתרבות. העיר בה מתקיימים פסטיבלים, מופעים, מוזיאונים ואירועים. הנוף המקסים שסביב העיר הוא ההשראה לפריחה התרבותית של העיר. סטוונגר היא גם עיר אוניברסיטאית צעירה ותוססת. סטוונגר היא מרכז מקור הנפט של אירופה. ניסע אל מחוץ לעיר, לאורך הפיורד לתצפית נוף מאתר שלושת החרבות ומגדל התקשורת. לאחר מכן נמשיך בסיור רגלי , נעלה אל Gamle Stavanger שנקראת גם Old Stavanger, חלק ממרכז העיר הישן שניצל מהרס כאשר רוב האזורים המרכזיים עברו מודרניזציה לאחר מלחמת העולם השנייה. הוא כולל כ -170 בתי עץ וקוטג’ים משלהי המאה ה -18 ועד ראשית המאה ה -20
נטייל ברחוב הצבעוני המפורסם מרכז העיר, נראה את בתי הקפה הרבים והמסעדות לאורך הרחוב, נמשיך לכיכר השוק, נראה את הקתדרלה המרשימה מהמאה ה -12, נחזור אחורה בזמן דרך תקופות שונות ונלמד על החשיבות הרבה של העיר לפיתוח וכלכלה.

קרוז לפיורדים עם נופים ויקינגיים בנורבגיה
לשוט לפיורדים
ימים שישי 23.8

יום ים

יום כיף בים להנאה ממתקני האנייה, מהבריכות, ההופעות, הקניות, חדר הכושר, ומגוון המסעדות. במהלך היום נשמע הרצאה מהמדריך של הטיול. ואחה”צ ניפגש לשיחת סיכום של הטיול.

ימים שבת 24.8

רוטרדאם-אמסטרדאם

09:00 ירידה מהספינה
ניפרד מהספינה ונצא בדרכנו חזרה מרוטרדאם אל אמסטרדאם. בדרך נעצור לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד והמרכז המשפטי הבינלאומי של האו”ם. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר הביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בנין הפרלמנט העתיק. ניסע לאמסטרדאם למרכז העיר ויהיה לנו זמן חופשי לשוטט ברחוב הראשי,לאכול צהריים, לבקר באחד מהמוזיאונים רמברדט או רייכסמוזיאון (בתשלום נוסף) וגם להשלים את הקניות

ימים ראשון 25.8

אמסטרדאם

היום חופשי באמסטרדאם. לקראת שעות הערב ניסע אל שדה התעופה שליד אמסטרדם ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב

על הספינה הולנד אמריקה רוטרדאם Rotterdam

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר. הספינה היא תוצאה של 150 שנות נסיון של שיוטים ימיים שגולמו לכדי יצירת פאר. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. פרחים רעננים ואוסף אמנות של 4.1 מיליון דולר המהווה שילוב חגיגי ואקלקטי של אלמנטים מוזיקליים, טבעיים וארכיטקטוניים המוסיפים חמימות וצבע לתפאורות המרגיעות בגוונים הרגועים של הספינה. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה, עם שטח של חולונות רחב במיוחד כדי שמכל מקום הנוף יעטוף אתכם. אלמנטים ארכיטקטונים מעולם המוזיקה. עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america
koningsdam cruise - holland america

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות אל-על לאמסטרדאם

  • תל אביב - אמסטרדאם06:00-10:00
  • אמסטרדאם - תל אביב21:30-03:05

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
16/08/2024 25/08/2024 הולנד אמריקה רוטרדאם Rotterdam לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
חלון לים
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
3,570$

קומה 7 ו11

Room Image

מחירים לחלון לים

אדם בחדר זוגי
3,927$
Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
4,015$

קומה 7-8

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה כולל מזוודה 20 ק"ג +טרולי 7 ק"ג ומסים
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +,
  • 2 לילות לינה במלון 4* על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מלווה\מדריך בכיר מקצועי מומחה ליעד
  • סיורים מודרכים בהולנד ובנמלי העגינה
  • כניסות לאתרים כמפורט במסלול

המחיר אינו כולל

  • ביטוחים
  • טיפים בשייט כ 120$ לכל אחד
  • טיפ למדריך
  • מס עירוני במלון

הערה:

  • התוכנית הינה מסגרת ונתונה לשינויים בהתאם לשעות העגינה ובכפוף ללו"ז טיסות. ביצוע מסלול השייט והאתרים המפורטים נתון לשינויים בהתאם להחלטות חברת השייט, לוח הזמנים ותנאי הנסיעה. הסיורים היבשתיים מותאמים לתוכנית השייט ועלולים להשתנות בהתאם

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים