מונה

שייט בפיורדים נופים ויקינגיים בנורבגיה 9 ימים MSC Euribia– מאורגן בהדרכת ד”ר דורון לימור

MSC - אמ אס סי | 9 ימים

דנמרק קופנהגן
הספינה החדשה ביותר שמשייטת לפיורדים

נורבגיה, המדינה עם הנופים היפים ביותר בעולם, שגולת הכותרת הם הפיורדים. לשונות ים שחודרות כאצבעות אל תוככי היבשה, שרידים לקרחונים שנסוגו. צבעם של המים בין כחול קריסטלי קר נורבגי עמוק ועד לתורכיז ויקינגי חם. שייט לאורך הפיורדים, הדרך הקסומה ביותר לחוות את יופיים. טיול יבשתי בנורבגיה מאפיר לעומת שייט כשהפיורד עוטף אתכם במלוא הדרו ואתם מוקפים בטבע פראי גלוייתי. השייט, כולל את התצפיות היפות ביותר, מפלים שוצפי מים, דרך הטרולים.

למה דווקא איתנו?

  • מאורגן עם מדריך\מלווה בכיר שמעניק מימד מקצועי לטיול
  • כניסות לאתרים נבחרים
  • חדרים בספינה מובחרים בקומות מבוקשות, אין אצלו חדרים ללא מספר.
  • אוטובוס בכל נמלי העגינה ובפקופנהגן

מסלול ההפלגה

ימים 17.8 שבת

ת"א קופנהגן

טיסה לקופנהגן דרך פרנקפורט.
לאחר הנחיתה העברה משד”ת למלון, קליטה במלון חצי יום סיור מודרך במרכז העיר. קופנהגן בירת דנמרק ומהערים הקוסמופוליטיות הקסומות והבולטות שבסקנדינביה. קופנהגן שזורה בתעלות מים שהשייט לאורכם מעניק חווייה יחודית לביקור בה. בקופנהגן נמצא המדרחוב הארוך בעולם ה Stroget.
הגעה למלון התמקמות והתארגנות.

קופנהגן שייט פיורדים
ימים 18.8 ראשון

קופנהגן

הפלגה 18:00
בבוקר סיור מודרך עם אוטובוס ברחבי העיר. בין סמלי ההיכר של העיר, פסלה של בת הים הקטנה, כיכר העירייה ובית העירייה שסביבם מזרקות ופסלים שמאפיינים את העיר, הארמון המלכותי, בית המלוכה של דנמרק נחשב לשושלת הוותיקה בעולם ומרכזו בארמון Amalienborg Palace.
בשעה 13:00 נגיע אל טרמינל ההפלגה בידוק check in ועלייה לספינה, ניתן לאכול צהרים ולהינות ממנעמי הספינה.

דנמרק קופנהגן
דנמרק קופנהגן
ימים 19.8 שני

יום ים

יום כיף בספינה הגדולה החדשה ביותר והמפנקת במסלול לפיורדים

ימים 20.8 שלישי

גיירנגר Hellesylt

שעות העגינה של הספינה 12:00-21:00
סיור עם המדריך ואוטובוס 12:30-17:30

גיירנגר הפיורד, שיש אומרים היפה ביותר מבין הפיורדים של נורבגיה מדורג כאחד מפלאי הטבע היפים בעולם. גיירנגר, פיורד ים כחול עמוק, מוקף בהרים ירוקי עד עם מפלים שוצפים. נשוט במעבורת לאורך הפיורד היפה נחלוף ליד מפלי ההינומה ומפלי שבע האחיות. ניסע באמצעות אוטובוס דרך נקודות תפצית נופים עוצרי נשימה ותמונות לאינסטגראם חזרה על גדת הפיורד במלוא הדרו לעיירה, גלוייה. נשוב אחה”צ לספינה.

גיירנגר
גיירנגר פיורד נורבגיה
ימים 21.8 רביעי

מולד Molde

שעות העגינה של הספינה 07:00-15:00
סיור עם המדריך ואוטובוס 08:30-14:00
עיר שנוסדה בתחילה המאה ה20, תוך שימת דגש על עיצוב ארט דקו. ממוקמת על מדרונם של הרים המכונים האלפים של סומוארה. העיר נחשבת למרכז התרבות של המחוז.
הנסיעה היפה ביותר היא לאורך דרך הטירולים. הטרולים הם הבסיס המיתולוגי של האגדות בסקנדינביה. האגדה מתארת יצורים חזקים מאוד, שעירים, עם אף גדול, זרועות גרודסקיות וכפות רגליים יחפות ענקיות. דרך הטירולים נחשבת לאחת היפות בנורבגיה הטבע במלוא הדרו. הדרך עקלקלה מאוד עם שיפועים שיאתגרו כל נהג. בין אלסון ובין טרולסטיגן בין אגמים, מפלים והרים.

שייט לפיורדים נורבגיה
אלסיונד נורבגיה
ימים 22.8 חמישי

פלאם Flam

עגינה 08:00-18:00
סיור מודרך עם המדריך ואוטובוס 09:00-16:30

פלאם עיירה קטנה ונחמדה היושבת על גדת הפיורד הארוך העמוק ויש אומרים המרהיב ביותר בעולם הסוגנפיורד. אורכו של הפיורד הוא 204 ק”מ ועומקו 1308 מטר. הפיורד נושק להרים משוננים, שירוק עד צומח על שיפוליהן יורדים ונושקים למרגלותיו. חגיגה עוצרת נשימה של יופי טבעי במיטבו. הסיור יתחיל בנסיעה בחוויה הכי יפה הרכבת המיוחדת אל מירדאל, דרך עם נופים מרהיבים. ממירדאל נמשיך אל ווס נעלה על האוטובוס שיסיע אותנו למפלים השוצפים. נבקר במלון סטלהיים, שם בוצעה בפועל השבחת הגזע הארי במלחמת העולם השנייה. נשוב באוטובוס אל פלאם, שם נעלה חזרה לספינה.

ברגן נורבגיה
גיירנגר
ימים 23.8 שישי

יום ים

הספינה משמשת כמרכז בידור וספורט צף עם מבחר פעילויות

ימים 24.8 שבת

קייל -המבורג גרמניה

שעות עגינה 09:00-19:00
סיור עם המדריך ואוטובוס 09:30-16:00

קיל היא עיר נמל מהגדולות והחשובות בגרמניה, מרכז חיל הים הגרמני ומספנות המפורסמות (שם תאגיד טיסנקרופ מייצר את הצוללות של הים הישראלי). מהאתרים החשובים בעיר: בית העירייה שהמגדל שלו המתנוסס לגובה 106 מ’ בנוי בסגנון ונציאני, בחזית בית העירייה אגם ובניין האופרה. כנסיית “זאנקט ניקולאס” שנבנתה בסגנון גותי בבניה מודרנית. המבצר המקומי, והאנדרטה פליקר לזכר חיילי צוללות חיל הים הגרמני. ניסע אל המבורג עיר הנמל השניה בגודלה באירופה. המבורג, מכונה ונציה של גרמניה. יושבת על שפך נהר האלבה ובתוכה רחובות של תעלות מים. הנוף של כיפות, צריחים ובתים עם ארכיטקטורה קסומה. נראה את בית העיריה וכמובן נשאיר זמן לשופינג (בהתאם ללו”ז)

המבורג
המבורג
ימים 25.8 שבת

קופנהגן -ת"א

07:00 עגינה
08:30 ירידה מהספינה
בשעה 09:00 יצא אוטובוס עם מדריך מקומי לסיור מודרך בטירת קרונבורג, הטירה בה התרחשה יצירת המופת האמלט של שייקספיר. ביקור באגף המגורים המלכותי, קאפלה. נצפה בגשר שמחבר בין שבדיה לדנמרק, פלא הנדסי מרהיב. נסיים בשד”ת בקופנהגן.

על הספינה MSC Euribia

MSC Euribia נקראת על שם האלה הקדומה מהמיתולוגיה Eurybia אשר שלטה ברוחות, מזג האוויר וקבוצות הכוכבים כדי לשלוט בים, לקדם את חזון הספינה לשלוט בפריסה של טכנולוגיות קיימות חדישות כדי להגן ולשמר את המערכת האקולוגית הימית היקרה. .
הספינה מובילה את החדשות של עולם הים. גוף הספינה עצמו מבחוץ הוא יצירת אומנות ויזואלית שמבטאת את הדו קיום האלוגי שבין הספינה לעולם הים. על הספינה הייחודית הזו שבה אמנות פוגשת חדשנות, שיוט בכחול מעולם לא היה ירוק יותר. כל השפכים מטופלים יסודית, ללא שימוש בפלסטיק, מקור האנרגיה ירוק.
פנים הספינה, טיילת מרכזית כיפת ה-LED הארוכה והמרהיבה יותר בים 110 מ’, חנויות, מסעדות, מוזיקה חיה ועוד לאורך כל הפלגה. ספורטפלקס, קזינו ובר-סטודיו לטלוויזיה.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
msc euribia
msc euribia

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות הלוך דרך פרנקפורט עם לופטהנזה חזרה עם סוויס דרך ציריך

  • ת"א - קופנהגן (דרך פרנפוקט)04:45-08:20/10:00-11:25
  • קופנהגן-ציריך - ת"א17:40-19:20/20:20-00:25

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
17/08/2024 25/08/2024 MSC Euribia לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
חלון לים
מרפסת לים
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
3,383$
Room Image

מחירים לחלון לים

אדם בחדר זוגי
3,699$
Room Image

מחירים למרפסת לים

אדם בחדר זוגי
3,899$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה לקופנהגן דרך יעד שלישי באירופה (כולל כבודה),
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא+,
  • לילה לפני השייט מלון 4* בקופנהגן על בסיס לינה וארוחת בוקר,
  • סיורים מודרכים עם אוטובוס צמוד בכל יום בהתאם לתוכנית
  • כניסות לאתרים בהתאם לתוכנית
  • מסי נמל אוויריים וימיים
  • טיפ בספינה לפי שווי של 84 יורו לנוסע

המחיר אינו כולל

  • טיפ למדריך
  • ביטוחים
  • הוצאות אישיות בשייט

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים