מונה

שייט בפיורדים נופים ויקינגיים בנורבגיה 9 ימים MSC Euribia– מאורגן בהדרכת אורי בן עמי

MSC - אמ אס סי | 9 ימים

שייט פיורדים נורבגיה
הספינה החדשה ביותר שמשייטת לפיורדים

נורבגיה, המדינה עם הנופים היפים ביותר בעולם, שגולת הכותרת הם הפיורדים. לשונות ים שחודרות כאצבעות אל תוככי היבשה, שרידים לקרחונים שנסוגו. צבעם של המים בין כחול קריסטלי קר נורבגי עמוק ועד לתורכיז ויקינגי חם. שייט לאורך הפיורדים, הדרך הקסומה ביותר לחוות את יופיים. טיול יבשתי בנורבגיה מאפיר לעומת שייט כשהפיורד עוטף אתכם במלוא הדרו ואתם מוקפים בטבע פראי גלוייתי. השייט, כולל את התצפיות היפות ביותר, מפלים שוצפי מים, דרך הטרולים.

למה דווקא איתנו?

  • מאורגן עם מדריך\מלווה בכיר שמעניק מימד מקצועי לטיול
  • כניסות לאתרים נבחרים
  • חדרים בספינה מובחרים בקומות מבוקשות, אין אצלו חדרים ללא מספר.
  • אוטובוס בכל נמלי העגינה ובפקופנהגן

מסלול ההפלגה

ימים שבת 22.6

ת"א קופנהגן

טיסה לקופנהגן דרך פרנקפורט.
לאחר הנחיתה 3 שעות סיור עם המדריך בין האתרים המרכזיים של העיר. קופנהגן בירת דנמרק ומהערים הקוסמופוליטיות הקסומות והבולטות שבסקנדינביה. קופנהגן שזורה בתעלות מים שהשייט לאורכם מעניק חווייה יחודית לביקור בה. סימן ההיכר של העיר הוא פסלה של בת הים הקטנה. במרכז העיר כיכר העירייה ובית העירייה שסביבם מזרקות ופסלים שמאפיינים את העיר. בקופנהגן נמצא המדרחוב הארוך בעולם ה Stroget. בית המלוכה של דנמרק נחשב לשושלת הוותיקה בעולם ומרכזו בארמון Amalienborg Palace.

דנמרק קופנהגן
ימים ראשון 23.6

קופנהגן

הפלגה 18:00
עם בוקר נמשיך את סיורינו בקופנהגן, לקראת הצהרים ניסע אל טרמינל ההפלגה. בידוק check in ועלייה לספינה, ניתן לאכול צהרים וליהנות ממנעמי הספינה.

ימים שני 24.6

יום ים

יום כיף בספינה הגדולה החדשה ביותר והמפנקת במסלול לפיורדים

ימים שלישי 25.6

גיירנגר Hellesylt

שעות העגינה של הספינה 12:00-22:00
סיור עם המדריך ואוטובוס 12:30-17:30

הפיורד, שיש אומרים היפה ביותר מבין הפיורדים של נורבגיה מדורג כאחד מפלאי הטבע היפים בעולם. גיירנגר, פיורד ים כחול עמוק , מוקף בהרים ירוקי עד עם מפלים שוצפים. הפיורד במלוא הדרו מערסל את העיירה, גלוייה. נעלה לתצפית מרהיבה מהר דלסניבה, יש אומרים שהתצפית היפה ביותר בכל נורבגיה. כשיש ראות טובה רואים את הפיורד במלוא יופיו וצבעו העמוק.
נבקר במרכז המבקרים המוזיאון “נורבגיה מרכז הפיורדים”. מרכז שהוכר ע”י אונסקו כמרכז מורשת עולמית תודות לנוף המרהיב שבו. המרכז יושב על גדת נחל, עם מיצגים המסבירים על הליך יצירת הפיורדים והמחשות אינטראקטיביות, כולל תיאור מוחשי של עולם החי.

אלסיונד נורבגיה
גיירנגר פיורד נורבגיה
ימים רביעי 26.6

מולד Molde

שעות העגינה של הספינה 07:00-15:00
סיור עם המדריך ואוטובוס 09:00-14:30
נצא לסיור רגלי במרכז העיר הציורית. מולד עיר שהתפרנסה בעבר מדייג וכיום מתיירות. העיר שקיבלה את התואר “עיר הוורדים”, כל חצרות ומרפסות הבתים מקושטים בוורדים. סביבה לא פחות מ 222 פסגות הרים המקיפים אותה. ניסע בדרך המתפתלת בין מפלים ונקודות תצפית מרהיבות.

ימים חמישי 27.6

פלאם Flam

שעות העגינה של הספינה 08:00-18:00
סיור עם המדריך ואוטובוס 09:00-16:00
פלאם עיירה קטנה ונחמדה היושבת על גדת הפיורד הארוך העמוק ויש אומרים המרהיב ביותר בעולם הסוגנפיורד. אורכו של הפיורד הוא 204 ק”מ ועומקו 1308 מטר. הפיורד נושק להרים משוננים, שירוק עד צומח על שיפוליהן יורדים ונושקים למרגלותיו. חגיגה עוצרת נשימה של יופי טבעי במיטבו. בשעות הבוקר נצא באטרקציה היפה ביותר הרכבת המפורסמת מפלאם אל מירדאל ומשם אל ווס. נפגוש את האוטובוס אל מירדל שם נצפה במפלי Kjosfossen המרשימים ומלון סטלהיים, מלון שבמלחה”ע השנייה שימש כבית הרבעה להשבחת הגזע הארי. מירדאל נמצאת בגובה 867 מ’, פופולרית גם בחודשי הקיץ בקרב מטיילים ואופנועים בגלל שביל ההרים המרהיב שיורד לכפר פלאם עם נופים מדהימים של מפלי מים שוצפים והרים תלולים בדרך. נשוב באוטובוס אל פלאם חזרה לספינה.

ימים שישי 28.6

יום ים

הספינה משמשת כמרכז בידור וספורט צף עם מבחר פעילויות

ימים שבת 29.6

קייל גרמניה

שעות עגינה 09:00-19:00
סיור עם המדריך ואוטובוס 09:30-16:00
קיל היא עיר נמל מהגדולות והחשובות בגרמניה, מרכז חיל הים הגרמני ומספנות המפורסמות (שם תאגיד טיסנקרופ מייצר את הצוללות של הים הישראלי). מהאתרים החשובים בעיר: בית העירייה שהמגדל שלו המתנוסס לגובה 106 מ’ בנוי בסגנון ונציאני, בחזית בית העירייה אגם ובניין האופרה. כנסיית “זאנקט ניקולאס” שנבנתה בסגנון גותי בבניה מודרנית. המבצר המקומי, והאנדרטה פליקר לזכר חיילי צוללות חיל הים הגרמני. ניסע אל המבורג עיר הנמל השניה בגודלה באירופה. המבורג, מכונה ונציה של גרמניה. יושבת על שפך נהר האלבה ובתוכה רחובות של תעלות מים. הנוף של כיפות, צריחים ובתים עם ארכיטקטורה קסומה. נראה את בית העיריה וכמובן נשאיר זמן לשופינג (בהתאם ללו”ז)

ימים ראשון 30.6

קופנהגן -ת"א

בשעה 09:00 תצא הסעה שתאסוף את המפליגים לסיור קצר שיסתיים בשד”ת. נבקר בטירת הלסינור ששימשה השראה ליצירת המופת של שייקספיר, המלט. נשיך לראות את הגשר שמחבר בין דנמרק ושבדיה. טיסת החזרה מקופנהגן אל ת”א.

על הספינה MSC Euribia

MSC Euribia נקראת על שם האלה הקדומה מהמיתולוגיה Eurybia אשר שלטה ברוחות, מזג האוויר וקבוצות הכוכבים כדי לשלוט בים, לקדם את חזון הספינה לשלוט בפריסה של טכנולוגיות קיימות חדישות כדי להגן ולשמר את המערכת האקולוגית הימית היקרה. .
הספינה מובילה את החדשות של עולם הים. גוף הספינה עצמו מבחוץ הוא יצירת אומנות ויזואלית שמבטאת את הדו קיום האלוגי שבין הספינה לעולם הים. על הספינה הייחודית הזו שבה אמנות פוגשת חדשנות, שיוט בכחול מעולם לא היה ירוק יותר. כל השפכים מטופלים יסודית, ללא שימוש בפלסטיק, מקור האנרגיה ירוק.
פנים הספינה, טיילת מרכזית כיפת ה-LED הארוכה והמרהיבה יותר בים 110 מ’, חנויות, מסעדות, מוזיקה חיה ועוד לאורך כל הפלגה. ספורטפלקס, קזינו ובר-סטודיו לטלוויזיה.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
msc euribia
msc euribia

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
22/06/2024 30/09/2024 MSC Euribia לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת לים
מרפסת לים אוריאה
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
3,229$
Room Image

מחירים למרפסת לים

אדם בחדר זוגי
3,879$
Room Image

מחירים למרפסת לים אוריאה

אדם בחדר זוגי
3,785$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה לקופנהגן דרך יעד שלישי באירופה (כולל כבודה),
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא+,
  • לילה לפני השייט מלון 4* בקופנהגן על בסיס לינה וארוחת בוקר,
  • סיורים מודרכים עם אוטובוס צמוד בכל יום בהתאם לתוכנית
  • כניסות לאתרים בהתאם לתוכנית
  • מסי נמל אוויריים וימיים
  • טיפ בספינה לפי שווי של 77 יורו לנוסע

המחיר אינו כולל

  • טיפ למדריך
  • ביטוחים
  • הוצאות אישיות בשייט

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים