מונה

שייט במערב הים התיכון איים קסומים וריביירות 8 ימים MSC Seaside

MSC - אמ אס סי | 8 ימים

וולנסיה
שייט מיוחד במסלול שונה, עם ספינה מפוארת. השייט מרים עוגן מצ'יביטבקיה עיר הנמל ליד רומא לאורך חופי הים התיכון. שילוב מדהים של איים, סיציליה, איביזה. ערים מרתקות כגון וולנסיה (ספרד), מרסיי בירת פרובאנס וגנואה. ערים שמשלבות בין חדשנות לבין אוטנטיות של כפרי דייגים משמרים.

למה דווקא איתנו?

  • מחירים אטרקטיבים, הכי זול בשוק
  • חדרים מובחרים בקטיגוריות ובמיקום ידוע מראש
  • מעטפת לשייט של מוצרים נילווים. העברות. טיול מודרך בסוף השייט ברומא.
  • שירות מקצועי ואדיב

מסלול ההפלגה

ימים ראשון

ת"א-צ'יביטבקיה

טיסה אל שדה התעופה ע”ש ליאונרדו דה וינצ’י שסמוך לרומא , לאחר הנחיתה העברה לנמל צ’יביטבקיה שם יתקיים הליך הקליטה לקראת העלייה לספינה. לאחר מכן הספינה המפנקת לרשותכם.
הפלגה 19:00

ימים שני

פלרמו (סיציליה)

עגינה 12:00 עד 21:00
פלרמו נחשבת מרכז השלטון ובירת מחוז סיציליה. פלרמו עיר עם יסודות היסטוריים, מנגד, מתחדשת תוססת, ערי של בילויים, חיי לילה ומסעדות. האי סיציליה עקב מיקומו האסטרטגי עבר תהפוכות וידיים כמרכז שליטה אסטרטגי. האטרקציה החשובה והמרכזית היא הקתדרלה של פלרמו מבנה שגילו 840 שנים, בסגנון מורי (עדות להשפעות מוסלמיות ששלטו במקום) וקלאסי חדיש. האטרקציה השנייה היא ארמון הנורמנים Palazzo Normannic כיום משמש כמרכז השלטון הפרלמנט של סיציליה. בעברו שימש כארמון לשליטי סיציליה. המבנה מרשים כדאי גם להיכנס להתרשם מהפאר הפנימי בארמון במיוחד לשים לב לקאפלה פלטינה. סיציליה אסוציאטיבית מתחברת למאפיה וסרטי הסנדק. התיאטרון של פלרמו ע”ש מאסימו משמש כבית אופרה. המבנה מרשים ביותר בסגנון ניאוקלאסי. מוזיקאים וחובבי אופרות יאמרו שהאקוסטיקה המיוחדת של המבנה יש מימד ווקאלי שאין שני לו בעולם. פלרמו בעיקר היא עיר לתת לרגליים פשוט להוביל אתכם בין הסמטאות בים הכיכרות בין בתי קפה ומסעדות. הכיכר המפורסמת שהיא מרכזה של פלרמו, כיכר מזרקת (פונטנה) פרטוריה, מרשימה בסגנון בארוקי עם פסלים.

פלרמו קתדרלה
פלרמו קתדרלה
ימים שלישי

יום ים

יום כיפי בו הספינה בפעילות מלאה. ניתן להצטרף לסדנאות, פעילויות ספורט, בידור. ניתן להינות ולהירגע משלל האטרקציות בספינה, שפת הבריכה, הג’קוזי, פארקי המים, הספא המפנק

ימים רביעי

איביזה (האיים הבלארים)

עגינה 11:30 עד 23:00
איביזה אי מערבי ששייך לקבוצת האיים הבלארים. אי של מרכז חיי לילה, מסיבות ובליינות. האי עצמו ידוע כנופש בטן גב. איביזה ידוע כבירת הבליינות. העיר העתיקה, מוקפת חומה, מקום נחמד להעביר בו בכיף מספר שעות. העיר החדשה המקום לעשות בו שופינג. מעל העיר התצפית היפה היא דוקא מקתדרלת סנטה מרייה החולשת על הנוף. אולם, איביזה הדגש הוא על החופים היפים. לאיביזה יורדים מהספינה עם בגד ים להשתכשך בחופים הזהובים, לשבת לשתות בירה על שפת הים ולהסתכל על השקיעה. לקינוח במסגרת הזמן להרגיש את הדרנלין של המסיבות פועם.

איביזה
איביזה
ימים חמישי

וולנסיה (ספרד)

עגינה 08:00-15:00
וולנסיה העיר השלישית בגולדה בספרד (אחרי מדריד וברצלונה). עיר מיוחדת עם אופי משלה. העיר ידועה ומוכרת כעיר האומנות והמדע. וולנסיה היא חגיגה לעיניים ארכיטקטורה חדשנית של קווים זורמים האטרקציה היפה ביותר שמומלצת ביקור באקואריום הגדול ביותר באירופה. בכל יום מתקיימים מופעים מרהיבים של דולפינים. בכל העולם התצפית בעולם הים נעשה דרך חלונות של אקואריומים. באקואריום של ולנסיה המבקרים הם התצפית. עולם של ים ובתוכו שבילים שהקירות והתקרות שלהם כולם זכוכית אל יופי מרהיב. אטרקציה נוספת היא הקתדרלה של ולנסיה, מוקדשת למריה הבתולה. מבנה גותי מרשים שנבנה סביב האמונה שבקריפטה טמון הגביע הקדוש מהסעודה האחרונה. תקרת הקתדרלה מאויירת ע”י מיטב האומנים אל גרקו וגויה. חובבי השווקים ינהרו למרקאדו השוק שמרהיב ששוכן במבנה ארט נבו מתכתי.

וולנסיה
וולנסיה
ימים שישי

מרסיי פרובאנס

עגינה 14:00 עד 20:00
מרסיי, עיר נמל הגדולה של צרפת, בירת חופי פרובאנס הצרפתית. באפשרותכם לבחור בין יום שלם בעיר מרסיי או לצאת מחוץ לעיר למקומות שברדיוס נסיעה של שלושת רבעי השעה.
מהנמל ניתן לקחת מונית למרכז העיר כרבע שעה נסיעה. במרכז מרסיי, מרינה, מעגן של סירות דייגים ויאכטות, לאורך המעגן שוק דגים (בשעות הבוקר) ומנגד רחוב ראשי שבהמשכו מדרחוב חנויות. על גבעה שלטת הקתדרלה המרשימה הנוטרדאם דה לה גארד, העיר פרוסה למרגלותיה, תצפית קסומה והנוף תמורה מלאה.
ניתן לצאת מחוץ למרסיי, 45 דקות נסיעה, אל אקס אן פרובאנס, פנינת פרובאנס, מודל השראה לאימפרסיוניסטים, מהיפות שבערי צרפת, שוכנת למרגלותיו של הר הגיר המבהיק סנט ויקטור. מסביב לאקס אן פרובאנס, מרבדים ירוקים עוטים פלומת לבנדר בגוון הלילך, העיר שימשה כהשראה ללוח הצביעה של סזאן. סמטאותיה היפות של העיר מובילות אל 40 מזרקות קסומות שבצדם בתים ציוריים ומוזיאונים. שוק הפרחים עוטף את העיר בניחוחות משכרים. אנועובים מול ישראלית שמארגנת סיורים מודרכים בעברית עבור לקוחותינו במחיר מיוחד (בתוספת תשלום).
במקביל ניתן לנסוע אל קסיס כפר דייגים מדהים וציורי, שילוב של ישן עתיק מול חדש, המקום הרומנטי באירופה. לאורך רצועת שנמצא בלב רצועת חוף מחורצת עם לשונות ים בגווני כחול

נוטרהדם מרסיי
מרסיי
ימים שבת

גנואה (איטליה)

עגינה 10:30 עד 18:00
גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה, עם טיילת ארוכה נושקת לחוף לכל אורכה. את יום העגינה ניתן להעביר בהליכה קצרה אל מרכז העיר עצמה למספר שעות. האופציה הטובה יותר לנסוע למרחק שעה נסיעה, אל פורטופינו. עיר דייגים היפה, הרומנטית והציורית ביותר בים התיכון. ציבעונית, בתי קפה, מסעדות וקסם מיוחד. תדמיינו עיירה עם עיצוב איטלקי קסום בניינים צבועים בגווני פסטל, וורוד, כתום צהוב. הבתים נושקים לים, לגונה בצבע תורכיז עמוק צלולה כבדולח. אם זה נשמע לכם כמו גלויה, מדובר בפורטופינו.

גנואה איטליה
פורטופינו איטליה
ימים ראשון

צ'יביטבקיה-רומא – ת"א

עגינה 08:30 ירידה מהספינה עד 09:30
לאחר הירידה מהספינה ניסע אל רומא בירתה של איטליה בהווה, בירת העולם הנוצרי הקתולי, בירת האימפרייה הרומאית בעבר. עיר שהיא מרכז האומנות מהרנסאנס ועד הברוק. נערוך סיור מודרך בעיר פנורמי הכולל ביקור בכנסיית סן פייטרו בואתיקן, נראה את הקוליסיאום המפורסם, נטייל רגלית במרכז העיר בין הפנתיאון המבנה הרומי העתיק. נמשיך אל המזרקה הברוקית שהיתה חזית מעוטרת לארמון פונטנה דה טרוי, נמשיך אל המדרגות הספרדיות ונותיר זמן חופשי לשוטט בין החנויות והסמטאות של רומא. אחה”צ ניסע אל שד”ת משם נמריא חזרה.

על הספינה MSC Seaside – המדרחוב בים

הספינה החדשה שהושקה בשמנת 2017 של חברת השייט MSC cruises ועתידה להיות בין הספינות המפוארות ביותר שישייטו בקריביים. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאוויים והחלומות של כל אחד.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC Seaside
MSC Seaside - אמ אס סי סיסייד

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

יסות אל-על ישירות לררומא

  • תל אביב - רומא 06:05-08:45
  • רומא - תל אביב21:50-02:10

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
07/07/2024 14/07/2024 MSC Seaside – המדרחוב בים לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
2,299$

קומה 15

Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
2,635$

קומה 13-14

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
13/10/2024 20/10/2024 MSC Seaside – המדרחוב בים לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
2,099$

קומה 14

Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
2,429$

קומה 14

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה עם כבודה ומסים
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא+,
  • העברה משד"ת לנמל. בתום השייט מהנמל ליום סיור מודרך ברומא עד לשד"ת.
  • טיפים בשייט ששווים 84 יורו

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוח נסיעה
  • והוצאות אישיות

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים