מונה

קרוז מברצלונה בפסח בים התיכון בספינה החדשה Meraviglia

MSC - אמ אס סי | 9 ימים

קרוזים מברצלונה
פסח היא עונת האביב גם באירופה, שמפשירה מהחורף הארוך והקשה, כשהפריחה בשיאה והעצים עוטים את גלימת האביב.

הקרוז בספינה החדשה, האלגנטית והמפוארת Meraviglia בין ארבע ארצות (בירות) מערב אירופאיות : ספרד, צרפת, איטליה ומלטה. קרוז בספינה שהיא פסגת העיצוב האיטלקי.

לחיפוש אחר הפלגות אחרות שיתאימו לכם, בקישור הנלווה.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר - דיל אטרקטיבי במיוחד. כתוצאה מרכישה מוקדמת שלנו של מלאי.
  • טיסות ישירות סדירות
  • שירות מקצועי מצוות מנוסה בעולם הקרוזים

מסלול ההפלגה

ימים 1 שישי

ת"א - ברצלונה קרוז

18:00 הפלגה

לאחר הנחיתה העברה משד”ת לטרמינל ההפלגה משם תצא הספינה. לאחר הליכי הקליטה בספינה צ’ק אין ניתן להינות מצהרים במסעדת הבופה ומהאטרקציות בספינה המדהימה.

ימים 2 שבת

מרסיי

מרסיי 08:00-17:00

הספינה תעגון משעות הבוקר במרסיי. מרסיי משמשת כנמל הראשי של צרפת. העיר עצמה תוססת, עם מדרחוב ומרכזי קניות ושוק דגים לאורכו של מעגן הסירות והיאכטות ממנו ניתן לצאת להפלגה לאי ששימש כתפאורה לעלילה על האיש עם מסיכת הברזל והרוזל ממונטה כריסטו של אלכסנדר דיומא.  בעיר כנסיית נוטרדאם המפוארת. העגינה ליציאה לפרובאנס שבירתה אקס אן פרובאנס. איזור כפרי מהיפים בעולם שהנסיעה לאורכו היא חוויה שהעין אינה רווה ממנה. צרפת הכפרית והאוטנטית שלאורכה כפרים ששיני הזמן לא נגעו בהם מצודות ימי ביניים, מסעדות ביתיות לצד מסעדות עטורות כוכבי מישלן, חגיגת גורמה בין כפרים ציוריים.האיזור שימש כהשראה לאומנים מפורסמים כגון: סזאן, ואן גוך, אנרי מאטיס, פאבלו פיקאסו ומארק שאגל.

ימים 3 ראשון

גנואה - גנובה

גנואה 08:00-18:00

עיר הנמל של צפון-מערב איטליה – העיר גנואה. העיר המקסימה כוללת בה טיילת יפהפייה לאורך החוף. אם לא די בנוף המרהיב והטיילת הכיפית העיר גם מהווה נקודת מוצא לשרשרת של חמישה כפריים תלויים.
מדובר על חמשת כפרי דייגים (אלו, אגב, גם הוכרו כאוצרות של אונסקו והם בנויים על “שיני סלע” הממוקמים במפרצי ים הקסומים”.
אם תחכימו לעשות ותעלו על הרכבת מגאונה תוכלו לעצור בלב הכפרים הללו.
אל תשכחו לטייל בבתי הקפה, המסעדות לצד העיירה האיטלקית המציעה עיצוב איטלקי מושלם.

ימים 4 שני

צ'יביטבקיה- רומא

צ’יביטבקייה –רומא 08:00-18:00

הספינה תעגון בנמל צ’יביטבקיה הסמוך לרומא. העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה כבירת הקיסרות הרומית, הכנסייה הקתולית, או בירת הארכיטקטורה והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. האטקציות ברומא הנוצרית הם: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו. כנסיית סן פייטרו אין וינקולי שנמצאת ליד הקוליסיאום, נמצאת יצירת האומנות של מיכאלאנג’לו – פסל משה. האתרים מתקופת האימפריה הרומית, הפנתיאון, הקוליסיאום והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות

ימים 5 שלישי

פלרמו – סיציליה

 10:00-17:00

מרכז השלטון האוטונומי של סיציליה מצוי בפלרמו, קונכיית הזהב (פירוש השם). אמנם סיציליה שייכת לאיטליה, אבל, סיציליה היא שונה מאיטליה בכל חוויה, השפה, התרבות, האוכל, האדריכלות והעיצוב, ובעיקר הלבביות החמימה של התושבים כולם ייחודיים לסיציליה. העיר פלרמו היא התוססת שבערי סיצליה מסעדות הומות אדם, ברים שמחים ואוירה של תזזית. המלצה לתת חופש לרגליים לטייל בסימטאות העיר העתיקה, הכנסיות המרשימות, הכיכרות הציוריות. מומלץ לגנוב מבטים מהחצרות של הבתים שרובם עם פסלים, מזרקות, גנות בסגנונן אופייני.  או לאורך קו הנמל בין מאות הדיייגים, שטווים את הרשתות לקראת הדייג לעת ערב. לאמיצים מומלץ לבקר בקטקומבות של פלרמו מאות גופות חנוטות מהפנטות. מחוץ לפלרמו העיירה סג’סטה, שבה מקדש רומי עתיק משומר היטב, ווילה קסאלה דל רומאנה מקום הנופש האהוב על הקיסרים ועשירי רומא בעבר.  מקום מומלץ נוסף מחוץ לעיר הוא כפר הדייגים צ’פלו, אוטנטי עתיק וציורי.

ימים 6 רביעי

וולטה מלטה

10:00-18:00

מדובר על אחד מהמקומות הנהדרים לראות ארכיטקטורה מתקפת הרנאסנס. חצי מהאי מוקף בחומה. תוכלו לראות דמיון רב בין הסמטאות והחומות במקום לבין העיר העתיקה שבירושלים.
המקומות המרכזיים שמומלץ לשים עליהם דגש הם:

  • קתדלרה של יוחנן הקדוש. נבנתה על ידי ההוספיטלרים בין השנים 1573 עד ל- 1578.
  • תיאטרון מנואל – הפרט המדהים על התאטרון היא העובדה שמדובר על תיאטרון וותיק מאוד, עד כמה? מדובר על התיאטרון השלישי בגילו באירופה שעדיין ממשיך לתפקד – נתון מדהים.
  • ארמון “גראנד מאסטר”. המקום משמש (כיום) כבית הנבחרים הרשמי. בעברו שימש למגורי הגראנד מאסטר – בתקופת ההוספיטלרים.
  • אחוזת קאסה רוקה פיקולה
  • הכנסייה הכרמליתית

ימים 7 חמישי

יום ים

זה היום שלו ציפיתם. היום להתפנק מכל המתקנים ומה שיש לספינה להציע. ביום הקרוז כל המתקנים של הספינה פעילים והמופעים סביב השעון.

ימים 8 שישי

ברצלונה

ברצלונה ירידה מהספינה עד השעה 09:00

העברה מהנמל למלון בו נלון לילה אחד בסוף השייט. לפניכם יומיים מלאים לביקור בברצלונה. לחוות מנפלאות מבירת קתלוניה, העיר ששימשה ככן ארכיטקטוני למכחולו של גאודי. שד’ הראמבלס המפורסמות של העיר, שמצדם האחד הרובע הגותי העתיק בין סמטאות ציוריות וקתדרלות מרשימות ומצד שני השוק הססגוני והאסטתי לה בוקרייה. שוק נוצץ, אוכל מקסים, כשהתפאורה בוהקת בניקיונה, תופעה נדירה במחוזותנו, עושר של צבעים. כאן תמצאו מאפים, פירות וירקות טריים  נקיים מוכנים לאכילה, דגים ופירות ים. ריח התבלינים הטריים, ניחוחות הזעפרן, יעוררו את חוש הריח שהעין כבר הספיקה לרוות ולשדר תשוקה לחוש הטעם.  כיכר קתלוניה המחברת בין  שדרת הראמבלס הלב הפועם, ובין השדרה הנוצצת פסאו דה גראסייה שדרת קניות נוצצות עם המותגים היוקרתייםש במרכזה הבתים הציוריים של גאודי. בערב המזרקות המזמרות של כיכר אספנייה יהיו תפאורה הולמת ליום מרתק.

יום 9

ברצלונה

יום חופשי להמשך הביקור בברצלונה הקתדרלה כולת הכותרת של העיר לה סרגלדה לה פמילייה הבלתי גמורה של גאודי. פארק גואל, אחת הפנינים האמיתיות של ברצלונה, בה אפשר להביט ולהתרשם שוב מגאוניותו של האמן גאודי. בכניסה הראשית יברך אתכם אחד מסמלי העיר המוכרים – לטאת המוזאיקה המפורסמת. המשיכו וסיירו בפארק, התפעלו מן המבנים המעניינים והמוזרים של גאודי, הגינות ומן הנוף היפה של ברצלונה שנשקף בעודכם ישובים על הספסלים המעוצבים. אתר חובה. או פארק הסיטדלה הריאות הירוקות של העיר, עם שער הניצחון מזרקות מרשימות וגנים מוריקים. חובבי האומנות ימצאו עניין באחד מהמוזיאונים המפורסמים של העיר, שהמרתק מכולם מוזיאון פיקאסו.

בשעה 22:30 תצא הסעה מהמלון לשד”ת של ברצלונה.

על הספינה MSC Meraviglia מרביליה – ספינת הפאר והפלא

הספינה החדשה שההשקה שלה יוני 2017 של חברת השייט MSC Cruises ועתידה להיות הספינה המפוארת ביותר שתשייט בים התיכון בשנת 2017. הספינה, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, מדרחוב באורך 96 מ’ עם תקרה שכולה מסך LED שמדמה שמים זרועי כוכבים, זיקוקים, או ים עם זריחות ושקיעות. הספינה היחידה שמופע הקרקס המפורסם בעולם Cirque de Soleil יתארח על הספינה החל מיולי 2017.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
פסח בים התיכון מברצלונה בספינה החדשה Meraviglia
על סיפון המראווילייה המדהימה

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה ישירה
  • לילה לינה במלון בתום השייט על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא +
  • 3 העברות: שד"ת-נמל; נמל-מלון; מלון- שד"ת
  • מסי נמל אויריים וימיים

המחיר אינו כולל

  • טיפים 70 יורו לנוסע
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • מס עירוני במלון בברצלונה 2-3 יורו לנוסע
  • late check out מהמלון
  • ביטוחים והוצאות אשיות

הערות

  • מלאי החדרים מוגבל

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים