מונה

שייט בין גלויות ציוריות, Celebrity Edge המיטב של איטליה וצרפת 9 ימים

Celebrity סלבריטי | 9 ימים

המיטב של המיטב. הערים היפות ביותר והציוריות ביותר לאורך חופי הים התיכון בין איים קסומים. שייט קסום בתוך אונית החלומות, גדולה חדישה ומפנקת בין נופים שהם גלויות ציוריות.

למה דווקא איתנו?

  • המחירים האטרקטיביים ביותר
  • החדרים המובחרים בספינה
  • ליווי מקצועי ואישי בכל השלבים לרבות הבירוקרטיה הכרוכה בהפלגה בתקופת קורונה

מסלול ההפלגה

ימים 1 שישי 17.6

ת"א - רומא

המראה מת”א אל רומא בירת איטליה. לאחר הנחיתה הגעה עצמאית לעיר התמקמות להיכרות עם העיר.

העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה כבירת הקיסרות הרומית, או הכנסייה הקתולית, או בירת הארכיטקטורה והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. האטקציות ברומא הנוצרית הם: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית שתקרתה בריאת העולם ומנגד בכותל המזרח יום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו. בכנסיית סן פייטרו אין וינקולי פסל משה. האתרים מתקופת האימפריה הרומית, הפנתיאון, הקוליסיאום והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות.

ימים 2 שבת 18.6

רומא- צ'יביטבקיה

בשעות לפני הצהרים נסיעה ברכבת מרומא אל עיר הנמל צ’ביטבקיה הנמצאת כשעה וחצי נסיעה מרומא.

הגעה לנמל קליטה ועלייה לספינה להתמקמות לקראת שבוע גדוש.

ימים 3 ראשון 19.6

אז'קסיו סרדיניה

שעות עגינה 08:00-18:00

אז’קסיו עיר הנמל והעיר הגדולה ביותר בסיציליה ידועה כעיר בה נול נפוליאון בונפרטה. שדרות יפות כיכרות ענקיות, שדרת עצי דקל. את הביקר בעיר כדאי להתחיל מכיכר פוש, סביבה עצי דקל, בתי קפה ומסעדות. בעיר נמצא ביתו של נפוליאון ממיזון בונפרטה. בסמוך נמצאת הקתדרלה בה הוטבל נפוליאון נבנתה בתחילת המאה ה16. משמאל למזבח הציור של אומן הרנסאנס המפורסם דה לה קרואה ‘הבתולה’. לצידו אמרי השפר של נפוליאון חקוקים בעמודי התמך. מקום חשוב בביקור הוא מצודת העיר המצויה על חצי אי מוקפת ים.

ימים 4 שני 20.6

פורטופינו

שעת עגינה 08:00-18:00

לדעת מומחים מדובר בעיר היפה והציורית ביותר באיטליה. עיר דייגים ציורית בריביירה האיטלקית. קסטלו בראון, רצועה של בתים בגווני פסטל עם חזית נושקת לים כחול טורקיז קריסטלי. עיר שכל כולה במהות גלויה צבעונית של כחול הים ועוד נגיעה מבתי העיר על רקע של יאכטות ומפרשיות. יופייה של העיר נשקף במלוא הדרה מכיוון הים או ממרומי המצודה השלטת הנשרפת על העיירה.

ימים 5 שלישי 21.6

לה ספציה איטליה

שעות עגינה 07:00-19:00

הספינה עוגנת בנמל לה-ספצייה איטליה. מלה-ספציה ניתן לנסוע לפיזה 50 ד’ נסיעה, פירנצה שעתיים, צ’ינקווה טארה שעה או פורטופינו שעה ו20 דקות. לה-ספצייה בירת הריביירה הליגורית איטליה, עיירה ציורית התלויה על חצי אי כצוק מעל ים כחול עמוק. מנגד איים קסומים השוכנים במרכז מפרץ המשוררים, על שם הסרנדות והפואמות שנכתבו עבור פנינה זו.  Chinque Terre הכפרים התלויים צ’ינקווה טארה.  חמשת כפרי דייגים אלו, הוכרו כאוצרות של אונסקו והם בנויים על “שיני סלע” הממוקמים במפרצי ים קסומים. פורטופינו, העיירה הכי ציורית באירופה. פירנצה, בירת הרנסאנס וטוסקנה ובה הדואומו המפואר שבנייתו נמשכה 160 שנים, שערי גן העדן של גיברטי המפארים את הבפטיסטריום, פיאצה לה סניורה בניין העיריה העתיק והיפה ביותר באירופה, הארמון והגשר ווקיו. העיר שופעת כנסיות וקתדרלות מפוארות ששימשו את משפחת מדיצ’י ואומני רנסאנס. הפינה יהודית בית הכנסת המפואר של פירנצה שכיאה לעיר האומנות בנוי בסגנון מורי לתלפיות. בעיר המוזיאונים האקדמיה ובה פסלו של מיכאלאנג’לו – דוד והמוזיאון המפורסם ביותר האופיצי. בפיזה ניתן להצטלם מול מגדל הקמפניליה שנוטה על צידו.

לה-ספצייה איטליה
פורטופינו
ימים 6 רביעי 22.6

קאן, צרפת

שעות עגינה 07:00-22:00

הספינה תעגון בריביירה הצרפתית על נקודת החיבור שבין קורט דה אזור, דרך חוף התכול ובין הגבול עם איטליה. קאן, העיר הסמוכה אל ניס העיר שמארחת בכל שנה את עולם הנוצצים והנוצצות של מפורסמי עולם בפסטיבל השנתי. בעיר נמל מרינה עם מיטב היאכטות של עשירי תבל משיחים של מדינות המפרץ ועד טטיקונים ואוליגרכים. לאורך רצועת החוף טיילת מסעדות, מלונות פאר, מצודה עתיקה קתדרלת נוטר דאם ציורית.

ימים 7 חמישי 23.6

יום ים

ימים 8 שישי 24.6

פלמה דה מיורקה

שעות עגינה 08:00-18:00

בירתה של מיורקה, ממוקמת בדרום האי, במפרץ שמפורסם בשקיעות השמש הנצחיות והיפות ביותר. אי מרכזי בים התיכון שימש כנמל מוצא לתרבויות היסטוריות שונות בתקופות שונות. בימי הביניים הערבים שהותירו את חותמם בארכיטקטורה מוסלמית במיטבה ומרחצאות. בתקופות מאוחרות יותר הנצרות עם הקתדרלה המרשימה יצירת מופת, כנסיות וארמונות מרהיבים ביופים.

ימים 9 שבת 25.6

ברצלונה- ת"א

שעת עגינה 06:00

הספינה תעגון בבירת קתלוניה ברצלונה.

העיר ששימשה ככן ארכיטקטוני למכחולו של גאודי. האתרים החשובים בברצלונה הם: פארק גואל, כנסיית לה סרגלדה לה פמילייה פאר היצירה של אנטוניו גאודי. סיור ברובע הגותי העתיק בין סמטאות ציוריות וקתדרלה מרשימה. או לאורך שדרת הראמבלס הלב הפועם של העיר. מפלאצה קטלוניה יוצאת השדרה המפורסמת פסאו דה גראסייה שדרת קניות נוצצת עם המותגים היוקרתיים בעולם. הביקור בעיר אינו שלם ללא סיור בשוק הססגוני והאסטתי לה בוקרייה, שהשפע בו של פירות, ירקות, דגים, בשר או מתוקים כמעט ואינו נגמר. האטרקציות הנוספות הם פארק הסיטדלה ובו גן חיות אגם שער ניצחון מרשים. בפאתי העיר מצוי הר היהודים מונז’ואיק והפארק האולימפי.

בשעות ערב טיסה חזרה

על הספינה Celebrity Edge

הספינה החדשה של חברת השייט היוקרתית סלבריטי. עיצוב חדשני יוקרתי של מיטב המעצבים שנועד להעניק תחושה של נינוחות עם ספייס אישי של אוריריות. החוויה הקולינרית מגוונת ומעשירה את החיך של כל אחד מחוויה של אוכל מתוחכם חדשני ועד אוכל מסורתי מנחם.

בכל הקשור לחדשנות אדג’ מהמובילות את עולם המים. בצדי הספינה פלטפורמה נעה בין הסיפונים, בקומות העליונות הפלטפורמה משמשת כמסעדה או בר צף על המים. בסיפון התחתון הפלטפורמה משמשת לירידה ועליה מהספינה.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
royal princess boat

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסת אל-על מסי נמל ומזוודות
  • לילה לינה ברומא מלון 4* מרכזי
  • שייט 7 לילות פנסיון מלא + כולל מסי נמל

המחיר אינו כולל

  • טיפים בספינה 101.50$
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • העברות
  • ביטוח נסיעה לחו"ל

כללי הערות

  • המחיר בכפוף לשינויים של חברת השייט והתעופה
  • יש צורך בתעודת חיסון, הליכי הצ'ק אין באחריות הלקוח

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים