מונה

הפלגה מחיפה 12 יום אימפריות וריביירות Costa Venezia

Costa cruises - קוסטה קרוז | 12 יום

הפלגה מחיפה אל מצרים, טורקיה וקפריסין עם חברת השייט קוסטה בספינה וונציה. הספינה החדשה ביותר ומהגדולות שיוצאות מחיפה תצא להפלגה מרהיבה של סתיו החל מהאימפרייה הרומאית ועד לעותומנית. ערים של תרבות לצד ערי נופש של ים כחול עמוק. הספינה היא מודל חדיש אל איטליה וההרגשה היא של טיול בין מצרים, טורקיה ויוון דרך כיכר סן מרקו.

למה דווקא איתנו?

  • מחירים אטרקיטיביים
  • שירות מקצועי ואישי אדיב
  • ליווי בבירוקרטיה הכרוכה בנסיעה בצל הקורונה

מסלול ההפלגה

ימים 1 שישי 25.11

חיפה

הגעה לספינה קליטה בספינה קבלת שבת בחיק יופיו של הכרמל.

ימים 2 שבת 26.11

חיפה הפלגה

שעת ההפלגה 14:30

ימים 3 ראשון 27.11

אלכסנדריה, מצרים

שעות עגינה 09:00-23:58

העיר השנייה במצרים בעבר שימשה כבירה, נוסדה ע”י אלכסנדר הגדול בשנת 334 לפנה”ס, לאחר עידן שושלות הפרעונים. ע”פ האגדה גופתו של אלכסנדר הגדול נקברה בעיר עטוף בזהב בתוך ארון זכוכית. העיר שוכנת על שפך הדלתא של הנילוס הפורה. בתחילת הספירה אלכסנדרייה שימשה כמרכז ליצירה רוחנית כעיר השנייה בחשיבותה באימפריה הרומאית. אלכסנדריה שימשה כמרכז יהודי, בית הכנסת על שם אליהו הנביא הוא מאתרי הביקור המומלצים של העיר. ההיכרות עם העיר תתחיל בד”כ מהנמל של העיר וגשר סטנלי עם שני מגדלי השמירה שבו. בקצה הנמל מבצר המגדלור המפורסם. מגשר סטנלי תצפית קסומה על שני חלקיה של העיר. נקודת מנוחה המשרה שלווה ורוגע היא גני מונטזה.

ימים 4 שני 28.11

יום ים

ימים 5 שלישי 29.11

קושדאסי

שעות עגינה 08:00-18:00

עיר קייט, נופש עם חוף מרהיב, שיש בה נמל מרכזי. האתר המרכזי הסמוך לקושדאסי הוא אפסוס. עיר עתיקה מלפני יותר מ3,000 שנים. אתר ארכאולוגי עם אמפיתיאטרון ענק, וספרייה עתיקה, שרידים שעם מעט דימיון וחזרה בזמן לעיר תוססת מרכזית.

ימים 6 רביעי 30.11

יום ים

ימים 7 חמישי 31.11

איסטנבול

עגינה בנמל בשעה 08:00

איסטנבול העיר שמיקומה הגיאוגרפי היקנה לה את חשיבותה ההיסטורית בין שתי יבשות אירופה ואסיה, על מיצר הבוספורוס שמחבר בין ימת מרמרה וים הים התיכון לים השחור. העיר שהפכה בתחילת המאה ה4 כמרכז האימפריה הרומית ומרכז היווסדות של הנצרות, נקראה קונסטנטינופול. העיר מהיפות בעולם משלבת בין חדש לישן, אוריינטלי לאירופאי.

כיכר טקסים הוא אחד ממרכזי העיר, בחלק המערבי אירופאי,  נקודת המוצא אל המדרחוב איסטקלאל הכי תוסס בעיר. לאורכות של המדרחוב חנויות של מותגים אירופאים, שווקים קטנים והרבה מסעדות איכותיות.  הבזאר הגדול, כניסה אל שוק מהיפים בעולם, המחולק לסוגי האומנות הנמכרת, הזהב, כסף נחושת, עור, טקסטיל. משם במורד הגבעה עד לבזאר הקטן, שוק של פירות ירקות תבלינים וחיקויים של מותגים.

ימים 8 שישי 1.12

איסטנבול

הפלגה 18:00

כדאי להקדיש את היום לביקור בחלקה הדרומי של העיר, המסגד הכחול (סולטאן אהמט) ואגייה סופיה. המסגד הכחול נבנה בתחילת המאה ה17, אריחי הקרמיקה הכחולים המכסים את קירותיו והשתקפות קרני האור החודרים דרך הויטראז’ים המרהיבים, מציפים את המסגד האפקט של כחול מרהיב. הארכיטקט קיבל הנחיה מהסולטאן לבנות את המסגד היפה בעולם, לא לחסוך. כיפת המסגד שקוטרה 33 מ’ נישאת לגובה של 43 מ’. למסגד שישה מינרטים כמניין המינרטים במסגד של הנביא מוחמד במכה.

אייה סופיה, שימשה  בעבר ככנסייה במקום בו ייסד קונסטנטינוס הקיסר את הנצרות כדת האימפריה הרשמית. בתקופת האימפריה העותומנית ייעודה הוסב למסגד ובתקופת אטאטורק הוסב למוזיאון שהוכר על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמית. לאחרונה ארדואן בהתרסה הפך את אייה סופיה חזרה למסגד.

ימים 9 שבת 2.12

יום ים

ימים 10 ראשון 4.12

בודרום

שעות עגינה 07:00-15:00

בודרום, הריביירה של טורקיה, עיר המפרצונים. קו רצועת החוף של בודרום, הוא מהיפים בעולם,  חרוץ במפרצונים שכח אחד יופיו עולה על משנהו. מי הים בגון כחול-קריסטלי, עמוק, צלול, עם מעגני יאכטות וגולטים עץ מרהיבים. קו המים נושק לרצועת חוף שגולשת על מורדות יערות ירוקים, שילוב מהפנט. ההמלצה לקחת גולט להפלגה של 4 שעות או לנסוע בדולומוש לאורך קו החוף בין המפרצים ‘מפרץ האקוואריום’ שמימיו צלולים ושקופים, מפרץ ג’מושלוק עם כפר הדייגים  ו’מפרץ הגמלים’. הביקור יחל מהמצודה העתיקה ששוכנת בנמל, לאורך הטיילת של המרינה עם עשרות מסעדות שמגישות ממיטב המטבח הטורקי ושלל הדייג השופע.

ימים 11 שני 5.12

לימסול קפריסין

שעות עגינה 12:00-21:00

לימסול עיר הנמל של קפריסין. עיר עם טיילת מרהיבה מרינה נקודת עגינה למאות יאכטות. הטיילת לאורך קו החוף שופעת מסעדות בתי קפה ומרכזי בילוי. העיר העתיקה של לימסול, מרכז של שופינג עם חנויות בוטיק. בעיר העתיקה מצויים מספר יעדים חשובים הטירה מתקופת ימי הביניים כיכר סריפולי המרכז הבלייני של העיר, רחוב הגרפיטי המפורסם וסמטת הזיג זג שנקראת על שם התוואי לאורכה בתי קפה ומסעדות.

ימים 12 שלישי 6.12

חיפה

עגינה  07:00

על הספינה Costa Venzia קוסטה ונציה

איטליה על הים, ספינה שהיא ריזורט צף. ספינת הדגל החדשה ביותר של חברת קוסטה קרוז, פריצת דרך של חברת השייט בכל קנה מידה. השקת הספינה 2019. ספינה היברידית שתונע בדלק ירוק שאינו מזהם את הסביבה. העיצוב של הספינה מושפע ממקומות קסומים באיטליה והשייט יעניק חוויה ייחודית של טיול בתוך ערי איטליה. בלב הספינה האטריום המרכזי בגובה  3 קומות  360 מעלות של מסכי לד עוטפים אתכם בנופי איטליה כך שתוכלו להרגיש אפילו בתוך כיכר סן מרקו ונציה. משטחי כיף למנוחה כשגלי הים, גן הוורדים והשובלים של הספינה הם הרקע ובאמצע מסך לד ענק. בספינה מסלול הליכה בגובה 35 מ’ אין ספק שהייחוד העיקרי של הספינה הוא העיצוב האיטלקי האלגנטי עוצר הנשימה. קוים קלאסיים חדשניים.

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים