מונה

הפלגה מחיפה ליוון Odyssey of the seas 7 לילות 8 ימים 13.8

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 8 ימים

הפלגה מחיפה לאיי יוון הקסומים. הפלגה לישראלים בלבד מחוסנים עם תו ירוק ולילדים עם בדיקת קורונה שלילית. האוכל בחדר אוכל ראשי ובבופה כשר.

למה דווקא איתנו?

  • המחיר הזול ביותר וכולל מסים וטיפים
  • שירות מקצועי אדיב ואיכותי

מסלול ההפלגה

ימים 13.8 שישי

חיפה

18:00 הפלגה

הקליטה בספינה החל מהשעה 12:30

 

ימים 14.8 שבת

לימסול

08:00-17:00

לימסול עיר הנמל העיקרית של קפריסין. עיר שהיא גם מרכז נופש עם בתי מלון, ריזורטים, טיילת, מרינה, טברנות וחופי ים מדהימים. בעיר עצמה מצויים מצודות עתיקות ברנגרייה וקולוסי. בעיר העתיקה נמצא גם אמפיתיאטרון.

ימים 15.8 ראשון

רודוס

09:00-18:00

האי רודוס, הרביעי בגודלו ביוון. משמעותו- אי השמש וזאת מכיוון שמדובר על האי עם הכי הרבה ימי שמש בשנה. ע”פ המיתולוגיה השם של הי הוענק ע”י הנימפה הרומית רודה שפגשה את האל הליוס. מעבר לכך – מדובר על האי הרביעי בגודלו ביוון וגם לאחד מהאיים הפופולריים ביותר לתיירים מישראל.
העיר העתיקה של רודוס ידועה כאתר מורשת עולמית של אונסקו. העיר עצמה היא שילוב מעניין וייחודי של עיר העתיקה ששימשה בעבר כנקודה אסטרטגיי בים ההגאי.
לינדוס הוא כפר דייגים יפהפייה ביופיו, כחצי שעה נסיעה מרודוס. חופי לינדוס נחשבים נקיים וצלול הנחשב ליעד תיירותי נחשק ומיוחד באי רודוס. מעבר לכך – חשוב להזכיר את הכפר פפקי המקסים בעל חוף ים מצויין.
נקודה נוספת ראויה לציין היא “קולימביה” – כפר נופש תיירותי מלא בטברנות יוצאות מן הכלל עם אווירה שתהפוך את החופשה לבלתי נשכחת.

 

קרוז רודוס
קרוז_אל_רודוס
ימים 16.8 שני

פיראוס אתונה

09:00-19:00

פיראוס הוא הנמל הראשי של יוון במרחק חצי שעת נסיעה מאתונה בירת יוון. אתונה נחשבת לעיר בעלת שורשים מאוד עמוקים מתקופת האימפריה היוונית, מעבר לכך – אתונה נחשבת לאחת הערים המרכזיות והחשובות ביותר בכל הנוגע אל הציביליזציה המערבית.
המעוניינים באוירה יוונית של טברנות, מסעדות, בבתי קפה, שווקים, חנויות, מסעדות וסמטאות יבחרו להגיע לפלאקה הנהדר. במרכזה כיכר המרכזית סינטאגמה – לב העיר בו תוכלו למצוא מגוון מקומות לאכול, חנויות לשופינג ומקום ללכת לאיבוד בין סמטאות העיר.

המעונינים בהכרת ערש הציליויזציה יעפילו את הפנתיאון המקדש העתיק ביותר בעולם המערבי. שרידים ארכיטקטוניים מרשימים של האימפריה היוונית ומקדשי הפולחן לאלים.

באתונה נמצא האיצטדיון הראשון בו התקיימה האולימפיאדה הראשונה בהיסטוריה המודרנית.

אתונה פיראוס איי יוון
חופשת שייט בפיראוס- אתונה
ימים 17.8 שלישי

סנטוריני

07:00-20:00

האי היווני סנטוריני הוא אחד האיים היפים, והמיוחדים ביותר שיש ליוון להציע. האי סנטוריני מתאפיין בחופים עם חלוקי אבן קטנים שחורים שמקורם בפעילות הוולקאנית של האי בעבר ובהווה, מים צלולים, בגווני כחול עמוק. הכנסיות בצבעי כחול לבן בוהק עמוק סמטאות צרות על מדרונות מפותלים, וטברנות איכותיות. סנטוריני הוא המקום המושלם, לנסיעה באי, לצד חופי סנטוריני מצויים כפרים מקסימים ממש על הים ובהם יש מלונות בוטיק מקסימים, מסעדות, בארים על החוף ונופים של הרים מכל הכיוונים.

סנטוריני
סנטוריני
ימים 18.8 רביעי

מיקונוס

07:00-20:00

מה כבר לא נאמר על אחד מייעדי התיירות החשובים והמרכזיים ביותר ביוון – מיקונוס?. תודות לקרבתה של מיקונוס אל היבשה, מדובר על אטרקציה תיירותית. האי בעברו נחשב לאי הנוצץ ביותר של יוון והיה מיועד לעשירים. בעל מוזיקה, אירועים וכמובן – חיי הלילה התוססים.
האי ידוע גם בימינו אנו כמקום הנופש המועדף על עשירי עולם.
מה ניתן למצוא בו? חופים מהיפים שיש באיי יוון. מועדונים רבים, מסעדות שף ברמה גבוהה וטברנות טובות, חיי לילה פעילים ועוד.
האי הסמוך והנגיש הוא – דלוס. אם נצלול אל מעמקי המיתולוגיה הקלאסית – דלוס היה מקום הולדתו של אפולו ואחותו התאומה ארטמיס. באי תוכלו למצוא כשלושה מקדשים מקודשים של “אל השמש” וכן, גם את  Walk האריות הפופולרי.

מיקונוס
שייט למיקונוס Mykonos
ימים 19.8חמישי

יום ים

יום נופש בריזורט הצף הספינה המפנקת וכל האטרקציות .

ימים 20.8 שישי

חיפה

05:00 עגינה

08:30 ירידה מהספינה

על הספינה Odyssey of the Seas

ספינה חדשה, ששייכת לסדרת קוואנטום אולטרה המצליחה של חברת השייט רויאל קאריביין. הסדרה מאופיינת כספינות שבנויות בעיצוב חדשני המתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. חוויה גסטרונומית מגוונת עם מספר רב של מסעדות נושא. סיפון הבריכות המשרה אוירה של אי נופש.

הספינה מפליגה מחיפה לישראלים בלבד בחודשים יוני-אוקטובר 2021 למחוסנים עם תו ירוק וילדים שלא חוסנו יוכלו לעלות עם הצגת CPR בדיקת קרונה שלילית.

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • מסי נמל
  • טיפים בשווי 102$לנוסע

הערות

  • הירידה מהספינה בנמלי העגינה באמצעות הסיורים המופעלים ע"י חברת השייט. ירידה עצמאית לא תתאפשר בשלב זה עד לקבלת עדכון ממשרד הבריאות

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים