מונה

קרוז בסוכות לים האדריאטי וההגאי Luminosa – Mona Cruise

Costa cruises - קוסטה קרוז | 10 ימים

קרוז לים האדריאטי וההגאי

למה דווקא איתנו?

  • טיסות אל-על ישירות בלעדי
  • המחיר הכי "אטרקטיבי" דיל כדאי
  • ייעוץ מקצועי וחווית שייט שמתחילה כבר בשירות אצלינו

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א ונציה

טיסה מת”א לונציה, מייד לאחר הנחיתה בשעת הבוקר העברה לבית המלון במסטרה.
מסטרה היא החלק היבשתי שמנגד לוונציה. העדפנו לינה במסטרה ולא בוונציה מאחר ורמת בתי המלון טובה יותר.
ממסטרה, הגישה לוונציה היא באמצעות רכבת בתדירות של כל רבע שעה מתחנת הרכבת של מסטרה לתחנת הרכבת של וונציה. הנסיעה אורכת כ13 דקות. ההגעה לתחנת הרכבת המרכזית של וונציה.

וונציה בירת מחוז וונטו מהיעדים התיירותיים המבוקשים באירופה. עיר שבנויה על כלונסאות עץ ששוקעו באדמה ומקבצת 118 איים שחוברו להיות העיר הקסומה. הרחובות הם תעלות מים שלא פחות מ 400 גשרים מחברים ביניהם. הגדול והמפורסם בין הגשרים הוא גשר ריאלטו העתיק. התנועה בעיר היא באמצעות סירות-ואפורטו-אוטובוסים ימיים שעוברים בתעלה הראשית ועוצרים במספר תחנות.

ליבה של וונציה היא כיכר סן מרקו המפורסמת שאותה נפוליאון תיאר כטרקלין היפה ביותר של אירופה, כיכר רחבה עם קתדרלה  שעל שמה נקראת הכיכר. הקתדרלה מרשימה ויפה מבחוץ והיא בסגנון שונה מכל הקתדרלות של איטליה אלמנטיים ברוקיים ומוריים משולבים. בראשה קאמפנילה שהמראה הנשקף ממרומיה עוצר נשימה.
השיטוו בין סמטאות וונציה היא חווייה ייחודית פשוט לתת לרגליים לשאת אתכם לאן שהן מובילות. וונציה ששימשה כמקור שליטה עם שושלות של דוג’ים -דוכסים במשך מאות שנים. ארמון הדוג’ים והמוזיאון שבתוכו מהווה אטרקציה חשובה להבנת ההיסטוריה של העיר. הארמון מחובר לבית הכלא שלצדו עם גשר מפורסם שנקרא “גשר האנחות”. הנקודה היהודית של וננציה כוללת את הגטו היהודי, רובע יהודי ובו בית כנסת, הרובע היה הגטו הראשון של אירופה במקום בו שכן בית היציקה של המתכות-ג’יטו באיטלקית.

 

קרוז_לוונציה
קרוז_מוונציה
יום 2

ונציה

20:00 הפלגה מווציה

שעות הבוקר ינוצלו להנאתכם להשלמת החוייה מהעיר הייחודית וונציה. בשעה 15:00 תצא הסעה מהמלון לנמל ממנו יוצאות ההפלגות. זמן הנסיעה הוא כרבע שעה. עם ההגעה לטמינל קליטה check in ועלייה לספינה. הספינה לרשותכם להיכרות ארוחה קלה והתארגנות.

יום 3

טרייסט Trieste

07:00-14:00

הספינה תעגון בנמל טרייסט.

לטריאסטה עבר מפואר כעיר נמל וכמרכז מסחרי וכלכלי מהמאה הראשונה שימשה כנקודת סחר. מהמאה ה13 ועד המאה ה19 עברה לשלטון ההאבסבורגי של אוסטריה כעיר נמל ראשית. במאה ה20 חזרה לבעלות איטלקית בסוף מלחמת העולם השנייה. כיום, היא תוססת ופעילה שהוכרזה ע”י האיחוד האירופאי כעיר סחר חופשי. טריאסט, בנויה על צלע הר עם נוף הנשקף לים האדריאטי. העיר ידועה בבתי הקפה והמסעדות בהם מכישים מבחר עשיר של פירות ים ודגים. ייחודה של העיר באוירה האיטלקית הקלילה עם תפאורה אוסטרית וינאית  שמרנית. העיר משמשת כמרכז ייבוא הקפה הגדול ביותר באירופה עם המותגים המפורסמים אילי וקרם קפה. בתי הקפה הידועים והמפורסמים “מוצרט” ו”דגרסי”, הביקור בעיר אינו שלם ללא חווית שתיית קפה מקומי. מסעדה מומלצת שהנוף הנשקף ממנה הוא מהיפים בעולם, מסעדת Faro.

לפי הנשיונל גיאוגרפיק, שביל הטיולים שליד ארמון דיוינו הוא היפה ביותר בעולם.

את הביקור בעיר מומלץ להתחיל בסן ג’וסטו הגבעה הגבוהה שעל יסודותיה הרומים נבנתה העיר. בראש הגבעה קתדרלה מרשימה ומבצר שריד מימי הביניים. הדרך הצרה והמשתפלת מהגבעה לעיר העתיקה נקראת ויה-דלה-קתדרלה דרך המנזר הבנדיקטי סן קיפריאנו והבזיליקה הרומית סן סילבסטרו.

 

בעיר העתיקה 2 כיכרות חשובות ומרכזיות פיאצה דל ליניטה ופיאצה דלה בורסה, שם ממוקם בית המכס העתיק ומרכז מוניציפאלי. הכיכר מוקפת פסלים מרשימים של כל ענםי המסחר.

ארמון מירמר Miramare, הבנוי על שן סלע לרבות הגנים המטופחים שמאחריו עם בתי הקפה הייחודיים,, נחשב לאחד היפים באירופה. הארמון שימש את שושלת ההבסבורג. בחצר הארמון פסל פסינקס שנשדד ממצרים, האמונה הטפלה אומרת שעל הארמון רובצת קללה בגלל השוד. הביקור בארמון מומלץ, במיוחד בטרקלינים הסיני והיפני שבו. תקרת הזכוכית של המעבר בין הטרקלינים היא רצפת הזכוכית של בריכת הדגים שבגן, מקסים וכיפי.

יום 4

יום ים

יום שכולו פינוקים ואתגרים בספינה. ביום זה הספינה פעילה בכל האטרציות שבה. ניתן להינות מהספא הידוע סאמסרה, מהבריכה המקורה או הפתוחה ובכל האטרציות המרכזיות של הספינה. בלאונג’ים שבספינה מגוון פעילויות ומופעי בידור.

יום 5

פיראוס- אתונה

14:00-20:00

בירת יוון, בירת האימפריה היוונית העתיקה, עיר ששורשי הצילויזציה מצויים עמוק ברגבי אדמתה. האתר הראשדון בחשיבותו הוא גבעת האקרופוליס המצויה בגבעה השלטת על העיר, מכאן נבטה האימפריה היוונית של סוקרטס אפולון. נופי העמק של אתונה המצויה על כף יד נשקפים מכל פינות הגבעה. מומלץ להתחיל את הביקור מהפרתנון, מקש יווני מהמאה החמישית שלפני הספירה. למרות שמרבית המבנה לא שרד עדיין ניתן לראות את פאר הארכיטקטורה היוונית העתיקה. לצדו מקדש ארתמיס ואתנה, תיאטרון ארתמיס ושרידים נוספים מהעיר העתיקה. בעיר אתונה עצמה נמצא אצטדיון פאנאתינאיקו, בהצטדיון העתיק נערכו המשחקים האולימפיים של יוון העתיקה לכבוד האלה אתנה. בשנת 329 לפני הספירה נבנה אצטדיון השיש שנחרב בשנת 140 לספירה ע”י האימפריה הרומית. בשנת 1870 נתגלו שרידיו בחפירות ארכיאולוגיות הוא שוקם ובשנת 1,896 נערכו בו המשחקים האולימפיים הראשונים של העת החדשה.

הכיכר המרכזית של אתונה סינטגמה (Syntagma), היא המרכז של העיר העתיקה ובקרבה לאתרים החשובים של העיר. שם כוננה החוקה הראשונה של בשנת 1843 ע”י המלך הראשון של יוון בעידן המודרני. בלב הכיכר מצויה מזרקה מקסימה שלצידה הפרלמנט היווני מוקף גנים לאומיים יפים. בחזית הפרלמנט שומרי הראש, לבושים בבגדים מסורתיים עם חצאיות אפליסה לבנות. יעד ביקור נוסף הרובע העתיק הפלאקה, עם סמטאות, חנויות מזכרות, מסעדות בתי קפה.

 

 

אתונה פיראוס איי יוון
חופשת שייט בפיראוס- אתונה
יום 6

קתקלון אולימפיה

14:00-20:00
ראשית כל, הספינה תעגון בקתאלון, שרבים לא יודעים זאת אך למעשה מדובר על כפר דייגים מדהים, ציורי ושלוו. האי שוכן על חצי אי גדול יותר גדול ביוון, הנקרא “Peloponnesus”
רבים תוהים “מה נוכל לעשות בכפר דייגים”? מדובר על טעות נפוצה שלמרות שמדובר על כפר דייגים, יש בו המון אטרקציות: חנויות נהדרות עם מוצרי מזכרות, טברנות כיפיות, מסעדות וחשוב מכך – מסעדות יווניות טיפוסיות.
עם כל אלו, חשוב לציין – הסיבה שאנו עוגנים בקתאלון היא האולימפיה. מדובר בעצם על אתר  ארכאולוגי יפהפייה בו, בעת העתיקה, נערכו בכל 4 שנים המשחקים האולימפיים. המשחקים במקום נערכו בין השנים 776 שלפני הספירה ועד לשנת 394 לספירה. עבור רבים המשחקים הללו לא היו ניצחון פיזי אלא הרבה יותר ניצחון לנפש ופולחן של ממש.

האטרקציות שניתן למצוא במקום הן:

  • אחד משבעי פלאי עולם העתיק – מקדש זאוס.
  • מזבחו של זאוס.
  • הגימנסיה – מקום בו למדו ולימדו ספורט והאיבקות.

המוזיאון הארכאולוגי המודרני (בו פסלים מהתקופה הרומית והארכאית

יום 7

קורפו

08:00-17:00.

הוא אחד מהאיים היפים ביותר ביוון, האי הירוק ביותר ביוון, מיתבל עשיר של איטליה ויוון. האי עצמו ידוע בזכות חופיו הציוריים, במערב האי מצויים בעיקר צוקים גבוהים, שמעניקים פרספקטיבה מיוחדת. האי ידוע בשלל מסלולי טיול בטבע הירוק העשיר, בין כפרים ועיירות על צלע ההר, נקודות תצפית עוצרות נשימה של מפרצים כחולים וכמובן, חופי ים אינסופיים עם מים צלולים ונעימים.

חופשת_קרוזים_לקורפו
קורפו
יום 8

דוברובניק

08:00-14:00

דוברובניק מהערים היפות ביותר לחופי הים האדריאטי. במרכזה העיר העתיקה שנוסדה עוד במאה ה13, מוקפת בחומה, עם סמטאות יפות ובתים צבעונים קסומים ביופים. החומה רצופה במבצרים ומגדלי שמירה, שהשתמרו ויופים עולה על כל דמיון. לבעלי כושר מומלץ לטייל לאורך החומה, הליכה של 2 ק”מ עם נופים קסומים מצד אחד הים הכחוך עמוק ומצד שני העיר העתיקה הקסומה. במרכז העיר בעתיקה הקתדרלה Assumption, בניית הקתדרלה ע”י ריצ’רד לב הארי שלפי האגדה ניצל מטביעה מול חופע דובורובניק. נקדה יהודית שמצדיקה ביקור הוא בית הכנסת העתיק, מהעתיקים שבאירופה כיום משמ כמוזיאון ליהדות קרואטיה. הביקור בעיר העתיקה משולב בין מזרקות איטלקיות מרשימות, המים המזינים את המזרקות מקורן מנהר דוברובניק.

אטרקציות נוספת שמצדיקות ביקור היא הארמונות של דוברובניק. ארמון הרקטור, שנבנה במאה הראשונה נחרב ושוב נבנה ונחרב, הארכיטקט האיטלקי שילב אלמנטים קלאסיים רנסאנסים וארמון ספונזה,

 

Croatia
קרוז בים האדריאטי והאגאי בפסח 9 לילות 10 ימים באוניה Koningsdam
יום 9

ונציה

09:00 הגעה לונציה

לאחר ההגעה ירידה מהספינה, העברה למלון במסטרה יום חופשי להשלמת הביקור בוונציה. לינה במלון.

חזרת_הקרוז_לוונציה
סיום_הקרוז_בוונציה
יום 10

ונציה - ת"א

בבוקר העברה מהמלון לשד”ת של ונציה לקראת טיסה לת”א.

 

 

חולמים על החופשה הבאה? היכנסו לקישור הבא
קרוז מברצלונה – חופשה מרגיעה באירופה דרך הים

על הספינה COSTA LUMINOSA ה”יהלום שבאור”

העיצוב של הספינה לומינוזה הוא בסטדרט גבוה ודקורציה מעודנת של חברת Costa cruises. בספינה אטרקציות חדשות ופתרונות אדריכליים מדהימים הופכים את קוסטה Luminosa לספינה של האור, מלאה קסם, מתוחכמת וחדשנית בעת ובעונה אחת, הכל בכדי לסנוור ולספק רגעים בלתי נשכחים. הספינה היא היהלום בצי קוסטה. הספינה קלה להתמצאות, משייטים מנוסים רואים בספינה את האידיאלית גדולה מספיק ועדין קומפקטית. חומרי הגלם לעיצוב הם מהאיכותיים ביותר אם פנינה, הובן, עץ אצילי ופסיפסים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה
חנויות COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • 2 לילות לינה במלון 4* במסטרה; לילה לפני השיט ולילה לאחר השיט. על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא
  • 4 העברות; שד"ת-מלון; מלון - נמל; נמל-מלון; מלון שד"ת
  • מסי נמל ימיים ואויריים

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בשייט
  • טיפים 10 יורו לאדם ליום
  • סיורים בונציה
  • מס עירוני בבית מלון 2 יורו לאדם ללילה

הערות

  • המחיר בכפוף לזמינות החדרים בשייט ויכול להשתנות על לביצוע ההזמנה
  • להגנה מדמי ביטול, מומלץ לרכוש לביטוח נסיעה לחול לתקופת הנסיעה. רכישת הפוליסה 60 יום מראש מבטיחה החזר בגין דמי ביטול בנסיבות מוצדקות.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים