מונה

הפלגה לארה”ב בסוכות 9 לילות בספינה ריגל פרינסס

Princess cruises - פרינסס קרוז | 10 ימים

החוף המזרחי של ארה"ב בסוכות 9 לילות 10 ימים - טיול שלכת בניו אינגלנד


מסלול השייט היפה והמבוקש ביותר, שמתקיים רק חודשיים בשנה בחודשים ספטמבר אוקטובר, בספינה היפה ביותר. פסטיבל השלכת בניו אינגלנד נחשבת לאחת היפות בעולם.  תדמיינו שייט לאורך חופים מיוערים שהעצים אשוח, מייפל ארזים בצבעי האש אדום, כתום וצהוב. מרבד אינוספי מרהיב עוצר נשימה שלא תוכלו לעקל את יופיו. השייט לאורך החוף המזרחי של ארה"ב מניו יורק צפונה, וורמונט, ניו המפשייר, ניו אינגלנד ובוסטון עד הליפקס בקנדה.

לחיפוש אחר הפלגות אחרות שיתאימו לכם, בקישור הנלווה.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי- קנינו מראש חדרים וטיסות
  • חדרים מובחרים
  • שירות מקצועי מהמומחים לשייט
  • חבילה מובנית

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א ניו יורק

לאחר הנחיתה בניו יורק לרשותכם יומיים חופשיים בתפוח הגדול.

יום 2

ניו יורק

יום חופשי בניו יורק.

ניו יורק, האי מנהטן, נחלק לשלושה איזורים. downtown מדרום לרחוב 34, שם מצויים הSOHO, צ’יינה טאון, גראונד זירו, באטרי פארק, פארק וושינגטון ובו שער הניצחון, האי של פסל החירות וגשר ברוקלין עם הפארק שלצדו. מרכז מנהטן midtown כיכר הטיים, בנייני האום, השדרה החמישית הנוצצת, רוקפלר סנטר ותצפית ממרומי האמפייר סטייט בילדינג. בחלק הצפוני upper town הריאות הירוקות של האי סנטרל פארק.

יום 3

ניו יורק הפלגה

בשעה 17:00 תצא ההפלגה

מומלץ להגיע (עצמאית) לנמל עד השעה 13:00 להליכי הקליטה צ’ק אין לקראת ההפלגה ולעלות לספינה להיכרות עם העיר הצפה.

יום 4

ניו פורט רוד איילנד

07:00-17:00

מקום עגינת הספינה הוא היעד אליו הגיע הספן המפורסם ורזאנו שעל שמו הגשר במנהטן. רוד איילנד היא המדינה הקטנה ביותר בארה”ב. העיר ניופורט משקפת את ההיסטוריה של ארה”ב שלצדה עיירת נופש לקיט.

מומלץ להתרשם מהמבנים העתיקים בתי הקיץ שנבנו לפני יותר ממאה שנים לעשירי ארה”ב בסגנון ניאו רנסאנס וחלקם בסגנון ויקטוריאני. הפינה היהודית בית הכנסת העתיק ביותר בארה”ב. שביל צוק הטיילת שלאורך החוף Cliff walk. פארק אנימלס שליד פרסמות’. העיר ניו פורט היא עיר הנופש של העשירים ורבים ממשפחות המלוכה של אירופה מחזיקים בה אחוזות.

 

יום 5

בוסטון

11:00-20:00

בוסטון מהערים היפות ביותר בארה”ב עיר אוניברסיטאית עם שיק צרפתי אירופאי, משכנם של האוניברסיטאות המפורסמות בעולם קיימברידג’, הרווארד וMIT. העיר הגדולה ביותר בניו אינגלנד ובירת מדינת מסצ’וסט. מומלץ לטייל בעיר העתיקה בוסטון קומון ובביקון היל. בנתיב החירות freedom trail בין אתרים ששימשו כאבני יסוד במלחמת העצמאות. במרכז נמצא הפארק המוריק בו נשאו דמויות מפורסמות נאומים חשובים.

איזורים נוספים מומלצים לביקור איזור Back bay עם כיכר קוקפליי, מגדל הנקוק, כנסיית טריניטי פנינה ארכיטקטונית

איזור waterfront ו south beach עם המוזיאונים המפורסמים והאוואריום המרהיב.

 

 

boston
יום 6

בר הרבור - מיין

07:00-18:30

האי שעליו נמצאת העיר בר הרבור מחובר ליבשה בגשרים .

בר הרבור היא עיירת החוף של מדינת מיין. מפרץ העיירה נושק לפארק אקאדיה, אזור של טבע פראי ובתולי. קו החוף עוצר נשימה לאורכו חופים חוליים עם צוקים תלולים הנושקים לקו החוף ועיירות ציוריות. הפארק שמשובץ בעשרות אגמים, יועד להיות אתר הנופש של עשירי צפון מזרח ארה”ב.  כיום הפארק הוא ציבורי, שבקיץ אטרקטיבי לנופשים. רחובות באר הארבור שוקקים באתרי בילוי ובמסעדות שהלובסטר הוא הכוכב. מומלץ לרכוש כרטיס כניסה לפארק במרכז המבקרים של הריינג’רים. כרטיס הכניסה מאפשר לכם לטייל באמצעות האוטובוסים של הפארק עם מסלולי טיול לאורך החופים והצוקים של הפארק. האגם המפורסם בפארק ג’ורדן פונד. תצפית מרהיבה על הפארק מהר קאדילק.

אפשרות נוספת לצאת לשייט בעקבות הליויתנים.

קרוז לארה
יום 7

סיינט ג'ון New Brunswick

03:30-15:30

עיר מרכזית של מחוז ניו ברזוויק קנדה. העיר נקראת ע”ש המיקום שלה בשפך נהר סנט ג’ון לאוקיאנוס האטלנטי, סמוך למפרץ פאנדי ובמרחק שעה נסיעה מהגבול עם מיין שבארצות הברית. ניו ברונסוויק קיימת תופעת שממגנטת אליה תיירים הפער הגדול שבין הגאות לשפל (בדומה לצרפת באי מון סנט מישל). השפל מעניק לכם מרחב של 16 ק”מ חוף בוצי של האוקיאנוס המתגלה. מימי הנהר במעלה הצוקים בקניון הסמוך. העיר סנט ג’ון נוסדה על ידי נאמני בית המלוכה הבריטי שהותירו את חותמם עם גנים מרהיבים ומצודות מוקפות חומה. בעיר יש קהילה יהודית וישראלית שמצאו בה את גן העדן האוטופי, הביקור בבית הכנסת המרשים בעיר מומלץ. מומלץ לעלות אל מגדל מארטלו שנמצא על גבעה המשקיפה על העיר ונבנה בתחילת המאה ה‭.19-‬

יום 8

האליפקס נובה סקוטיה

09:00-18:00

הליפקס היא מרכזה המסחרי ימי של קנדה האטלנטית, העיר ממוקמת בפתחו של אגן בדפורד. נמל הליפקס הוא מהנמלים הטבעיים היפים ביותר בצפון אמריקה. המבצר של הליפקס – הסיטדאל, מבצר בצורת כוכב נבנה להיות המגן של העיר. כדאי לבדוק מתי מתקיים טקס החלפת המשמרות עם התלבושות המסורתיות. העיר נוסדה במאה ה15 ומצויים בה מבנים מיוחדים משומרים באיזור ההסטורי של העיר ששווה ביקור. בית הפרובינציה, מבנה גרגוריאני עתיק לידו הכנסייה של שם סנט פול.

 

יום 9

יום ים

יום ים הוא היום לו חכיתם. היום היעד הוא הספינה המרהיבה, פשוט להתמכר לאטרקציות שבספינה.

יום 10

ניו יורק

06:00

לאחר הירידה מהספינה לרשותכם יום להשלמת החוויה בתפוח הגדול. בערב טיסה חזרה מניו יורק – לתל אביב.

על הספינה קרוז ריגל פרינסס – הנסיכה המלכותית Regal Princess

אם היו מבקשים מנוסעי קרוזים מנוסים לתאר בדמיונם איך יראה קרוז החלומות שלהם, אם הייתם מבקשים שיתכננו את הספינה האולטמיטיבית, ללא ספק ריגל פרינסס היתה המודל. הספינה ריגל פרינסס, היא ספינה גדולה מהחדישות והגדולות של חברת השייט Princess Cruises. ספינה שחווית השייט בה מבטיחה שתהיה מיוחדת ומרגשת במיוחד ולעניות דעתנו הספינה הטובה ביותר בעולם הקרוזים. הספינה היחידה עם אולפן טלויזיה חי. סיפון הבריכות הוא מהגדולים בעולם הים בערבים מתקיים מופע אור ומים, מזרקות אומנותיות בליווי מוזיקה שהופכת את חויית השייט לרגעים בלתי נשכחים. בספינה מתחם בריכה ייחודי למבוגרים בלבד שמסביב חושות “סוכות” רומנטיות לשלווה זוגית. בסיפון העליון מסך מהגדולים בעולם הקרוזים, תדמיינו שאתם מתפרקדים בנינוחות ורואים סרט על ספת שיזוף מרופדת, הכוכבים בשמים מחייכים והבריזה מהים מפיחה בכם חיים מרעננים . טיילת SeaWalk חידוש מהפכני, טיילת סגורה הבולטת כקשת רחבה מגוף הספינה על גבי המים, רצפת הטיילת מזכוכית בגובה 30 מ’ לאורכה ברים. הפיאצה -אטריום אלגנטי ומפואר שבמרכז הספינה מתפרש על שלושה סיפונים. לילדים סיפון פעילויות משלהם שמבטיח שקט למבוגרים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
royal Princess - Regal Princess
cruise in royal Princess

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה לארה"ב עם קונקשיין בגרמניה
  • 7 לילות שייט על בסיס פנסיון מלא +
  • 2 לילות במלון 3* בניו יורק על בסיס RO

המחיר אינו כולל

  • טיפים בספינה 13$ לאדם ליום
  • העברות
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוח והוצאות אישיות

הערות

  • יש צורך בויזה תקפה לארה"ב

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים