מונה

הפלגה מחיפה MSC Musica קפריסין יוון וטורקיה 8 ימים

MSC - אמ אס סי | 8 ימים

שייט למיקונוס Mykonos
הפלגה מחיפה, נוחות לפני הכל. חברת MSC ממשיכה במסורת ההפלגות מחיפה בספינה הגדולה ביותר שמשייטת מחיפה בקיץ\חגים 2023. מסלול שייט שמקיף את אגן המזרח הים התיכון, קפריסין , יוון וטורקיה. המשותף לכל נמלי העגינה רצועות חוף עם ים צלול כחול נקי, חול זהוב. שרשרת טברנות מסעדות ובתי קפה. בין איים ונמלים שהטביעו את חותמם ההיסטורי על השליטה בים התיכון והיו נקודות שליטה אימפריאליות אתונה, קושדאסי ובין ערי נמל ונופש.

למה דווקא איתנו?

  • מלאי חדרים מובחר במיקום ידוע מראש
  • המחיר הכי זול ואטרקטיבי
  • שירות מקצועי של צוות מומחים לשייט
  • 2 סיורים מודרכים כלולים במחיר בפיראוס אתונה ובקושדאסי.

מסלול ההפלגה

ימים חמישי

חיפה

הפלגה 20:00

בשעות הצהרים עלייה לספינה המרהיבה התמקמות כשברקע הנוף המושלם חיפה פרסה למרגלות הכרמל ובמרכזה גן הבהאים המוריק והמטופח החוצה את הכרמל לאורכו.

ימים שישי

לימסול קפריסין

עגינה 07:00

הפלגה 14:00

לימסול עיר הנמל הקסומה של קפריסין. ללימסול עיר עתיקה שפשוט כיף לתת לרגלים ללכת לאיבוד בין הסמטאות של המדרחוב. כיכרות, בזיליקות, חנויות וטברנות. המרינה שכולה משדרת יוקרה איכותית לשועי עולם. כפר של בתי נופש שחלקו על איים מלכותיים בלב הים וחלקו לאורך רצועת חוף נוצצת שלאורכה עוגנות יאכטות יוקרה. לשבת באחת הטברנות  של המרינה לכוס בירה ולנשום את החיים היפים.

 

ימים שבת

מיקונוס

עגינה 16:00

הפלגה 02:00

שעות העגינה אחר הצהרים- ערב. הזמן האידיאלי לתצלומי שקיעה רומנטים של תחנות הרוח שמאפיינות את קו הנוף של מיקונוס. בערב לשבת באחת מהטברנות להתרפק על מוסיקה יוונית ורמבטיקו. נמל שיותיר בכם חותם רומנטי.

מיקונוס
מיקונוס
ימים ראשון

פיראוס אתונה

שעת עגינה 08:00

שעת הפלגה 22:00

פיראוס עיר הנמל של יוון. במפרץ טיילת עם עשרות טברנות ומעגן יאכטות. היום נצא לסיור מודרך (כלול במחיר) לאתונה, במרחק של כ45 דקות נסיעה נמצאת בירת יוון העתיקה והחדשה. האתר המפורסם ביותר באתונה האקרופוליס, העיר העליונה. אתר ארכיאולוגי שהביקור בו הוא מסע בזמן 2,300 שנים כשאתונה שימשה מרכז העולם. הפילוסופים, המדענים, הלוחמים גיבורי המיתולוגיה. מקדשים מפוארים לאלים, ששרדו אלפי שנים. נותיר זמן חופשי בכיכר סינטגמה בחזית הפרלמנט ממנה יוצא המדרחוב הראשי עם המותגים המערביים ובצדה מדרחוב עם טברנות למרגלות האקרופוליס.

 

אתונה פיראוס איי יוון
חופשת שייט בפיראוס- אתונה
ימים שני

סנטוריני

עגינה 08:00

הפלגה 18:00

 

סנטוריני
שייט סנטוריני
ימים שלישי

קושדאסי טורקיה

עגינה 08:00

הפלגה 18:00

במחיר השייט כלול טיול מודרך בקושדאסי בטורקית, אי הציפורים. עיר נמל ונופש, מהפופולריים בטורקיה, לחופי הים ההגאי שמקושרת עם איי יוון. מיקומה האסטרטגי מיקם את העיר כיעד היסטורי חשוב. בתחילת הספירה שימשה כמקום פעילותו המרכזית של שאול התרסי, פאולוס, האיש שעיצב את הנצרות האוניברסלית. ניתן לרדת מהספינה לשוטט לאורך רצועת החוף הסמוך בין מסעדות, בתי קפה ובזארים. האתר המרכזי הסמוך לקושדאסי הוא אפסוס. עיר עתיקה שחומותיה מהמאה ה3 לפנה”ס, מרכז הלניסטי חשוב. באפסוס האמפיתיאטרו-אודיאון ששימש כמרכז תרבות, מופעים והתכנסות של מועצת העיר. הפרתיאון, מקדש לאלה הסטיה שם תמיד דלקה אש התמיד בפיקוח הכוהנות. הנימפאון מזרקה שהוקדשה לקיסר טריאנוס. מקדש אדריאנוס. בית המרחץ ששימש גם כבית בושת.

ימים רביעי

יום ים

יום רגוע להינות מהפינוקים בספינה

ימים יום חמישי

חיפה

הספינה תעגון בנמל חיפה 07:00 עד 08:30 ירידה

על הספינה MSC Musica

MSC Musica כשמה כן היא מוזיקה.  ספינה מסדרה מבוקשת, 14 סיפונים עם נוף פנורמי שמעניקה תחושה של נינוחות מקסימלית. הספינה בה תוכלו לראות סרט במסך הענק שבסיפון הפתוח שמעליכם הכוכבים. ספינה שהיא באוירה של מסיבה הנמשכת לאורך כל שעות היום, הופעות חיות, בארים, טרקלינים ודיסקוטק אל תוך הלילה.

הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט MSC Cruises

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
ספינת MSC Orchestra התזמורת
MSC Orchestra OR spa

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • 2 סיורים מודרכים באתונה (פיראוס) ובקושדאסי
  • מסי נמל

המחיר אינו כולל

  • טיפים בשייט 77 יורו
  • סיורים בנמלים: מיקונוס, סנטוריני, ולימסול.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים