מונה

המקומות שאסור לפספס בשייט מברצלונה למונה קרוז

מאת מערכת מונה קרוז

שייט מברצלונה

ברצלונה, הבירה הקטלנית של ספרד, מהווה נקודת זינוק לקרוז בלתי נשכח בים התיכון או קרוז בין הריביירות האירופאיות היפות.
זו עיר שלא מפסיקה להפתיע ולרגש לרגע עם יצירות המופת של גאודי, שוק לה בוקריה גדוש המטעמים, שדרות לה רמבלס השופעות חנויות ומסעדות, ברים אופנתיים ואומנים ידידותיים.
במהלך שייט מברצלונה תוכלו לבלות יומיים חופשיים בעיר האנרגטית והמלהיבה, בין אם בפארק הגואל, במופע פלמנקו קצבי או בשופינג חסר מעצורים ולאחר מכן לעלות על אוניית פאר ולהפליג בסטייל ליעדים הבאים. מה מחכה לכם בקרוז מסוג זה? המלצה על היעדים הבולטים עם קרוז מברצלונה.

הפנינה של דרום איטליה וטיולים בטבע

אחרי שכבשתם את ברצלונה ונהניתם מזמן איכות באוניה, תגיעו לנאפולי, בירת דרום איטליה ועיר נמל שמחת חיים.
אי אפשר להגיע לכאן מבלי לחקור את הטבע הפראי שסובב את נאפולי ויש לרשותכם כמה אופציות – שייט לאי קאפרי בו מחכה לכם רכבל שיוביל אתכם ישירות אל פסגת מונטה סולרנו – ההר שגובהו כ-589 מטרים מעל פני הים וממנו נשקף נוף עוצר נשימה או שייט למערה הכחולה המפורסמת אף היא בקאפרי.
עוצמת גלי הים כרו את המערה ובאמצעות סירה נכנסים פנימה לחלל הגדול שגובו כשל 4 קומות ונהנים מהאור הכחול שמציף את המרחב הפנימי.
מנאפולי אפשר לנסוע גם להר הגעש ווזוב או לעיר הציורית סורנטו ואם אתם מעדיפים נסיעה עצמאית בדרכים אין על וייה אמלפיטניה לאורכה כפרים אותנטיים, צוקים מפוסלים וגלים שוצפים.

קאן זה כאן – מאחורי הקלעים של הריביירה
אבק כוכבים וזוהר אירופאי אופפים את קאן בצרפת, המקום המזוהה במיוחד עם פסטיבל הסרטים הוא הרבה מעבר לאירוע חד שנתי. זוהי ריביירה אירופאית מענגת עם טיילת מטופחת, מסעדות שף, מבנים ארכיטקטוניים מרהיבים ואפשר לצאת לנסיעה חווייתית ברכבת קטנה שתיקח אתכם בין הסמטאות המסתוריות של קאן ועד תצפית מסנוורת על עיר הקיט האקסקלוסיבית ממעוף הציפור.

לא תפספסו כמובן את המרינה היוקרתית ואת החופים המוזהבים. החיים הטובים, כבר אמרנו?

אי העינוגים האולטימטיבי

פלמה דה מיורקה הוא אחד האיים האירופאיים היפים והמפורסמים המציע לכם נופים משגעים, קתדרלה גוטית פוטוגנית להפליא וחוויות במגוון סגנונות. כאן שוכן ארמון אלמודיינה האגדי בעיצוב מורי טיפוסי, כפר פואבלו אספניות בסגנון ספרדי אותנטי, שלמעשה ממחיש את ספרד של פעם כולל בעלי מלאכה בהדגמות חיות ומופעי פולקלור.
כמו כן, מומלצים לביקור ארמון שריד ושדרת בורן, שהיא טיילת תוססת להפליא והלב הפועם של דה מיורקה השוכנת ממש ליד הקתדרלה המהווה את סימן ההיכר הבלתי מעורער של העיר.

ברצלונה האהובה היא רק ההתחלה לקרוז במערב הים התיכון ובריביירות אירופאיות, אי קסום, בירת דרום איטליה ועוד יעדים מרגשים לאורך הדרך.
בחרו חברת הפלגות אמינה שתארגן עבורכם הפלגה בלתי נשכחת.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה