מונה

קרוז בסוכות לים האדריאטי וההגאי Deliziosa

Costa cruises - קוסטה קרוז | 10 ימים

הים האדריאטי וההגאי
קרוז מרתק בתקופה קסומה לאורך הים האדריאטי, כולל את פניני הים דוברובניק, בארי איטליה ואיי יוון.

למה דווקא איתנו?

  • טיסות אל-על ישירות בלעדי
  • המחיר הכי "אטרקטיבי" דיל כדאי
  • ייעוץ מקצועי וחווית שייט שמתחילה כבר בשירות אצלינו

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א ונציה

טיסה מת”א לונציה, מייד לאחר הנחיתה בשעת הבוקר נסיעה לנמל ממנו תצא ההפלגה. לאחר הליכי קליטה ניתן להינות מכל מגוון האטרקציון שבספינה

17:00 הפלגה

קרוז_לוונציה
קרוז_מוונציה
יום 2

בארי איטליה

14:00-20:00

בשעות הצהרים הספינה תעגון בנמל בארי על שפת החוף המזרחי- דרומי של המגף. העיר שייכת למחוז פולייה של איטליה. מומלץ לטייל בעיר העתיקה ובטיילת הסמוכים לנמל של בארי. האתרים המומלצים הקתדרליה של בארי, בזיליקת סן ניקולה עם כיפת הזהב, וקתדרלת סן-סבינו הקדוש המקומי. הכי נכון וקל זה פשוט לתת לרגליים להוביל אתכם בין סמטאות העיר העתיקה.

יום 3

קורפו

09:00-14:00

הספינה עוגנת באי היווני הקסום קורפו.

קורפו הוא אחד מהאיים היפים ביותר ביוון, האי הירוק ביותר ביוון, מיתבל עשיר של איטליה ויוון. האי עצמו ידוע בזכות חופיו הציוריים, במערב האי מצויים בעיקר צוקים גבוהים, שמעניקים פרספקטיבה מיוחדת. האי ידוע בשלל מסלולי טיול בטבע הירוק העשיר, בין כפרים ועיירות על צלע ההר, נקודות תצפית עוצרות נשימה של מפרצים כחולים וכמובן, חופי ים אינסופיים עם מים צלולים ונעימים.

יום 4

סנטוריני

13:00-19:00

הספינה תעגון באחד האיים היפים והמעניינים ביותר ביון סנטוריני.

האי היווני סנטוריני הוא אחד האיים היפים, והמיוחדים ביותר שיש ליוון להציע. האי סנטוריני מתאפיין בחופים עם חלוקי אבן קטנים שחורים שמקורם בפעילות הוולקאנית של האי בעבר ובהווה, מים צלולים, בגווני כחול עמוק. הכנסיות בצבעי כחול לבן בוהק עמוק סמטאות צרות על מדרונות מפותלים, וטברנות איכותיות. סנטוריני הוא המקום המושלם, לנסיעה באי, לצד חופי סנטוריני מצויים כפרים מקסימים ממש על הים ובהם יש מלונות בוטיק מקסימים, מסעדות, בארים על החוף ונופים של הרים מכל הכיוונים.

יום 5

פיראוס- אתונה

07:30-14:00

בירת יוון, בירת האימפריה היוונית העתיקה, עיר ששורשי הצילויזציה מצויים עמוק ברגבי אדמתה. האתר הראשדון בחשיבותו הוא גבעת האקרופוליס המצויה בגבעה השלטת על העיר, מכאן נבטה האימפריה היוונית של סוקרטס אפולון. נופי העמק של אתונה המצויה על כף יד נשקפים מכל פינות הגבעה. מומלץ להתחיל את הביקור מהפרתנון, מקש יווני מהמאה החמישית שלפני הספירה. למרות שמרבית המבנה לא שרד עדיין ניתן לראות את פאר הארכיטקטורה היוונית העתיקה. לצדו מקדש ארתמיס ואתנה, תיאטרון ארתמיס ושרידים נוספים מהעיר העתיקה. בעיר אתונה עצמה נמצא אצטדיון פאנאתינאיקו, בהצטדיון העתיק נערכו המשחקים האולימפיים של יוון העתיקה לכבוד האלה אתנה. בשנת 329 לפני הספירה נבנה אצטדיון השיש שנחרב בשנת 140 לספירה ע”י האימפריה הרומית. בשנת 1870 נתגלו שרידיו בחפירות ארכיאולוגיות הוא שוקם ובשנת 1,896 נערכו בו המשחקים האולימפיים הראשונים של העת החדשה.

הכיכר המרכזית של אתונה סינטגמה (Syntagma), היא המרכז של העיר העתיקה ובקרבה לאתרים החשובים של העיר. שם כוננה החוקה הראשונה של בשנת 1843 ע”י המלך הראשון של יוון בעידן המודרני. בלב הכיכר מצויה מזרקה מקסימה שלצידה הפרלמנט היווני מוקף גנים לאומיים יפים. בחזית הפרלמנט שומרי הראש, לבושים בבגדים מסורתיים עם חצאיות אפליסה לבנות. יעד ביקור נוסף הרובע העתיק הפלאקה, עם סמטאות, חנויות מזכרות, מסעדות בתי קפה.

 

 

אתונה פיראוס איי יוון
חופשת שייט בפיראוס- אתונה
יום 6

יום ים

יום של מרגוע ופינוקים מהאטרקציות בספינה

 

יום 7

דוברובניק

08:00-14:00.

דוברובניק קרואטיה, עיר עתיקה מהמאה ה13, ציורית, הוכרה כבירת הים האדריטאטי. העיר העתיקה מוקפת חומה עתיקה, המבוצרת ביותר באירופה. החומה תוחמת את העיר העתיקה, השזורה בסמטאות, ארמונות עתיקים, מצודות. מנגד החופים הקסומים שלאורכם מסעדות, ברים וחיים תוססים.הטיול לאורך החומה מעניק תצפית מושלמת על העיר. את העיר העתיקה חוצה רחוב סטרדון שלאורכו חנויות, בוטיקים, בתי קפה ומסעדות. במרכז העיר העתיקה הקתדרלה במרכזית שלפי האמונה המקומית נוסדה ע”י ריצ’רד לב הארי, בהמשך ארמון הרקטור היפהייפה שנבנה התפוצץ ונבנה מחדש וארמון ספונזה. בפינה היהודית בית כנסת עתיק ששימש את אחת הקהילות העתיקות באירופה. במרכזה של העיר העתיקה 2 מזרקות שופעות מים שמקורם מנהר דוברובניק.

Croatia
יום 8

ונציה

09:30

 

ירידה מהספינה 2 לילות במלון במסטרה

מסטרה היא החלק היבשתי שמנגד לוונציה. העדפנו לינה במסטרה ולא בוונציה מאחר ורמת בתי המלון טובה יותר.
ממסטרה, הגישה לוונציה היא באמצעות רכבת בתדירות של כל רבע שעה מתחנת הרכבת של מסטרה לתחנת הרכבת של וונציה. הנסיעה אורכת כ13 דקות. ההגעה לתחנת הרכבת המרכזית של וונציה.

יום 9

ונציה

וונציה בירת מחוז וונטו מהיעדים התיירותיים המבוקשים באירופה. עיר שבנויה על כלונסאות עץ ששוקעו באדמה ומקבצת 118 איים שחוברו להיות העיר הקסומה. הרחובות הם תעלות מים שלא פחות מ 400 גשרים מחברים ביניהם. הגדול והמפורסם בין הגשרים הוא גשר ריאלטו העתיק. התנועה בעיר היא באמצעות סירות-ואפורטו-אוטובוסים ימיים שעוברים בתעלה הראשית ועוצרים במספר תחנות.

ליבה של וונציה היא כיכר סן מרקו המפורסמת שאותה נפוליאון תיאר כטרקלין היפה ביותר של אירופה, כיכר רחבה עם קתדרלה  שעל שמה נקראת הכיכר. הקתדרלה מרשימה ויפה מבחוץ והיא בסגנון שונה מכל הקתדרלות של איטליה אלמנטיים ברוקיים ומוריים משולבים. בראשה קאמפנילה שהמראה הנשקף ממרומיה עוצר נשימה.
השיטוו בין סמטאות וונציה היא חווייה ייחודית פשוט לתת לרגליים לשאת אתכם לאן שהן מובילות. וונציה ששימשה כמקור שליטה עם שושלות של דוג’ים -דוכסים במשך מאות שנים. ארמון הדוג’ים והמוזיאון שבתוכו מהווה אטרקציה חשובה להבנת ההיסטוריה של העיר. הארמון מחובר לבית הכלא שלצדו עם גשר מפורסם שנקרא “גשר האנחות”. הנקודה היהודית של וננציה כוללת את הגטו היהודי, רובע יהודי ובו בית כנסת, הרובע היה הגטו הראשון של אירופה במקום בו שכן בית היציקה של המתכות-ג’יטו באיטלקית.

 

חזרת_הקרוז_לוונציה
סיום_הקרוז_בוונציה
יום 10

ונציה - ת"א

בבוקר העברה מהמלון לשד”ת של ונציה לקראת טיסה לת”א.

 

 

חולמים על החופשה הבאה? היכנסו לקישור הבא
קרוז מברצלונה – חופשה מרגיעה באירופה דרך הים

על הספינה COSTA LUMINOSA ה”יהלום שבאור”

העיצוב של הספינה לומינוזה הוא בסטדרט גבוה ודקורציה מעודנת של חברת Costa cruises. בספינה אטרקציות חדשות ופתרונות אדריכליים מדהימים הופכים את קוסטה Luminosa לספינה של האור, מלאה קסם, מתוחכמת וחדשנית בעת ובעונה אחת, הכל בכדי לסנוור ולספק רגעים בלתי נשכחים. הספינה היא היהלום בצי קוסטה. הספינה קלה להתמצאות, משייטים מנוסים רואים בספינה את האידיאלית גדולה מספיק ועדין קומפקטית. חומרי הגלם לעיצוב הם מהאיכותיים ביותר אם פנינה, הובן, עץ אצילי ופסיפסים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה
חנויות COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • 2 לילות לינה במלון 4* במסטרה; לילה לפני השיט ולילה לאחר השיט. על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא
  • 4 העברות; שד"ת-מלון; מלון - נמל; נמל-מלון; מלון שד"ת
  • מסי נמל ימיים ואויריים

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בשייט
  • טיפים 10 יורו לאדם ליום
  • סיורים בונציה
  • מס עירוני בבית מלון 2 יורו לאדם ללילה

הערות

  • המחיר בכפוף לזמינות החדרים בשייט ויכול להשתנות על לביצוע ההזמנה
  • להגנה מדמי ביטול, מומלץ לרכוש לביטוח נסיעה לחול לתקופת הנסיעה. רכישת הפוליסה 60 יום מראש מבטיחה החזר בגין דמי ביטול בנסיבות מוצדקות.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים