מונה

שייט קרוז מאורגן ביפן עם Princess Diamond – בפריחת הדובדבן 18 יום בהדרכת אילן ציפורה

Princess cruises - פרינסס קרוז | 19 יום

יפן פריחת הדובדבן
אנו מקשרים את יפן באופן פאבלובי עם המושג "ארץ השמש העולה" ואכן המשמעות של השם יפן הוא "מקור השמש". יפן מורכבת בעיקרה מארבעה איים: הונשו, שיקוקו, קיושו והיקאידו.
אתגרי להתכונן לטיול ביפן, הכל בה כל כך דומה וכה שונה, עד שלא חשוב, למשל, איזה ספר תקראו עליה, או באיזה סרט תצפו, עדיין המפגש האמיתי עם ארץ זו מובטח שישאיר אתכם פעורי פה. המושג "רבת פנים" קטן על יפן. זו חברה רבת ניגודים וסתירות. מחד, מעצמה כלכלית מובילה, קצב חיים מהיר, טכנולוגיה הכי מתקדמת, אוניברסיטאות ומכוני מחקר מהשורה הראשונה, רכבות מהירות בשיא הדיוק שמזכירות עולם בדיוני, מרכזי קניות מנקרי עיניים, אנשים מאירי פנים ובעלי נימוסים מיוחדים שיוצאים מכליהם על מנת לעזור לזר המתקשה בהתמצאות. מאידך, חברה שמרנית, אפופת מסתורין ומסוגרת, השומרת באדיקות על ההיסטוריה העתיקה והמפוארת שלה, על מסורותיה, אמונותיה ומבניה החברתיים והמשפחתיים. מצד אחד מאופקים ומסוגרים ברמות על ומצד שני משולחי רסן לחלוטין. בקיצור, מסורת ומודרניזציה דרות בכפיפה אחת. שיא הטכנולוגיה המערבית, אך שונה ממדינות המערב; אסייתית, אך שונה מכל חברה אסייתית אחרת. מעטות מדינות העולם המודרני שאינן מושפעות מהרעיונות, התרבות והכלכלה היפניים, ועדיין היא נחשבת לחידה. הגיישות היפהפיות, מקדשי הזן והשינטו הנפלאים, הנופים הגעשיים, הטבע הקסום, צבעי השלכת המהממים כל אלה חוברים יחדיו לטיול שרשמיו יישארו חרוטים היטב בזכרון. התזמון הוא האידיאלי והמבוקש, פריחת הדובדבן שצובעת את יפן במשקפים ורודים מרהיבים וייחודיים. הפריחה מוסיפה לגנים ולמקדשים תפאורה עוצמתית עוצרת נשימה. את חלקו השני של הטיול אחרי השייט נקדיש לבירה טוקיו , וסביבתה וקיוטו וסביבתה .

למה דווקא איתנו?

  • שייט בספינה הטובה ביותר המשייטת ביפן- 9 לילות
  • כולל הדרכה עם מדריך בכיר
  • 7 לילות בבית מלון בטוקיו וקיוטו לפני ואחרי השייט
  • כולל כניסה לכל האתרים המופיעים במסלול
  • 6 ארוחות ערב במסעדות מקומיות

מסלול ההפלגה

ימים 25.3

ת"א – סיאול-טוקיו

ניפגש בנתב”ג טרמינל 3 בשעה 18:30 לקראת ההמראה

ימים 26.3

טוקיו

לאחר הנחיתה נסיעה אל טוקיו (זמן נסיעה של כשעה וחצי).
לינה בטוקיו במלון Shinagawa או דומה

טוקיו
טוקיו
ימים 27.3

טוקיו

ארוחת בוקר במלון.
את היום נפתח בביקור בגני הארמון, הגנים הם חלק מאזור הארמון הפנימי ופתוחים לקהל הרחב. הגנים שימשו בשעבר כמעגלי ההגנה הפנימיים ביותר של טירת אדו, הונמארו (“המעגל הראשי”) והנינומארו (“המעגל המשני”). מהמבנים המרכזיים לא נותר כלום, אך החפירים, החומות, שערי הכניסה, בסיס המגדל וכמה בתי שמירה עדיין קיימים. הטירה, אדו, הייתה מקום מגוריו של השוגון טוקוגאווה ששלט ביפן מ-1603 עד 1867. הקיסר מייג’י התגורר בה גם מ-1868 עד 1888 לפני שעבר לארמון הקיסרי החדש שנבנה. בהמשך נבקר במקדש הבודהיסטי המפורסם והצבעוני ביותר בטוקיו על שם Asakusa Kannon, נבנה בשנת 645, קנון ידועה ביפן כאלת הרחמים עם אלף הידיים. בשעות הצהרים נצא לשוק האוכל האסתטי, מדרחוב עם עשרות דוכני אוכל רחוב נקי וטרי. נמשיך אל פארק Ueno הריאות הירוקות של העיר טוקיו שיש בו מקדשים. בהמשך היום נעלה לתצפית פנורמית ממרומי מגדל Tokyo Metropolitan Government בגובה 202 מ’ מעל פני העיר.
ארוחת ערב במסעדה מקומית
לינה בטוקיו במלון Shinagawa או דומה

טוקיו גני הארמון
טוקיו גני הארמון
ימים 28.3

טוקיו -יוקוהומה

הפלגה בשעה 17:00
את הבוקר נקדיש ליוקוהומה. נתחיל ב”מפרץ העתיד” הקסום של יוקוהומה Yokohama Minato Mirai, פארק שעשועים, בתי מלון ומגדלים גורדי שחקים. נמשיך לסייר בצ’יינה טאון הרובע הסיני הגדול ביותר ביפן, משכנם של סוחרים סיניים. רחבות ססגוניים סיניים עם מסעדות אותנטיות. בשעות הצהרים נגיע לנמל להליך הקליטה בספינה. שתהיה הבית שלנו עד 7.4

יוקוהמה מפרץ העתיד
ימים 29.3

שייט בים

יום זה נבלה בשייט בים . כיוון השייט לאי קיושו שם נבלה חלק מהימים הבאים

ימים 30.3

נגסאקי ( Nagasaki)

עגינה 09:00-19:00
סיור מודרך 09:30-16:00
את היום כולו נקדיש לעיר נגסאקי הגדולה בערי דרום יפן. העיר שוכנת במפרץ טבעי והוקמה ע”י הפורטוגזים ב 1570. נגסאקי, מהבודדות ביפן בהם חיו אירופאיים בעבר.
את היום נתחיל בביקור בפארק השלום של נגסאקי. נטייל בפארק המנציח את נפילת פצצת האטום על העיר ב 9.8.45 שלושה ימים אחרי הפצצה שהוטלה על ירושימה. הפצצה הרסה את רוב חלקי העיר והרגה עשרות אלפים. בפארק מספר אנדרטאות, ופסל השלום. במרכז הפארק מונומנט שחור המציין את מרכז הפיצוץ. בסמוך שיחזור של הכנסיה הקאתולית “אוראקאמי” שעמדה מתחת לנקודת הפיצוץ. בפארק מתחם המאפשר הצצה אל מתחת לשכבות אל שרידי הריסות הפצצה, נוכל להתרשם מעוצמת ההרס.
נעלה ברכבל לגובה 333 מ’ מעל פני הים, אל מרומי הר אינאסה לתצפית מרהיבה על העיר. בתחנה העליונה כיפה פנורמית סגורה כולה זכוכית, עם מרפסת פתוחה. המקום והפארק מסביב הם המפלט האהוב על תושבי העיר, במיוחד בתקופת פריחת האביב, כשהכל ורוד עז. מהפיסגה נשקף נוף המדורג כאחר מהשלושה היפים ביותר ביפן. נגסאקי היא מרכז הבודהיזם של יפן. הרחוב המרכזי נקרא טראמאצ’י, נבקר בשנים מהמקדשים המרכזיים, שם. ביקור בקתדרלה הקתולית Urakami. הכנסייה המקורית נמחקה בהפצצה, הנוכחית נבנתה מחדש בתוך מבנה אירופאי אופייני.
אחה”צ נחזור לספינה

נגסאקי
נגאסקי
ימים 31.3

פוסאן דרום קוריאה ( Busan)

עגינה 07:00-17:00
סיור מודרך 09:00-15:30
פוסאן, העיר השנייה בגודלה בדרום קוריאה, עיר הנמל המרכזית. עיר נופש וקיט, לאורכה חופים חוליים עם ים כחול. נבקר במקדש ,Haedong Yonggungsa, הבנוי על צוק משקיף לרצועת החוף. מקדש מקסים עם פגודות ציוריות ושנים עשר שומרים המסמלים את ירחי השנה. המקדש עם פסלי הבודהה המוזהבים, סוכות פנסים המבשרים על בואו של בודהה. נמשיך אל רצועת החוף היפה יעד הנופש Haeundae ונסיים בשוק הדגים הססגוני Jagalchi.
בתום הסיורים, אחה”צ נחזור לספינה.

 

בוסאן קוריאה
בוסאן קוריאה
ימים 1.4

שייט לאורך מיצרי קנמון Kanmon Straits

יום מרהיב, בין השעות 14:00 ל 16:00 הספינה תשייט במיצרי קנמון, המפריד בין הונשו לקיושו. זה הזמן לעלות על סיפון הספינה ולהתענג על המראות הנשקפים. בנקודה הצרה, רוחב המיצר 600 מ’. כך שניתן לראות את 2 האיים מימין ומשמאל. השייט מתחת לגשר קנמון המחבר בין האיים.

מיצרי קנמון
מיצרי קנמון
ימים 2.4

הירושימה

עגינה 07:00 עד 17:00
סיור מודרך 09:00-15:00
נבקר בפארק השלום והזיכרון, הנקודה בה פגעה פצצת האטום הראשונה בעולם, הירושימה. הפארק ששימש לפני ההפצצה כמגורים וכמרכז רובע העסקים. מכל מקום בעיר פארק השלום נצפה וממגנט אליו את המבקרים. 1200 דונם של עצים, מדשאות, שבילים המוליכים אל המונומנטים. נבקר A bomb המבנה שבמקור שימש כמרכז לפיתוח התעשייה של העיר. המבנה היחידי שנותר עומד לאחר ההפצצה. עוצמת ההרס של הפצצה, באה לידי ביטוי בשלד ההרוס. נבקר באנדרטה לזכר הרוגי הפצצה. נמשיך אל האי המיאג’ימה שם נמצא המקדש המפואר והמרהיב של השינטו Itsukushima. המקדש בנוי בצלו של הר מיזן שנחשב כאתר קדוש. המקדש בתוך פארק קסום, חלקו בנוי פגודות צפות על המים. המקדש, ידוע יותר בשם “מיאג’ימה”, בתרגום “אי מקדש” מיפנית, הודות לאטרקציית הכוכבים שלו. המקדש ידוע ברחבי העולם בשער הטורי ה”צף” האייקוני שלו הבנוי על פני מים, הגשר לכאורה צף בים בזמן הגאות. המקדש מורכב ממספר מבנים, כולל אולם תפילה, אולם מרכזי ובמת תיאטרון, המחוברים בטיילות ונתמכים בעמודים מעל הים.
בתום הסיורים, אחה”צ נחזור לספינה.

הירושימה
הירושימה
ימים 3.4

קוצ'י יפן Kochi

עגינה 08:00-18:00
נצא לשמורת הטבע, שסביב סכר נקטצו. הערוץ מתנשא מעל היובל של נהר Niyodo. כחול הנחל הזוהר משתרע למרגלותיכם. במזג אוויר טוב המבקרים יכולים לראות את הצבע האייקוני Niyodo Blue של המים כשהם מתכנסים באגנים שמסביב לערוץ. שביל באורך 2.3 ק”מ מעל אפיק שפת הנהר, בהמשך השביל חוצה את נהר Nakatsu דרך אבנים מדורגות וגשרים קטנים. השביל מסתיים במפל Uryu no Taki שם הנהר הגועש נופל בשאון מטה 20 מטרים כדי למלא את הבריכות הכחולות והצלולות שלאורך השביל. כדאי לשים לב לפסלי האבן של ה-shichifukujin של שבעת אלי המזל הפזורים לאורך השביל, שנראה כאילו הם מתחבאים בין הסלעים האדירים והאזוב השופע. נמשיך לביקור באחת הטירות העתיקות ביותר בכל יפן, “טירת קוצ’י”, דוגמא לטירה עם פגודות מרהיבות בלב גנים ושדרות של עצי דובדבן. הטירה נבנתה בתחילת המאה ה-17, הטירה היחידה ביפן שבה מגדל הטירה המקורי והמשמורת הראשית נותרו שלמים. לאחר מאות שנים בהם שרידה מלחמות, שריפות ואסונות אחרים, אחת מ-12 הטירות המקוריות האחרונות ביפן, והיא מוגדרת כנכס תרבותי לאומי חשוב. שימו לב לכל הפרטים המורכבים של ארכיטקטורת הטירה, כמו הפסלים של יצורי הים האגדיים שאצ’י (חצי דג, חצי דרקון), המשקיפים על העיר מהגג.
זהו אחת המקומות היפים ביותר לראות את פריחת הדובדבן. באביב, פריחת הדובדבן סביב הטירה בת 400 שנה זוהרת בוורוד רך. הפרחים העדינים והפנסים הצבעוניים נראים דרמטיים במיוחד על רקע קירות האבן העבים. טירת קוצ’י היא סמל העיר ותחנה שלא תרצו לפספס במהלך ביקורכם.
נבקר בחופי קטצורהמה הקסומים ומשם נחזור אחה”צ לספינה.

 

קושי
קושי
ימים 4.4

אוסקה קיוטו

עגינה 07:00-19:00
סיור מודרך 09:00-16:00
עם בוקר נצא ממערב לעיר קיוטו לכפר סיגאנו. סמוך לכפר נמצאת שמורת יער הבמבוק, שמורה קסומה שכולה יער של שיחי במבוק עצומים. המראה מקסים ומהפנטף היער נחשב לאחד מהמקומות האייקונים של קיוטו. השבילים האסתטיים בין חומות קני הסוף הניצבים כעשרות אולפי זקיפים. ניכנס אל החורשה מהשער הצדדי של מקדש Tenryu-ji.. נבקר גם Okochi-Sanso שבראש החורשה. הוילה היא אלטרנטיבה מצוינת לביקור באחת הווילות הקיסריות, עם גנים מרהיבים ומציעה כמה מהנופים הטובים ביותר של קיוטו.
נמשיך לביקור במקדש Klyomizu Dera, מקדש המים הזכים. אחד המקדשים המפורסמים ביותר של יפן. נוסד בשנת 780 באתר שם נמצא מפל אוטובה, בגבעות המיוערות ממזרח לקיוטו, השם נגזר מהמים הטהורים הזורמים סביב המקדש, במיוחד באביב. מהבמה של המקדש נשקפים נופים מהממים מרבד צפוף של עצי דובדבן ומייפל למרגלותיכם עם גווני לבן וורוד טהורים. מהמקדש תצפית יפה על העיר קיוטו. האולם המרכזי של המקדש, יחד עם הבמה נבנה ללא שימוש במסמרים, מכיל את מושא הפולחן העיקרי של המקדש, פסל קטן של אחד עשר הפנים, אלף קנון חמושים. המקדש היה קשור במקור לכת הוסו, אחד מבתי הספר העתיקים ביותר בתוך הבודהיזם היפני. בשנת 1994, המקדש נוסף לרשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק”ו. מקדש ג’ישו, מקדש המוקדש לאלוהות האהבה והשידוכים. בחזית ההיכל מונחות שתי אבנים הממוקמות במרחק של 18 מטרים זו מזו. הליכה בעיניים עצומות מאחד לשני אמורה להביא מזל במציאת אהבה. ניתן להיעזר במישהו שיוביל אתכם אולם המשמעות היא שגם באהבה תזדקקו למי שיוביל אתכם. מפל אוטובה ממוקם בבסיס האולם הראשי של קיומיזודרה. מימיו מחולקים לשלושה נחלים נפרדים, והמבקרים משתמשים בכוסות המחוברות למוטות ארוכים כדי לשתות מהם. למים של כל נחל אומרים שיש תועלת שונה. האחת לגרום לאריכות ימים, השייה הצלחה בבית הספר והשלישית לחיי אהבה ברי מזל. עם זאת, שתייה מכל שלושת הנחלים נחשבת לחמדנית בתרבות.
נבקר במקדש Fusimi Inari המפורסם תודות לרצף של אלפי שערים כתומים היוצרים דרך המובילה אל יער סבוך למרגלות ההר הקדוש Inari ע”ש “אל האורז” של השינטו.

שייט אוסקה יפן
ימים 5.4

טובה יפן Toba

שעות עגינה 10:00 עד 19:00
סיור מודרך 10:30 עד 16:00
את היום נפתח בביקור בטובה שליד מחוז מי, התחנה הראשונה Meoto-Iwa שם מצויים שני סלעים המחוברים בחבל Shimenawa , החבל הקדוש של השינטו, החבל עשוי מפקעות אורז קלועות. מסמל את הנישואין של דת השינטו, חיבור בין שני סלעים שלכן הם מכונים ”הסלעים הנשואים”. שני הסלעים מייצגים גם את האיחוד של Izanagi ו-Izanami, שני אלי השינטו האחראים ליצירת איי יפן. את שני הסלעים Meoto-Iwa אפשר לראות בצורה הטובה ביותר בזמן הגאות, כי למרות שהשפל מאפשר לראות אותם קרובים יותר, הם לעולם לא יופרדו על ידי מים. נמשיך לביקור במקדש Futami Okitama הממוקם סמוך לסלעים. זהו מקדש קטן ומקסים על חוף הים המעוטר במאות צפרדעים. הוא מוקדש בעיקר למיקטסו, אלת האוכל של השינטו. מקדש Meoto-Iwa, הוא מוקד עלייה לרגל להרבה זוגות יפנים המגיעים ומתפללים בתקווה לנישואים טובים. נבקר במקדש Ise Jingu “המקדש הפנימי”, אחד משני המקדשים העיקריים, המרכיבים את מקדשי העיר “איזה”. המקדש הפנימי מקדש את האלוהות הנערצת ביותר של שינטו, “אלת השמש”, נחשב למקדש הקדוש ביותר ביפן. המקדש בנוי כאסם אורז. המקדש המקורי הוקם לפני 2,000 שנים. הבניין נהרס ונבנה מחדש במחזוריות של כל 20 שנים.
נמשיך את הדרך היפה ביותר ביפן Iseshima Sky Line דרך שאורכה 16.3 ק”מ, אל קו הרקיע, המחברת בין ‘איזה’ ו’טובה’ ומובילה אל פסגת הר אסמה בגובה 555 מטר. הדרך יפהיפיה, חוצה את הנוף ההררי של הפארק הלאומי ‘איזה-שימה’ ומשקיפה על קו החוף של מפרץ ‘איזה’.
אחה”צ נשוב לספינה בנמל.

שייט יפן Toba
שייט יפן Toba
ימים 6.4

שימיזו (הר פוג'י)

שעות עגינה 08:00 עד 17:00
סיור מודרך 09:00 עד 15:30
הסיור יחל בחורשת האורנים Miho-no-Matsubara, שנחשבת כאחת מ”שלושת הנופים החדשים של יפן”, רצועת חוף של שבעה קילומטרים שלאורכה 54,000 עצי אורן. האגדה מספרת שמלאכית תלתה קימונו שמימי יפה במיוחד – על אחד העצים בזמן שהלכה לשחות. דייג מקומי מצא את הבגד והחזיק אותו כערב תמורת ריקוד של המלאכית. אולם, הסיבה שהיגענו לכאן לא בגלל ריקוד המלאכים, כי אם זהו המקום המושלם לתצפית על הר פוג’י המפורסם. אחד מהנופים היפים בעולם שהונצח על אינסוף חיישנים, גלויה מקסימה. נמשיך לביקור במקדש Kunozan Toshogu מקדש המוקדש למנהיג המפורסם אייאסו מהמאה ה15 שהביא לסיומה של מלחמות אזרחים ואיחד את יפן כולה. מבין מקדשי טושוגו הרבים המוקדשים לאייאסו ברחבי יפן, זה של Shizuoka הוא שני בחשיבותו רק לטושוגו של ניקו. העליה למקדש קשה וכרוכה במאמץ, אנו נעלה ברכבל עד למקדש. הנוף המרשים של מפרץ Suruga וחוף האוקיינוס נשקף מכל פינה.

יפן פריחת הדובדבן
שייט ביפן הר פוג'י
ימים 7.4

יוקוהומה – טוקיו

ירידה מהספינה 08:30
סיור מודרך מ09:00 עד 19:00
נרד מהספינה לאחר ארוחת בוקר, נמשיך בנסיעה להקונה – Hakone, מתחם שמורת הטבע של הר פוג’י, במרחק של כ 100 ק”מ מטוקיו. הקונה ידועה כיעד מועדף על תיירים ויפנים שמעוניינים בפסק זמן מהכרך הסואן. ה’חוויה’ של היום, זווית חדשה ויפה במיוחד של הר פוג’י, שייט באגם אשי, ההשתקפות באגם של הר פוג’י במלוא ההדר. משם נרחף עם רכבל מעל עמק Awakudani, עמק וולקני עם נהרות מים חמים ובריכות גופרית שמקורם ממעמקי האדמה. נבקר ב’מוזיאון הפתוח’ הייחודי, המטרה ליצור פיסול סביבתי ומיצגים אומנותיים שמשתלבים בהרמוניה עם הטבע שמשתלב עם מתווה התצפיות של הנוף מסביב. נמשיך בשייט של כחצי שעה לאורך אגם אשינוקו. אגם אשינוקו נוצר בלוע הר הגעש של הר האקונה לאחר ההתפרצות האחרונה של הר הגעש לפני 3000 שנה. כיום, האגם עם הר פוג’י ברקע הוא הסמל של האקונה. חופי האגם ברובם לא מפותחים למעט עיירות קטנות במזרח ובצפון וכמה מלונות נופש על שפת האגם.
ארוחת ערב
לינה במלון Shinagawa או דומה

קרוזים - יפן
שייט יפן
ימים 8.4

טוקיו

סיור מודרך 09:00 עד 198:00
עם בוקר נצא אל השוק התוסס Tsukiji שפע של פרי האדמה והים, טרי. בשוק מגוון מסעדות רחוב בהם ניתן לטעום ממיטב הקולונרייה המקומית, הסושי כאן לא דומה למוכר לנו. נבקר במדרחוב של Harajuku ו Omotesando שם מרכזי האופנה שמצד אחד הטעם המוזר של צעירי יפן, מאידך אופנה מערבית למבוגרים בטעם איכותי ומצד שלישי סגנון יפני שמרני. האיזור בנוי עם ארכיטקטורה מרהיבה מודרנית עתידנית, בתי קפה טרנדים ומרכז בילויים. נבקר במקדש מייג’י המוקדש לרוחות האלוהיות של הקיסר מייג’י ובת זוגו, הקיסרית שוקן. בניית המקדש הושלמה בשנת 1920, נהרס במלחה”ע ה2 ונבנה מחדש. נבקר במייג’י ופארק יויוגי הסמוך מהווים “ריאות ירוקות” בתוך העיר הבנויה בצפיפות. שטחי המקדש המרווחים מציעים שבילי הליכה נהדרים לטיול מרגיע.
נסיים במרכז Shibuya ה”טיים סקוואר” של טוקיו. נבקר במרכז השופינג של יפן ‘גינזה’, גן עדן לקניות, בידור ומסעדות בסגנון מערבי. כל המותגים המערביים של ביגוד וקוסמטיקה. נמשיך אל רובע שינוקו, ניו יורק של טוקיו. מגדלים רבי קומות, המקום המרכזי של חיי הלילה בילויים ומועדונים. זהו גם המרכז התחבורתי שמקשר את טוקיו עם יפן.
ארוחת ערב
לינה במלון Shinagawa או דומה

 

טוקיו
שייט יפן שוק דגים טוקיו
ימים 9.4

טוקיו –קיוטו

לאחר ארוחת בוקר ניסע ברכבת הקליע המהירה מטוקיו לקיוטו. (מזוודות ישונעו במשאית נפרדת, ברכבת ניתן לקחת רק כבודה אישית). לאחר ההגעה נצא לראות את העיר קיוטו, בירתה העתיקה של יפן והמרכז הרוחני של מאות מקדשי בודהה ושינטו. ארכיטקטורה אורבנית ובוטאנית המשמרת את הקלאסיקה היפנית ההיסטורית. נבקר בטירת Nijo ששימשה כמעון הרשמי של השוגון הראשון של שאדו, דוגמא קסומה לתקופה הפיאודלית. הטירה מוקפת מטעים של עצי דובדבן שבתקופה זאת עוטים את ההינומה הלבנה וורודה הקסומה, פאר הפריחה. לכך בדיוק תיזמנו את הנסיעה ליפן. הטירה בתקופה מאוחרת שימשה כמעון הקיסרי. לטירה נוספו ע”י נכדו של השוגון מגדל ואגפים. בהמשך נבקר במקדש קודאיג’י שייך לכת רינזאי של הזן בודהיזם. הבניינים העיקריים שלה נבנו בסגנון המפואר והם כוללים עיצוב פנים עשיר ומוקפים בגני זן יפים. ניכנס לאולם הראשי של קודאיג’י שהיה מכוסה במקור בלכה וזהב, אך נבנה מחדש
ארוחת ערב הגעה למלון Miyako hotel Kyoto Hachijo או דומה

 

שייט יפן טירת ניג'ו קיוטו
ימים 10.4

קיוטו

סיור מודרך מ09:00 עד 19:00
בשעות הבוקר נצא אל מקדש קסום Sanjusangendo במזרח קיוטו המפורסם בזכות 1001 פסליו של קאנון, אלת הרחמים. המקדש נוסד בשנת 1164 ונבנה מחדש מאה שנה לאחר מכן לאחר שהמבנה המקורי נהרס בשריפה. הפסל קאנון בעל 1000 ידיים ו11 ראשים נועד למבט מקיף על הסבל של האנושות ו1000 זרועות כדי להילחם בסבל באופן מיטבי. נמשיך אל השוק של קיוטו נישיקי, המכונה גם ‘המטבח של קיוטו’ מדרחוב, עם מאות חנויות ודוכני אוכל רחוב, קמענאיות. נבקר במקדש הכסף שנבנה בשנת 1482 ע”י השוגון אשיקאגה יושימאסה את וילת החלומות שלו לקראת הפרישה לפנסיה. הווילה הוסבה למקדש זן לאחר מותו של יושימאסה ב-1490. נבקר בביתן הכסף, חצי תריסר מבני מקדשים נוספים, גן אזוב יפהפה וגן חול יבש ייחודי.
נמשיך אל דרך הפילוסופיה Philosophy path, לאורך תעלת מים צרה מרוצפת, דרך שאורכה 2 ק”מ עם מאות עצי דובדבן. הדרך נקראה על שם פילוסוף פרופ’ קיטארו שאת ההשראה לרעיונות שלו קיבל מהליכה כל בוקר במסלול. בתקופה זו, התפאורה מושלמת, העצים בשיא פריחתם, המראה מרהיב. הדרך מתפתלת על שולי הרים בין מקדשים. נבקר במקדש מהיפים בכל יפן “מקדש המים הזכים” Kiyomizu Temple, המקדש נוסד בשנת 780 ממזרח לעיר בלב יער על גדת מפל מים. מקדש קיוזימו ידוע בעיקר בזכות במת העץ הבולטת מהאולם המרכזי שלו, 13 מטרים מעל צלע הגבעה. מהבמה נשקפים נופים מרהיבים של עצי הדובדבן והמייפל הרבים שעוטים עלווה עם ספקרום צבעים מרהיב במיוחד בעונה זאת. האולם המרכזי, שיחד עם הבמה נבנה ללא שימוש במסמרים, מכיל את מושא הפולחן העיקרי של המקדש, פסל קטן של אחד עשר הפנים, אלף “אלים” חמושים.
ארוחת ערב הגעה למלון Miyako hotel Kyoto Hachijo או דומה

 

שייט יפן דרך הפילוסופיה
שייט יפן מקדש הכסף קיוטו
ימים 11.4

קיוטו

סיור מודרך מ09:00 עד 19:00
עם בוקר נצא אל הוא מקדש זן בצפון קיוטו, ששתי קומותיו העליונות מכוסות לגמרי בעלי זהב. המקדש היה וילת הפרישה של השוגון Ashikaga Yoshimitsu, ולפי צוואתו הוא הפך למקדש זן של כת רינזאי לאחר מותו בשנת 1408. זהו המקדש המקורי שהיווה השראה למקדש הכסף שראינו אתמול. Kinkakuji הוא מבנה מרשים שנבנה המשקיף על בריכה גדולה, והוא הבניין היחיד שנותר ממתחם הפרישה לשעבר של יושימיטסו. הוא נשרף פעמים רבות במהלך ההיסטוריה שלו, כולל במלחמת האזרחים שהרסה חלק גדול מקיוטו; המבנה הנוכחי נבנה מחדש בשנת 1955. נבקר במקדש ריונג’י, שבו גן הסלעים המפורסם ביותר ביפן. במקור וילה של אצולה בתקופת הייאן, האתר הוסב למקדש זן בשנת 1450 הגן מורכב מחלקה מלבנית של חלוקי נחל מוקפת בקירות עפר נמוכים, עם 15 סלעים המונחים בקבוצות קטנות על כתמי טחב. מאפיין מעניין בעיצוב הגן הוא שמכל נקודת תצפית לפחות אחד מהסלעים תמיד מוסתר מהעין.
נמשיך לביקור בפארק נרה הגדול ביותר בקיוטו. הוקם בשנת 1880, זהו המיקום של רבות מהאטרקציות המרכזיות של נארה, ביתם של מאות צבאים שמסתובבים בחופשיות. הצבאים באמונה המקומית נחשבים לשליחי האלים. בפארק נמצא מקדש Todiji אחד המקדשים המפורסמים והמשמעותיים ביותר ביפן ונקודת ציון של נארה. המקדש נבנה בשנת 752 כמקדש הראשי של כל המקדשים הבודהיסטים הפרובינציאליים של יפן והפך לעוצמתי עד כדי כך שהבירה הועברה מנארה בשנת 784 כדי להפריד בין דת למדינה. האולם הראשי של טודאיג’י מחזיק בשיא גינס כבניין העץ הגדול בעולם. הבניין הגדול מכיל את אחד מפסלי הברונזה הגדולים ביותר ביפן של בודהה (דייבוטסו). הבודהה היושב בגובה 15מ’. לאחר מכן ניסע אל אוסקה ונלון באיזור שדה התעופה.
ארוחת ערב במלון בשד”ת של אוסקה
מלון Hotel Nikko Kansai airport המלון ממוקם באי של שד”ת אוסקה.

שייט יפן קיוטו
שייט יפן נארה פארק קיוטו
ימים 12.4

אוסקה- סיאול- ת"א

עם בוקר נצא בטיסה משד”ת של אוסקה דרך סיאול חזרה לת”א

על הספינה Diamond Princess יהלום הנסיכה

הספינה Princess Diamond של חברת princess cruise היא כור היתוך של אוכלוסיית העולם עם חלון לתרבות היפנית, כתוצאה מכך שנמל הבית שלה נמצא ביוקוהומה יפן. טעימה רב חושית של הפולקלור, המטבח, הצבעים, הטעמים ובעיקר האוכלוסייה בארץ השמש העולה. החוויה הקולינארית היא רב טעמית עם דגש על המטבח היפני במיטבו. הספינה ששופצה לחלוטין בשנת 2017 עדיין מבהיקה ביופייה. מרכז הספינה האטריום (פיאצה) המתפרש על 3 קומות, עם פסל ענק כרום. מסלול השיוט ביפן בספינה הפך לפופולרי והמועדף על הישראלים. אין ספק ששייט ביפן הוא המבוקש ביותר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
royal Princess - Regal Princess
cruise in royal Princess

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה ליפן דרך סיאול עם חברת התעופה מהטובות בעולם.
  • . שייט 9 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • 7 לילות בית מלון 4* על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 5 ארוחות ערב במסעדות מקומיות או בבית המלון
  • כניסות לכל האתרים המופיעים במסלול
  • מסי נמל אויריים וימיים
  • מדריך מומחה ליפן (אילן ציפורה) דובר עברית צמוד
  • סיורים מודרכים עם אוטובוס צמוד ע"פ התוכנית
  • רכבת מהירה (קליע) בין טוקיו לקיוטו

המחיר אינו כולל

  • טיפים בשייט 16$ לכל נוסע לכל לילה סה"כ 144$
  • טיפ למדריך 70$ כ"א
  • ביטוחים
  • הוצאות שאינם כלולות אקסטרה בשייט.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים