מונה

טיול ביפן כולל שייט בפריחת הדובדבן מאורגן עם טיולים כלולים 18 יום בהדרכת אילן ציפורה

Princess cruises - פרינסס קרוז | 18 יום

יפן
טיול ביפן בפריחת הדובדבן כולל שייט חלומי בספינת פאר. מאורגן עם מדריך בכיר וטיולים כלולים.
טיול ביפן באמצעות שייט, מדינה שבנויה מאיים, יש לכך יתרון בולט מובהק. השייט מקיף את האיים בנוחות המקסימלית של מלון פאר הנמגיש את הנקודות הקסומות ביותר בנוחות המירבית.
אנו מקשרים את יפן באופן פאבלובי עם המושג "ארץ השמש העולה" ואכן המשמעות של השם יפן הוא "מקור השמש". יפן מורכבת בעיקרה מארבעה איים: הונשו, שיקוקו, קיושו והיקאידו.
אתגרי להתכונן לטיול ביפן, הכל בה כל כך דומה וכה שונה, עד שלא חשוב, למשל, איזה ספר תקראו עליה, או באיזה סרט תצפו, עדיין המפגש האמיתי עם ארץ זו מובטח שישאיר אתכם פעורי פה. המושג "רבת פנים" קטן על יפן. זו חברה רבת ניגודים וסתירות. מחד, מעצמה כלכלית מובילה, קצב חיים מהיר, טכנולוגיה הכי מתקדמת, אוניברסיטאות ומכוני מחקר מהשורה הראשונה, רכבות מהירות בשיא הדיוק שמזכירות עולם בדיוני, מרכזי קניות מנקרי עיניים, אנשים מאירי פנים ובעלי נימוסים מיוחדים שיוצאים מכליהם על מנת לעזור לזר המתקשה בהתמצאות. מאידך, חברה שמרנית, אפופת מסתורין ומסוגרת, השומרת באדיקות על ההיסטוריה העתיקה והמפוארת שלה, על מסורותיה, אמונותיה ומבניה החברתיים והמשפחתיים. מצד אחד מאופקים ומסוגרים ברמות על ומצד שני משולחי רסן לחלוטין. בקיצור, מסורת ומודרניזציה דרות בכפיפה אחת. שיא הטכנולוגיה המערבית, אך שונה ממדינות המערב; אסייתית, אך שונה מכל חברה אסייתית אחרת. מעטות מדינות העולם המודרני שאינן מושפעות מהרעיונות, התרבות והכלכלה היפניים, ועדיין היא נחשבת לחידה. הגיישות היפהפיות, מקדשי הזן והשינטו הנפלאים, הנופים הגעשיים, הטבע הקסום, צבעי השלכת המהממים כל אלה חוברים יחדיו לטיול שרשמיו יישארו חרוטים היטב בזכרון. התזמון הוא האידיאלי והמבוקש, פריחת הדובדבן שצובעת את יפן במשקפים ורודים מרהיבים וייחודיים. הפריחה מוסיפה לגנים ולמקדשים תפאורה עוצמתית עוצרת נשימה. את חלקו השני של הטיול אחרי השייט נקדיש לבירה טוקיו , וסביבתה וקיוטו וסביבתה .

למה דווקא איתנו?

  • מאורגן מלא עם מלווה\מדריך
  • מדריך בכיר מומחה ליפן - אילן ציפורה
  • חדרים בספינה במיקום ידוע מראש
  • מחיר אטרקטיבי
  • שירות וליווי מקצועי
  • בתי מלון ביפן נבחרים איכותיים
  • כולל כל הכניסות לאתרים המצויינים במסלול ללא אקסטרות

מסלול ההפלגה

ימים 13.3 שני

ת"א-דובאי

ניפגש בנתב”ג טרמינל 3 בשעה 15:00 לקראת ההמראה 18:25

ימים 14.3 שלישי

דובאי טוקיו

לאחר הנחיתה נסיעה אל יוקוהומה (זמן נסיעה של כשעה וחצי).
ארוחת ערב במלון
לינה ביוקוהומה במלון Yokohama Royal Park Hotel או דומה

ימים 15.3 רביעי

יוקוהומה – נמל הפלגה

הפלגה בשעה 17:00
את הבוקר נקדיש ליוקוהומה. נתחיל ב”מפרץ העתיד” הקסום של יוקוהומה Yokohama Minato Mirai, פארק שעשועים, בתי מלון ומגדלים גורדי שחקים. נמשיך לסייר בצ’יינה טאון הרובע הסיני הגדול ביותר ביפן, משכנם של סוחרים סיניים. רחבות ססגוניים סיניים עם מסעדות אוטנטיות. בשעות הצהרים נגיע לנמל להליך הקליטה בספינה. שתהיה הבית שלנו עד 24.3

ימים 16.3 חמישי

יום ים

יום זה נבלה בשייט בים . כיוון השייט לאי קיושו שם נבלה חלק מהימים הבאים

ימים 17.3 שישי

בפו ( Beppu)

עגינה 09:00-16:00
סיור מודרך 09:30-15:00
בפו נמצאת באי קיושו, העיירה יושבת באזור של מפרץ מרשים. נבקר ב Hells of Beppu הגיהנום של בופו, שם נמצאים שבעה מעיינות מרפה ומיליוני תיירים בשנה הבאים להשתכשך בהם. צבע המים מרהיב נע בין חום-חלודה ובין תורכיז צלול כבדולח המעידים על עושר של מינרלים ייחודיים. נמשיך אל פארק הקופים Takasakiyama. שמורה מאוד פופולרית הנמצאת למרגלות הר טגאסאקי. השמורה, מעונם הטבעי של 1,500 קופי מקוק יפנים המחולקים לשתי להקות 700 ו800 פריטים בכל להקה, מה שהופך אותם לגדולות בעולם. למרות שהם נראים מבוייתים ומאולפים אין לגעת או להאכיל אותם.
בתום הסיורים, אחה”צ נחזור

ימים 18.3 שבת

קאגושימה ( Kagoshima)

עגינה 08:00-16:00
סיור מודרך 08:30-15:00
קאגושימה היא העיר הדרומית ביותר באי קיושו. נבקר בגן סאנגנן Sangen-en, אחד המאפיינים הבולטים של הגן הוא השימוש שלו במפרץ קגושימה כתפאורה. הגן כולל גם בריכות קטנות, נחלים, מקדשים וחורשת במבוק. סנגאנן נבנה בשנת 1658 על ידי שבט שימאזו המקומי, אחד השושלות הפיאודליות החזקות ביותר בתקופת אדו (1603-1867). השימאזו שלטו בקגושימה במשך כמעט 700 שנה עד לסוף העידן הפיאודלי בשנת 1868. הם המשיכו להיות בעלי השפעה גם בעידן המודרני כאחדים מהמאמצים הראשונים של המדע והטכנולוגיה המערבית. במרכז הגן ניצב בית המגורים איסו. בית המגורים נבנה במקור בשנת 1658 יחד עם שאר הגן, אך הבניין הנוכחי שוחזר באמצע שנות ה-80. שם נתוודע לראשונה לסגנון הגנים המיוחד ביפן.
נבקר במוזיאון שוקו שוסייקאן, בעבר שימש כמפעל לעיבוד מתכות לספינות ובנוי בשילוב של סגנון מערבי עם ארכיטקטורה יפנית. המוזיאון הוכר בשנת 2015 כאתר מורשת עולמית ע”י UNESCO. במוזיאון תצוגה של כ-10,000 פריטים ששימשו במקור את משפחת שימאזו, הנוגעים להיסטוריה של המשפחה ולפרויקט המודרניזציה שביצעה, הזכוכית בחיתוך Satsuma שיוצרה מאז תקופת אדו, תצלומי הדאגרוטיפ העתיקים ביותר שצולמו על ידי יפנים והמכונות שצולמו. נמשיך אל הטיילת המרהיבה שירוימה, שנבנתה במקום בו שכנה מצודה עתיקה, ממנה נשקפת תצפית עוצרת נשימה של המפרץ והעיר.
חזרה לספינה אחה”צ.

חבילת שייט ליפן
ימים 19.3 ראשון

ג'גו ( Jeju) אי בדרום קוריאה

עגינה 10:00-19:00
סיור מודרך 10:30-17:00
האי ג’ג’ו התברך בטבע מרהיב, מגוון נופים של יערות המתמזגים ברקע הים, מפרצים של סלעי בזלת, מרעי סוסים היוצרים פנורמה רחבה על רקע פסגות הרי הגעש, שילוב בין האדם לטבע, ומרקם אנושי ייחודי של תושבי האי. בשל כל אלה זכה האי להימנות בין פלאי עולם הטבע החדשים. באי מתגוררים 600 אלף תושבים בלבד, אבל מספר התיירים המגיעים אליו עצום – 11-10 מיליון.המקומיים אומרים שבג’ג’ו יש שלושה דברים בשפע: “רוח, אבנים ו…נשים” : נשתדל לראות את שלושתם נקדיש את יומיים הבאים לביקור באתרי הטבע השונים שני דברים מיוחדים נוספים יש באי – סוסים מזן מיוחד, שהובאו לפני מאות שנים על ידי המונגולים, ודגן אחר שמגדלים, שעורה, ולא אורז כבשאר המדינה. האדמה באי סופחת את המים ואילו בעת גידול אורז המים חייבים להשאר על פני הקרקע. במהלך הסיור נבקר במפלים שבאי ובאחת מהמערות שבצוקים הרבים.
חזרה לספינה אחה”צ.

יפן טירת הירוסאקי
הפלגת נופש ביפן
ימים 20.3 שני

נגסאקי ( Nagasaki)

עגינה 07:00-17:00
סיור מודרך 08:00-16:00
את היום כולו נקדיש לעיר נגסאקי הגדולה בערי דרום יפן. העיר שוכנת במפרץ טבעי והוקמה ע”י הפורטוגזים ב 1570. העיר, מהבודדות ביפן בהם חיו אירופאיים.
נבקר ב Dutch Slope מדרחוב מרוצף אבן המוביל במעלה צלע גבעה בנגאסאקי בו התגוררו סוחרים זרים רבים לאחר פתיחת נמל העיר לסחר חוץ בשנת 1859. מכיוון שההולנדים היו המערביים היחידים שהורשו לחיות ביפן במאות הקודמות, “הולנדים” היה כינוי שהתייחס לכל דבר מערבי לזמן מה.
Shofukuji temple Nagasaki המקדש המרכזי של נגסאקי נוסד בשנת 1629 ייחודו בארכיטקטורה הסינית. שער הכניסה צבוע אדום בוהק עם סמל של דרקון.
פארק השלום של נגסאקי. נטייל בפארק השלום המנציח את נפילת פצצת האטום על העיר ב 9.8.45 שלושה ימים אחרי הפצצה שהוטלה על ירושימה. הפצצה הרסה את רוב חלקי העיר והרגה עשרות אלפים. בפארק מספר אנדרטאות, ופסל השלום. במרכז הפארק מונומנט שחור המציין את מרכז הפיצוץ. בסמוך שיחזור של הכנסיה הקאתולית אוראקאמי שעמדה מתחת לנקודת הפיצוץ. בפארק מתחם המאפשר הצצה אל מתחת לשכבות אל שרידי הריסות הפצצה.
נעפיל ברכבל אל פסגת הר אינאסאיאמה שגובהו 333 מ’. מהפיסגה נשקף נוף המדורג כאחר מהשלושה היפים ביותר ביפן.
בנגסאקי הייתה קהילה יהודית קטנה (יהודים יוצאי רוסיה במאה 19) ובעקבות רעידת אדמה עברה הקהילה לעיר קובה שמרכז האי הונשו.
אחה”צ נחזור לספינה

נגסאקי
ימים 21.3 שלישי

מיאזאקי ( Miyazaki )

עגינה 07:00-17:00
סיור מודרך 08:30-17:00
את הבוקר נפתח מטיילת Udo Shrine הנשקפת אל סלעים מחורצים מרשימים לחופי הים. המקום מוקדש לרוחו של אבי השושלת הראשונה ששלטה ביפן, ג’ימו. האגדה מספרת שהסלע בצורת שד שחקוק במערה הניק את הקיסר.
Obi Castle town רובע סמוראים שמור ומרשים ביותר הממוקם במרחק של כשעה נסיעה ממרכז העיר מיאזקי סיטי. נבקר בבית הסמוראים משבט איטו, שם נבין את חיי הסמוראים ומשמעותם.
נבקר בשמורת הטבע הלאומית הפסטוראלית שינווה-נו-סאטו פארק ירוק עם מרבדי פרחים. ממצפה הכוכבים של הפארק ניתן לראות נופים מרשימים של הר סאקורג’ימה, הר קימון ומפרץ קינקואן.
אחה”צ נחזור לספינה

נגסאקי
ימים 22.3 רביעי

ווקאיאמה

עגינה 09:00-18:00
סיור מודרך 09:30-17:00
מקדש Kongobuji מקדש עתיק שנבנה ב1953 ע”י הידיושי לזכר אימו. במקדש אולם מרשים שנועד לקבלת פנים וטקסים. נעבור דרך מסדרון לטכס שתיית תה וטעימת עוגיות. ומשם אל הגן האחורי שנקרא ‘גן הסלעים’. שדה של סלעים שהובאו בשנת 1984 משיקוקו מקום הולדתו של קובו דישי. מיצג הממחיש דרקונים המגיחים מעננים.
Danjo Garan מקדש שהוקם במקום בו קובו דאישי ממייסדי הבודהיזם של השינגון החליט על יסוד הדת. מסין הוא יידה את הסנקש שלו (כלי שמשמש לטקס בודהיסטי) לעבר יפן, עץ האורן שבמרכז הגן לכד את הסנקש שם נוסדה הדת והמקדש. אולם קונדו, מקדש עץ גדול, לרוחו של בודהה הרפואה נועד לטקסים. המקדש נשרף מספר פעמים וחודש. בסמוך למקדש פגודה המרכזי של הבודהה של השינגון. הפסל במרכז מוקף מנדלות תלת מימדיות קסומות.
מקדש Okuno –in מהמקומות הקדושים ביותר ביפן ,המוזיליאום של קובו דאישי מייסד הבודהיזים של השינגון, קדוש דת נערץ בהיסטוריה של יפן. היפנים מאמינים כי הוא נח במדיטציה נצחית כשהוא ממתין לתחיה עם התגלות בודהה של עתיד.

Kongobuji temple Wakayama
danjo garan
ימים 23.3 חמישי

יום ים

את היום נבלה על הספינה בשייט מפנק.

ימים 24.3 שישי

יוקוהומה הקונה קיוטו

עגינה 06:30
נרד מהספינה לאחר ארוחת בוקר, נמשיך בנסיעה להקונה – Hakone, מתחם שמורת הטבע של הר פוג’י, במרחק של כ 100 ק”מ מטוקיו. הקונה ידועה כיעד מועדף על תיירים ויפנים שמעוניינים בפסק זמן מהכרך הסואן. נשוט באגם אשי שהר פוג’י משתקף בו במלוא הדרו. משם נרחף עם רכבל (במידה ויתאפשר) מעל עמק Awakudani, עמק וולקני עם נהרות מים חמים ובריכות גופרית שמקורם ממעמקי האדמה. נבקר במוזיאון הפתוח הייחודי, המטרה ליצור פיסול סביבתי ומיצגים אומנותיים שמשתלבים בהרמוניה עם הטבע בהתאם למתווה התצפיות של הנוף מסביב. בסיום הסיור ניסע לתחנת הרכבת הקרובה ונסיעה ברכבת המהירה לקיוטו אליה נגיע בשעות הערב ארוחת ערב במסעדה מקומית , לינה קיוטו ( 3 לילות )
לינה בקיוטו במלון Miyako Hotel Kyoto Hachijo או דומה

שייט אוסקה יפן
ימים 25.3 שבת

קיוטו

לאחר ארוחת בוקר, יום שיוקדש לסיור בעיר קיוטו, בירתה העתיקה של יפן והמרכז הרוחני של מאות מקדשי בודהה ושינטו. ארכיטקטורה אורבנית ובוטאנית המשמרת את הקלאסיקה היפנית ההיסטורית. נבקר בטירת Nijo ששימשה כמעון הרשמי של השוגון הראשון של שאדו, דוגמא קסומה לתקופה הפיאודלית. הטירה מוקפת מטעים של עצי דובדבן שבתקופה זאת עוטים את ההינומה הלבנה הקסומה, פאר הפריחה. הטירה בתקופה מאוחרת שימשה כמעון הקיסרי. לטירה נוספו ע”י נכדו של השוגון מגדל ואגפים. בהמשך נבקר במקדשים: פגודת הזהב שכולה מצופה זהב Kinkau ji Temple בחזיתה “אגם המראה” המספר את הסיפור הבודהיסטי. בהמשך גן הסלעים המפורסם. נמשיך אל מקדש Ryoan ji שצמוד אליו גן הסלעים המקום האידיאלי למדיטציה ניקוי המוח. נמשיך לשוק האוכל הססגוני Nishiki-koji. נבקר באזור ארישימיה.
ארוחת ערב במסעדה מקומית.
לינה בקיוטו במלון Miyako Hotel Kyoto Hachijo או דומה

ימים 26.3 ראשון

קיוטו

לאחר ארוחת בוקר יום שלם מרהיב בקיוטו. נבקר במקדש Fusimi Inari המפורסם תודות לרצף של אלפי שערים כתומים היוצרים דרך המובילה אל יער סבוך למרגלות ההר הקדוש Inari ע”ש “אל האורז” של השינטו. נחווה טקס שתיית תה מסורתי יפני במקדש Todai-ji שם נמצא פסל הבודהה הגדול. נבקר במבשלת הסאקה המפורסמת בעולם Gekkei-Kan שם נעשה טעימה. המסורתית. נמשיך Kasuga Grand Shrine מקדש לאלהות האחראית על הגנת העיר.
ארוחת ערב במסעדה מקומית
לינה בקיוטו במלון Miyako Hotel Kyoto Hachijo או דומה

ימים 27.3 שני

קיוטו- טוקיו

לאחר ארוחת הבוקר המזוודות יאספו וישלחו ישירות מהמלון בקיוטו אל המלון בטוקיו.
נצא מזרחית לקיוטו לאורך ההרים ונבקר במקדש הכסף שנבנה בשנת 1482 ע”י השוגון אשיקאגה יושימאסה את וילת החלומות שלו לקראת הפרישה לפנסיה. הווילה הוסבה למקדש זן לאחר מותו של יושימאסה ב-1490. נבקר בביתן הכסף, חצי תריסר מבני מקדשים נוספים, גן אזוב יפהפה וגן חול יבש ייחודי.
נמשיך אל דרך הפילוסופיה Philosophy path דרך שאורכה 2 ק”מ עם מאות עצי דובדבן, לאורכה תעלת מים עם גדה מרוצפת. בתקופה זאת העצים בשיא פריחתם, המראה מרהיב.
נבקר במקדש מהיפים בכל יפן “מקדש המים הזכים” Kiyomizu Temple, המקדש נוסד בשנת 780 ממזרח לעיר בלב יער על גדת מפל מים. מקדש קיוזימו ידוע בעיקר בזכות במת העץ הבולטת מהאולם המרכזי שלו, 13 מטרים מעל צלע הגבעה. מהבמה נשקפים נופים מרהיבים של עצי הדובדבן והמייפל הרבים שעוטים עלווה עם ספקרום צבעים מרהיב במיוחד בעונה זאת. האולם המרכזי, שיחד עם הבמה נבנה ללא שימוש במסמרים, מכיל את מושא הפולחן העיקרי של המקדש, פסל קטן של אחד עשר הפנים, אלף “אלים” חמושים.
בסיום הסיור ניסע אל תחנת הרכבת משם ברכבת המהירה-הקליע Super Explress Shinkansen (מחלקה 2 זמן נסיעה שעתיים וחצי) מקיוטו לטוקיו.
ארוחת ערב במסעדה מקומית ולינה בטוקיו
לינה במלון Grand Prince Hotel או דומה

קרוז מאורגן ליפן tokoyo imperial palace
ימים 28.3 שלישי

טוקיו

יום סיור מקיף של אתרי העיר טוקיו שבעבר נקראת אידו. נבקר במוזיאון Edo-Tokyo לשמר את המורשת ההיסטורית של טוקיו. המסלול במוזיאון עובר בין תחנותיה ההיסטורית של העיר עם מודלים מקסימים ועשויים באופן מוקפד, זהה למקור. נמשיך אל פארק Ueno הריאות הירוקות של העיר טוקיו עם מוזיאונים מקדשים וגן חיות. ביקור במקדש הבודהיסטי המפורסם והצבעוני ביותר בטוקיו Asakusa Kannon, נבנה בשנת 645, קנון ידועה ביפן כאלת הרחמים עם אלף הידיים. בהמשך היום נבקר ברובע גינזה רובע הקניות החדש והמודרני המרכזי של העיר. מאי קטן צמח על ידי יבוש וכיבוש האדמה, לעיר קטנה –אודאיבה. איזור המזכיר את ניו יורק, מרכז עיסקי- מסחרי, קניות ובידור.
ארוחת צהרים קלה של סושי במסעדה מקומית
ארוחת ערב במסעדה מקומית לינה בטוקיו
לינה במלון Grand Prince Hotel או דומה

טוקיו
ימים 29.3 רביעי

טוקיו

את היום נפתח בביקור ב Nikko Toshogu Shrine המקדש מפואר למייסד שושלת ששלטה ביפן במשך למעלה מ-250 שנה עד 1868. המקדש ל “האלוהות הגדולה של האור הזורח במזרח”. המקדש ייחודי והוא מכיל אלמנטים של שינטו ובודהיזם. העיצוב מפואר, תריסר מבנים השוכנים בתוך יער יפהפה. אינספור גילופי עץ וכמויות גדולות של “עלי זהב” שימשו לקישוט המבנים בצורה שלא נראתה במקומות אחרים ביפן, פשטות מסורתית.
נמשיך אל מקדש Rinno-Ji המקדש החשוב ביותר של ניקו. נוסד על ידי שודו שונין, הנזיר הבודהיסטי שהציג את הבודהיזם לניקו במאה ה-8. המבנה הראשי של המקדש, מכיל פסלי עץ גדולים, מצופים לכה זהב, של אמידה, סנג’ו-קאנון (“קאנון עם אלף זרועות”) ובטו-קאנון (“קאנון עם ראש סוס”). שלושת האלוהויות נחשבות כביטויים בודהיסטיים. מעבר למקדש עיקר יופיו הוא הגנים הקסומים, מנעד אינסופי של צבעי הצומח מעלי אדר, ירוק העד ועד לובן הדובדבן המשתקפים על פני האגמים.
נמשיך אל ממקדש פוטאראסאן מוקדש לאלוהויות של שלושת ההרים הקדושים ביותר של ניקו: הר ננטאי, הר ניוהו והר טארו. פוטאראסאן הוא שם חלופי של הר ננטאי, הבולט מבין שלושת ההרים. אחה”צ נצא אל מתחם הקניות העכשווי של העיר Akihabara גן העדן של חשמל, אלקטרוניקה, גדג’טים וגיימרים. בהמשך היום נעלה לתצפית פנורמית ממרומי מגדלTokyo Metropolitan Government בגובה 202 מ’ מעל פני העיר.
ארוחת ערב במסעדה מקומית
לינה טוקיו

ימים 30.3 חמישי

טוקיו- ניקו Nikko ת"א

עם בוקר נצא אל השוק התוסס Tsukiji שפע של פרי האדמה והים, טרי. בשוק מגוון מסעדות רחוב בהם ניתן לטעום ממיטב הקולונרייה המקומית, הסושי כאן לא דומה למוכר לנו. מסעדות הרחוב. נמשיך לביקור במקדש Miji Shrine המוקדש לרוחות האלוהות של הקיסר מייג’י ובת זוגו, הקיסרית שוקן. מקדש מייג’י ופארק יויוגי הסמוך מהווים אזור מיוער גדול בתוך העיר הבנויה בצפיפות. שטחי המקדש המרווחים מציעים שבילי הליכה נהדרים לטיול מרגיע.
הקיסר מייג’י היה הקיסר הראשון של יפן המודרנית. שלט ביפן מאמצע המאה ה19 עד 1912. במהלך תקופת מייג’י, יפן עיצבה את עצמה כדי להצטרף למהפיכה התעשייתית ולמעצמות הגדולות בעולם . אחה”צ נבקר במדרחוב של Harajuku ו Omotesando שם מרכזי האופנה שמצד אחד הטעם המוזר של צעירי יפן מצד שני אופנה מערבית למבוגרים בטעם איכותי ומצד שלישי סגנון יפני שמרני. האיזור בנוי עם אריטקטורה מרהיבה מודרנית עתידנית, בתי קפה טרנדים ומרכז בילויים. נסיים במרכז Shibuya ה”טיים סקוואר” של טוקיו.
לקראת ערב לשדה התעופה משם נטוס לתל אביב דרך יעד ביניים .

על הספינה Diamond Princess יהלום הנסיכה

הספינה Princess Diamond של חברת princess cruise היא כור היתוך של אוכלוסיית העולם עם חלון לתרבות היפנית, כתוצאה מכך שנמל הבית שלה נמצא ביוקוהומה יפן. טעימה רב חושית של הפולקלור, המטבח, הצבעים, הטעמים ובעיקר האוכלוסייה בארץ השמש העולה. החוויה הקולינארית היא רב טעמית עם דגש על המטבח היפני במיטבו. הספינה ששופצה לחלוטין בשנת 2017 עדיין מבהיקה ביופייה. מרכז הספינה האטריום (פיאצה) המתפרש על 3 קומות, עם פסל ענק כרום. מסלול השיוט ביפן בספינה הפך לפופולרי והמועדף על הישראלים. אין ספק ששייט ביפן הוא המבוקש ביותר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
royal Princess - Regal Princess
cruise in royal Princess

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה לטוקיו דרך דובאי עם אמרייטס כולל מזוודה ומסים
  • בתי מלון מדרגה ראשונה טובה ביפן על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • שייט 9 לילות 10 ימים על בסיס פנסיון מלא +
  • 6 ארוחות ערב במסעדות מקומיות
  • כל הכניסות לאתרים המופיעים במסלול
  • מלווה מדריך בכיר צמוד למסלול
  • מסי נמל
  • אוטובוס צמוד בכל נמל עגינה ובימי הטיולים
  • מדריך דובר אנגלית בכל יום סיור

המחיר אינו כולל

  • טיפ בשייט
  • טיפ למדריך
  • ביטוח נסיעה לחו"ל
  • מס תיירות עירוני בבתי המלון 3$ לאדם ללילה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים