מונה

שייט קרוז מרומא לאורך הריביירות האירופאיות בראש השנה 8 ימים בספינה MSC Seaview

MSC - אמ אס סי | 8 ימים

פאלמה דה מיורקה ספרד
שייט בראש השנה בספינה האלגנטית מהיפות ביותר המשייטות באגן הים התיכון
הספינה שהושקה שלה מאי 2018 של חברת השייט MSC בין הספינות המפוארות ביותר שישייטו באירופה. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאויים והחלומות של כל אחד. ספינה שמעניקה חוויה ייחודית ברמה הגבוהה ביותר.

למה דווקא איתנו?

  • חדרים מובחרים שהזימנו מראש
  • כל השירותים תחת קורת גג אחת
  • שירות מקצועי ואדיב

מסלול ההפלגה

ימים 2.10

ת"א -רומא

הפלגה 19:00
טיסת אל-על לרומא, לאחר הנחיתה בשד”ת פיומינצ’ינו העברה לנמל צ’יביטבקיה (זמן נסיעה כשעה וחצי) לבידוק לפני עליה לספינה. בטרמינל הנוסעים יערך הבידוק שלאחריו תתקבלו בברכת הספנים welcome on board, ניתן יהיה לאכול צהרים במסעדת הבופה ולהתחיל להינות מנפלאות הספינה השתכשכות בבריכה או כל פעילות ספורטיבית.

רומא קוליסיאום
ימים 3.10

יום ים

הספינה אטרקציות רבות ופעילויות שונות, זה היום הכי כיפי להינות מהספינה.

ימים 4.10

פלמה דה מיורקה

09:00-23:00
פלמה דה מיורקה, אי קסום, נופש. האי שייך לקבוצת האיים הבלארים נחשב לאי גדול יחסית. במרחק קצר מהנמל נמצאת הקתדרלה של פלמה דה מיורקה, לה סאו, בסגנון גותי, מהיפות באירופה. הקתדרלה יושבת בכניסה לעיר העתיקה הפרוסה על שיפולי הגבעה. כניסה לקתדרלה כרוכה בתשלום, בקתדרלה נמצאת הרוזטה הגדולה והיפה ביותר בעולם. הרוזטה הוא חלון עיגול ענק, של ויטראז’ מרהיב, מעל פתחי הכניסה. בניית הקתדרלה ארכה זמן רב, ומעורבים בה סגנונות שונים כולה עשויה מאבן חול. מהקתדרלה במעלה הגבעה פרוסה העיר העתיקה, סמטאות ציוריות של גלריות, חנויות מותגים, בתי קפה ומסעדות. כדאי להציץ בחצרות הבתים המסוגננים. אם בחרתם לטייל בשעות אחה”צ לקראת שקיעה המקום המועדף הוא הטיילת שנקראת פסאו מריטימה, שדרה עם דקלים ארוכה. לאורך השדרה מסעדות, בארים.

פאלמה דה מיוקרה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים 5.10

ברצלונה

08:00-17:00
ברצלונה, בירת קתלוניה, העיר הציורית והיפה בספרד. הנמל בו הספינה תעגון נמצא בקרבה לעיר. ליד הנמל כיכר קולומבוס, עמוד שבראשו פסלו של קולומבוס מצביע לכיוון יבשת אמריקה. מכאן יצא בשנת 1492 להפלגה בה גילה את אמריקה. מהכיכר במעלה הגבעה שדרות הראמבלס המפורסמות של ברצלונה. המרכז התוסס של העיר. לאורך השדרה חנויות , מסעדות, פרחים. מצדה הימני של השדרה שוק לבוקרייה המפורסם. בשוק דוכני ממתקים, תבלינים, פירות וירקות ססגוניים שהסחורה מסודרת בסדר מופתי ואסתטי, בהמשך השוק, שוק הדגים ופירות הים. מצדה השני של השדרה, הרובע הגותי המפורסם. רובע ציורי עם סמטאות יפות של חנויות ומסעדות. הרובע הגותי זה המקום ללכת לאיבוד ובדרך לבקר במוזיאון פיקאסו או קתדרלת אולליה. במרומי השדרה כיכר קתלוניה הלב של מרכז ברצלונה סביבה מרכזי קניות גדולים. בצדה של הכיכר מתחילה השדרה הנוצצת פסאו דה גראסייה. שדרה מרכזית רחבה ויפה שבה חנויות של המותגים והמעצבים. בהמשך שדרת פסאו דה גראסייה, הבתים הציוריים של גאודי קאסה מילה, ובהמשך סמל העיר קתדרת סרגלדה לה פמילייה. אתרים נוספים מחוץ למרכז שאינם במרחק הליכה ברגל הם: פארק גואל, מונז’ואיק הר היהודים שהעלייה אליו באמצעות רכבל, פארק הסיטדל, כיכר אספניה והארמון.

שייט מברצלונה ספרד
קרוז במערב הים התיכון
ימים 6.10

קאן צרפת חוף התכלת קוט דה אזור

08:30-17:30

הספינה תעגון מול קאן, מרכזה התוסס של הריביירה הצרפתית. בקאן נמצא הקזינו הגדול והנוצץ ביותר. בחזיתו תראו את המכוניות הנוצצות עשירי עולם, אוליגרכים, איילי נפט, שייח’ים. בקאן נמצאת נקודת ההתחלה של מסלול המירוצים הגראנד פרי. צמוד לקאן נמצאת מונטה קארלו, עיר שהיא מדינה. במעלה הגבעה הקתדרלה של מונטה קארלו, הנוף הנשקף ממנה מקסים, למרגלות הגבעה מעגן היאכטות המפואר ביותר בעולם.
המעונינים לנסוע מחוץ לערים, אפשרי לנסוע לאורך חוף התכלת קוט דה אזור, על שפת הים. במרחק של כחצי שעת נסיעה הכפר הציורי אז Eze, שוכן במרומי גבעה, כפר ציורי פרובאנסיאלי קסום עם פארק יפה המשקיף על כל רצועת החוף.

קאן
קאן
ימים 7.10

גנואה

07:00-18:00
גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה, עם טיילת לאורך חופה. לאורך הטיילת אקוואריום עם תצוגה מרהיבה של עולם הים. גנואה היא עיר מרכזית שיש בה כיכרות מרהיבות, כיכר פרארי, שדרות רחבות, ארמונות, קתדרלה יפה. העיר מהווה נקודת מוצא לשרשרת של 5 כפרים תלויים, מהנופים היפים בעולם, צינקווה טארה Chinque Terre. חמשת כפרי דייגים שהוכרו כאוצרות אונסקו, בנויים על שיני סלע בתוך מפרצי ים קסומים. רכבת מגנואה עוצרת בליבם של הכפרים, נסיעה יומית קסומה.

גנואה איטליה
גנואה
ימים 8.10

לה ספציה איטליה

07:00-18:00
לה ספציה היא עיר נמל לחופי הים הליגורי. ניתן לצאת לעיר המפורסמת פורטופינו עיר דייגים היפה ביותר בים התיכון. זמן נסיעה של כשעה לכל כיוון. ציבעונית, בתי קפה, מסעדות וקסם מיוחד. עיירה עם עיצוב איטלקי קסום בנינים אדום, כתום צהוב.

פורטופינו
פורטופינו
ימים 9.10

צ'יביטבקיה

07:00
ירידה מהספינה תתבצע על השעה 09:00, הסעה תעביר את הנוסעים אל רומא לטיול מודרך (באנגלית). הסיור יכלול טיול פנורמי בין אתריה המפורסמים של רומא. הקוליסיאום, הפנתיאון והמדרגות הספרדיות, המזרקה המפורסמת פונטנה דה טרוי. לבין הכיכרות היפות של רומא, וונציה, נבונה. נבקר גם בקתדרלת סן פייטרו, הואתיקן. המבנה העצום והיפה ביותר. מרכז העולם הנוצרי קתולי. בואתיקן אוצרות אומנות, הפייטה שלמיכאל אנג’לו, החופה של ברניני ועוד.
בתום הסיור זמן חופשי והעברה לשד”ת.

רומא קוליסיאום
רומא פונטנה דה טרוי

על הספינה MSC Seaview – אמ אס סיוויו

ספינה שהושקה מאי 2018 של חברת השייט MSC Cruises שייכת לצי הספינות המפוארות ביותר שישייטו באירופה. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאויים והחלומות של כל אחד.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC Seaside
MSC Seaside - אמ אס סי סיסייד

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

  • תל אביב - רומא06:05-08:45
  • רומא - תל אביב21:50-02:10

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
02/10/2024 09/10/2024 MSC Seaview – אמ אס סיוויו לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
2,099$
Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
2,799$ 2,399$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • 7 לילות שייט על בסיס פנסיון מלא+
  • טיסת אל-על לרומא כולל מזוודות ומסים
  • העברה משד"ת לנמל
  • יום סיור מודרך ברומא (באנגלית) בירידה מהספינה עד שד"ת
  • טיפים בשייט ששווים 77 יורו לנוסע

המחיר אינו כולל

  • בתי מלון לפני או אחרי השייט
  • הוצאות אקסטרה בשייט כגון: חבילות שתייה, מסעדות נושא, גלישת אינטרנט וכיו"ב
  • ביטוח נסיעה לחו"ל

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים