מונה

הפלגות RC Royal Caribbean – שאלות תשובות

מאת מערכת מונה קרוז

רויאל קריביאן הפלגות - Royal Caribbean

רגע לפני שהזמנתם הפלגה חלומית עם RC Royal Caribbean, חשוב שתדעו מה מחכה לכם. תשובות לשאלות נפוצות למפליגים:

מהם ההבדלים בין האוניות של Royal Caribbean?

לרויאל קריביאן צי מרשים של אוניות הנבדלות זו מזו במגוון פרמטרים: ראשית, הגודל ומספר הנוסעים האפשרי ומספר אנשי הצוות על כל אוניה. יש אוניות גדולות במיוחד ואוניות בינוניות.
שנית, האוניות שטות לרוב בקווי שיוט שונים, כשיש אוניות, כמו למשל, Quantum Class המותאמת לשייט באזורים קרים במיוחד.
העיצוב אף הוא משתנה מאוניה לאוניה וכן האטרקציות. כדאי לבחון מה חשוב לכם בהפלגה בין אם אטרקציות ספציפיות על הסיפון או עיצוב ייחודי כמו מעטפת זכוכית לנוף פנוראמי לים וכדומה.

לאן שטות האוניות של Quantum Class?

החברה המובילה שטה ליותר מ-300 יעדים, כך שתוכלו לבחור את היעד המועדף עליכם. בין היעדים: האיים הקאריביים, מדינות אירופה מהבלטיות ועד ברצלונה ונורווגיה, האיים הבריטיים, אלסקה, צפון אמריקה וקנדה וצפון אפריקה.

אילו פעילויות מיוחדות מוצעות באוניות RC Royal Caribbean?

כל אוניה של רויאל קאריביאן היא עולם ומלואו וכל אחת מציעה אטרקציות מעניינות. כמו למשל, הרפתקאות לחובי האקשן – אומגה, מגלשות מים ומשטח החלקה על הקרח או היכלי ספא מפנקים למי שמחפש טעימה מהחיים הטובים, מועדוני ילדים אקטיביים למשפחות, מופעים ומסיבות קונספט וכן קזינו, מיני גולף ומגרשי ספורט לאלה שרוצים לשמור על כושר. בדקו מה מציעה כל אוניה לפני שאתם מבצעים הזמנה.

אילו חדרים מוצעים בספינות RC Royal Caribbean?

הספינות מציעות חדרים ממגוון סוגים ובשלל גדלים, כולל חדרים ידידותיים למשפחה הכוללים עריסות/ לול דרך חדרי ספא המציעים הטבות מיוחדות שקשורות למתחם הספא באוניה ועד סוויטות מפוארות בעיצוב מרהיב, כולל בחלק מהאוניות – דייל אישי. ההבדלים בין החדרים והסוויטות טמונים גם בלאן פונה החדר – לטיילת, עם חלון לים, כולל מרפסת פרטית וכדומה.

מהן החוויות הקולינריות שמחכות בהפלגה עם RC Royal Caribbean?

החגיגה הגסטרונומית היא חלק בלתי נפרד מההנאה בהפלגה. ברויאל קאריביאן רוקחים חוויות טעימות ומעוררות תיאבון ממסעדות בסגנון אסיאתי דרך מסעדת בשרים ועד מסעדות פאסט פוד ובתי קפה המציעים קינוחים יצירתיים והמסעדות מסווגות בשלושה פורמטים של קוד לבוש – קז’ואל (תוכלו להתלבש סגנון חופשי), סמארט קז’ואל (לבוש מוקפד) ופורמאל (בגדי ערב לאירוע ייחודי). במידה ויש בקשות מיוחדות למנות מסוגים שונים כמו רגישויות למזון או מנות כשרות, חשוב להזמין מראש כאשר מספר הימים מראש נקבע בהתאם לסוג השיט. למשל, כ100 ימים מראש בהפלגות לניו זילנד ואסיה וכ-45 ימים מראש להפלגות קאריביים. יש לברר בעת ביצוע ההזמנה.

איך משלמים על הוצאות באוניה?

תשכחו מלהסתובב עם שטרות, כי באוניות משלמים אך ורק עם כרטיס ה-®SeaPass, שמונפק עבור כל נופש עם עלייתו לאוניה. הכרטיס דומה לתשלום בכרטיס אשראי וניתן לבחור גם את מסלול התשלום הנוח לכם ביותר בין אם מזומן או כרטיס אשראי ויש להסדיר את החשבון בערב האחרון של ההפלגה.

>> הכנסו למגוון קרוזים באתר

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה