מונה

מערב הים התיכון ריביירות האירופאיות Royal Princess

Princess cruises - פרינסס קרוז | 11 יום

פורטופינו איטליה
 

זקוקים להמלצה על קרוז מבוקש? כזה שלא תשכחו למשך תקופה ארוכה גם אחריו? אין ספק שאחד מהקרוזים הללו העונים בדיוק על דרישות הללו הוא קרוז מערב הים התיכון. מדובר על קרוז עם ספינת החלומות Royal Princess (רויאל פרינסס). קרוז זה עוגן ביעדים האטרקטיביים ביותר - צרפת, ספרד וכן, גם בארץ המגף - איטליה.

 

מחפשים יעדים אחרים? אל תפספסו את הקרוזים שאנו מציעים:
 הכנסו לחיפוש חבילת שייט אחרת שתתאים לכם

הכנסו לחיפוש קרוז בים הבלטי - חופשה במקומות המרהיבים ביותר בתבל 

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי בברצלונה 2 לילות לפני השייט
  • מלון מרכזי מדרגת תיירות טובה ברומא בלילה לאחר השייט
  • העברות שד"ת-מלון; מלון -נמל; נמל-מלון; מלון - שד"ת (מותנה במינימום 6 נוסעים)
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א-ברצלונה

הגעה אל ברצלונה.

הנחיתה בעיר הקסומה תתחיל במעבר אל בית המלון. תוכלו ליהנות מיומיים עצמאיים לחלוטין בביקור בעיר של גאודי.

 

 

ברצלונה
ברצלונה
יום 2

ברצלונה יום חופשי

מקומות שאנו שפשוט אסור לכם לפספס, האטרקציות המרכזיות:

כנסיית “לה סרגלדה לה פמילייה” של גאודי המפורסם. פארק גואל, שדרת הראמבלס (לאורכה מייצגים חיים הידועים ככאלה המוסיפים נפח חיים בעיר), גן החיות (בו ניתן למצוא שער ניצחון יפהפייה), הר היהודים (מונז’ואיק), הרובע הגותי. שדרת קניות נוצצת –  פסאו דה גרסיה, הפארק האולימפי.
מומלץ מאוד לא לפספס את השוק הפופולרי (האסטתי לה בוקרייה) בו תמצאו שפע של מתוקים, בשרים, דגים, ירקות ועוד.

יום 3

ברצלונה - הפלגה

 

תחילתה של ההפלגה – בשעה 18:00.

שעה 12:00 יתקיים איסוף מלובי המלון. ההסעה תצא לכיוון טרמינל נמל ברצלונה. לאחר הליך של בידוק תוכלו לעלות לספינה. תתכוננו לגשם של פינוקים ואטרקציות באחת הספינות המרשימות ביותר שקיימות בתחום.

יום 4

Cartegena ספרד

הגעה אל Cartegena ספרד.

ברוכים הבאים לספרד (הולה!).
ספינתנו תעגון בקרטחנה (הלא היא עיר נמל קדומה במידה ולא ידעתם). בעברה העיר גם שמשה כמטה הספרדי של חניבעל (בכבודו ובעצמו) במהלכה של המלחמה הפונית מול רומא.
מעבר לכך, לעיר הנמל היסטוריה גם כמרכזה המסחרי (הגדול יש לציין) של הרומאים ובשלב מאוחר יותר גם של המורים.

בהווה קרטחנה משמשת כנמל האם המרכזי של צי ספרד. בכל הנוגע אל הפן האומנותי שלה – קרטחנה ידועה בפסטיבלים הימיים הבינלאומיים השנתיים שהיא עורכת.
מה עוד חשוב שתדעו על המקום המרהיב הזה? שאלה מצוינת. רצועת החוף שלה – קוסטה Calida – אזור בעל מזג אוויר יוצא מן הכלל וזו שער אל עבר 175 קילומטרים של חופים.

יום 5

גיברלטר

הגעה אל גיברלטר

אם השם עדיין לא מצלצל לכם מוכר, אולי השם “מיצרי גיברלטר” יהיו לכם מוכרים יותר. מיצרי גיברלטר הם למעשה הנקודה המחברת בין הים התיכון לבין האוקיינוס האטלנטי.
עד ימינו אנו הצד של גיברלטר שייך לשלטון האנגלי, משמע, הוא הקולוניה הבריטית. כאשר תגיעו אל המקום ואל הנופים המרהיבים שבה תבינו מדובר הרצועה המדוברת הזו (6 ק”מ בסה”כ) נחשבת כאחת המבוקשות בעולם.

הנוף שנפרש מצוקי גיברלטר נחשבים ליפהפים והם עוצרי נשימה. הצוקים במקום מתנשאים לגבהים של 426 מעל פני הים. תוכלו לראות למרגלותיו של הצוק לא פחות מ-600 זנים של פרחים – צמחייה משגעת.
אז מה חשוב שתדעו מעבר לכל מה שסיפרנו עד כה? ובכן, אז נכון שגיברלטר הוא מקום בעל “נקודות השקה” לקולוניה הבריטית אך עם זאת עדיין תוכלו למצוא שם ממצאים מרוקאים וספרדים, ניתן לראות זאת בקתדרלה שבאזור שבעברה שימשה כמסגד (ליתר דיוק במאה ה-15, דבר שניכר במראה שלה). מעבר לכל אלו – המקום נראה כגן עדן והוא נהדר גם לחובבי השופינג שבניכם שהרי המקום פטור ממס – תוכלו למצוא מגוון של חנויות יוקרה.

גיברלטר
יום 6

יום ים

 

יום חופש.

ברור לנו שאתם בחופש אך כעת אתם נמצאים בחופש בלב הים – שטים אל עבר היעד הבא שלכם. יום שבו תוכלו להעמיק את הכרותיכם עם הספינה – ללכת לחדר כושר, ליהנות ממופעים נהדרים ומושקעים המתקיימים לאורכו של כל היום בסיפון, פעילויות המיועדות לילדים, בריכה, ים, ספא, מסלול ריצה או פשוט הירגעות בלתי פוסקת – מה שאתם מעדיפים.

רויאל_פרינסס
קרוז ריגל פרינסס
יום 7

מרסיי

הגעה אל מרסיי

ברוכים הבאים אל עיר הנמל העיקרית של צרפת הלא היא – מרסיי.
מרסיי היא לא רק עיר נמל פופולרית, היא גם עיר עם מדרחוב עצום ובו מרכזי קניות שוקקים. שוק דגים ובו יאכטות וספינות יפהפיות המקנות למקום מראה של ציור.
מהנמל תוכלו לצאת לסיור באחד היעדים ההוליוודים המרכזיים שבהם צולמו הסרטים הפופולריים האיש בעל מסכת הברזל וסרטו של אלכסנדרר דיומא – הרוזן ממונטה קריסטו.
בהגיעכם אל הגבעה תוכלו לראות שזו חולשת על העיר ובה כנסיית נוטרדאם שפשוט אסור להחמיץ את הביקור בה.

מעבר לפעילויות הללו, העגינה במרסיי זו מהווה כנקודת הגעה אל עבר לפרובאנס (בירתה היא: אקס אן פרובאנס). מדובר על אזור כפרי ששום ביקור במרסיי איננו שלם ללא הגעה אל היעד הכפרי הנ”ל.
רבים מציינים (ובצדק אם תשאלו את דעתנו) שהגעה אל הכפר עצמו היא אמנם נהדרת אך הנוף הנשקף עד להגעה ליעד היא הסיבה האמתית לצאת אליו
זכרו שצרפת הכפרית האותנטית נראית כאילו הזמן עצר בה מלאכת, כאילו איש מעולם לא הכניס לתוכה את התרבות המערבית-המודרנית כפי שאנו מכירים אותה ולכן היופי בה ייחודי ושובה.
אם כל אלו לא שכנעו אתכם שאתם מוכרחים להגיע למקום הרי שהאזור הנ”ל שימש כהשראה לרבים ומפורסמים: ואן גוך, סזאן, מארק שאגל, פיקאסו וכדומה. האם יש צורך להוסיף?

יום 8

גנואה

הגעה אל גנואה

עיר הנמל של צפון-מערב איטליה – העיר גנואה. העיר המקסימה כוללת בה טיילת יפהפייה לאורך החוף. אם לא די בנוף המרהיב והטיילת הכיפית העיר גם מהווה נקודת מוצא לשרשרת של חמישה כפריים תלויים.
מדובר על חמשת כפרי דייגים (אלו, אגב, גם הוכרו כאוצרות של אונסקו והם בנויים על “שיני סלע” הממוקמים במפרצי ים הקסומים”.
אם תחכימו לעשות ותעלו על הרכבת מגאונה תוכלו לעצור בלב הכפרים הללו.
אל תשכחו לטייל בבתי הקפה, המסעדות לצד העיירה האיטלקית המציעה עיצוב איטלקי מושלם.

 

הפלגה למערב הים התיכון
גנואה איטליה
יום 9

ליוורנו-פירנצה פיזה

הגעה אל ליוורנו-פירנצה פיזה

ברוכים הבאים אל…ליוורנו!
בואו נערוך לכם הכרות קצרה עם ליוורנו. מדובר על עיר עם הנמל הקרוב ביותר לפירנצה שכידוע לכולנו – היא בירת הרנסנס הבלתי מעוררת. ליוורנו נמצאת בחבל תוסקנה ותוכלו לבקר בה בדואומו – הלא הוא מבנה מפואר מאוד שבנייתו נמשכה לא פחות מאשר 160 שנה. מעבר לכך, מומלץ גם להגיע לבניין העיירה הכי עתיק שתמצאו באירופה – בניין “פיאצה לה סניורה”. שערי גן העדן שלא אחר מאשר גיברטי המפורסם מפארים באופן יוצא מן הכלל את הבפטיסטריום.

העיר כולה מלאה בקתדרלות לצד כנסיות שבמשך שנים על גבי שנים שימשו את שושלת משפחת מדיצ’ ואומני רנסאנס שונים. במידה ואתם מחפשים זיקה אל היהדות תוכלו למצוא אותה בדמוי בית הכנסת של פירנצה (נחשב מאוד מפואר והוא גם בנוי באופן ייחודי). אם אתם מחפשים מוזאונים אנו ממליצים לכם על גלריית האופיצי.
אל תשכחו “להחזיק את מגדל פיזה” בתמונות המפורסמות של התיירים הרבים המגיעים אל אחד היעדים הפופולריים ביותר לא רק במקום אלא בכל העולם.

לה ספציה- פירנצה, פיזה
קרוז_אל_ליוורנו- פירנצה\פיזה
יום 10

רומא

הספינה תעגון בנמל צ’יביטבקיה הסמוך לרומא. בשעה 09:30 תצא הסעה מצ’יבטבקיה לרומא. כשעת נסיעה, אל העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה כבירת הקיסרות הרומית, או הכנסייה הקתולית, או בירת הארכיטקטורה והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. האטקציות ברומא הנוצרית הם: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברנינינ, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיס טינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו. בכנסיית סן פייטרו אין וינקולי פסל משה. האתרים מתקופת האימפריה הרומית, הפנתיאון, הקוליסיאום והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות

 

הגעה אל רומא

הספינה תעגון בנמל – צ’יוויטווקיה. עיר נמל זו נמצאת ממש בסמוך לרומא ובשעה 9:30 תצא הסעה אל רומא עצמה. רבים דיברו על רומא ולנו רק נותר לסכם ולומר שמדובר על אחת הערים היפות בעולם – עיר ששימשה לכנסייה הקתולית, כבירת הקיסרות הרומית, בירת אומנות ועוד.
האטרקציות ברומא נחלקות לתקופות, כלומר,
האתרים בתקופתה של האימפריה הרומית הדגולה הם: הקולוסיאום (בו תוכלו לראות את הפורום הרומאי המדהים, נראה כלא אמיתי מרוב יופיו לצד שער טיטוס),  הפנתאון.
אתרי הרנסאנס: כיכרות ומזרקותיה של רומא על פניהם תחלפו בכל עת. פיאצה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, המדרגות הספרדיות, פונטנה דה טרווי באר המשאלות.
רומא בתקופה הנוצרית: חופתו של ברניני, מוזיאון הוותיקן (בו תוכלו לראות את אולמות רפאל וליאונרדו והקפלה הסיס טינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו), כנסיית סן פייטרו אין וינקולי ואתרים מדהימים נוספים שיש לעיר הזו להציע.

רומא
רומא
יום 11

רומא-ת"א

יום חופשי (בחלקו שמסתיים בשעה 18:30) להשלמת החוויה ברומא.
בשעה 18:30 תצא הסעה מהמלון לכיוון שדה התעופה – פיומינצ’ינו.

על הספינה Royal Princess רויאל פרינסס – הנסיכה המלכותית

אם היו מבקשים מנוסעי קרוזים מנוסים לתאר בדמיונם איך יראה קרוז החלומות שלהם, אם הייתם מבקשים שיתכננו את הספינה האולטמיטיבית, ללא ספק רויאל פרינסס של חברת Princess Cruises היתה המודל. הספינה רויאל פרינסס, היא ספינה גדולה מהחדישות והגדולות של חברת השייט. ספינה שחווית השייט בה מבטיחה שתהיה מיוחדת ומרגשת במיוחד ולעניות דעתנו הספינה הטובה ביותר בעולם הקרוזים. הספינה היחידה עם אולפן טלויזיה חי. סיפון הבריכות הוא מהגדולים בעולם הים בערבים מתקיים מופע אור ומים, מזרקות אומנותיות בליווי מוזיקה שהופכת את חויית השייט לרגעים בלתי נשכחים. בספינה מתחם בריכה ייחודי למבוגרים בלבד שמסביב חושות “סוכות” רומנטיות לשלווה זוגית. בסיפון העליון מסך מהגדולים בעולם הקרוזים, תדמיינו שאתם מתפרקדים בנינוחות ורואים סרט על ספת שיזוף מרופדת, הכוכבים בשמים מחייכים והבריזה מהים מפיחה בכם חיים מרעננים . טיילת SeaWalk חידוש מהפכני, טיילת סגורה הבולטת כקשת רחבה מגופן הספינה על גבי המים, רצפת הטיילת מזכוכית בגובה 30 מ’ לאורכה ברים. האטריום האלגנטי והמפואר שבמרכז הספינה. לילדים סיפון פעילויות משלהם שמבטיח שקט למבוגרים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
royal Princess - Regal Princess
cruise in royal Princess

החל מ- $1800

הקרוז לא זמין, בחר קרוז אחר במקום

מלונות

המלון מחודש ומקסים מדורג כ 4* (דרגה ראשונה)במרחק הליכה מהשדרה הנוצצת והמפורסמת פסאו דה גראסייה. השדרה מודרנית והמעוצבת עם חנויות של מותגי העל היוקרתיים. השדרה שזכתה לבתים מעוצבים פרי יצירתו של גאודי. במלון יש WIFI חינם ומיזוג בחדרים

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • 2 לילות במלון 4* בברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר לפני השייט
  • 4 העברות
  • מסי נמל אויריים וימיים
  • לילה ברומא לאחר ההפלגה במלון מדרגה ראשונה על בסיס BB

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען.
  • טיפים כ13$ לאדם ליום
  • מס עירוני במלון בברצלונה

הערות כלליות

  • מחיר השייט עלול להשתנות בהתאם להיצע וביקוש
  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה ביטוח לתקופת הנסיעה המכסה במקרה של ביטול בנסיבות מוצדקות על סמך אישור רפואי. כשלא מדובר בהחמרה של בעייה קיימת.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים