מונה

מערב הים התיכון ריביירות האירופאיות Freedom ל- 9 ימים

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 9 ימים

רומא
איך נקרא קרוז שמאפשר לכם לבקר במדינות בהן הרנסאנס ניכר באופן מובהק? ניחשתם נכון - קרוז למערב הים התיכון I הריביירות האירופאיות. מדובר על אחד הקרוזים המבוקשים ביותר שלנו. במסגרת הקרוז נקח אתכם למדינות אטרקטיביות במיוחד, בכל אחת מהן תזכו להגיע לערים וכפרים ייחודים - ספרד צרפת ואיטליה.
המעבר בין נמלי הים התיכון, בין הערים שמהוות מרכזי תרבות לנמלים אשר משמשים כנקודת מוצא לערים ואזורים כפריים תוססים - זו הסיבה שקראנו לקרוז הנ"ל בשמו - הריביירות האירופאיות.
מריחים כבר את הבגט באוויר?

 

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • לילה במלון 4* מרכזי בברצלונה לאחר השייט
  • העברות שד"ת-מלון; מלון -נמל; נמל-שד"ת
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א-ברצלונה-קרוז

ברוכים הבאים לברצלונה
לאחר הנחיתה תעברו אל הנמל להליך קליטה, check in ולאחר מכן נעלה אל הספינה ובשעה 16:00 נרים עוגן.

ברצלונה
ברצלונה
יום 2

מרסיי פרובאנס

09:00-18:00

מרסיי – עיר נמל יפה ומהחשובות שיש בים התיכון. במרכזה של העיר תוכלו להגיע אל המרינה ולצפות ביכאטות מפוארות וסירות דייגים. עם השמש הראשונה תוכלו להגיע לרציף ולראות שפע של דגה.
מרסיי מציעה מגוון אפשרויות: טיול בגבעה שמעניקה השקפה אל עבר כל העיר, קניות במדרחוב המפורסם, טיול אל עבר האזורים הכפריים היפים ביותר בעולם, אלו שהיוו השראה לאמנים פופולריים שיצירותיהם עוד מכתיבות לנו את עולם האומנות וחיות בתוכנו: ואן גוך, אנרי מאטיס, סזאן, מארק שאגל ופיקאסו.

יום 3

וילאפרנס-ניס

07:00-19:00

עגינה ב-וילאפרנס. העגה אל הנמל תתבצע בעזרת סירות של 50 נוסעים (וכן, גם החזרה אל הספינה תתבצע באותו האופן). וילאפרנס היא עיירה שסמוכה לריביירה הפופולרית, הידועה בשל הגעתם של אנשי העשירון העליון, הלא היא – ניס.
ניס היא בעלת הטיילת הארוכה האנגלית המפורסמת שבחודשי הקיץ עמוסה במשתזפים מכל העולם. במקום העגינה מומלץ מאוד לפנות מזרחה וליהנות מקו החוף המפורסם – החוף התכלת “Côte d’Azur”.
הנסיעה משגעת ונחשבת לאחד מהנופים היפים ביותר בעולם – מים עמוקים בגווני טורקיז משגע.
הכפר התלוי Eze, כפר משומר שהכניסה אליו הינה רגלית. כאשר תגיעו אל פסגתו תוכלו לצפות בנוף עוצר נשימה, כזה שיגרום לכם להבין שהגעתם אל המקום הנכון!.
סיומה של רצועת “חוף התכלת” מסתכמת בנסיכות מונקו – שם גם שוכן הארמון המפורסם לצד הקתדרלה. למרגלותיכם תראו יאכטות שעוגנות במרינה ואת מונטה קארלו (בירת הקזינו הבלתי מעורערת).

וילאפרנס-ניס
יום 4

לה ספצייה - פירנצה

6:00-19:00

הגעה אל פירנצה. 
פירנצה משכבר הימים משמשת כבירת הרנסאנס ובשל כך היא היוותה מרכז ההשראה האולטימטיבי עבור מגוון אמנים -ליאונרדו דה וינצ’י, גיברטי, מיכאלאנג’לו , ברונלסקי, בוטיצ’לי ועוד.
אם יש מקום שאסור לכם בשום פנים ואופן לפספס הוא…ניחשתם נכון – הדואומו. מדובר על מבנה מפואר, עוצר נשימה שבנייתו נמשך במשך שנים רבות ואם נדייק – 160 שנה.
מעבר לכך, מומלץ לבקר גם בבניין העיירה הנהדר והעתיק ביותר באירופה, שערי גן העדן המפארים את הבפטיסטריום (פרי יצירת גיברטי), גשר ווקיו וכמובן – הארמון.
כמו כן, פירנצה כמו פירנצה עמוסה בקתדרלות וכנסיות ששימשו את אמני הרנסאנס השונים וכן, את משפחת מדיצ’י (מדיצ’י הייתה משפחת סוחרים איטלקית מאוד מפורסמת שהייתה לה השפעה רבה בין המאה ה-13 עד למאה ה-17).
הפינה היהודית שתוכלו ליהנות ממנה היא פנינת בית הכנסת היפהפייה של פירנצה, הבנויה בסגנון מורי לתלפיות, כיאה למקום. כמו כן, מומלץ ללכת למוזיאונים המפורסמים בעיר, בין היתר תוכלו לראות בהם את פסלו של מיכאלאנג’לו – דוד ומוזיאון האופיצי ובו יצירות גדולי האומנות.

ריביירות מערב הים התיכון
קרוז_אל_ליוורנו- פירנצה\פיזה
יום 5

צ'יביטבקיה -רומא

06:00-19:00

הגעה אל צ’יביטבקיה.
מדובר על עיר הנמל הקרובה ביותר אל העיר רומא (בירת הקיסרות רומית, בירת האומנות והארכיקטטורה והכנסייה הקתולית).
ניתן למצוא מגוון של אטרקציות ברומא, ניתן רק כמה על מנת להמחיש את מגוון הפעולות שמחכות רק לכם שתגלו אותן: מוזיאון הוותיקן (ובו הקפלה הסיס-טינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאלאנג’לו), חופתו של אחד והיחיד ברניני, כנסיית סן פייטרו, הקולסיאום, הפורום הרומאי עם שער הטיטוס, כיכרותיה ומזרקותיה של רומא, באר המשאלות, המדרגות הספרדיות, מזרקת 4 הנהרות של ברניני ועוד.

צ'יביטבקיה.
רומא
יום 6

נאפולי

 07:00-19:00

הגעה אל נאפולי.
בירתה הדורמית של איטליה. עיר נמל שהשייט הקסום אל עבר האי קאפרי – הוא בגדר חובה. הגעה אל קאפרי לא תחשב כשלמה ללא הגעה אל פסגת מונטה סולרנו. מומלץ מאוד גם לבקר ולשייט במערה הכחולה.
רבים תוהים אילו אטרקציות מציעה נאפולי והתשובה היא: הרבה.
ביקור בעיר הציורית סורנטו, הר הגעש “ווזוב” שבה נקברה היא פומפיי או יום שלם נהדר ומרגיע בוייה אמלפיטניה.

סבונה
קאפרי נאפולי איטליה
יום 7

יום ים

יום מצויין שמוקדש כולו לגוף ולנשמה – יום של פינוק ומנוחה בו תוכלו ליהנות מהקוקטיילים, הפעילויות העמוסות והגדושות לבין הירגעות בספא ובבריכה.

יום 8

ברצלונה

בשעה 9:30 – ירידה מהספינה והעברה מהנמל אל עבר המלון.
ביום הנ”ל תוכלו להגיע אל ליבה הפועם של ברצלונה הלא היא: כיכר קתלוניה. הנקודה הזו מהווה כאזור מרכזי ממנה יוצאת שדרות הראמבלס המפורסמות, מומלץ לבקר בשדרת  פאסאו דה גאסייה – אזור יוקרתי לקניות. הרובע הגותי העתיק (קרוב לשם יחסית) והוא מציע סמטאות ציוריות לצד הקתדרלה המרשימה.
כמו כן, אל תפספסו את הביקור בשוק הססגוני שמציע המקום – האסטתי -לה בוקרייה ובו שפע מכל טוב – מתוקים, בשרים, פירות, ירקות ואווירה מחשלמת.

יום 9

ברצלונה-ת"א

ניתן לבקר בפארק גואל, ובכנסיית לה סרגלדה לה פמילייה פאר היצירה של אנטוניו גאודי שבנייתו עדין נמשכת. האטרקציות הנוספות הם פארק הסיטלה ובו גן חיות אגם שער ניצחון מרשים. בפאתי העיר מצוי הר היהודים מונז’ואיק, פארק גואל והפארק האולימפי. ניתן גם לנצל את היום לביקור במוזיאונים המפורסמים של העיר כגון פיקאסו ועוד.

בשעה 19:30 תצא הסעה מהמלון לכיוון שד”ת

רגע לפני החזרה הביתה, מומלץ לנצל את היום וללכת לבקר בגן אחיות ובו אגם שער הניצחון, פארק הסיטלה, פארק גואל לצד כנסיית “לה סרגלדה לה פמילייה” – המקום נחשב לפאר יצירתו של גאודי שבנייתו ממשיכה , הר היהודים והפרק האולימפי.

היציאה לשדה התעופה מהמלון תצא בשעה 19:30 בערב.

למאמרים ודילים נוספים שלנו, אל תהססו להיכנס לקישורים הבאים:

 

חופשה ביעדי אירופה המרהיבים
חופשת קרוז מברצלונה

 

קרוז במזרח הים התיכון מחכה רק לכם
קרוז לים התיכון – מזרח, חווית דילים למגוון מקומות

על הספינה Freedom of the Seas – חופש על הים

ספינה של רויאל קריביאן שהפכה להיות מודל האם של סדרת ספינות מהמוצלחות בעולם הקרוזים, סדרה שנקראת על שם הספינה Freedom. הספינה כשמה כן היא מעניקה לנופשים בה תחושה של חופשה אמיתית, עם אטרקציות חדשניות בעולם הקרוזים. מתקן flow rider סימולטור המדמה זרימת גלים, כך שתוכלו לקחת גלשן, לתפוס גל ולדמיין שאתם גולשים בהוואי. 2 ג’קוזים שבנויים כשתי בועות זכוכית בולטים מצדי הספינה בסיפון 11. להשתכשך בג’קוזי בגובה 30 מ’ מעל פני הים כשהכל שקוף מסביב זאת חווייה מרגיעה וממריצה כאחד. מתחם מים H2O עם תותחי מים ומפלי מים במיוחד לילדים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
גלישת גלים בספינת Freedom of the Seas - חופש על הים
ג'קוזי בספינת Freedom of the Seas - חופש על הים

החל מ- $1800

הקרוז לא זמין, בחר קרוז אחר במקום

מלונות

המלון מחודש ומקסים מדורג כ 4* (דרגה ראשונה)במרחק הליכה מהשדרה הנוצצת והמפורסמת פסאו דה גראסייה. השדרה מודרנית והמעוצבת עם חנויות של מותגי העל היוקרתיים. השדרה שזכתה לבתים מעוצבים פרי יצירתו של גאודי. במלון יש WIFI חינם ומיזוג בחדרים

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • לילה במלון 4* מרכזי בברצלונה לאחר השייט
  • 3 העברות
  • מסי נמל אויריים וימיים

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען.
  • טיפים כ13$ לאדם ליום
  • מס עירוני במלון בברצלונה

הערות כלליות

  • מחיר השייט עלול להשתנות בהתאם להיצע וביקוש
  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה ביטוח לתקופת הנסיעה המכסה במקרה של ביטול בנסיבות מוצדקות על סמך אישור רפואי. כשלא מדובר בהחמרה של בעייה קיימת.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים