מונה

אטרקציות בשייט בים הבלטי

מאת מערכת מונה קרוז

שייט בים הבלטי אטרקציות MSC Bellissima

המדינות הבלטיות מככבות בשנים האחרונות בזירת ההפלגות. שייט לים הבלטי יפגיש אתכם עם הצד האורבני של הערים הקלאסיות וגם עם אוצרות הטבע. שווקים תוססים, ארמונות מפוארים, מוזיאונים מרתקים. שלל הפתעות וריגושים והכל בשייט חוויתי ומפנק בים הבלטי.

המדרחוב הארוך ביותר בעולם

קופנהגן היא עיר צבעונית ותוססת, ששמרה על צביון היסטורי בטוויסט עכשווי. בעיר מחכה לכם גם המדרחוב הארוך ביותר בעולם –  Stroget. שילוב מהפנט בין בתי קפה אינטימיים למותגי על כמו ג’וצי, לואי ויטון, פראדה וכן סניפים של זארה ו-H & M, .
לאורך הרחוב יקבלו את פניכם להטוטנים ואומני רחוב מלהיבים שיוצרים אווירה שמחה ושוקקת חיים. קילומטר וחצי של מבנים בסגנון ימי הביניים כמה מהמוקדים האטרקטיביים בעיר כמו מוזיאון שיאי גינס ופסל של האדם הגובה בעולם.

מצודה מתוך האגדות

אי אפשר שלא להסתנוור מיופייה של מצודת טומפיאה בטאלין, אסטוניה. המצודה עברה גלגולים רבים, כאשר כל אחד משליטי אסטוניה דאג להתאים את החזות של המצודה לחזונו האישי. היום היא ביתם של הפרלמנט האסטוני וניתן לבקר במבנה ששמר על מראה בארוקי, לצאת לסיור בין החללים המעוצבים והגלריה. בין שרידי האבן המאסיביים, נותרו הקירות הוורודים ומגדל המתנשא לגובה של 46 מטרים וצופה לעבר הנוף.

קרוז בים הבלטי

לגעת בעושר

סנט פטרסבורג, אחד היעדים הנחשקים בשייט לים הבלטי, היא עיר של מוזיאונים מרתקים וארמונות מפוארים. אחד הבולטים הוא ארמון הקיץ בו בילה פטר הגדול, הקיסר הרוסי הראשון את חודשי הקיץ. הארמון נחשב לחלוץ של נבחרת הארמונות של העיר, הוא עשיר בתבליטים ועיטורים מרהיבים וחללים מרוצפים באריחים הולנדיים ייחודיים ופלטות של אלון, קמין וגולת הכותרת היא הגנים המטופחים שעוטפים את המבנה המהודר.

ליהנות בשוק בינלאומי

הלסינקי היא מסוג הערים שמהלכות קסם על הבאים בשעריה והלב הפועם שלה הוא ללא ספק השוק הבינלאומי הידוע Kauppatori. בקצה הפארק הפסטורלי, תגלו כאן שלל דוכנים עם ערימות שת תבלינים, מוצרי מזון מסורתיים, עבודות יד, מזכרות, אוספים, צעצועים לילדים ותכשיטים והכל במחירים אטרקטיביים למדי, לצד דוכני מזון מאולתרים עם אוכל מקומי ושתייה חמה.

בעקבות אוצרות הים

אין ספק שהמוזיאון המפורסם ביותר בשוודיה הוא מוזיאון ואסה בשטוקהולם. מוזיאון זה מציג את ספינת המפרשים ואסה מהמאה ה-17, היחידה מסוגה ששרדה ומלווים אותה שלל ממצאים ארכיאולוגיים, ספינות מפרשים, שוברת קרח, סירות חילוץ ועוד. המוזיאון הימי הזה הוא אתר חובה בכל שייט או טיול למדינות הבלטיות.

מוזיאון באוויר הפתוח

מוזמנים לצאת למסע במנהרת הזמן במוזיאון ייחודי מסוגו – האי סורסארי. זהו מוזיאון פתוח בהלסינקי הכולל אוסף של מבנים פיניים מרחבי פינלנד, במבנים שונים יש סדנאות ומלאכות יד, מדריכים בלבוש מסורתי יתארו בניכם את סביבת המחיה הפינית והכל טובל בירוק ובאווירה פסטורלית להפליא.

אוכל על האוניה

מחפשים קרוזים לים הבלטי ? קרוזים בים הבלטי

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה