מונה

קרוז 10 לילות 11 יום – מאורגן בים הבלטי באונייה NCL Escape

Norwegian Cruise Line NCL - נורוויג'ן קרוז ליין | 11 יום

קרוז מאורגן בים הבלטי

10 Nights 11 Day Cruise Organized beers in UNESCO treasure altars


The largest and newest cruise ship in the Baltic Sea.

Denmark, Germany, Estonia, Russia, Finland and Sweden

Departure from Copenhagen Port

NCL sailing company is one of the best in the world of cruises, the first to innovate the concept of free style sailing where you dictate what your dream vacation will look like. The ship was crowned by USA Today as the best ship for families whose innovation in the cruise world is the Open Boardwalk, a model for the ship's main motto “Open Spaces”. Designed by artist Guy Harvey, the ship is a floating museum of sea art. The ship is unique in the Las Vegas-style resort feel it gives, a kind of floating floating club. Every year the ship is awarded high criticism and grades by its sailing customers.

Enter another variety of cruises in the Baltic Sea .

Get in search of other vacation cruises to suit you.

למה דווקא איתנו?

  • קנינו מראש את החדרים הטובים ביותר בספינה
  • טיסות סדירות דרך יעד שלישי בגרמניה או אוסטריה
  • בית מלון מדרגת תיירות טובה בקופנהגן
  • בניית כל מרכיבי השייט והנילווים אצל המקצוענים
  • מלווה ישראלי צמוד לקבוצה מהנחיתה בקופנהגן ועד החזרה לתל אביב - מומחה ליעד
  • אוטובוס וסיור מודרך בכל אחד מנמלי העגינה
  • כניסות לאתרים נבחרים: מוזיאון פול והמצודה בסנט פטרסבורג, מוזיאון ההרמיטאז', שייט בתעלות סנט פטרסבורג, גני ארמון הקיץ פטרהוף, הארמון בשטוקהולם.
  • בונוס בקופנהגן סיור טירות Frederiksburg, בהמשך הטירה המפורסמת של המלט Kronborg (מבחוץ). ובכפר הדייגים Dragor

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א-קופנהגן

Day 1,

קופנהגן בירת דנמרק ומהערים הקוסמופוליטיות הקסומות והבולטות שבסקנדינביה. קופנהגן שזורה בתעלות מים שהשייט לאורכם מעניק חווייה יחודית לביקור בה. סימן ההיכר של העיר הוא פסלה של בת הים הקטנה. במרכז העיר כיכר העירייה ובית העירייה שסביבם מזרקות ופסלים שמאפיינים את העיר. בקופנהגן נמצא המדרחוב הארוך בעולם ה Stroget. בית המלוכה של דנמרק נחשב לשושלת הוותיקה בעולם ומרכזו בארמון Amalienborg Palace. לאחר הנחיתה העברה למלון.

שייט לים הבלטי בירות באלטיות אוצרות של אונסקו
קרוז מדנמרק בירות באלטיות
יום 2

קופנהגן - הפלגה

הפלגה בשעה 17:00

בשעה 12:00 נצא יחד מלובי המלון לטרמינל ההפלגה בידוק check in ועלייה לספינה, ניתן לאכול צהרים ולהינות ממנעמי הספינה.

יום 3

וורנמונדה- רוסטוק

07:30-22:00

5 שעות סיור מודרך

עם בוקר נצא עם אוטובוס לסיור מודרך בערי הנמל הקסומות רוסטוק וורנמונדה.

רוסטוק, העיר הגדולה ביותר במדינת מקלנבורג-מערב פומרניה שבגרמניה. רוסטוק שוכנת על גדות נהר הווארנו (Warnow), בשטח שהיה פעם מזרח גרמניה במלה”ע 2 סבלה העיר מהרס רב ושוקמה.

חיים בה 210,000 תושבים.  נשוטט ברחבי העיר לראות את המבנים ההיסטוריים שלה, המזכירים את ימי ההדר, מתקופת ברית ערי ההאנזה, כיכר העירייה ואת בית העירייה המהודר, קתדראלת העיר, המוקדשת למריה הקדושה, בה נמצא שעון אסטרונומי נדיר, המטבעה הישנה בה הטביעו מטבעות.האוניברסיטה אשר הוקמה ב- 1416, מהעתיקות בגרמניה, ומגדל השמירה של העיר. מכאן, ולאחר זמן חופשי, בהמשך רובע וארנמינדה (8000 תושבים) המרוחק 16 ק”מ ממרכז העיר, והשוכן ממש על שפת הים הבלטי, היכן שהספינה עוגנת זהו אחד הנמלים המרכזיים בגרמניה.

לאורך התעלה בה עשרות סירות דייג, חנויות ובתי בירה. ניתן לראות את המגדלור העתיק בן 140 שנה, את רובע הדייגים ואת חוף הים המכוסה

.

יום 4

יום ים

יום בכיף בספינה הענקית עם מגוון פעילויות בידוריות של הצוות.

 

יום 5

טאלין, אסטוניה

09:00-16:30

5 שעות סיור מודרך בטאלין משולב עם אוטובוס ורגלי בעיר העתיקה.

טאלין, בירת אסטוניה, זכתה לאחרונה בתואר בירתה התרבותית של אירופה. טאלין, עיר קסומה עם אופי של עיר עתיקה ימי ביינמית מחודשת מוקפת חומה עם מגדלי שמירה וצריחים. רחובות מרוצפים חלוקי אבן בזלת, בתים קטנים צבעוניים עם גגות אדומים רחובות וסמטאות עם בתי קפה וחנויות ציוריות קטנות. העיר הוכרזה בשנת 1997 כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו. במרכז בית העיריה מבנה גותי עם מגדל מתומן מהמאה ה13, בית המרקחת העתיק באירופה, וכנסיית סנט אולב, כנסייה גותית שסיפור מרתק שזור בבנייתה. מצודת טומפיאה העתיקה מהמאה ה13 היא מסמלי ההיכר של רצועת החוף בגובה של 50 מ’ וכיום משמשת כמעונו של בית הפרלמנט האסטוני.  בעיר שרידים מימי הקומוניזם, כנסייה אורתודוכסית כנסיית אלכסנדר נייבסקי שנבנתה על גבעת טומפיאה. המטבח של טאלין מהווה חוויה קולינארית, מודל של מטבח נורדי במיטבו.

טאלין אסטוניה - קרוז בים הבלטי
ימים 6-7

סנט פטרסבורג

מ 07:00 בבוקר עד למחרת 19:00

יומיים סיור מודרך עם אוטובוס צמוד בסנט פטרסבורג. שמסתיים בשעה  17:30

גולת הכותרת של ההפלגה העיר המדהימה ביופייה, סנט פטרסבורג, שהשייט ביניהם הוא חלק מהחוויה, בין מבצרים ומצודות. ללא ספק גולת הכותרת של מסלול ההפלגה היא העגינה ליומיים בסנט פטרסבורג. מהערים היפות באירופה ובעולם עם מוטיבים ממיטב הפאר של אירופה ניאו קלאסי ובארוקי בהשראת אדריכלים איטלקיים. נבנתה ע”י פטר הגדול על ביצות בעברה נקראה פטרוגארד. לנינגרד שימשה כבירת השושלת הצארית במשך 200 שנים. העיר בנויה על 42 איים בשפך של נהר הנייבה, ולכן נקראת גם וונציה של הצפון. כיום העיר השנייה בגודלה בברית המועצות. יופייה של העיר שימש כהשראה לנובלות של דוסטוייבסקי מחד, ולתורתו של לנין מנגד.  הרחוב המרכזי של העיר נייבסקי פרוספקט ממנו ניתן לטייל בין האתרים שבמרכז העיר, אורכו 5 ק”מ, ובו חנויות, מסעדות ובתי קפה. נבקר בהרמיטז’ המוזיאון הגדול בעולם ששימש כארמון החורף של הצאר ובו יצירות אומנות מפורסמות, כולל האולם של רמרנדט. נבקר בגנים המרהיבים של ארמון פטרהוף, עם המזרקות היפות. הארמון נבנה עבור פטר הגדול והגנים מסביב הם ללא ספק מסע סביב כל הגנים בעולם, שהיפה מכולם יובא לכאן. נראה את הקאתדרלה ע”ש אייזק הקדוש שכיפתו שולטת על קו הרקיע של העיר מתנוססת לגובה 100 מ’. נצטלם ליד פרש הברוזנזה מסמלי ההיכר של העיר. נבקר במצודת פול ופטר שבנתה כחיץ מול פינלנד, במרכזה קתדרלה קסומה עם כיפה מוזהבת שם נטמנו הצארים של רוסיה. הסיור בסנט פטרסבורג אינו שלם ללא שייט בתעלות סנט פטרסבורג, חווייה של זווית צפייה שונה על העיר.

שייט בים הבלטי
סנט פטרסבורג
יום 8

הלסינקי פינלנד

07:00-16:00

5 שעות סיור מודרך עם אוטובוס צמוד בהלסינקי

הלסינקי היא בירתה של פינלנד. הלסינקי עיר נמל בה השמש כמעט ואינה שוקעת בתקופת ההפלגה. עיר יפהיפיה, עם ארכיטקטורה ניאו קלאסית בהשראת שכנתה-סן פטרסבורג, עיר שמשלבת ישן וחדש מבנים עתיקים עם ברים ובתי קפה חדשים. במרכז העיר כיכר הסנאט, כיכר גדולה מוקפת במבנים עתיקים, הקתדרלה הלותרנית של הלסינקי, שממרומיה נשקפת העיר. בסמוך לנמל העיר מצוי השוק השוכן במבנה מרשים מצופה לבנים צבעוניות. בשוק מגוון דוכני אוכל, שפע של דגים ופירות ים כיאה למרכז הדייג של אירופה, פירות, ירקות גבינות ומכל טובה של סקנדיביה. שדרת אספלנדה, השדרה המרכזית של השופינג בהלסינקי המסתיימת בפארק הריאות הירוקות של הלסינקי מקום לנוח ולטעון מצברים. לאורך השדרה חנויות מעצבים ובוטיקים, מסעדות, בתי קפה וברים. בסמוך לנמל על קו האופק נמצא מבצר סומנלינה, אתר שמור של אונסקו הבנוי על 6 איים.

יום 9

נמל העגינה נינאשהאם שטוקהולם שבדיה

07:00-19:00

6 שעות סיור מודרך עם אוטובוס צמוד

בירת שבדיה, מהבירות היפות ביותר לאורך הים הבאלטי, מתפרשת על 14 איים, פארקים ירוקים, וארמונות ומבנים מפוארים. המרכז התיירותי נמצא קרוב ונגיש. השדרה המרכזית של העיר יוצאת מכיכר Sergels Torg  משני צדיה מאות חנויות של מותגים מפורסמים. השדרה מובילה בסופה אל  העיר העתיקה של שטוקהולם סמטאות צרות, ורובעים על איים שונים שגשרים מקשרים ביניהם, כנסיות מרשימות,  עם חנויות מזכרות ומסעדות. בעיר העתיקה נמצא ארמון המלך שסביבו הגנים המרשימים. נבקר בבית העירייה, המקום בו מוענקים

שייט בים הבלטי
קרוז בים הבלטי שטוקהולם
יום 10

יום ים

יום בו הספינה בשיא הפעילות, זה הזמן להירגע ליד הבריכות או בספא המפנק. או ממגון המתקנים של הספינה והפעילויות שהספינה מציעה.

יום 11

קופנהגן-ת"א

At 08:30 you will take a shuttle to collect the sailors for a guided tour in Hebrew that will end on the Sderot directly for a check-in for the sight. Denmark to Sweden, return flight in the early evening.

על הספינה NCL Escape הבריחה לים

חברת השייט Norwegian Cruise Line NCL מהטובות בעולם הקרוזים, הראשונה שחידשה את המושג free style שייט בו אתם מכתיבים איך תיראה חופשת החלומות שלכם. הספינה הוכתרה ע”י USA today כספינה הטובה ביותר למשפחות שהחדשנות שלה בעולם הקרוזים היא הטיילת הפתוחה, מודל למוטו העיקרי של הספינה “מרחבים פתוחים”. הספינה עוצבה ע”י האומן גיא הרווי, והיא מעין מוזיאון צף של אומנות הים. הספינה ייחודית בתחושת הריזורט בסגנון לאס וגאס שהיא מעניקה, מעין קלאב מפואר צף. הספינה זוכה מידי שנה בביקורת ובציונים גבוהים ע”י הלקוחות שהפליגו בה.גם בשני סבבי הפלגות לא תוכלו לחוות את כל מה שיש לספינה להציע.

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
נורוויג'ן אסקייפ - נורוויג'ן קרוז ליין - Norwegian Escape
חבילות שייט מומלצות

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה דרך יעד שלישי ומסי נמל
  • קרוז 9 לילות 10 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • לילה במלון מדרגת תירות טובה בקופנהגן על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מלווה ישראלי מומחה ליעד - מאורגן
  • אוטובוס וסיור מודרך בכל נמלי העגינה
  • כניסות לאתרים נבחרים: מוזיאון הרמיטאז', שייט בתעלות סנט פטרסבורג, כניסה למצודת פול ולארמון, הארמון בשטוקהולם
  • יום מודרך בקופנהגן לאחר הירידה מהספינה.

המחיר אינו כולל

  • טיפים 15$ לאדם ללילה בקרוז
  • מס עירוני במלון בקופנהגן
  • ביטוחים והוצאות אשיות

הערות

  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה מהארץ ביטוח נסיעה לתקופת הנסיעה. הביטוח מכסה בגין דמי ביטול בנסיבות מוצדקות.
  • חובה לוודא שהדרכון בתוקף לחצי שנה מיום ההגעה לאירופה.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים