מונה

שייט בפיורדים של נורבגיה נופים הויקינגים מאורגן בהדרכת אלי הראל- הולנד אמריקה רוטרדאם 10 ימים

Holland America Line - הולנד אמריקה | 10 ימים

גיירנגר
קרוז בנורבגיה נופים עוצרי נשימה, פיורדים נורוגיים וכפרים ציוריים המתערסלים בחיכם של הפיורדים. שייט בתוך גלויה עם צבעי כחול-ירוק, שרידים לקרחונים שנסוגו, פיורדים כחולים השלוחים כאצבעות קסומות בין ירוק עד. צבעם של המים בין כחול קריסטלי קר נורבגי עמוק ועד לתורכיז ויקינגי חם.
12 סיפונים מפוארים, לאונג' עם תצפית פונרמית, חנויות תכשיטים יוקרתיות,

למה דווקא איתנו?

  • חדרים מובחרים במיקום ידוע
  • מדריך\מלווה בכיר שמעשיר ומרחיב את הידע ומוסיף הוואי
  • מומחים לשייט, שירות מקצועי ואדיב
  • כולל סיורים מודרכים לפני ואחרי השייט ובכל נמל עגינה
  • כולל כניסות לאתרים ואטרציות כמפורט במסלול

מסלול ההפלגה

ימים שישי 28.6

ת"א –אמסטרדאם

לאחר הנחיתה ניסע אל אמסטרדאם, העיר המרכזית, בירת הולנד, מהקסומות בעולם. נצא לסיור שבין תחנת הרכבת המרכזית לכיכר דאם, מרכזה של העיר. סביב הכיכר נראה את ארמון המלכה. נבקר ברובע היהודי ונראה את בית הכנסת הפורטוגזי העתיק. נמשיך בהליכה מבית האופרה לכיוון שוק הפרחים ומגדל המונט ,שם נעשה הפסקת צהריים . לאחר סיום הסיור ניסע למלון לביצוע צ’ק אין ולזמן חופשי בערב.

אמסטרדאם
שייט מאמסטרדאם
ימים שבת 29.6

אמסטרדאם-רוטרדאם

עם בוקר ניסע אל נמל רוטרדאם. שם נעלה על אניית הפאר הולנד אמריקה רוטרדאם בה נבלה במהלך טיולנו.
הפלגה בשעה 16:00.
הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו

ימים ראשון 30.6

יום ים

יום כיף בים להנאה ממתקני האנייה, מהבריכות, ההופעות, הקניות, חדר הכושר, ומגוון המסעדות. במהלך היום נערוך היכרות עם חברי הקבוצה והרצאת פתיחה להעשרה של מדריך הטיול.

ימים שני 1.7

אוסלו

שעות עגינה 08:00-16:00
סיור מודרך 09:00-15:00
אוסלו, עיר קטנה וסימפטית, בירת נורבגיה, ששוכנת בקצה פיורד שעל שמו נקראת. בנורבגית עתיקה משמעות השם כר הדשא של האילים. אוסלו נחשבת לעיר הירוקה ביותר באירופה היא מוקפת יערות עד ובתוכה הירוק עוטף מכל עבר. העיר שמהווה מרכז פרסי נובל היוקרתיים, פרס שנוסד כצוואתו של אלפרד נובל. נחצה את העיר דרך רחוב קארל המקשר בין הארמון לתחנת הרכבת, בחלקו הוא מדרחוב, חנויות בתי קפה ומסעדות. נראה את אתריה המרכזיים של העיר, הפרלמנט, ארמון המלך, התיאטרון, בית האופרה, פארק הפסלים Vigeland, טירות וקתדרלות.
בתום הסיור נשוב לספינה.

אוסלו
פיורד אוסלו
ימים שלישי 2.7

קריסטיאנסנד

שעות עגינה 07:00 עד 15:00
סיור מודרך 08:30 עד 14:00
קריסטיאנסלנד, עיר הנמל החמישית בגודלה במדינה נוסדה במאה ה17, יושבת על חצי אי. מרכז העיר מרושת ברחובות שתי וערב מקבילים שנקראים “קוואדרטורן (Kvadraturen)”. כריסטיאנסנד נחשב לאזור הקניות הטוב בדרום נורבגיה ובקיץ נערכים בו אירועים רבים. אתרים מרכזיים בעלי עניין בעיר הם מבצר כריסטיאנסהולם שנבנה במאה ה17, הקתדרלה הנאו גותית של קריסטיאנסנד, שנבנתה במאה ה19 הכנסייה הגדולה ביותר בנורווגיה. העיר העתיקה היא ריכוז של הכי גדול של בתי עץ לבנים, בכל אירופה ייחודי בסגנון זה. חלק זה של העיר הוא היחיד ששרד שריפה ב-1892. נבקר במוזיאון הפתוח, מסע אחורה בזמן 400 שנים, בתי ספר, אסמים, אורוות, לחוות אגדות.

קריסטיאנסנד נורבגיה
קריסטיאנסנד נורבגיה
ימים רביעי 3.7

אולביק Ulvik

שעות עגינה 08:00 עד 15:00
סיור מודרך 09:00 עד 14:00
אולביק כפר חמד שחבוי בפיורד הרדנגרפיורד, מוקף ירוק עד ובוסתני פירות. הרדנגרפיורד הפיורד השני באורכו בנורבגיה. המקומיים גאים בתרבות השורשית המחברת אותם לנוף ולטבע ע”י מסלולי הליכה ורכיבה. ניסע אל נקודת התצפית היפה ביותר הלטנס Hjeltnes שם גם נמצא בית הספר לחקלאות העתיק ביותר בנורבגיה. נמשיך לכיוון ווס ובדרך עצירה מהתצפית ממנה נשקף נוף קסום של בוסתני פרי המקיפים פיורד כחול עמוק, רכסי הרים העוטפים את הנוף. ניסע במעלה רמת ההר, דרך עמק אספלנד, ונעצור במפל אספלנד. לאחר נסיעה דרך העמק, נגיע אל נקודת התצפית על אגם Granvin. בדרך חזרה לאולוויק נעבור דרך מנהרת ואלהוויק ולאורך הפיורד. נראה את גשר הארדנג’ר המלכותי – אחד מהגשרים התלויים הארוכים בעולם.

לשוט לפיורדים
פלאם נורבגיה
ימים חמישי 4.7

סוגנפיורד Skjolden

שעות עגינה 08:00 עד 15:00
סיור מודרך 09:00 עד 14:00
הפיורד הארוך העמוק ביותר בעולם ויש אומרים המרהיב ביותר בעולם הסוגנפיורד. אורכו של הפיורד הוא 204 ק”מ ועומקו 1308 מטר. הפיורד נושק להרים משוננים, שירוק עד צומח על שיפוליהן יורדים ונושקים למרגלותיו. חגיגה עוצרת נשימה של יופי טבעי במיטבו. ניסע לתצפית מקסימה Bedrock על העיירה והפיורד. ניסע דרך אחד הכבישים עם הנוף היפה ביותר בעולם כביש 55 לאורך גדת הפיורד עד לשמורת הטבע ברהימן בדרך נעצור בנקודות תצפית ועצירה לצילום של המפל היפה ביותר שגובהו 93 מ’. לאחר הסיור המודרך נשוב לשספינה.

אולדן פיורדים
סקיולדן
ימים שישי 5.7

יום ים

יום מפנק בספינה האלגנטית. ביום ים כל האטרקציות של הספינה פועלות. אפשר לנוח ולהירגע בספא או על שפת הבריכה. אפשרי להצטרף לחוגי ספורט אירובי ויוגה. אפשרי להינות מפרזנטציות ומופעי בידור.

ימים שבת 6.7

רוטרדאם-אמסטרדאם

09:00 ירידה מהספינה
ניפרד מהספינה ונצא בדרכנו חזרה מרוטרדאם אל אמסטרדאם. בדרך נעצור לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד והמרכז המשפטי הבינלאומי של האו”ם. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר הביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בנין הפרלמנט העתיק. ניסע לאמסטרדאם למרכז העיר ויהיה לנו זמן חופשי לשוטט ברחוב הראשי, לאכול צהריים, לבקר באחד מהמוזיאונים רמברדט או רייכסמוזיאון (בתשלום נוסף) או להשלים את הקניות
לינה במלון ליד העיר.

ימים ראשון 7.7

מרקן וולנדם

ניפרד מאמסטרדאם ליום קסום. עם בוקר נבקר במרקן וולנדם, עיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד. העיירה ידועה בעיקר בזכות התרבות ההולנדית האותנטית שהיא מייצגת. העיר וולנדם נכבשה מהים באמצעות סכרים. זכורה לכולם אגדת הילדות על הילד שסתם באצבעו את החור בסכר שאיים להטביע את תושבי העיירה. זאת עיירה ציורית פסטורלית ששימשה כמקור השראה לאומנים רבים, ניתן לשוטט בהנאה בין בתי העץ, הכנסיות היפות, יריד תלבושות הולנדי אותנטי, דוכני אוכל מקומי ועוד טעימות רבות מהמסורת ההולנדית. כמובן שנבקר במפעל גבינות הולנדי מקומי, נכיר את התהליכים הייחודיים למקום ונטעם את ממגוון הגאודות במקום. נמשיך אל כפר הדייגים מרקן, הקסום, אוטנטי, ציורי, שהיה עד לפני 60 שנים אי מבודד.
לקראת שעות הערב ניסע אל שדה התעופה שליד אמסטרדם ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב

על הספינה הולנד אמריקה רוטרדאם Rotterdam

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר. הספינה היא תוצאה של 150 שנות נסיון של שיוטים ימיים שגולמו לכדי יצירת פאר. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. פרחים רעננים ואוסף אמנות של 4.1 מיליון דולר המהווה שילוב חגיגי ואקלקטי של אלמנטים מוזיקליים, טבעיים וארכיטקטוניים המוסיפים חמימות וצבע לתפאורות המרגיעות בגוונים הרגועים של הספינה. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה, עם שטח של חולונות רחב במיוחד כדי שמכל מקום הנוף יעטוף אתכם. אלמנטים ארכיטקטונים מעולם המוזיקה. עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america
koningsdam cruise - holland america

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות אל-על לאמסטרדאם

  • תל אביב - אמסטרדאם06:00-10:00
  • אמסטרדאם - תל אביב21:30-03:05

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
28/06/2024 07/07/2024 הולנד אמריקה רוטרדאם Rotterdam לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
חלון לים
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
3,799$ 3,499$

קומה 7 -11

Room Image

מחירים לחלון לים

אדם בחדר זוגי
3,926$ 3,660$

קומה 7

Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
4,329$ 4,050$

קומה 7-11

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה כולל מזוודה 20 ק"ג +, טרולי 7 ק"ג ומסים
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • 2 לילות לינה במלון 4* לילה ראשון במרכז אמסטרדאם לילה אחרון בפריפריה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מלווה\מדריך בכיר מקצועי מומחה ליעד.
  • סיורים מודרכים באמסטרדאם ובכל נמלי העגינה
  • כניסות לאתרים כמפורט במסלול

המחיר אינו כולל

  • ביטוחים
  • טיפים בשייט כ 120$ לכל אחד
  • טיפ למדריך
  • מס עירוני במלון

הערות

  • התוכנית הינה מסגרת ונתונה לשינויים בהתאם לשעות העגינה ובכפוף ללו"ז טיסות. ביצוע מסלול השייט והאתרים המפורטים נתון לשינויים בהתאם להחלטות חברת השייט, לוח הזמנים ותנאי הנסיעה. הסיורים היבשתיים מותאמים לתוכנית השייט ועלולים להשתנות בהתאם לקצב הקבוצה.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים