מונה

מערב הים התיכון ריביירות האירופאיות Diadema

Costa cruises - קוסטה קרוז | 9 ימים

פאלמה דה מיורקה ספרד
אם אתם שואלים אותנו אילו קרוזים הם בין המבוקשים ביותר אצלנו, אין ספק שנאמר שקרוז מערב הים התיכון והריביירות האירופאיות שאנו משווקים - הוא בין הקרוזים הכי מבוקשים שלנו.
אז לאן מפליגים? ספרד, איטליה וכמובן צרפת. עצירה בכל אחד מהיעדים הפופולריים הללו באירופה מעלה בנו תחושה אינסטינקטיבית, איך לא - של תקופת הרנסאנס המהולה בכל הצבעים המרהיבים של הרייבירות - מקומות אלו שימשו (ובצדק) לאמנים רבים שהפכו לסמל ואבן דרך בעולם האומנות.
הסיבה שהקרוז נקרא "ריביירות אירופאיות", כפי שמתעניינים ונופשים רבים נוהגים לשאול אותנו היא בשל העובדה שמדובר על מעבר בין נמלי מערב הים התיכון, בין ערים עמוסות בערש תרבויות. נמלים אשר משמשים כנקודות מוצא לאזורים כפריים וערים תוססות ונפלאות.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי בברצלונה 2 לילות אחרי השייט
  • העברות שד"ת-מלון; מלון -נמל; נמל-שד"ת
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א-ברצלונה-קרוז

כאשר ננחת בברצלונה – נעבור להליך קליטה בנמל בטרמינל המפליגים יתבצע – check in, כמובן לאחר התהליך תתחיל העלייה לספינה.

בשעה 19:00 – נרים עוגן.

יום 2

פאלמה דה מיורקה

08:00-17:00

פלמה – בירתה של האי מיורקה. אין ספק שמדובר על אי כה קסום שהביקור בו יותיר בכם חותם. הקתדרלה (המוכרת בשמה La Seo) נמצאת בסמוך לנמל – נחשבת לאחת המרשימות שתראו. סגנון הארכיטקטורה הוא בסגנון גותי וחומות המקום זה הדבר הראשון שנראה באופק כאשר מגיעים לפלמה.
אטרקציות נוספות: ארמון Palau du l’Almudaina, Passeig des Born הנהדרת וכמובן ארמון שהיה מבצר לאימפריה המוסלמית ששלטה שנים רבות במקום. מומלץ מאוד לא לוותר ולעלות במעליה של הגבעה שם תפגשו חנויות קסומות.
המלצה נוספת היא לבקר בפואבלו אספניול – מדובר למעשה על כפר טיפוסי ספרדי בעל מבנים עתיקים בסגנונות ספרדיים קלאסיים.

פלמה דה מיורקה
פאלמה דה מיורקה ספרד
יום 3

יום ים

היום השלישי בקרוז נחשב ליום נהדר שמאפשר לכם להתפנק בספא המפואר שספינת Samsara מציעה, הבריכה שבמקום או בפעילויות ואטרקציות נוספות.

יום 4

צ'יביטבקיה-רומא

08:00-19:00

הנמל הקרוב ביותר לרומא – הוא נמל צ’יביטבקיה. מדובר על נסיעה שאורכת כשעה. העיר עצמה, לאורכה של ההיסטוריה, שימשה כבירתה של הכנסייה הקתולית והקיסרות הרומית. בכל הנוגע אל הארכיטקטורה והאומנות האירופאית היא היוותה המרכז בתחומים הללו וששיאה היה בתקופת הרנסאנס.
אילו אטרקציות ניתן למצוא ברומא הנוצרית? ובכן, האטרקציות המומלצות הן: הפייטה של מיכלאנג’לו, הוותיקן,  יום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו, החופה של ברניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיס טינית עם בריאת העולם.
האתרים/אטרקציות מתקופת האימפריה הרומית הם: הקוליסיאום, הפנתיאון וכמובן שאסור לפספס את הפורום הרומאי שיש בו שער טיטוס. האתרים שמפארים באופן מופתי את הרנסאנס אלו הן המזרקות לצד הכיכרות עוצרות הנשימה של רומא, הפיאצה בעלת 4 הנהרות של ברניני, המדרגות הספרדיות, וונציה ועוד.

רומא איטליה
רומא
יום 5

לה ספציה - פירנצה, פיזה

09:00-20:00

לה ספציה – הנמל הקרוב לטוסקנה ופירנצה (בירת הרנסאנס כפי שרבים קוראים לה). במקום ניתן למצוא את הדואומו שבנייתו נמשכה במשך 160 שנים (כן, אתם קוראים נכון).
אחד המקומות הפופולריים אלו הם “שערי גן עדן” של גיברטי, אשר מפארים את הבפטיסטריום. ניתן לראות במקום גם את פיאצה לה סניורה – שזהו בניין העייריה העתיק ביותר שניתן למצוא באירופה.
מעבר לכך, העיר מלאה בקתדרלות וכנסיות שבמשך שנים שימשו את אומני הרנסאנס השונים ואת משפחת מדי’צי.
אם אתם מחפשים את השורשים היהודים של המקום הרי שהפינה היהודית המפוארת הוא בית הכנסת של פירנצה, שכיאה לעיר אומנותית כמו זו – היא בנויה בסגנון מורי לתלפיות.
לחובבי המוזיאונים שבניכם תוכלו למצוא את המוזיאון המפורסם ביותר באופיצי. פסלו של מיכאלאנג’לו ובוודאי שתרצו לצרף לכל אלו צילום עם מגדל פיזה.

לה ספציה
יום 6

סבונה

 07:00-17:00

סבונה – אחד מערי הנמל המרכזיות ביותר שתמצאו באיטליה, מדינת המגף. העיר נמצאת בפינה הצפון-מזרחית. העיר המרכזית בה הטביעו הלומברדים את חותמתם.
האטרקציות והאתרים המומלצים: דואומו בסגנון רוקוקו המרשים על כך אין ספקות (שנבנה על יסודותיו של המוזיליאום של האפיור סיקסטום השישי – התקרה כולה מצוירת בעבודת יד!), המבצר העתיק Fortezza del Priamar ממוקם על סלע גבוה במיוחד (כיום המקום משמש כמאוזיאון לכל דבר עבור אומנות מודרנית), הקאפלה הסיסטינית, כיכר השעון, הנמל ועוד.

סבונה
קאפרי נאפולי איטליה
יום 7

מרסיי פרובאנס

08:00-17:00

עיר הנמל בצרפת – עיר תוססת בעלת מדרחוב לצד שוק דגים ומרכזי קניות. לאורכו של המעגן ניתן למצוא יאכטות יוקרתיות וסירות. מהמעגן ניתן לצאת להפלגה חד פעמית אל עבר האי אשר שימש לעלילה עבור הסרטים המצליחים הרוזן ממונטה-כריסטו וכמובן האיש עם מסיכת הברזל. העגינה נעשית במרסיי וזו נחשבת כנקודת מוצא לפרובאנס (בירתה היא אקס אן פרובאנס). האזור הוא אחד מהאזורים הכפריים היפים ביותר בעולם ולא רק שנסיעה אליו שווה כל רגע, היא חוויה בפני עצמה בשל הנופים המתחלפים שניתן לראות בדרך – צרפת הכפרית והאותנטית ביותר. מה, למשל, תוכלו לראות בדרך? מצודות ימי ביניים – אזור זה שימש לאומנים מפורסמים שכולנו מכירים, ואן גוך, סזאן, אנרי מאטיס, מארק שאגל, פיקאסו ועוד.

מרסיי
מרסיי
יום 8

ברצלונה

ירידה מהספינה עד השעה 09:30

העברה מנמל ההפלגה למלון.
לרשותנו יומיים בבירת קתלוניה- ברצלונה.

ליבה הפועם של העיר ברצלונה – כיכר קתולניה. המקום מהווה, ללא שום צל של ספק – נקודה מרכזית ממנה יוצאת השדרה הפופולרית “ראמבלס” לכיוון הים. תוכלו למצוא במקום שדרת מותגים שובה, יוקרתית ונוצצת. לצדה של השדרה תוכלו למצוא את סמטאות הרובע הגותי שנראות כאילו הזמן עצר בהן מלכת ובנוסף לכך – הקתדרלה המרשימה.
שום ביקור במקום לא יהיה שלם ללא ביקור בשוק הססגוני “והאסטתי -לה בוקרייה” – במקום שפע של מתוקים, בשר, ירקות, פירות, ירקות ומכל טוב.

יום 9

ברצלונה

מומלץ לבקר בכנסיית לה סרגלדה לה פמילייה פאר היצירה של אנטוניו גאודי שעדיין ממשיכה בנייתו, פארק גואל.
אטרקציות פופולריות נוספות: שער הניצחון הנצחי, פארק הסיטלה, הר היהודים, הפארק הלאומי – הנמצאים בפאתי העיר.
אל תפספסו את היום ותבקרו גם במוזיאונים הנהדרים בעיר (מוזיאון פיקאסו הוא בניהם)

קרוזים מברצלונה
שייט מברצלונה ספרד
יום 10

ברצלונה- ת"א

בשעה 08:30 תצא הסעה מהמלון לשד”ת טיסה חזרה.

 

 

 

למידע יותר כללי בכל הנוגע היכנסו לקישור
לקרוז בים התיכון מערב ומזרח

על הספינה Costa Diadema

הספינה דיאדמה נבנתה כדי לטייל עם איטליה בכל העולם. הספינה מעניקה חוויה, מודרנית, חדשנית איטלקית מושלמת החל ממטבח שמעניק חוויה גסטרונומית איטלקית, מבנה ועיצוב, תוכנית הבידור ועד האירוח. השדרה המרכזית בסיפון 5, שאורכה 500 מ’, היא מדרחוב עם ברים ומסעדות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ביום קייצי בריביירה האיטלקית.

בספינה שבע מסעדות עם טעמים מכל רחבי העולם. 10 ברים בהם ניתן ללגום קוקטיילים. ספא סמסרה, שפרוש על ארבע קומות, וכולל חדר כושר, ברכת thalassotherapy ומסלול ריצה. הספינה מציעה מגוון של מקומות בילוי, כולל Cinema 4D, מתחם משחקים שתי קומות עם משחקי לייזר וירי לייזר, סיפון בריכה עם גג מתקפל ומסך ענק.

הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט Costa cruises
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC SPLENDIDA הפלגות נופש
חופשת קרוז בקוסטה דיאדמה

החל מ- $1800

הקרוז לא זמין, בחר קרוז אחר במקום

מלונות

המלון מחודש ומקסים מדורג כ 4* (דרגה ראשונה)במרחק הליכה מהשדרה הנוצצת והמפורסמת פסאו דה גראסייה. השדרה מודרנית והמעוצבת עם חנויות של מותגי העל היוקרתיים. השדרה שזכתה לבתים מעוצבים פרי יצירתו של גאודי. במלון יש WIFI חינם ומיזוג בחדרים

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • 2 לילות במלון 4* בברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 3 העברות
  • מסי נמל אויריים וימיים

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען.
  • טיפים כ13$ לאדם ליום
  • מס עירוני במלון בברצלונה

הערות כלליות

  • מחיר השייט עלול להשתנות בהתאם להיצע וביקוש
  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה ביטוח לתקופת הנסיעה המכסה במקרה של ביטול בנסיבות מוצדקות על סמך אישור רפואי. כשלא מדובר בהחמרה של בעייה קיימת.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים