מונה

קרוז לפיורדים לזוגות חופשה רומנטית בין פיורדים

מאת מערכת מונה קרוז

קרוזים לזוגות

מתי בפעם האחרונה שטתם בתוך גלויה?

קרוז לפיורדים מהווה מתכון מנצח לחופשה רומנטית. הפיורדים הנורווגיים הם בין המקומות הקסומים בעולם. דמיינו הרים נישאים אל על שבראשם פסגות מושלגות, מי טורקיז צלולים בעלי אפקט של מראה, כפרים ציוריים ומרחבים ירוקים. חלום שלא תרצו להתעורר ממנו..

אז בין אם אתם חוגגים יום נישואים, מחפשים חופשה בלתי נשכחת לירח דבש או פשוט נופש ששניכם תאהבו, קרוז לפיורדים יענה על מבוקשכם.

סטוונגר – נורבגיה

נהנים בספינת האהבה

הקרוז לפיורדים הוא הרבה יותר מגילוי הפיורדים והאטרקציות בכל תחנה ותחנה, מדובר בשייט בספינת תענוגות מושקעת להפליא, רחבת ידיים עם אלטרנטיבות אירוח וחוויית הכל כלול עם אופציה לשדרוגים מיוחדים.

תוכלו לבחור חדר נעים או לשדרג לסוויטה מול הים עם מרפסת פרטית או חלון הפונה לתפאורה המהפנטת, לבלות בהיכל הספא המפואר של הספינה בו ג’קוזי, סאונה ומבחר עיסויים לאיזון גוף ונפש. בספינות גם מחכה לכם חוויה קולינרית יוצאת מהכלל עם ארוחות בסטנדרטים הכי גבוהים שיש וכמובן אזורי הירגעות, מופעי בידור קצביים, ברים המגישים קוקטיילים יצירתיים ויינות משובחים והכל אסתטי וכובש את הלב.

הפיורדים עצמם וסביבתם המטופחת הם מקום נהדר לחופשה זוגית. קרוז לפיורדים לזוגות אוהבים כולל ביקור במקומות יפהפיים. כמו למשל, שייט לעיירה פלאם שגולת הכותרת שלה הוא הלוקיישן.

היא יושבת על גדת הפיורד הארוך והעמוק – סוגנפיורד המרהיב שנושקת להרים ועשיר בצמחייה – הטבע בשיא תפארתו.
בנוסף מחכה לכם ביקור בעיירה סטוונגר העטופה בפיורדים וחופים לבנים וכוללת גם אוסף מרשים של מוזיאונים מרתקים ואטרקציות לחובבי האקסטרים או לכל מי שאוהב נוף כמו סלע הסוכן שנחשב לאחד האתרים המצולמים בעולם.

אוסלו היא יעד אהוב נוסף – עיר אופנתית, שוקקת חיים עם מגוון בילויים מבוקר ועד ערב.
מקומות נוספים המופיעים בקרוזים שונים לפיורדים הם העיר אלסונד, המקום בו ההרים בו פוגשים את האוקיינוס, מקום נהדר לצאת לטיולים בין מפלים אדירים וחוות בהרים, העיירה עצמה מקושטת באתרי ארט נובו. מולד השוכנת על דרך הטרולים המפורסמת היא נקודת משיכה נוספת של מטיילי הקרוזים, היא מכונה עיר הורדים, מציעה פנוראמה מפורסמת הצופה לנוף של 222 פסגות הרים ושופעת גני ורדים ססגוניים.

חוויות בים וביבשה

אזור נוסף שמככב בקרוזים לפיורדים הוא האוגסונד שמזוהה עם תקופת מלכי הוויקינגים ומוקף חופים, מפלים וקרחון מפורסם – מיקס בין נופים מרהיבים ופוטוגניים להפליא. במהלך קרוז תוכלו לבחור את ההנאה שלכם בין אם באונייה עצמה ששופעת הנאות מחנויות דיוטי פרי ועד קזינו וחוגי כושר ובין אם במהלך סיורי חוף מאורגנים או זמן איכות בסגנון שלכם. ניתן לבחור בין קרוזים שנעים בין 9-10 ימים לאזור הפיורדים, כולל טיסות לאמסטרדם האופנתית ממנה יוצאים הקרוזים וכך ליהנות מחושה גדושה בחוויות, הפתעות וריגושים.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה