מונה

קרוז לפיורדים עם נופים ויקינגיים בנורבגיה – Koningsdam קיץ

Holland America Line - הולנד אמריקה | 10 ימים

קרוז לפיורדים עם נופים ויקינגיים בנורבגיה

קרוזים בסקנדינביה - בעיקר מדובר על קרוז החולש את חופייה המערביים של נורווגיה. אם אתם מחפשים שייט של נופים ציוריים - זו הכתובת!. השרידים של הפשרות הקרחונים עוד מהעידן הפרה-היסטורי - הפכו לפיורדים.
תוכלו לראות, בין היתר כמובן, לשוניות ים החודרות אל היבשה, ים כחלחל עמוק המוקף ברכסי הרים בגווני ירוק לצד עיירות קטנטנות אך מלאות בחן ויופי.
בפיורדים הספינה הופכת למלון לכל דבר - מלון מפואר צף אשר משיט אתכם אל ליבם של הפיורדים.


שייט לפיורדים בחבילת שייט נוספת לצפייה >>



היכנסו לבחירת חופשת הקרוז שלכם
מחפשים חבילות שייט והפלגה בסגנון אחר

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי באמסטרדאם 2 לילות לפני השייט
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.
  • אפשרות להזמנת אוכל כשר עם תפריט בבחירה מראש

מסלול ההפלגה

ימים 1 שישי

ת"א -אמסטרדאם

יום הטיסה.
ביום הראשון, כמובן, תצא טיסה של חברת אל-על לאמסטרדם.
כפי שאתם בוודאי יודעים אמסטרדם היא עיר שוקקת חיים, תוססת. אופייה מאוד ייחודי – דבר שממגנט אנשים רבים אליה. במאמר הבא תוכלו לקרוא אילו אטרקציות מחכות לכם בעיר המדהימה והיכן יחלוש המסלול.

קרוז מאמסטרדם
שיט מאמסטרדאם
ימים 2 שבת

אמסטרדאם יום חופשי

היום השני הוא יום חופשי נהדר בו תוכלו להכיר את אמסטרדם. אז היכן מומלץ לבקר? זו שאלה מצוינת. בואו נתחיל עם כיתות הרגליים, מה הכוונה? הכוונה היא בעיקר להכיר את העיר, את הלך הרוח, התעלות המקסימות והרחובות התוססים בעלי המראה האירופאי הקלאסי.
מומלץ להגיע לביקור במשלת הבירה “היינקן”, מוזיאון השעווה – מדאם טוסו, מוזיאון הרייקס, מוזיאון רמברנדט, בית אנה פרנק, שוק הפרחים, רובע החלונות האדומים, בית הכנסת הפורטוגזי, שייט בתעלות אמסטרדם ועוד.

שייט לפיורדים -אמסטרדאם יום חופשי
קרוז_מאמסטרדאם
ימים 3 ראשון

אמסטרדאם הפלגה

ההפלגה יוצאת בשעה 17:00.

המלצתנו אליכם היא להגיע לטרמינל ההפלגות עד השעה 12:00. אם אתם דואגים שמדובר על מקום ללא תחבורה ציבורית קרובה, דעו לכם שהתחנה המרכזית נמצאת ממש כחצי ק”מ מהטרמינל – על קו החוף המזרחי.
לאחר הבידוקים, צ’ק-אין ניתן להתחיל להכיר את הספינה, ליהנות ממה שהיא מציעה – לנוח ולאכול ארוחת צהריים טובה.

ימים 4 שני

יום ים

היום הרביעי הוא בסימן בילוי בספינה. ביום הרביעי תוכלו להכיר את הבריכה ולהירגע בשפת הבריכה, לראות את הנופים שנראים לא אמיתיים, להשתתף בפעילויות נהדרות, לעשות ספא, ללכת לקזינו, להכיר סדנאות מעשירות או פשוט לצפות במופעים מושקעים במיוחד בשבילכם, לשתות משהו בבר וכדומה.

קרוז לפיורדים
ספינת Nieuw Statendam
ימים 5 שלישי

אוסלו קרוז לאורך פיורד אוסלו

08:00-18:00

אוסלו, עיר קטנה וסימפטית, ששוכנת על פיורד שעל שמו נקראת. בנורבגית עתיקה משמעות השם כר הדשא של האילים. העיר שמהווה מרכז פרסי נובל היוקרתיים, פרס שנוסד כצוואתו של אלפרד נובל. אוסלו, עיר שרחוב קארל חוצה אותה מקשר בין הארמון לתחנת הרכבת, בחלקו הוא מדרחוב, חנויות בתי קפה ומסעדות. עיר של ארמונות, פארקים, טירות וקתדרלות.

שייט לפיורדים של נורבגיה
ימים 6 רביעי

קריסטיאנלנד

08:00-17:00

עיר הנמל החמישית בגודלה במדינה נוסדה במאה ה17יושבת על חצי אי. מרכז העיר מרושת ברחובות שתי וערב מקבילים נקרא “קוואדרטורן” (Kvadraturen) מרכז העיר כריסטיאנסנד נחשב לאזור הקניות הטוב בדרום נורבגיה ובקיץ נערכים בו אירועים רבים. אתרים מרכזיים בעלי עניין בעיר הם מבצר כריסטיאנהולם שנבנה במאה ה17, הקתדרלה הנאו גותית של קריסטיאנסנד, שנבנתה במאה ה19 הכנסייה הגדולה ביותר בנורווגיה. העיר העתיקה רצופה בבתי עץ לבנים וזהו אחד הריכוזים הגדולים באירופה של סגנון זה. חלק זה של העיר הוא היחיד ששרד שריפה ב-1892. בעיר אטרקציות למשפחות Dyreparken, גן חיות ענק ופארק שעשועים.

 

פיורד נורבגיה
גיירנגר
ימים 7 חמישי

סטוונגר – נורבגיה

08:00-16:00.

סטוונגר נמצאת בסביבה מרהיבה עם פיורדים יפים, הרים ארוכים וחופים לבנים. כבירת תרבות אירופאית לשעבר Stavanger גם מתגאה במבחר מרשים של מוזיאונים ואירועי תרבות.

אזור סטוונגר מתגאה באטרקציות נוף רבות, ביניהם חוף Lysefjord, סולה וצוק פריקסטולן המפורסם מהאתרים המצולמים ביותר בעולם,  (“סלע הדוכן”) שנמצא 604 מטר מעל פני הים והוא חוויה רב חושית, האטרקציה התיירותית הידועה ביותר במחוז Rogaland. לונלי פלאנט כינה את המקום בשם התצפית המרהיבה ביותר מספר אחד בעולם. מרכז העיר של סטוונגר הוא קומפקטי למדי וממנו ניתן לגשת לשלל האטרקציות די בקלות. בסטוונגר הישנה יש קצת פחות מ-200 בתי העץ והם נחשבים לשמורים ביותר באירופה. את ההליכה שלכם בעיר תוכלו לגוון בכמה מן המוזיאונים הרבים של העיר כגון מוזיאון הנפט הנורבגי, מוזיאון סטוונגר לאמנות והמוזיאון הנורבגי קנינג.

קרוז לפיורדים בנורבגיה
שייט לפיורדים
ימים 8 שישי

פלאם נורבגיה- קרוז מרהיב בפיור

08:00-18:00

פלאם עיירה קטנה ונחמדה היושבת על גדת הפיורד הארוך העמוק ויש אומרים המרהיב ביותר בעולם הסוגנפיורד. אורכו של הפיורד הוא 204 ק”מ ועומקו 1308 מטר. הפיורד נושק להרים משוננים, שירוק עד צומח על שיפוליהן יורדים ונושקים למרגלותיו. חגיגה עוצרת נשימה של יופי טבעי במיטבו. המלצתנו באם מסגרת הזמן מאפשרת נסיעה מרהיבה ברכבת מפלאם שאורכת כשעה עד למירדל ירידה של 900מ’  בשיפוע של 55% וסיבובים תלולים. בדרך עצירה לצילום של המפל היפה ביותר Kjosfossen שגובהו 93 מ’.

יום 9

יום ים

יום בו תקבלו את הפינוק לו אתם ראויים. בספינה מגוון של פעילויות תוססות ומופעים מושקעים מאוד לצד מנוחה נהדרת בין אם על שפת הבריכה, מתחת לשמש, בבריכה או בספא.

יום 10

אמסטרדאם-ת"א

ביום ה-10, בשעה 7:00 הספינה תעגון בנמל אמסטרדם. הירידה מהספינה תיעשה עד השעה 8:00. מאוד מומלץ לקחת מונית לחתחנת הרכבת ומשם רכבת לשדה התעופה הנקרא סכיפהול.

על הספינה Koningsdam המלכותית

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר, בסגנון קלאסי מסורתי. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. המוטו של הספינה הוא עולם המוזיקה עם אלמנטים ארכיטקטונים ומיצגים אומנותיים מעולם המוזיקה. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות. נוסעי הספינה הם אנשים שמחפשים מעטפת של יוקרה, שהגיעו לגיל שאפשר להינות ממגוון הגירויים שהספינה מציעה. הספינה בנויה לשיוט באיזורים קרים. סיפון לידו של הבריכות מקורה בכיפת זכוכית המאפשרת להשתכשך בבריכה או לצפות בסרטים בכל מזג אויר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
koningsdam Holland America Line
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • 2 לילות במלון מדרגה ראשונה באמסטרדאם על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מסי נמל אויריים וימיים

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • העברות
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען.
  • טיפים כ13$ לאדם ליום
  • מס עירוני במלון באמסטרדאם

הערות כלליות

  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה ביטוח לתקופת הנסיעה המכסה במקרה של ביטול בנסיבות מוצדקות על סמך אישור רפואי. כשלא מדובר בהחמרה של בעייה קיימת.
  • ניתן להזמין אוכל כשר 90 יום לפני מתפריט מגוון.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים