מונה

קרוז לפיורדים בנורבגיה – נופים ויקינגיים מרהיבים Koningsdam – שבועות

Holland America Line - הולנד אמריקה | 9 ימים

קרוז לפיורדים בנורבגיה
קרוז הוא הקונספט התיירותי האידיאלי לטייל בנורבגיה, המדינה עם הנופים היפים ביותר בעולם, שגולת הכותרת הם הפיורדים. הפיורדים, אותם לשונות ים שחודרות כאצבעות אל תוככי היבשה, שרידים לקרחונים שנסוגו. צבעם של המים בין כחול קריסטלי קר נורבגי עמוק ועד לתורכיז ויקינגי חם. חודרים כאצבעות שלוחות עמוק אל תוך היבשה שעוטפת אותם בירוק בוהק של יערות וכרי מרעה, המערסלים אותם בשלווה נורבגית טיפוסית.

שייט לפיורדים בחבילת שייט נוספת לצפייה >>
חווית שייט של פעם בחיים
חבילות שייט והפלגה מסביב לעולם במגוון מחירים

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי באמסטרדאם לילה לאחר השייט
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.
  • אנו עומדים מאחרי המחיר המפורסם. לא החל מ ...
  • מתאים לאוכלי כשר. לחברת השייט תפריט מגוון לבחירה מראש של ארוחות כשרות.

מסלול ההפלגה

ימים 1 ראשון

ת"א -אמסטרדאם

טיסה עם אל-על בבוקר לאמסטרדאם. לאחר הנחיתה הגעה לנמל ההפלגה PTA של אמסטרדאם

לאחר הבידוק צ’ק אין ניתן לעלות לספינה להיכרות, לאכול צהרים ולנוח.

קרוז מהולנד
שיט מאמסטרדאם
ימים 2 שני

יום ים

יום חופשי בו תוכלו ליהנות מכל האטרקציות השונות שהספינה מציעה לכם – נופים הנראים כציור, בריכה נהדרת, סדנאות, מופעים, פעילויות ועוד

Nieuw Statendam ספינה
ספינת Nieuw Statendam
ימים 3 שלישי

Flam קרוז מרהיב בפיורד Sognefjord

06:00-18:00

פלאם עיירה קטנה ונחמדה היושבת על גדת הפיורד הארוך העמוק ויש אומרים המרהיב ביותר בעולם הסוגנפיורד. אורכו של הפיורד הוא 204 ק”מ ועומקו 1308 מטר. הפיורד נושק להרים משוננים, שירוק עד צומח על שיפוליהן יורדים ונושקים למרגלותיו. חגיגה עוצרת נשימה של יופי טבעי במיטבו. המלצתנו באם מסגרת הזמן מאפשרת נסיעה מרהיבה ברכבת מפלאם שאורכת כשעה עד למירדל ירידה של 900מ’  בשיפוע של 55% וסיבובים תלולים. בדרך עצירה לצילום של המפל היפה ביותר Kjosfossen שגובהו 93 מ’.

פלאם סוגנפיורד נורבגיה
פיורד נורבגיה
ימים 4 רביעי

Stavenger – נורבגיה

09:00-18:00

סטוונגר עיירה ססגונית קסומה, השלישית בגודלה בנורבגיה, אירופאיות –נורבגית באופייה. סטוונגר שוכנת על חצי אי, בתים קטנים מעץ צבעוניים, עיר עתיקה עם סמטאות, קתדרלת סנט סווית’ון, קתדרלה שנותרה ללא שינוי מהמאה ה14.

ברגן נורבגיה
שייט לפיורדים
ימים 5 חמישי

Kristianland

08:00-17:00

היא עיר הנמל החמישית בגודלה במדינה. מרכז העיר מרושת ברחובות שתי וערב מקבילים נקרא “קוואדרטורן” (Kvadraturen) . אתרים מרכזיים בעלי עניין בעיר הם מבצר כריסטיאנהולם שנבנה במאה ה17 הקתדרלה הנאו גותית של קריסטיאנסנד, היא הכנסייה הגדולה בנורווגיה ורובע פוסביין, על בתי העץ המסורתיים והציוריים של רובע העיר הישנה.

צמחייה. היופי במקום עוצר נשימה . במידה ויש ברשותכם זמן מומלץ מאוד לנסוע ברכבת של פלאם שאורכת כשעת נסיעה אחת בלבד ומגיעה למירדל ומבצעת ירידה של 900 מ’ בשיפוע של 55% סיבובים מאוד תלולים. בדרך תוכלו ליהנות מעצירה באחד המפלים היפים ביותר ב- Kjosfossen, המגיע לגובה של כ- 93 מטר.

 

שייט לפיורדים של נורבגיה
פלאם סוגנפיורד נורבגיה
ימים 6 שישי

אוסלו קרוז לאורך הפיורד

08:00-18:00

אוסלו, עיר קטנה וסימפטית, ששוכנת על פיורד שעל שמו נקראת. בנורבגית עתיקה משמעות השם כר הדשא של האילים. העיר שמהווה מרכז פרסי נובל היוקרתיים, פרס שנוסד כצוואתו של אלפרד נובל. אוסלו, עיר שרחוב קארל חוצה אותה מקשר בין הארמון לתחנת הרכבת, בחלקו הוא מדרחוב, חנויות בתי קפה ומסעדות. עיר של ארמונות, פארקים, טירות וקתדרלות.

ימים 7 שבת

יום ים

בחירתכם בספינה הגדולה החדישה והיפה ביותר מוכיחה את עצמה כמוצדקת. חכיתם ליום של פינוק במסעדות, בספא או להינות מהמופעים הוירטואוזים המרהיבים שבספינה.

ימים 8 ראשון

אמסטרדאם

07:00

ישנם 2 דרכים להכיר את אמסטרדאם, רגלית פשוט לתת לרגליים לקחת אתכם בין סמטותיה ותעלותיה של העיר. אמסטרדאם עיר של פתיחות מחד, ועיר של מוזיאונים מאידך. ממוזיאון השעווה המפורסם מדאם טוסו ועד לאומנות פלמית-הולנדית של וואן גוך, רמברנדט ומוזיאון הרייקסמוזיאון. הפינה היהודית שמנציחה את זוועות השואה, ביתה של אנה פראנק.

אמסטרדאם היא בירת הגבינות והטוליפים, שוק הפרחים הצף, כיכר דאם, הקופי שופס או הצצה לרחוב החלונות האדומים .

 

ימים 9 שני

אמסטרדאם -ת"א

היום התשיעי חופשי להשלמת הביקור באמסטרדאם. בערב טיסה חזרה מאמסטרדאם לת”א.

על הספינה Koningsdam המלכותית

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר, בסגנון קלאסי מסורתי. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. המוטו של הספינה הוא עולם המוזיקה עם אלמנטים ארכיטקטונים ומיצגים אומנותיים מעולם המוזיקה. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות. נוסעי הספינה הם אנשים שמחפשים מעטפת של יוקרה, שהגיעו לגיל שאפשר להינות ממגוון הגירויים שהספינה מציעה. הספינה בנויה לשיוט באיזורים קרים. סיפון לידו של הבריכות מקורה בכיפת זכוכית המאפשרת להשתכשך בבריכה או לצפות בסרטים בכל מזג אויר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
koningsdam Holland America Line
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • לילה לינה באמסטרדאם 4* BB
  • מסי נמל אויריים וימיים

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • טיפים בהפלגה 91$ לנוסע
  • העברות
  • ביטוחים
  • מס עירוני בלינה באמסטרדאם 3-4 יורו לנוסע
  • הוצאות אישיות בהפלגה

הערות

  • דרכון חייב להיות בתוקף 6 חודשים מיום היציאה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים