מונה

קרוז בים התיכון, איטליה, יוון וטורקיה. ערים אימפריות ואיים ראש השנה -9 ימים Enchanted

Princess cruises - פרינסס קרוז | 9 ימים

מיקונוס
שייט בין בירות אימפריאליות, רומא, בירת האימפריה הרומית, הנצרות הקתולית והרנסאנס. איסטנבול ראשיתה של הנצרות האוניברסאלית ומרכז האימפרייה העותמאנית. השילוב בין בירות אימפיאליות ובים איים רומנטיים מוקפים בחופים קסומים לצלילי הבוזוקי והבגלמה כרתים הציורית, מיקונוס הגלויתית ופיראוס הנוסטלגית.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר הדיל האטרקטיבי ביותר
  • מלאי חדרים במיקום וסיפון נבחרים
  • שירות מקצועי של כרישי עולם השייט
  • כולל טיסות העברות וסיור בתום השייט באתונה

מסלול ההפלגה

ימים 15.9 שישי

ת"א- רומא

המראה אל רומא בירת האימפרייה הרומית ששלטה בעולם במשך מאות שנים והטביעה את חותמה על התרבות והציליויזציה. לאחר הנחיתה העברה למלון במרכז רומא. לרשותכם שעות פנויות לביקור בעיר שכולה מוזיאון פתוח על התפר שבין הרנסאנס לבארוק. המדרגות הספרדיות, שכולם מתמגנטים אליהם, להצטלם או סתם להרגיש שכל הדרכים מובילות אל רומא. כיכר המשאלות פונטנה דה טרוי עם החזית של ארמון ברוקי מפואר, זה המקום להשליך מטבע עם הגב לבריכה ולהביע משאלה. הפנתיאון, המבנה המרשים העתיק ביותר, בנייתו היא פלא טכנולוגי פורץ דרך, בקיצור ביקור לפנתיאון. כיכר נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני היפודרום עתיק וכמובן אי אפשר מבלי להצטלם לצד הקוליסיאום האייקון הכי מובהק של רומא.

רומא
רומא קוליסיאום
ימים 16.9 שבת

רומא- צ'יביטבקיה

11:00 איסוף מהמלון
19:00 הפלגה
שעות הבוקר פנויות להשלמת הביקור ברומא. אפשרי ומומלץ לבקר בכנסייה החשובה בעולם מרכז העולם הקתולי סן פייטרו או בשמה היותר מוכר הואתיקן. הכנסייה היא פאר אומנות הרנסאנס, הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניני מוזיאון של מיטב יצירות האומנות.
בשעה 11:00 תצא הסעה אל צ’יביטבקיה זמן נסיעה של כשעה וחצי הנמל ממנו תצא הספינה. קליטה בנמל והיכרות עם הספינה המפוארת שתשמש כמלון צף למסע.

enchaned
רומא איטליה
ימים 17.9 ראשון

נאפולי

עגינה 07:00-18:00
הקלישאה “לראות את נאפולי ולמות”. נאפולי מזוהה כעיר של ימאים וסוורים קשוחים. באפשרותכם שתי חלופות. האחת להישאר בעיר ולבלות בה כחצי יום בכיף, מהנמל במעלה הגבעה אל מדרחוב השופינג הנוצץ עד לכיכר המרכזית. לאכול פיצה נפוליטנית, מותג על ידוע.
האפשרות השנייה לצאת מחוץ לנאפולי שהאפשרויות הם מגוונות. חובבי העתיקות והארכיאולוגיה ימצאו בפומפיי גן עדן היסטורי, סרט חי. ההרפתקנים ישמחו לצאת להלפגה קצרה (45 דקות כל כיוון) אל האי קאפרי הקסום. שם מומלץ לעלות ברכבל אל אנה-קאפרי ואם אפשרי לרדת לשייט במערה הכחולה. ואילו הרומנטיקנים יסעו אל סלרנו הציורית נקודת המוצא אל הדרך המדהימה אמלפיטניה.

נאפולי
קאפרי
ימים 18.9 שני

יום ים

יום כיפי בספינה המפוארת והיפה ביותר במסלול

ימים 19.9 שלישי

כרתים הרקליון

עגינה 09:00-18:00
האי הגדול ביותר ביוון. אי מיוחד ומהעניינים שבאיי יוון שילוב של כפרים ציוריים, חופי גן-עדן תורכיז קריסטלי, טברנות וקניונים. המעונינים לחוות את המיטב של האי יצטרכו לנסוע אל מחוץ להרקליון. אפשרות ראשונה מזרחה אל אגאוס ניקולס ובאלונדה כשעה נסיעה לכל כיוון. במרכז העיר מפרץ קסום סביבו מיטב הטברנות, יאכטות. אין חוויה שתתאר במילים את ארוחת הצהרים עם כוסית אוזו בתוך גלויה יפה, יאמס. ניתן למסוע מזרחה כשעה וחצי נסיעה אל חאניה, עיר שספוגה בהיסטוריה יוונית ויהודית. חאניה איזור של חופים שמוכרים כיפים ביותר ביוון.

כרתים יוון אגיאוס ניקולס
כרתים
ימים 20.9 רביעי

קושדאסי (טורקיה)

עגינה 07:00-14:00
קושדאסי, בטורקית משמעותה אי הציפורים. עיר קייט, מיעדי הנופש הפופולריים בטורקיה, עם חוף מרהיב. עיר נמל חשובה לחופי הים ההגאי שמקושרת עם איי יוון. לעיר היסטוריה עשירה בתחילת הספירה שימשה כמקום פעילותו המרכזית של שאול התרסי, פאולוס. אולם, האתר המרכזי הסמוך לקושדאסי הוא אפסוס. עיר עתיקה שחומותיה מהמאה ה3 לפנה”ס, מרכז הלניסטי חשוב. האתרים החשובים ארכאולוגית: האמפיתיאטרו-אודיאון ששימש כמרכז תרבות, מופעים, והתכנסות של מועצת העיר. הפרתיאון, מקדש לאלה הסטיה שם תמיד דלקה אש התמיד בפיקוח הכוהנות. הנימפאון מזרקה שהוקדשה לקיסר טריאנוס. מקדש אדריאנוס. בית המרחץ ששימש גם כבית בושת.

ימים 21.9 חמישי

איסטנבול (טורקיה)

עגינה 09:00-18:00
עיר שמשתרעת בין שתי יבשות אירופה ואסיה שולטת על מיצרי הבוספורוס המעבר בין הים התיכון דרך ימת מרמרה לים השחור. עיר ששימשה כתחילתה של הנצרות במאה השלישית. האתרים המרכזיים המסגד הכחול ע”ש הסולטאן אחמאט נבנתה במאה ה17 כמיטב האומנות מחופה אריחי איזניק כחולים, אגיה סופיה שנוסדה ככנסייה ביזנטית מרשימה ביופייה והפכה עם הכיבוש האיסלאמי למסגד, הארמונות טופקאפי ודולאמבצ’ה, כיכר טקסים והמדרחוב המפורסם איסתקלאל. המעונינים בקניות ימצאו את דרכם אל הבזאר הגדול שבו טקסטיל, זהב ודקורציה טורקית במיטבה, או אל הבזאר המצרי שפע של תבליני ופירות יבשים

איסטנבול
איסטנבול
ימים 22.9 שישי

מיקונוס יוון

עגינה 12:00-21:00
האי היפה ביותר והמצולם ביותר ביוון האי לאינסטגראם. אי שכל בתיו לבנים עם גגות כחולים ודלתות כחולות ועל קו השמים שורות של תחנות רוח עם שבשבות. הים שסביב האי תורכיז והספקטרום של הצבעים מרהיב ביופיו. תודות לקרבתה של מיקונוס אל היבשה, מדובר על אטרקציה תיירותית. האי נחשב לאי הנוצץ ביותר של יוון והיה מיועד לעשירים. בעל מוזיקה, אירועים וכמובן – חיי הלילה התוססים.

שייט למיקונוס Mykonos
ימים 23.9 שבת

פיראוס - אתונה- ת"א

עגינה 07:00
ירידה מהספינה 09:00 הסעה מהנמל של פיראוס אל העיר אתונה, ערש התרבות של האימפריה ההלניסטית. ביקור וסיור מודרך (באנגלית) באתר המרכזי שנשקף על כבעה שלטת מעל העיר האקרופוליס, שרידיו מתוארכים למאה החמישית לפנה”ס. המבנים המרכזים באקרופוליס הם הפרתנון המרשים פאר הארכיטקטורה העתיקה, התיאטראות, בתי המרחץ והמקדשים. נמשיך לביקור באיצטדיון שאירח את האולימיאדה הראשונה של העת החדשה בשנת 1896. זמן חופשי לכיכר הסינטאגמה שם משכנו של הפרלמנט היווני ומשם המדרחוב ומרכז הקניות של אתונה. בשעה 19:00 תצא הסעה אל שד”ת של אתונה.

אתונה פיראוס איי יוון

על הספינה Enchanted Princess הנסיכה הקסומה

הספינה מתאימה למעונינים בחופשה קלאסית בסטייל.
אם היו מבקשים מנוסעי קרוזים מנוסים לתאר בדמיונם איך יראה קרוז החלומות שלהם, אם הייתם מבקשים שיתכננו את הספינה האולטמיטיבית, ללא ספק הספינה של פרינסס היתה המודל. הספינה Echented, היא ספינה גדולה מהחדישות והגדולות של חברת השייט. ספינה שחווית השייט בה מבטיחה שתהיה מיוחדת ומרגשת במיוחד ולעניות דעתנו מהטובות ביותר בעולם הקרוזים. מרכז הספינה פיאצה מרכזית סביבה מסעדות, בתי קפה, בארים ומרכזי בידור. סיפון הבריכות הוא מהגדולים בעולם הים בערבים מתקיים מופע אור ומים, מזרקות אומנותיות בליווי מוזיקה שהופכת את חויית השייט לרגעים בלתי נשכחים. בספינה מתחם בריכה ייחודי למבוגרים בלבד שמסביב חושות רומנטיות לשלווה זוגית. בסיפון העליון מסך מהגדולים בעולם הקרוזים, תדמיינו שאתם מתפרקדים בנינוחות ורואים סרט על ספת שיזוף מרופדת, הכוכבים בשמים מחייכים והבריזה מהים מפיחה בכם חיים מרעננים . טיילת SeaWalk חידוש מהפכני, טיילת סגורה הבולטת כקשת רחבה מגוף הספינה על גבי המים, רצפת הטיילת מזכוכית בגובה 30 מ’ לאורכה ברים. הפיאצה -אטריום אלגנטי ומפואר שבמרכז הספינה מתפרש על שלושה סיפונים. לילדים סיפון פעילויות משלהם שמבטיח שקט למבוגרים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
חופשת שייט למשפחה במג'סטיק פרינסס
Majestic Princess

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסת אל על לרומא חזרה מאתונה מזוודה ומסים
  • לילה לינה לפני השייט ברומא מלון 4* מרכזי
  • העברות ברומא שד"ת-מלון; מלון - נמל צ'יביטבקיה
  • שייט 7 לילות בספינת הפאר פנסיון מלא+ ומסים
  • יום סיור מודרך באתונה בתום השייט (באנגלית) כולל כניסה לפרתנון

המחיר אינו כולל

  • טיפים בשייט 16$ לנוסע ללילה
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוח נסיעה
  • הוצאות אישיות

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים