מונה

שייט במזרח הים התיכון 8 לילות –אירופה מכחול של ספקטרום. Escape

Norwegian Cruise Line NCL - נורוויג'ן קרוז ליין | 9 ימים

קרוז בים האדריאטי והאגאי בפסח 9 לילות 10 ימים באוניה Koningsdam
איטליה, קרואטיה, יוון וסיציליה

שייט בין ערי נמל מצודות עתיקות מרכזי שליטה וסחר. שייט מרומא נמל צ'יביטבקיה סביב המגף האיטלקי בין איים ערי נמל.


חברת השייט NCL מהטובות בעולם הקרוזים, הראשונה שחידשה את המושג free style שייט בו אתם מכתיבים איך תיראה חופשת החלומות שלכם. הספינה הוכתרה ע”י USA today כספינה הטובה ביותר למשפחות שהחדשנות שלה בעולם הקרוזים היא הטיילת הפתוחה, מודל למוטו העיקרי של הספינה “מרחבים פתוחים”. הספינה עוצבה ע”י האומן גיא הרווי, והיא מעין מוזיאון צף של אומנות הים. הספינה ייחודית בתחושת הריזורט בסגנון לאס וגאס שהיא מעניקה, מעין קלאב מפואר צף. הספינה זוכה מידי שנה בביקורת ובציונים גבוהים ע”י הלקוחות שהפליגו בה.גם בשני סבבי הפלגות לא תוכלו לחוות את כל מה שיש לספינה להציע.

למה דווקא איתנו?

  • שיווק של כל חברות השייט המובילות בעולם
  • מחירים אטרקטיבים
  • שירות מקצועי ואדיב

מסלול ההפלגה

ימים 10.7

ת"א-רומא

הפלגה 17:00
טיסה עם בוקר המראה מת”א לשד”ת פיומנצ’ינו. לאחר הנחיתה סיור מודרך קצר בעיר רומא. בשעות הצהרים העברה לנמל צ’יביטבקיה, קליטה בספינה.

NCL Getaway - Norwegian Getaway
ימים 11.7

יום ים

יום כיפי להתענג בין מתקני הספינה המפוארת המפנקים.

ימים 12.7

דוברובניק

08:00-20:00
דוברובניק קרואטיה, עיר עתיקה מהמאה ה13, ציורית, הוכרה כבירת הים האדריטאטי. העיר העתיקה מוקפת חומה עתיקה, המבוצרת ביותר באירופה. החומה תוחמת את העיר העתיקה, השזורה בסמטאות, ארמונות עתיקים, מצודות. מנגד החופים הקסומים שלאורכם מסעדות, ברים וחיים תוססים.הטיול לאורך החומה מעניק תצפית מושלמת על העיר. את העיר העתיקה חוצה רחוב סטרדון שלאורכו חנויות, בוטיקים, בתי קפה ומסעדות. במרכז העיר העתיקה הקתדרלה במרכזית שלפי האמונה המקומית נוסדה ע”י ריצ’רד לב הארי, בהמשך ארמון הרקטור היפהייפה שנבנה התפוצץ ונבנה מחדש וארמון ספונזה. בפינה היהודית בית כנסת עתיק ששימש את אחת הקהילות העתיקות באירופה. במרכזה של העיר העתיקה 2 מזרקות שופעות מים שמקורם מנהר דוברובניק.

קרוז בים התיכון מזרח אל הים האדריאטי
ימים 13.7

קורפו (יוון)

10:00-18:00
קורפו הוא אחד מהאיים היפים ביותר ביוון, האי הירוק ביותר ביוון, מיתבל עשיר של איטליה ויוון. האי עצמו ידוע בזכות חופיו הציוריים, במערב האי מצויים בעיקר צוקים גבוהים, שמעניקים פרספקטיבה מיוחדת. האי ידוע בשלל מסלולי טיול בטבע הירוק העשיר, בין כפרים ועיירות על צלע ההר, נקודות תצפית עוצרות נשימה של מפרצים כחולים וכמובן, חופי ים אינסופיים עם מים צלולים ונעימים.

קורפו
ימים 14.7

מסינה (סיציליה)

09:00-18:00
מסינה (Messina), עיר נמל הנמצאת בפינה הצפון מזרחית של האי סציליה. עיר מודרנית מצד אחד ומצד שני נראה כאילו הזמן קפא בה מלכת. מטבח סיצילני במיטבו חגיגה קולינארית, כנסיות מרשימות, מזרקות, מוזיאונים, כיכרות-פיאצות, גן בוטני עם צמחייה מכל רחבי העולם, ארמון שנבנה בסגנון סיני וסימן ההיכר של העיר – מגדל מסינה נבנה ב1957 ומהווה מקור חשמל עיקרי לסיציליה. בכיכר הדואומו השעון האסטרונומי הגדול שעל מגדל הכנסיה. המחזה מרהיב ומהוה הצגה שלימה המתחילה בקרקור התרנגול בצהרי היום, המניע את ראשו וכנפיו, וממשיכה במצעד הדמויות המוזהבות לצלילי המוסיקה. דרומה ממסינה טאורמינה (Taormina), הניצבת על צלע ההר ומשקיפה על הים. בקירבה נמצא הר הגעש אתנה שעדיין פעיל כולו מכוסה אפר וסלעים וולקניים. ניתן להעפיל ברכבל לגובה 2,500 מ’ לסיור בסמוך ללוע היכן שהאדמה רותחת.

אתנה סיציליה
סיצליה
ימים 15.7

נאפולי

06:30-18:30
בירתה הדרומית של איטליה, העיר השלישית בגודלה באיטליה, בירת מחוז קמפניה, עיר נמל מרכזית. נאפולי היא עיר שתושביה גאים להיקרא נפוליטנים, האנשים סימפטיים בדומה לעיר העתיקה הססגונית, מבנים עתיקים מתקופת הרנסאנס והבארוק, כיכרות יפות, טיילת קסומה, ופיצה ייחודית, הטובה באיטליה. נאפולי מהווה גם נקודת מוצא לנסיעה לעיר הציורית סורנטו שנמצאת כשעה נסיעה מנאפולי. ניתן להצטרף לסיור מודרך בהר הגעש ווזוב והעיירה פומפיי שלמרגלותיו שנכחדה בהתפרצות .
נקודת מוצא שייט קסום לאי קאפרי בו ניתן להעפיל אל פסגת מונטה סולרנו, או לרדת לשוט במערה הכחולה. נאפולי מהווה גם נקודת מוצא לנסיעה לעיר הציורית סורנטו או ליום שלם בדרך הקסומה של וייה אמלפיטניה.

נאפולי
סבונה
ימים 16.7

ליוורנו (פירנצה, פיזה)

08:30-20:30
ליוורנו עיר נמל מרכזית לחופי איטליה. ליוורנו היא נקודת מוצא לטיול בפיזה שם ניתן לראות את מגדל הקמפנילה הנטוי המפורסם בעולם. פירנצה בירת חבל טוסקנה ומרכז אומנותי תרבותי מתקופת הרנסאנס. בפירנצה מומלץ לראות את הדואומו, הקתדרלה המרשימה שבמרכז העיר, נקודת התחלה של המדרחוב. ממול הדואומו הבפטיסטריום, בית ההטבלה ששעריו עשויים טבליטי ברונזה, יצירת אומנות של גיברטי, שהוכרו “כשערי גן העדן”. לאורך המדרחוב עד פיאצה דה סניוריטה, בית העירייה המפורסם. מאחרי בית העירייה שוכן המוזיאון מהמפורסמים בעולם האופיצי. גשר פונטה וקיו על נהר הארנו המפורסם שמצויים בו חנויות תכשיטים נוצצות.

לה ספציה- פירנצה, פיזה
לה-ספצייה איטליה
ימים 19.7

ירידה מהספינה, רומא

08:00
לאחר הירידה מהספינה העברה אל העיר רומא ללינה במלון מרכזי. את השהות ביומיים הבאים ברומא ניתן לחלק בין רומא כמרכז העולם הנוצרי ובין כיכרותיה של רומא.
ברומא הנוצרית מומלץ לבקר בואתיקן, מרכז העולם הנוצרי קתולי ובמוזיאון הואתיקן שאוצר בתוכו את פאר יצירות האומנות. ניתן לבקר גם בכנסיית סנט פייטרו אין וינקולי שם נמצא פסל משה המפורסם של מיכאלאנג’לו.

רומא
רומא פונטנה דה טרוי
ימים 18.7

רומא-ת"א

יום חופשי להיכרות מרכז העיר. בין המדרגות הספרדיות המפורסמות, רחוב הקניות וייה דל קורסו, הפנתיאון המרשים ביופיו, מזרקת המשאלות פונטנה דה טרוי עם החזית הברוקית, פיאצה נבונה עם מזרקת ארבע הנהרות.
לקראת ערב העברה לשד”ת לקראת טיסת החזרה.

על הספינה NCL Escape הבריחה לים

חברת השייט Norwegian Cruise Line NCL מהטובות בעולם הקרוזים, הראשונה שחידשה את המושג free style שייט בו אתם מכתיבים איך תיראה חופשת החלומות שלכם. הספינה הוכתרה ע”י USA today כספינה הטובה ביותר למשפחות שהחדשנות שלה בעולם הקרוזים היא הטיילת הפתוחה, מודל למוטו העיקרי של הספינה “מרחבים פתוחים”. הספינה עוצבה ע”י האומן גיא הרווי, והיא מעין מוזיאון צף של אומנות הים. הספינה ייחודית בתחושת הריזורט בסגנון לאס וגאס שהיא מעניקה, מעין קלאב מפואר צף. הספינה זוכה מידי שנה בביקורת ובציונים גבוהים ע”י הלקוחות שהפליגו בה.גם בשני סבבי הפלגות לא תוכלו לחוות את כל מה שיש לספינה להציע.

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
נורוויג'ן אסקייפ - נורוויג'ן קרוז ליין - Norwegian Escape
חבילות שייט מומלצות

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסות סדירות כולל מסים ומטען
  • 7 לילות שייט בספינת פאר על בסיס פנסיון מלא +.
  • לילה לינה במלון 4* מרכזי ברומא
  • העברות: שד"ת-עיר-נמל; נמל-רומא; רומא-שד"ת
  • סיור מודרך (באנגלית) של מספר שעות בהגעה ברומא

המחיר אינו כולל

  • ביטוחים חובה הרחבת קורונה.
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • טיפים
  • מס עירוני במלון ברומא 4 יורו כ"א

הערות

  • המחיר נתון לשינוי בהתאם להיצע וביקוש. מחיר סופי יקבע בעת ביצוע ההזמנה
  • ההפלגה למחוסנים פעמיים בלבד.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים