מונה

שייט בסוכות בים התיכון בספינה הגדולה ביותר בעולם Wonder of the Seas – חדר אחרון

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 10 ימים

שייט מרתק עם עגינות בבירות הריביירות האירופאיות. עגינה בחופי הריביירה הצרפתית, מרסיי נקודת המוצא לפרובאנס הקסומה. בהמשך שייט לאורך המגף האיטלקי החל מהפנינה האיטלקית למביני עניין- לה ספאציה נקודת המוצא לצ'ינקווה טארה חמשה כפרים ציוריים תלויים על שן צוק מעל הים, רומטיים או אל פירנצה בירת האומנות והרנסאנס. רומא בירתה של האימפריה הרומית בעבר, ובהווה בירת איטליה והנצרות. עגינה נאפולי בירת הדרום בקרבה לאי קאפרי.

למה דווקא איתנו?

  • הגנת קורונה מפני דמי ביטול, עד 80 יום לפני היציאה 150$ בלבד לנוסע.
  • המחירים הכי אטרקטיביים בשוק - קנינו מראש מלאי במחירי מבצע לטובת הלקוחות
  • בספינה- חדרים מובחרים במיקום אטרקטיבי
  • בתי מלון 4* מרכזיים בברצלונה - ללא פשרות
  • מקצוענים בתחום השייט שירות אדיב ואיכתי
  • ליווי מקצועי בכל הבירוקרטיה הכרוכה בהצהרות בריאות ועדכונים בעידן הקורונה

מסלול ההפלגה

ימים 1 יום שישי

ת"א ברצלונה

עם בוקר המראה מת”א אל ברצלונה בירת קתלוניה העיר שמזוהה יותר מכל ושימשה ככן ציור ארכיטקטוני למכחולו של גאודי

ימים 2 יום שבת

ברצלונה

האתרים החשובים בברצלונה הם: כנסיית לה סרגלדה לה פמילייה יצירת פאר של אנטוניו גאודי. פארק גואל. הרובע הגותי העתיק בין סמטאות ציוריות וקתדרלה מרשימה. שדרות הראמבלס הלב הפועם של העיר. מפלאצה קטלוניה יוצאת השדרה המפורסמת פסאו דה גראסייה שדרת קניות נוצצת עם המותגים היוקרתיים בעולם. הביקור בעיר אינו שלם ללא סיור בשוק הססגוני והאסטתי לה בוקרייה, שהשפע בו של פירות, ירקות, דגים, בשר או מתוקים כמעט ואינו נגמר. האטרקציות הנוספות הם פארק הסיטדלה ובו גן חיות אגם שער ניצחון מרשים. בפאתי העיר מצוי הר היהודים מונז’ואיק והפארק האולימפי.

שייט מברצלונה ספרד
קרוזים מברצלונה
ימים 3 יום ראשון

ברצלונה הפלגה

18:00

הבוקר חופשי להשלמת החוויה בעיר הקסומה. בשעה 12:30 תצא הסעה מהמלון ישירות לנמלבשעות הצהרים איסוף מהמלון, קליטה בנמל צ’ק אין, ועלייה לספינה המדהימה.

ימים 4 יום שני

פלמה דה מיורקה

08:00-16:00

פלמה, בירתה של מיורקה, ממוקמת בדרום האי, במפרץ שמפורסם בשקיעות השמש הנצחיות והיפות ביותר. אי מרכזי בים התיכון, במיקום אסטרטגי, שימש כנמל מוצא לתרבויות היסטוריות שונות בתקופות שונות. בימי הביניים הערבים שהותירו את חותמם בארכיטקטורה מורית מוסלמית במיטבה ומרחצאות. בתקופות מאוחרות יותר הנצרות השאירה את חותמה עם הקתדרלה המרשימה יצירת מופת הנמצאת קרוב לנמל. מהכנסייה ועד לפסגת הגבעה מדרחוב עם אוירה ייחודית לאורכו מסעדות בתי קפה וחנויות.

פאלמה דה מיוקרה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים 5 יום שלישי

מרסיי, פרובאנס

09:00-18:00

עיר הנמל המרכזית של צרפת, מרסיי, המהווה גם בירת חופי פרובאנס הצרפתית. במרכז העיר מרינה, מעגן של סירות דייגים ויאכטות, לאורך המעגן שוק דגים (בשעות הבוקר) ומנגד רחוב ראשי שלצדו מדרחוב חנויות. על גבעה שלטת הקתדרלה המרשימה הנוטרדאם דה לה גארד שהעיר פרוסה למרגלותיה והנוף הוא תמורה מלאה להשקעה שבנסיעה ווהעפלה לגבעה. מחוץ למרסיי (שעה נסיעה) אקס אן פרובאנס, פנינת פרובאנס, מהיפות שבערי צרפת, שוכנת למרגלותיו של הר הגיר המבהיק סנט ויקטור. כשמסביב מרבדים ירוקים עוטים פלומת לבנדר בגוון הלילך, העיר שימשה כהשראה לציורי האומן סזאן. סמטאותיה היפות של העיר מובילות אל 40 מזרקות קסומות שבצדם בתים ציוריים ומוזיאונים. שוק הפרחים עוטף את העיר בניחוחות משכרים. בעונת המעבר מרבדי הלוונדר מערסלים את העיר.

מרסיי
פרובנס צרפת
ימים 6 רביעי

לה-ספצייה, צ'ינקווה טארה, פיזה ופירנצה

08:30-20:30

הספינה עוגנת בנמל לה-ספצייה איטליה. מלה-ספציה ניתן לנסוע לפיזה 50 ד’ נסיעה או פירנצה שעתיים. מלה ספציה נסיעה של שעה ורבע אל גולת הכותרת של המגף צ’ינקווה טארה או פורטופינו . לה-ספצייה בירת הריביירה הליגורית של איטליה. עיירת ציורית התלויה על חצי אי כצוק מעל ים כחול עמוק. מנגד איים קסומים השוכנים במרכז מפרץ המשוררים, שנקרא על שם הסרנדות והיצירות המוזיקליות שנכתבו עבור יופייה של העיר. מצ’ינקווה טארה ניתן לנסוע אל בירת הרנסאנס –פירנצה. או לחמשת הכפרים התלויים צ’ינקווה טארה. חמשת כפרי דייגים שהוכרו כאוצרות של אונסקו והם בנויים על “שיני סלע” הממוקמים במפרצי ים קסומים.

פורטופינו איטליה
לה-ספצייה איטליה
ימים 7 יום חמישי

צ'יביטבקיה רומא

07:00-20:00

הספינה תעגון בנמל צ’יביטבקיה הסמוך לרומא. העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה כבירת הקיסרות הרומית, בירת הנצרות הקתולית, או בירת הארכיטקטורה והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. האטקציות ברומא הנוצרית הם: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו. כנסיית סן פייטרו אין וינקולי שנמצאת ליד הקוליסיאום, נמצאת יצירת האומנות של מיכאלאנג’לו – פסל משה. האתרים מתקופת האימפריה הרומית, הפנתיאון, הקוליסיאום והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק שהם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת ארבע הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות

רומא
רומא
ימים 8 יום שישי

נאפולי

07:00-20:00

נאפולי בירת הדרום של מחוז קמפניה. נאפולי, היא עיר עם ארכיטקטורה מרהיבה של מבנים וכיכרות מהרנסאנס והבארוק. נאפולי שוכנת בצילו של הר הגעש ווזוב שלמרגלותיו פומפיי שנקברה בלאבה הרותחת. שריד ארכיאולוגי של מבט אל זמן העבר.

נאפולי היא נקודת מוצא אל פנינות חן בדרך האמלפי מהדרכים היפות בעולם. בתחילתה של הדרך סורנטו עיר השמש הציורית והאלגנטית, הדרך מתפתלת על צלע ההר שלמרגלותיה ים כחול גלוייתי עם מפרצים ולגונות קסומות בין הכפרים על צלע ההר פוזיטנו ואמאלפי.

נאפולי היא נקודת מוצא קלאסית אל האי קאפרי שנמצא בלב ים כ45 דקות של הפלגה. קאפרי אי מדהים ביופיו שבמרכזו הר שהעלייה אליו באמצעות רכבל, מונטה סולרו, הר השמש. בתחתית האי המערה הכחולה שההפלגה בה היא חוויה ייחודית.

 

נאפולי
נאפולי
ימים 9 יום שבת

יום ים

הספינה ביום בלב ים. יום שכולו לחוות את פאר הספינה הגדולה ביותר בעולם שהאטרקציות בה הם פורצות דרך בעולם הספנות. קלאב מפואר על המים. 

ימים 10 ראשון

ברצלונה- ת"א

07:00

בשעה 07:30 תצא הסעה מהנמל ישירות אל שד”ת לקראת הטיסה חזרה לארץ

על הספינה Wonder of the Seas

הספינה החדשה של רויאל קאריביין שוברת גבולות ושיאים, הגדולה ביותר בעולם. הספינה ששינתה את פני עולם השייט עם מתחם סוויטות עצמאי.  Mega Ship.הספינה מחולקת לחמישה מתחמים, שבכל אחד מהם שפע של פעילויות ואטרקציות.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
Allure of the Seas RC
Allure of the Seas things to do

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסת אל-על לברצלונה כולל מזוודות ומסים
  • 2 לילות מלון 4* במרכז ברצלונה על בסיס BB
  • העברות: שד"ת-מלון; מלון-נמל; נמל-שד"ת
  • 7 לילות שייט בהתאם לקטיגוריית החדר על בסיס פנסיון מלא +

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוח נסיעות חובה עם הרחבת קורונה
  • מס עירוני במלון בברצלונה 6 יורו לכ"א ל2 לילות
  • הוצאות אישיות

הערות

  • כללי: המסלול והאתרים בכפוף לשינויים בהתאם ללו"ז .

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים