מונה

קרוז בריביירות מערב הים התיכון Majestic Princess

Princess cruises - פרינסס קרוז | 11 יום

Majestic Princess
חולמים על קרוז באחת הספינות היוקרתיות והמפוארות ביותר באזור מערב הים התיכון? הגעתם למקום הנכון - אנו במונה-קרוז מציעים לכם קרוז ב-Majestic Princess אל עבר הריביירות האירופאיות.

מה הקרוז כולל? שאלה מצוינת. הקרוז יאפשר לכם לבקר במקומות הבאים: פירנצה, קרטחנה, פרובאנס וכמובן - גיברלטר

 
חבילות שייט מסביב לעולם
שייט באירופה - חווית קרוז לכל המשפחה

למה דווקא איתנו?

  • טיסות אל-על סדירות
  • 2 לילות במלון 4* בברצלונה לפני השייט
  • לילה במלון 4* ברומא לאחר השייט
  • העברות שד"ת-מלון; מלון- נמל ברצלונה; נמל ציביטבקיה- רומא מלון; מלון רומא -שד"ת רומא
  • ייעוץ מקצועי מהצוות המומחה של בסט קרוזס
  • "דילים" - המחירים האטרקטיביים בשוק.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א -ברצלונה

ביום הנחיתה בברצלונה, תעברו לבית המלון ותוכלו ליהנות משני ימים עצמאיים וחופשיים לחלוטין להכיר את העיר – עירו של גאודי.

יום 2

ברצלונה יום חופשי

יום חופשי בברצלונה

מה ניתן לעשות ביום החופשי בברצלונה?
ניתן ומומלץ לבקר בכנסיית “לה סרגלדה לה פמילייה” – פאר יצירתו היפהפייה של גאודי המפורסם. ביקור בפארק גואל, סיור בלתי נשכח עמוק אל תוך הרובע הגותי וכמובן – הקתדרלה עוצרת הנשימה.
כמו כן, תמיד מומלץ להגיע לשדרת “הראמבלס”. מדובר על שדרה ייחודית לברצלונה בה תוכלו לראות מייצגים חיים אמנותיים. כמובן שאסור לפספס את שדרת הקניות הנוצצת (בעלות מגוון המותגים היוקרתיים שבה) –  פסאו דה גראסייה.
אטרקציות נוספות – גן החיות בפארק הסיטלה, הפארק האולימפי והר היהודים מונז’ואיק

קרוזים מברצלונה
ברצלונה קרוז פארק גואל
יום 3

ברצלונה - הפלגה

ההפלגה:

ההפלגה מנמל ברצלונה תצא בשעה 18:00.
כל הבוקר יהיה חופשי עבורכם לסיורים בעיר ולספיגת האווירה המדהימה שהיא מציעה – עד השעה 12:30, כאשר בשעה זו תצא ההסעה מהמלון לכיוון הקליטה לשייט לקראת ההפלגה (check in).
בשעות הצהריים תוכלו להכיר סוף כל סוף את ההפלגה ואת מה שזו מציעה לכם .

יום 4

קרטחנה ספרד

12:00-18:00:
עגינה בקרטחנה, מדובר על עיר נמל קדומה שבעברה הרחוק היא שמשה בעצם כמטה ספרדי של חניבעל במהלכה של המלחמה הפונית עם רומא. כמו כן, עיר זו היוותה כמרכז מסחר גדול תחת האיומים של המורים והרומאים.
קרטחנה  משמשת בימים אלו כנמל האם העיקרי של אזור הצי הימי בספרד. מעבר לכך, יש בה גם את הפסטיבל הימי הידוע הבינלאומי השנתי. בעיר רצועת חוף מדהימה לצד מזג אוויר מתון ונעים.

יום 5

גיברלטר

09:00-18:00

אם שמעתם בעבר את השם “מיצרי גיברלטר” אך לא הבנתם לעומק את המשמעות אז דעו לכם שמדובר על נקודת השקה, שער, בין האוקיינוס האטלנטי לבין הים התיכון. עד ימינו אנו הצד של הקולוניה הבריטית, כלומר, הצד של גיברלטר שייכת לשלטון האנגלי, אמנם מדובר על פיסת אדמה שרוחבה עומד על 6 ק”מ אך היא נחשבת לאחת המבוקשות ביותר בעולם.
אודות הנוף של צוקי גיברלטר: מדובר על אזור עוצר נשימה, צוקים המגיעים לגובה מדהים של 426 מ’ מעל פני הים. למרגלותיו של הצוק תוכלו לראות יותר מ-600 זני פרחים שמרביתם פורחים בכל ימות השנה, עצי דקל, אורן, ברוש ועוד. תוכלו להרגיש זאת שהכניסה אל גיברלטר מהווה כטעימה בריטית קלאסית – שוטרים אנגליים פזורים ברחובות, אוטובוס קומותיים בצבע האדום אלו ועוד מקנים לאזור אווירה אנגלית קלאסית.

למרות שהאזור נורא משויך באווירה שלו לאנגלים, הוא מהווה ככור היתוך לאווירה בריטית יחד עם סממנים ספרדים ומרוקאים. הקתדרלה באזור (שקיימת עוד מהמאה ה-15, אזור תיירותי שמומלץ להגיע אליו) שימשה בעברה גם כמסגד. ניתן למצוא באזור שמורת טבע יפהפייה, מערת נטיפים, נקיקי צוקים שנראים כציור. המקום נחשב גם כאזור נהדר לחובבי שופינג (פטוס ממס!), תוכלו למצוא שדרת חנויות עם המותגים הנחשבים ביותר בעולם.

גיברלטר
יום 6

יום ים

ביום השישי של השייט אל תפספסו את האפשרות ליהנות מהאטרקציות והפינוקים הרבים שספינת היוקרה מציעה לכם

יום 7

טולון פרובאנס

08:00-18:00

נמל טולון – נקודת המוצא הנהדרת אל עבר לפרובאנס. במידה והשם לא אומר לכם כלום, אנחנו כאן בכדי לאפשר לכם להכיר את אחת המקומות הכפריים היפים ביותר בעולם. הנסיעה לאורכו היא חוויה בפני עצמה. חשוב להבין – צרפת הכפרית האותנטית מציגה כפרים שנראה כאילו השנים לא נגעו בהם והזמן פשוט עצר מלאכת. יופיים לא חלף גם על גדולי האמנים שהמקום היווה עבורם השראה – מארק שאגל,ואן גוך, סזאן, פיקאסו ועוד נוספים טובים ומוכשרים. תוכלו למצוא במקום 17 מזרקות (לכן המקום נקרא גם “עיר 17 המזרקות) – מדובר על אחד מהערים המקסימות ביותר בצרפת שמהווה שילוב מושלם בין פשטות ויוקרה.

שדרת מיראבו  (במרכזה של העיר) תוכלו למצוא שדרת חנויות נהדרת, מוזיאונים נהדרים וקונדיטוריות. מעבר לכך תוכלו ליהנות ממזרקות יפהפיות ושוק פרחים ססגוני במיוחד.
במרחק הליכה קצרצר תגיעו אל “קסיס” – כפר דייגים שאם יורשה לנו לומר – אחד מהיפים ביותר שיש בים התיכון. במקום מסעדות דייגים טעימות במיוחד המשקיפות אל עבר המרינה. במקום גם טיילת רכסים מהיפות ביותר שניתן למצוא בצרפת – טיילת הרכסים עונה לשם: La Cornishe des Cretes.

פרובאנס
יום 8

גנואה

07:00-21:00

עיר הנמל – גנואה, הנמצאת בצפון-מערב איטליה מציעה לכם טיילת נהדרת לאורך חופה. מדובר על עיר שמהווה כנקודת מוצא אל עבר שרשרת של 5 כפרים. אין ספק שמדובר על יעד עם אחד מהנופים היפהפיים ביותר שיש בעולם.
יתרה מכך – כפרי דייגים אלו הוכרו כאוצרות אונסקו. הם בנויים על שיני סלע הממוקמים בתוך מפרצי ים  – תביאו עמך מצלמה כי המקום נראה כציור!
במידה ותחליטו ברכבת, תוכלו ליהנות מנסיעה שעוצרת בליבם של הכפרים. מגנואה מומלץ לצאת אל העיר הפופולרית פורטופינו. העיר בעלת עיצוב איטלקי בגווני צהוב, כתום ואדום עמוסה במסעדות ובתי קפה.

פורטופינו איטליה
גנואה
יום 9

ליוונו - פירנצה, פיזה

07:00-19:00

ליוורנו – מדובר על הנמל הקרוב אל פירנצה, שנחשבת בירת הרנסאנס. בטוסקנה תוכלו למצוא את הדואומו, מבנה יוצא מן הכלל שבנייתו נמשכה לא פחות מ-160 שנה.
מעבר לכך מומלץ לבקר בפיאצה-לה-סניורה הלא הוא בניין העיירה העתיק שלא לומר היפה ביותר באירופה, שערי גן העדן של גיברטי, גשר ווקיו והארמון.
בעיר ניתן למצוא המון קתדרלות וכנסיות, כאלו שמפארות את הנוף של המקום.
במידה ואתם מחפשים מסורת יהודית תוכלו ליהנות מבית הכנסת המפואר של פירנצה (הבנוי בסגנון מורי לתלפיות), מגדל פיזה המפורסם מחכה רק לכם לצילום מסורתי לצד מוזיאונים מפורסמים.

ריביירות מערב הים התיכון
קרוז_אל_ליוורנו- פירנצה\פיזה
יום 10

צ'יביטבקיה- רומא

הספינה תעגון בצ’יביטבקיה ובשעה 9:30 תצא הסעה אל רומא. הנסיעה תמשך כשעה ובסופה תוכלו לפגוש עיר ששימשה כבירתה של הכנסייה הקתולית, הקיסרות הרומית וכמובן בירתה הבלתי מעורערת של האומנות האירופאית והארכיטקטורה ששיאה היה בתקופת הרנסאנס.
אז אילו אטרקציות רומא מציעה לכם? תוכלו ליהנות מהחופה של ברניני, הפייטה של מיכאלאנג’לו, הוותיק, קפלה הסיס טינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו, כנסיית סן פייטרו אין וינקולי, הפורום הרומאי ובו שער טיטוס, הקוליסיאום, המדרגות הספרדיות, 4 הנהרות הקסומות של ברניני , הכיכרות והמזרקות של רומא ועוד.

רומא פונטנה דה טרוי
רומא
יום 11

רומא- ת"א

השלמה החוויה של רומא מחכה לכם ביום ה11 של השייט. ההסעה לכיוון שדה התעופה תצא בשעה 18:30 בערב.

 

קרוזים בקריביים – להפוך חלום למציאות
קרוז לקריביים רויאל קריביאן Royal Caribbean

רומא
רומא

על הספינה Majestic Princess מג’סטיק פרינסס – הוד מעלתה

אם היו מבקשים מנוסעי קרוזים מנוסים לתאר בדמיונם איך יראה קרוז החלומות שלהם, אם הייתם מבקשים שיתכננו את הספינה האולטימיטיבית, ללא ספק המג’סטיק פרינסס (Majestic Princess) היתה המודל האידיאלי. הספינה מג’סטיק פרינסס, היא ספינה  מהחדישות והגדולות של חברת השייט Princess cruise. הספינה מבטיחה חווית השייט מיוחדת ומרגשת במיוחד – לדעתנו מדובר בספינה הטובה ביותר בעולם הקרוזים. זאת הספינה היחידה עם אולפן טלויזיה חי. סיפון הבריכות הוא מהגדולים בעולם הים ובערבים מתקיים מופע אור ומים, מזרקות אומנותיות בליווי מוזיקה שהופכת את חוויית השייט לרגעים בלתי נשכחים. בספינה מתחם בריכה ייחודי למבוגרים בלבד שמסביב חושות “סוכות” רומנטיות לשלווה זוגית. בסיפון העליון מסך מהגדולים בעולם הקרוזים, תדמיינו שאתם מתפרקדים בנינוחות ורואים סרט על ספת שיזוף מרופדת, הכוכבים בשמים מחייכים והבריזה מהים מפיחה בכם חיים מרעננים. בספינה יש טיילת SeaWalk חידוש מהפכני, טיילת סגורה הבולטת כקשת רחבה מדופן הספינה על גבי המים, עם רצפת הטיילת מזכוכית בגובה 30 מ’ ולאורכה ברים למשקאות ואוכל. האטריום האלגנטי והמפואר שבמרכז הספינה מרשים במיוחד. לילדים יש סיפון פעילויות משלהם שמבטיח ראש שקט למבוגרים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
חדר משחקים Majestic Princess
Majestic Princess

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • שייט על בסיס פנסיון מלא
  • טיסות סדירות אל-על
  • 2 לילות מלון מרכזי 4* בברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 4 העברות: שד"ת-מלון; מלון-נמל; נמל- מלון; מלון-שד"ת. מותנה במינימום 10 נוסעים.

המחיר אינו כולל

  • טיפים 12$ לאדם ליום
  • סיורי חוף
  • ביטוח נסיעה לחו"ל
  • הוצאות אישיות

הערות

  • המחיר בכפוף לזמינות מכלול השירותים בעת ביצוע ההזמנה. המחירים עלולים להשתנות ע"פ היצע ובייקוש
  • מומלץ לרכוש ביטוח לתקופת הנסיעה 60 יום לפני היציאה מהארץ. הביטוח מכסה בגין דמי ביטול באם יחולו בנסיבות מוצדקות.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים