מונה

קרוז למערב הים התיכון Diadema

Costa cruises - קוסטה קרוז | 9 ימים

פאלמה דה מיורקה ספרד
ברוכים הבאים לקרוז המבוקש ביותר - קרוז במערב הים התיכון והריביירות האירופאיות.
אז להיכן תגיעו? שאלה מצוינת. הקרוז מפליג אל המדינות הבאות: איטליה, ספרד וצרפת. בכל אחד מהיעדים הללו, האלמנט שמשך אותנו דווקא להגיע אליהם, היא תחושת הרנסאנס, הצבעוניות וההשראה שהמקומות הללו מהווים מבחינת עולם האומנות.
בקרוז הנ"ל תוכלו ליהנות בשילוב המושלם שבין אזורים כפריים לבין ערים תוססות, פופולריות בעלות יעדים ואטרקציות מהנות.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות. אנו היחידם שהתחייבנו על מקומות מראש עבורכם.
  • מלון 4* בברצלונה לילה לפני השייט
  • העברות שד"ת-מלון; מלון -נמל; נמל-שד"ת
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א-ברצלונה

הנחיתה בברצלונה:
לאחר הנחיתה תיעשה העברה אל בית המלון.
היכן מומלץ שתבקרו? ישנם מספר רב של אתרים פופולריים, בין היתר: בכנסיית לה סרגלדה לה פמילייה – יצירתו של גאודי, פארק גואל, ביקור בגן החיות המקומי, פארק סיטלה, הרובע הגותי העתיק, שדרת הראמבלס שלאורכה ניתן לראות מייצגים חיים אומנותיים שמוסיפים, ללא צל של ספק, יופי ייחודי. השדרה הנוצצת והמפורסמת – פסאו דה גראסייה – מדובר על שדרת קניות בעלת מותגים יוקרתיים שכולנו מכירים.
חשוב לזכור, אף ביקור אינו יהיה שלם ללא ביקור בשוק האסטתי לה בוקרייה, בשוק יהיה ניתן למצוא מתוקים, בשר, פירות, ירקות ועוד.
בערב במזרקה פלאזה אספנייה ניתן ליהנות ממופעים נהדרים.

ברצלונה
ברצלונה
יום 2

ברצלונה הפלגה

הפלגה – בשעה 19:00.
בשעות הבוקר ניתן ליהנות מהשלמת הביקור בעיר ברצלונה.
בשעה 12:30 יתקיים איסוף מהלובי במלון אל כיוון הטרמינל של נמל ברצלונה, יתבצע check in ועלייה לספינה – לאחריו יהיה ניתן להכיר את הספינה וליהנות מפינוקים והאטרקציות שהיא מציעה.

קרוזים מברצלונה
ברצלונה קרוז פארק גואל
יום 3

פלמה דה מיורקה

08:00-17:00
פלמה, בירתה של האי מיורקה. מדובר על אי יפהפייה שבקרבת המל ניתן להגיע אל הקתדרלה La Seo – שיופייה לא ניתן לערעור. המקום הוא בסגנון אריכטקטוני גותי.
אטרקציות נוספות הן: הארמון במקום – שריד לאימפריה המוסלמית שבעברה שלטה במקום, שדרת Passeig des Born, הארמון Palau du l’Almudaina.
מומלץ מאוד להתאמץ ולעלות במעלה הגעה וליהנות מהחנויות המקומיות הנהדרות או לצאת אל עבר פואבלו אספניול – כפר טיפוסי ספרדי בעל מבנים בסגנון ספרדי עתיק קלאסי.

 

 

סיצליה
פלמה דה מיורקה
יום 4

יום ים

היום הרביעי הוא בסימן יום חופשי בו תוכלו לבלות, ליהנות ולהכיר את האטרקציות של הספינה. מתקני הספינה לצד צוות הבידור יפעלו בכדי להנעים את זמנכם בספינת הפאר. מומלץ מאוד לפנות אל עבר הספא המפואר בעולם הקרוזים מבית חברת קוסטה SAMSARA.

Costa Diadema קוסטה דיאדמה
קרוז בספינת קוסטה דיאמה
יום 5

צ'יביטבקיה - רומא

9:00
נמל צ’יביטבקיה – הנמל הקרוב ביותר לעיר רומא (ליתר דיוק כשעה נסיעה). מעט היסטוריה אודותיה:כבירתה של הכנסייה הקתולית, הקיסרות הרומית וכן, כבירת האומנות והארכיטקטורה – ששיאה היה, כמובן, בתקופת הרנסאנס.
אודות האטרקציות ברומא הנוצרית הן: החופה של ברניני,הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו,מוזיאון הוותיקן עם הקפלה הסיס טינית,כנסיית סן פייטרו אין וינקולי פסל משה.
האתרים מהתקופה האימפריה הרומית: שער טיטוס, הפנתיאון, הפורום רומי.
אתרים מתקופת הרנסאנס: כיכרותיה ומזרקותיה היפהפיות של רומא, פיאצה עם מזרקת 4 הנהדרות, באר המשאלות, פיאצה וונציה ואפשרויות נוספות.

איטליה_צ'יביטבקיה - רומא
רומא
יום 6

לה ספציה- פירנצה, פיזה

09:00-20:00

פירנצה שמשה בעברה כבירת הרנסאנס – מדובר על מרכז ההשראה לארכיטקטים ואומנים, למשל:  מיכאלאנג’לו (דוד),  גיברטי (שערי גן העדן), בוטיצ’לי (וונוס), ברונלסקי (כיפת הדואומו).דואומו – בנייתו נמשכה 160 שנים.
בעיר ניתן למצוא שפע של קתדרלות מפוארות ויפהפיות לצד כנסיות נהדרות – אלו שימשו את אמני הרנסאנס ואת משפחת מדיצ’י המפורסמת.
במידה ואתם מחפשים פינה יהודית הרי שבית הכנסת של פירנצה הוא המקום לכך. כיאה לעיר אומנות – בית הכנסת של פירנצה בנויה בסגנון מורי תפליות
בעיר גם מוזיאונים מפורסמים של מיכאלאנג’לו – דוד וכן גם של האופיצי.
כמו כן – אל תשכחו להצטלם ליד מגדל פיזה המוכר.

לה ספציה- פירנצה, פיזה
לה-ספצייה איטליה
יום 7

סבונה

07:00-17:00
“סבונה” – הלא היא עיר הנמל המרכזית של ליגוריה.
מדובר על עיר אשר ממוקמת בצפון-מערב איטליה. אחת מהמלצות הטובות ביותר היא להתחיל את היום בתצפית – עוצרת נשימה- מהמבצר העתיק “Priamar”. המבנה נבנה אי שם בתחילת המאה ה-16, כהגנה לעיר.
מה תוכלו למצוא במבצר? מוזיאון בעל תצפית ייחודית שכמותה בלתי ניתן למצוא.
מעבר לכך, חופיה של סבונה הם חגיגה לעיניים. על הגבעה בית החווה של קולמבוס המפורסם – סבונה התפרסמה כעיר הולדתו של כריסטופר קולומבוס.
מומלץ לעשות טיול עצמאי למרכז העיר מהנמל. במרכז העיר – מרכזי קניות, מסעדות, בתי קפה וחנויות – מרכז העיר נבנה על ידי האפיפיור יוליוס השני. אל תפספסו את הכיכרות המפורסמים של סבונה ואת הארכיטקטורה עוצרת הנשימה.

יום 8

מרסיי

08:00-17:00
מרסיי – אחת מערי הנמל החשובות ביותר באזור הים התיכון.
האפשרויות במרסיי, באופן שאינו מפתיע, הן מגוונות – תוכלו לבחור ביום של קניות (או מספר שעות של קניות) ועד לטיול בגבעה המשקיפה על העיר נוטר-דאם, ממנו תצפית נהדרת על כל האזור.
מהנמל עצמו אפשרות של הפלגה לאי שהפך לאגדה בפני עצמו – אי אשר שימש כתפורה לשני סרטים שוברי קופות: הרוזן ממונטה כריסטו והאיש בעל מסכת הברזל.
עגינה במרסיי מהווה כנקודת מוצא לפרובאנס (בירתה היא אקס אן).
פרובאנס  – אזור כפרי מהיפים ביותר בעולם. חשוב לציין: צרפת הכפרית היא אותנטית שלאורכה כפרים שנראים כציורים מרהיבים. רבים לא יודעים זאת אך האזור כולו שימש לאמנים מפורסמים בתור השראה החל מואן גוך, מארק שאגל ועד אנרי מאטיס, פיקאסו ועוד.

מחפשים דילים וטיולים נוספים אצלנו במונה-קרוז? היכנסו לקישורים הבאים:

מחפשים קרוז בים הבלטי? היכנסו לעמוד המצורף מטה

קרוז מפנק בים הבלטי

 

תמיד חלמתם על קרוז במזרח התיכון? היכנסו לקישור המצורף ותוכלו להכיר את הקרוז המפנק ביותר במזרח התיכון
קרוז בלתי נשכח במזרח הים התיכון

 

מרסיי
יום 9

ברצלונה- ת"א

ירידה מהספינה עד השעה 09:00. בשעה 09:30 תצא הסעה מהנמל לחצי יום סיור מודרך בעיר, פארק גואל, הר היהודים מונז’ואיק. בתום הסיור העברה לשד”ת לטיסת החזרה.

קרוזים מברצלונה
שייט מברצלונה ספרד

על הספינה Costa Diadema

הספינה דיאדמה נבנתה כדי לטייל עם איטליה בכל העולם. הספינה מעניקה חוויה, מודרנית, חדשנית איטלקית מושלמת החל ממטבח שמעניק חוויה גסטרונומית איטלקית, מבנה ועיצוב, תוכנית הבידור ועד האירוח. השדרה המרכזית בסיפון 5, שאורכה 500 מ’, היא מדרחוב עם ברים ומסעדות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ביום קייצי בריביירה האיטלקית.

בספינה שבע מסעדות עם טעמים מכל רחבי העולם. 10 ברים בהם ניתן ללגום קוקטיילים. ספא סמסרה, שפרוש על ארבע קומות, וכולל חדר כושר, ברכת thalassotherapy ומסלול ריצה. הספינה מציעה מגוון של מקומות בילוי, כולל Cinema 4D, מתחם משחקים שתי קומות עם משחקי לייזר וירי לייזר, סיפון בריכה עם גג מתקפל ומסך ענק.

הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט Costa cruises
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC SPLENDIDA הפלגות נופש
חופשת קרוז בקוסטה דיאדמה

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • 1 לילה במלון 4* בברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 3 העברות
  • מסי נמל אויריים וימיים
  • סיור של יום שלם בתום השייט (מותנה ב10 משתתפים מינימום)

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען.
  • טיפים כ13$ לאדם ליום
  • מס עירוני במלון בברצלונה

הערות כלליות

  • מחיר השייט עלול להשתנות בהתאם להיצע וביקוש
  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה ביטוח לתקופת הנסיעה המכסה במקרה של ביטול בנסיבות מוצדקות על סמך אישור רפואי. כשלא מדובר בהחמרה של בעייה קיימת.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים