מונה

קרוזים מומלצים עם ילדים

מאת מערכת מונה קרוז

קרוז עם ילדים

בזמן שלא מעט הורים לוקחים את ילדיהם לטיול לחו”ל באופן יבשתי, בין אם במסגרת טיול מאורגן ובין אם במסגרת טיול עצמאי, הרי שיש לא מעט הורים שמעדיפים לקחת את ילדיהם לטיול מעט שונה, יש הטוענים הרבה יותר מעניין וייחודי. מדובר על קרוז.

אנחנו יכולים למצוא היום שורה של קרוזים בחו”ל, אשר כוללים מגוון רחב של מדינות. מדובר על טיולים אשר יוצאים מנמלים במקומות שונים בעולם ומפליגים על פי מסלול מסוים. ניתן למצוא קרוזים מאורגנים בקבוצה עם מדריך וכן ניתן למצוא קרוזים אשר מאורגנים באופן עצמאי על פי בחירה.

קרוזים עם ילדים יכולים להיות טיולים מאוד מעניינים וייחודים, במיוחד עבורם. מדובר על שהייה במשך מספר ימים על אונייה אשר משמשת כמין בית מלון צף. במסגרת האונייה יכולים הילדים ליהנות משלל הפעלות ואטרקציות שונות, זאת כשבין לבין, הם יכולים ליהנות הן מהנוף הנשקף מהאונייה בזמן ההפלגה והן מירידה אל החופים בנקודות העצירה של האונייה בנמלים השונים.

קרוז עם ילדים

עבור ההורים, קרוזים בחו”ל עם הילדים יכולים להיות לא רק אטרקטיביים אלא גם הרבה יותר נוחים ופשוטים לטיול מאשר טיולים ביבשת. מאחר והילדים נמצאים על האונייה כל הזמן, באזור מוגדר וקרוב. מה עוד, שיש על האוונייה שורה של הפעלות שהילדים יכולים ליהנות מהן, ובזמן הזה ההורים יכולים לעסוק בעניינם וליהנות אף הם מהחופשה.

לפני שניכנס לשאלה, אילו קרוזים מומלצים עם ילדים, צריך לומר אם רוצים לארגן קרוז כזה, רצוי שלא להמתין הרבה זמן, מאחר ולהבדיל מטיול מאורגן אשר יוצא מהארץ, הרי שלאותם קרוזים יוצאים תיירים מכל העולם ועל כן יש יותר סיכוי שהמקומות ייתפסו במהרה.

 symphony קרוז

אילו קרוזים בחו”ל מומלצים עם ילדים?

אחד הקרוזים הפופולאריים ביותר, הוא גם הקרוב ביותר. מדובר בקרוז בים התיכון. זה קרוז שכולל עצירות בנמלים ביוון, כרתים, איטליה ועוד. כמובן שאפשר למצוא מסלולים שונים של קרוז זה עם נקודות עצירות שונות. יתרונות שהוא קצר וקרוב.

קרוז אחר שנחשב פופולארי בקרב הורים וילדים הוא זה שנערך בנהרות באירופה. מדובר על שייט בנהר ספציפי או בין נהרות שונים שחוצים את היבשת. כך הילדים זוכים לבלות במספר מדינות בטיול אחד.

קרוז נוסף שאנחנו יכולים למצוא שהוא מאוד פופולארי הוא בצפון אמריקה. מדובר הן בזה שנערך במדינת פלורידה והן זה שנערך לאלסקה. מדובר על קרוזים של מספר ימים אך בדרך כלל נהוג להכליל אותם כחלק מטיול גדול ביבשת. היתרון שלו, על אף שהוא יקר יותר מאחרים, שבעזרתו אפשר ליהנות ממראות ייחודיות שאין בשום מקום אחר.

כל קרוז שמחליטים לקחת, מוטב לבדוק קודם את מזג האוויר, זאת על מנת שיהיה ניתן ליהנות במהלכו משייט נעים וכן יהיה ניתן ליהנות מבילוי בחופים השונים בהם האונייה עוגנת.

 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה