מונה

קרוז לאיים הקנריים NCL EPIC

Norwegian Cruise Line NCL - נורוויג'ן קרוז ליין | 10 ימים

קרוז לאיים הקנריים - טנריף, ספרד
קרוז לאיים הקנריים בחודשי החורף, נשמע לכם כמו קרוז פחות מוצלח? אז זהו...מסתבר שאתם טועים. מדובר על אחד מהמקומות הטובים ביותר לחופשת שייט בחודשי החורף וזאת בשל העובדה שמדובר על יעד קיצי בעל אקלים נוח - בכל עונות השנה!
מעבר לעובדה שמזג אוויר מזמין, תוכלו ליהנות מהקרנבל של טנריף שמגיע למקום השני והמכובד כקרנבל השני ביופיו (ממש אחרי ריו דה ז'נרו). אם לא יצא לכם להיות בקרנבל הנ"ל או לשמוע עליו - צפויה לכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. מדובר על אירוע סוחף וממגנט, כזה שיגרום לכם לרצות להיות חלק ממנו. התהלוכה, התפאורה, האנשים והאווירה הופכים את הקרנבל לממכר. לצד כל אלו תתכוננו לתחפושות ודוכני אוכל מיוחדים למקום.
היכנסו לקישור לקריאה מעמיקה
מחפשים קרוזים למקומות אחרים? אל תפספסו את האפשרויות שאנו מציעים - חבילות שייט איכותיות במחירים נוחים

למה דווקא איתנו?

  • שריינו מקומות על טיסה ועל הקרוז ולכן הדיל שלנו הוא הכדאי ביותר
  • טיסה סדירה אל-על

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א - ברצלונה

לאחר הנחיתה:
לאחר הנחיתה בברצלונה ורגע לפני תחילתו של קרוז באיים הקנריים, תתבצע העברה לנמל לקראת ההפלגה ולמעשה יתחיל הליך הקליטה לספינה – check in. זהו למעשה הזמן שלכם להכיר את הספינה היוקרתית והמפוארת של חברת נורוויג’יאן.

יום 2

יום ים

היום השני, בעת ההפלגה, הוא למעשה היום החופשי שלכם – כך תוכלו ליהנות מהספא הממכר והמפנק של הספינה, חוגי הפעילויות השונים.

ספינה NCL EPIC
ספינה Norwegian Epic
יום 3

חברת נורוויג'יאן

07:00-17:00
הגעה אל חברת נורוויג’יאן
על מנת להיכנס למרוקו, יש צורך באשרת כניסה – עלותה 50$.

מרכז ממלכת מרוקו הלא היא – טנג’יר. מדובר על עיר קוסמופוליטית אשר היוותה עוגן לאימפריות שונות שרצו לשלוט בה בתקופות שונות הסיבה לכך היא שטנג’יר היא למעשה נקודת השקה בין הים התיכון לבין האוקיינוס האטלנטי וממנה על מיצרי הכניסה אל עבר הים התיכון.
כיאה למיקומה האסטרטגי של העיר – תושבי המקום עוסקים בעקר במסחר, תיירות ודייג. במרוקו ניתן למצוא את העיר העתיקה והעיר החדשה. במרכזה של העיר יש שילוש של הכיכרות המרכזיות (הנקראות “פלאס דה פראנס”  כיכר גרנד סיקו והכיכר הקטנה סיקו לצד בנייני הממשל ומשרדים מוניציפאלים.

הארכיטקטורה של המקום: ניתן לראות כיצד הארכיטקטורה מושפעת מהאימפריות השונות אשר שלטו לאורך השנים בעיר – עיצובים ספרדיים, פורטוגזיים, צרפתיים ואנגליים עוטפים את העיר והופכים אותה לבלעת מראה ייחודי.
אתר הנחשב כאטרקטיבי ומומלץ לביקור הוא ארמון הסולטאן שנבנה על ידי  מולאי איסמעיל “דאר אל מחז’ן”. הארמון כיום משמש לעבודות אומנות מרוקאיות.
מרכזה של העיר שוקק חיים ובו ניתן למצוא חנויות מרוקאיות טיפוסיות, מסעדות ובתי קפה, מחוץ לעיר מומלץ מאוד להגיע לכפר הדייגים “קצר א-סעיד” – כפר קטנטן, ציורי במיוחד עם חופים שיגרמו ללסת שלכם לשמוט מטה. ממש בסמוך אל הכפר תוכלו לראות את עמודי הרקולס, צוקים אימתניים ששמרו בגבורה על הכניסה לים התיכון, כיום ניתן לראות על צוקים אלו עשרות סוגי בעלי כנף המכננים שם.

יום 4

יום ים

יום שכולו פעילויות ומופעים בספינה. יום בו אתם רק צריכים לבחור פעילות, ליהנות מבידור לצד נוף, רוגע ושלווה.

יום 5

לאס פאלמס - גרנד קנרייה

09:00-18:00

הגעה אל לאס פאלמס – גרנד קנרייה

לאס פלמאס – העיר הגדולה שתמצאו באיים הקנריים – גראנד קנרייה.
לאס פלמאס נחשב לאי “האביב הנצחי” וזאת מכיוון שבמרבית ימי השנה האזור שטוף שמש אך לא לוהטים ומעייפים אלא שמש אביבית נעימה, המתכון המושלם לחופשה נהדרת.
העצירה בלאס פלמאס היא החגיגה הטובה ביותר לחופים יפהפיים, חגיגת ספורט ימי וים בכלל.
מומלץ להגיע אל הטיילת המרכזית של האי הנקראת “לאס קנטראס”. בשדרה זו תמצאו אינסוף חנויות, מסעדות ובתי קפה. זכרו – המקום פטור ממס כך שלחגיגת הקניות יש ערך מוסף כאן!
אזורים נהדרים לשופינג אלו הם מרכזי הקניות הבאים: לאס ארנס, בית הכולבו “קורט דה לה אינגלז” , יומבו (Yumbo Centrum), חגיגת פאייה וכמובן – פירות ים לחובבי הז’אנר
האי נהנה מאחד המקומות היפים ביותר בעולם, דבר שממגנט אליו תיירים רבים. אטרקציות ידועות אלו הם פארק הדקלים, נווה מדבר – גן בוטני בעל מאות הזנים של ציפורים וצמחים – ייחודים לאקלים במקום.

יום 6

ארסיפה - לנזרוטה, קנריים

07:00-16:00

הגעה אל ארסיפה – לנזרוטה, קנריים:

במסגרת קרוז לאיים הקנריים תוכלו להגיע אל לנזרוטה, הוא אחד מהאיים היפים והמיוחדים ביותר. האי, ברובו, מכוסה בסלעי בזלת בגווני שחור, דבר שמעניק לו מראה מאוד מיוחד. באי ניתן למצוא הרי געש פעילים כאשר הר הגעש הפורסם שבניהם: טימנפאייה – מומלץ לבצע סיור במקום. הספינה האקסקלוסיבית עוגנת בארסיפה, אחת מהערים היפות והמרכזיות שבאיים. באופק של האי תוכלו לראות את מלון גראנד הוטל ובסמוך אל העיר, גשר המחבר את טירת סן גבריאל אשר שימשה בעברה כמבצר הגנה של האי!

 

יום 7

יום ים

 

יום גדוש ומהנה לפינוקים של נוף, מופעים ואטרקציות בספינה.

יום 8

מלאגה -גראנדה

08:00-18:00

הגעה אל מלאגה -גראנדה


העיר הגדולה באזור הקוסטה דל סול – מלגה. בירתה היא אנדלוסייה. המלצות מצוינות הן לעלות לגבעה Gibralfaro. בגבעה זו תפגשו מקומות יפהפיים ועתיקים – מצודה רומית עתיקה – אלקזאבה.
מצודה זו קיימת מתקופת השלטון המוסלמי והיא מוקפת במגדלי שמירה. מעבר לכך, התצפית הפנורמית שקיימת במקום היא יפהפייה ועוצרת נשימה גם של האדישים ביותר.
במרכזה של העיר – הקדתרלה של מלגה הנקראת “לה מרקיטה”. בנייתה של הקתדרלה התפרשה על שתי מאות (כן, אתם קוראים נכון) ובדיוק בשל כך אתם תבחינו במראה שונה בסגנון ארכיטקטורי שבאופן טבעי, עם הזמן השתנה והשפיע על המראה הכללי של המקום.

מעבר לכך, במרכזה של העיר – כיכר עם מזרקה נהדרת כאשר מגיעים אליה בלילה זו מוארת במגוון צבעים צבעוניים. הצייר פיקאסו הוא האמן המפורסם של העיר שביתו הוא מוזיאון ומרכז לאומנות (על שמו כמובן).
כמו כן, קרוז באיים הקנריים לא יהיה מושלם ללא ביקור בשוק המקומי המציע פירות, בשר, פירות ים ומגוון דברים טובים נוספים.

יום 9

יום ים

יום שטוף שמש ומהנה בספינה המציע לה מנוחה לגוף ולנפש לצד שירותי הספינה המפנקים.

יום 10

ברצלונה- ת"א

09:30

איסוף מהנמל בברצלונה, לכיון שד”ת טיסת חזרה.

 

על הספינה NCL Epic – ספינת האפוס של עולם הקרוזים

מהספינות הגדולות ביותר המשייטות בים התיכון.
הספינה כשמה כן היא, אפוס של עולם הקרוזים, שיר המתאר את תהילתם של גיבורים או אלים, אבני דרך היסטוריים. ספינה מפוארת מקבוצת המגה ספינות, משייטת בקאריביים ובמערב הים התיכון. הספינה שהביאה לעולם הקרוזים את המופעים המצליחים מברודווי. ספינה שהיא חוויה לצעירים ברוחם ממשפחות ועד זוגות בכל גיל של חברת Norwegian Cruise Line .
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
NCL Epic - Norwegian Epic
NCL Epic

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • קרוז מרהיב 9 לילות 10 ימים; על בסיס פנסיון מלא
  • מסי נמל אויריים וימיים.
  • טיסה אל-על לברצלונה הלו"ש

המחיר אינו כולל:

  • סיורי חוף
  • טיפים בספינה 13.5$ לאדם ליום
  • אשרת כניסה למרוקו- ויזה בעלות של 60$ לאדם
  • ביטוח והוצאות אישיות

הערות

  • המסלול עלול להשתנות בהתאם למזג אויר והחלטות חברת השייט
  • מומלץ לרכוש ביטוח נסיעה, 60 יום לפני ההפלגה. הביטוח משפה בגין דמי ביטול בנסיבות רפואיות מוצדקות שאינם החמרה של בעייה קיימת.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים