מונה

קרוז מברצלונה המלצות למסע מרגש במערב הים התיכון

מאת מערכת מונה קרוז

חופשת_קרוז לברצלונה

ברצלונה, העיר והאגדה, מהווה נקודת זינוק להפלגות חווייתיות העטופות בנופים מרהיבים. קרוז מברצלונה ייקח אתכם למסע בין מונומנטים עתיקים, מוזיאונים מרתקים, חופים מסנוורים ותרבות ססגונית שכובשת את הלב.

קרוז מברצלונה – שער לשייט במערב אירופה

מדוע ברצלונה היא השער לשייט במערב אירופה? העיר היא זירת קרוזים אירופאית ידועה וקל להגיע ממנה במסלולים למדינות ויעדים נחשקים במערב היבשת. הנמל ממוקם קרוב למרכז העיר והעיר עצמה נהנית מאקלים ים תיכוני מתון ונוח וכאמור, ניתן ליהנות ממסלול שייט אטרקטיבי ביותר שיוצא מהנמל.
ברצלונה עצמה היא עיר תוססת ומלהיבה שאי אפשר לשבוע ממנה אף פעם, בין אם מדובר בסיור רגלי בין יצירות המופת של גאודי שעוצבו בידי אומן ומעטרות את העיר במבנים ארכיטקטוניים עוצרי נשימה ואתרים אחרים כמו פארק הגואל הססגוני יחד עם שוק לה בוקריה, שמציג חוויה קולינרית בלתי נשכחת גדושה במטעמים והאקשן של שדרות לה רמבלה ואצטדיון קאמפ נואו כמובן בו נערכים משחקי כדורגל ואם לא הספקתם משחק – תוכלו לצאת לסיור מאחורי הקלעים ולבקר גם בתאי השחקנים. ברצלונה מפרגנת לבליינים גם חיי לילה סוערים עם ברים ומועדונים וכמובן מופעי פלמנקו אותנטיים. זו העיר המושלמת לצאת ממנה לקרוז.

מה מחכה לכם בקרוז מברצלונה? ההפתעות הגדולות.

מפומפיי ועד קאפרי

מברצלונה תוכלו לשוט לנאפולי, הלב הפועם של דרום איטליה. זו עיר נמל עם שמחת חיים מדבקת עם שווקים מיוחדים, בתי קפה ופיצריות מעולות ומנאפולי קיימות אפשרויות טיול רבות, לפי הסגנון המבוקש. בין אם תעדיפו לשוט לאי קאפרי הפוטוגני בים הטירני או לשוט למערה הכחולה. אופציה נוספת היא להעפיל למרומיו של הר הגעש ווזוב ולבקר בפומפיי, שרוב חורבותיה השתמרו לאחר התפרצות הר הגעש. אם תרצו, סורנטו היפה, עיר הקיט הציורית, אף היא אפשרות למגיעים לנאפולי – היכונו לים כחול עמוק וצוקים דרמטיים מסותתים שיוצרים ביחד גלויה לנגד עיניכם.

רומא מחכה לכם

אומנם לא ניתן להגיע ישירות לרומא באוניה, אבל אפשר לעגון בנמל הקרוב אליה ביותר, כשעה נסיעה ממנה – צ’יביטבקיה. בבירת איטליה תיחשפו לפאר היצירה של העיר עם אתריה המפורסמים כמו הוותיקים, המדרגות הספרדיות, מזרקת המשאלות, פיאצה וונציה ועוד. רקע בלתי נשכח לחוויה בלתי נשכחת ברומא לאורך כל תקופותיה מהאימפריה ועד היום.

שיגעון בריביירה הצרפתית

המקום בו כוכבי הוליווד צועדים על השטיח האדום הפך מזמן לסמל של החיים הטובים ועכשיו הגיע תורכם להרגיש באור הזרקורים בקאן, העיר הנוצצת המעוטרת ביאכטות מפוארות, מציעה בתי קזינו ומותגי הוט קוטור. קאן עשירה בחופים מוזהבים וגדושה נקודות תצפית מסנוורות.

אי החלומות

פלמה, בירת מיורקה, עולה על כך דמיון. מהאדריכלות בשיק הגוטי דרך הארמון המרהיב ועד החנויות, הגבעות והנוף הנשקף מבין חומותיה. זה המקום בו הקסם מתעורר לתחייה במיוחד בכפר הספרדי האותנטי שמשקף את הלך הרוח של ספרד של פעם.
קרוז לברצלונה יפגיש אתכם עם המיטב של מערב אירופה, הריביירות היפות, הסטייל והנופים.

מתעניינים בקרוז מפנק מברצלונה? הכנסו למידע אודות קרוז מברצלונה לאיים הקנריים

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה