מונה

היעדים שטרם הכרתם מחכים לכם בקרוז בים הבלטי

מאת מערכת מונה קרוז

קרוזים בים הבלטי - שייט חלומי בים הבלטי

הים הבלטי מציע מסלולי הפלגה מרגשים בין יעדים מרתקים, היסטוריה עשירה שמתעוררת לתחייה, אדריכלות מופתית, חוויות בין נופים עוצרי נשימה. אלה לא הערים הגדולות המוכרות באירופה וזו ההזדמנות שלכם ליהנות מהפלגה מפנקת כל הדרך ליעד הבא. חדרים מרווחים, סיפון רחב ידיים עם נוף ללב ים ולשקיעות הרומנטיות, קולינריה משובחת ופעילויות לזמן איכות בספינת הפאר.
מהם היעדים המסקרנים שמחכים לכם במהלך קרוז בים הבלטי ומה הם מציעים לנופשים?

יעדים של הקרוז בים הבלטי

מוסקבה, מאחורייך!

תשכחו לרגע מהקרמלין ודמיינו את משפחת האצולה של סנט פטרסבורג, העיר היא כמו מוזיאון פתוח תחת כיפת השמיים. מבצרים, מצודות, עיר עתיקה ומוזיאונים עם אוצרות אומנותיים. רוחם של דוסטוייבסקי ולנין מהלכים כאן עמכם. הגנים המטופחים לצד המזרקות המסוגננות, קתדרלות ופסלים וגם בוטיקים ומסעדות. הקסם של סנט פטרסבורג ילווה אתכם עוד הרבה אחרי שתבקרו ביעד. זוהי גולת הכותרת של כל הפלגה לים הבלטי ועיר שאי אפשר להפסיק לחשוב עליה – רומן רוסי!

ברוסטוק כבר ביקרתם?

מוזמנים לגלות את העיר הגדולה ביותר במדינת מקלנבורג בגרמניה. רוסטוק אומנם נפגעה קשה במהלך מלחמת העולם השנייה, אבל הצליחה לשמור על צביון סטייל ים הביתיים ומבנים בסגנון הרנסנס. היא בעלת חופים יפים, נמל שוקק חיים, מגדלור פוטוגני ומעוטרת חומות כמו גם מוזיאונים מעניינים כולל מוזיאון בתוך ספינה, שוק עם תוצרת מקומית וגן חיות שישמח משפחות. כמו כל עיר אירופאית יש לה כיכרות, בוטיקים ובתי קפה טרנדיים וכשאתם כאן לא תפספסו את האוניברסיטה, אחת העתיקות בגרמניה.

טאלין לא מה שחשבתם

בירת אסטוניה היא עוד לא מהבירות המפורסמות בעולם, אבל היא בהחלט משגעת ויפה ואחת הערים המרגשות לחופי הים הבלטי. היא גדושה פארקים ומונומנטים מרהיבים והעיר העתיקה שלה מהווה את הלב הפועם ואת מוקד התיירות לכל אחד שמגיע לעיר. הבונבוניירה הנסתרת של אירופה תחשוף בפניכם ארמונות כמו קדריגר היפהפה ומי שרוצה לראות אותה מלמעלה, יטפס למרומי מגדל הטלוויזיה הצופה לעבר הנוף. בעיר גם מוזיאון לאמנות אסטונית ולהמתקת החוויה – חנויות שוקולד בוטיק. אם יהיה לכם זמן, תוכלו לגלות גם את המוזיאון הפתוח של אסטוניה ואת מוזיאון המרינה המתאר את ההיסטוריה הימית של טאלין וסביבתה.

הפתעה בסגנון פיני

הלסינקי בירת פינלנד היא עוד יעד מפתיע בקרוז בים הבלטי ומציגה את כיכר השוק המרכזית והתוססת עם נוף מרהיב לים הבלטי ופארקים מקושטים פסלים מרשימים, קתדרלות אציליות ופארק שעשועים להוצאת אנרגיות ולמי שמחפש גם אקשן. הלסינקי היא אתר לחובבי המוזיאונים בדמות המוזיאון לאמנות עכשווית והמוזיאון הלאומי לאמנות שייקחו אתכם למסע היסטורי יצירתי אז ועכשיו. האצטדיון האולימפי גן החיות ופארק המהווה את הריאה הירוקה של העיר.

קרוז בים הבלטי יפגיש אתכם עם עוד יעדים מיוחדים באווירה של החיים הטובים.

הכנסו למידע אודות קרוז בים הבלטי רויאל קריביאן

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה