מונה

קרוז בים האגאי איי האימפריה היוונית – Jewel of the Seas of the Seas

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 10 ימים

שייט סנטוריני

שייט מרומא לאיי יוון הקסומים ברויאל קריביאן - 9 לילות 10 ימים


שייט בספינת פאר בין איי יוון הקסומים. שילוב מנצח של חופים מהיפים בים התיכון וערים ששימשו כערש האנושות. מנעד צבעי כחול הים אינוספי, בכל חוף גוון צלול אחר המשרה אוירה של שלווה.

למה דווקא איתנו?

  • מקצועיים בעולם השייט עם שירות איכותי ואיכפתי
  • בית מלון 4* לפני השייט מרכזי ברומא.
  • העברות

מסלול ההפלגה

ימים שישי 26.7

ת"א- רומא

המראה מתל אביב ונחיתה ברומא בירת איטליה ובירת הנצרות הקתולית-מדינת הואתיקן. לרשותכם יומיים מלאים להיכרות על העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה בשלוש נקודות זמן שונות. כבירת הקיסרות הרומית, או הכנסייה הקתולית, או כבירה הארכיטקטונית והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס.

ימים שבת 27.7

רומא

יום חופשי לרשותכם ברומא. האטרקציות ברומא הנוצרית הם: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו או האולמות של רפאל וליאונרדו. בכנסיית סן פייטרו אין וינקולי פסל משה. האתרים שנותרו כעדות לתקופת האימפריה הרומית הם הואתיקן, הפנתיאון והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני,פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות. וכמובן איך אפשר בלי קניות של אופנה בויה דל קורסו או בויה קנדיוטי.

איטליה_צ'יביטבקיה - רומא
רומא איטליה
ימים אשון 28.7

רומא-צ'יביטבקיה

17:00 הפלגה

בשעה 11:30 נצא יחד מלובי המלון, פנינו אל הנמל הקרוב ביותר לרומא, כשעה וחצי נסיעה,  בידוק check in בטרמינל ועלייה לספינה, ניתן לאכול צהרים ולהינות ממנעמי הספינה.

ימים שני 29.7

יום ים

יום בכיף בספינה הענקית עם מגוון פעילויות בידוריות של הצוות.

ימים שלישי 30.7

סנטוריני

13:00-22:00

האי היווני סנטוריני הוא אחד האיים היפים, והמיוחדים ביותר שיש ליוון להציע. האי סנטוריני מתאפיין בחופים עם חלוקי אבן קטנים שחורים שמקורם בפעילות הוולקאנית של האי בעבר ובהווה, מים צלולים, בגווני כחול עמוק. הכנסיות באי צבועות בצבעי כחול לבן בוהק ומהווים תפאורה לנופי האי. הסמטאות בכפרים צרות על מדרונות מפותלים, וטברנות איכותיות. סנטוריני הוא האי המצולם ביותר ביוון.

סנטוריני
סנטוריני
ימים רביעי 31.7

מיקונוס

08:00-19:00

מיקונוס שייך לקבוצת האיים הקיקלאדים,  האי עם החופים היפים ביותר ביוון. יעד הנופש המועדף על לקוחות שמחפשים יוקרה ואיכות. באי מסעדות, טברנות, מועדונים ודיסקוטקים באוירה של מוזיקה יוונית סוחפת מהטובות ביוון שמתבקש לזרוק צלחת לרצפה ולהרגיש יווני יותר מהיוונים.

חוף במיקונוס Mykonos
שייט למיקונוס Mykonos
ימים חמישי 1.8

פיראוס אתונה

06:00-18:00

אתונה בירת יוון ומרכזה של העולם העתיק. עיר קסומה ששורשיה עמוקים מתקופת האימפריה היוונית, ששרידיה הם אבני הדרך של האנושות ומצויים בעיר. העיר שוכנת למרגלות האקרופוליס, מרכז השלטון של האימפריה היוונית. על גבעה שלטת נמצא האקרופוליס האתר שנחשב מפלאי העולם העתיק מהמתויירים בעולם. אתר אריכאולוגי שמעורר התפעלות גם בעידן המודרני על יכולות הבנייה והארכיטקטורה. במתחם הארמון, הפרתנון ןמקדשים עתיקים. למרגלות האקרופוליס הפלאקה והעיר שבמרכזה כיכר העיר סינטאגמה סביבה עשרות בארים, טברנות ומסעדות. המדרחוב של אתונה ששוקק בתי קפה חנויות ובארים. אתר מומלץ נוסף הוא האצטדיון של אתונה שאירח את האולימפיאדה הראשונה בעידן המודרני בשנת 1,896.

אתונה פיראוס איי יוון
חופשת שייט בפיראוס- אתונה
ימים יום שישי 2.8

קתקאלון

09:00-17:00

קתקאלון, אולימפיה, המקום בו נערכו האולימפיאדות בעת העתיקה בין השנים 776 לפני הספינה ועד 394 לספירה במהלך 1,170 שנים בתדירות של אחת ל 4 שנים. מעבר לכך קתקאלון היא ערש היווצרותה של המיתולוגיה היוונית.

האטרקציות הן: אחד משבעי פלאי עולם העתיק – מקדש זאוס. מזבחו של זאוס. הגימנסיה – מקום בו למדו ולימדו ספורט והאיבקות. המוזיאון הארכאולוגי המודרני (בו פסלים מהתקופה הרומית והארכאית

איי יוון והעתיקות שרואים בקרוז
ימים שבת 3.8

יום ים

יום בכיף לפינוק בספינה, לרשותכם הספא המפואר עם הבריכות ההידרו תראפיות, סאונות ומיטות מחוממות להרפיית השרירים לגוף ולנפש.

ימים ראשון 4.8

רומא ת"א

09:00 תצא הסעה מנמל צ’יביטבקיה אל שד”ת ליאונרדו דה וינצ’י של רומא לטיסת החזרה ארצה.

על הספינה Jewel of the Seas היהלום של הים

הספינה Jewel of the Seas שיכת לסדרת Radiance של רויאל קאריביאן בנפח 90,090 טון. סדרה בינונית בגודלה, מועדפת על משייטים מנוסים שמחפשים הפלגה סולידית לא המונית עם שירות אישי. סדרה שברויאל קאריביין מגדירים כמוצלחת, תודות לפונקציונאליות של הגודל, מספיק גדול כדי לא להרגיש את הים ובכדי לקבל מקסימום facility ועדיין לא גדולה להיות המונית צפופה ורועשת.

סדרה המשייטת במגוון מסלולים בהם מקומות בהם לגודלם יש יתרון נגישות. כגון: אירופה, אלסקה, תעלת פנמה, הים הבאלטי ועוד.

סדרת המאופיינות בעיצור החדשני שלהן. 13 סיפונים מחופים משטחי הזכוכית הרחבים שלהן משתלבים בשלמות עם ריהוט ובדים מסוגננים, כולל אוסף עכשווי של יצירות אמנות ופיסול. באונייה יש יותר מרחבים פתוחים, מרפסות וזכוכית מאשר בכל ספינת קרוז אחרת, עד כדי כך שאתם עשויים לשכוח שאתם בכלל נמצאים על אונייה.
במרכז האונייה תמצאו רחבה מרכזית-אטריום, בגובה של 9 סיפונים, עם מדרגות מקושתות, תקרות מקומרות ומעליות זכוכית עם נופים פנורמיים אל הים. מגרש מיני גולף, סימולטור גולף, מגרשי כדורסל וכדור-עף בגודל מלא ועוד. בספינה חדר אוכל ראשי, Windjamer חדר אוכל בופה מסעד איטלקית פורטופינו, גריל בשרים בארים ולאונג’ים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
מגלשת מים באוניית Serenade of the Seas royal caribbeanסרנדת הים
בריכה באוניית Serenade of the Seas royal caribbean

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסות סדירות ומסי נמל
  • שייט 7 לילות פנסיון מלא +
  • טיפים בשייט בשווי 101$
  • 2 לילות במלון 4* מרכזי ברומא על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • העברות: שד"ת-מלון; מלון-נמל; נמל-שד"ת

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוחים
  • מס עירוני במלון ברומא 3 יורו לאדם ללילה
  • הוצאות אישיות

הערות

  • יש צורך בדרכון בתוקף ל 6 חודשים מיום הטיסה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים