מונה

חבילות קרוז המותאמות בדיוק בשבילכם!

מאת שלומי ברק

מונה קרוז

אודות מונה קרוז

“מונה טורס” הינה חברת תיירות הפועלת מזה כ-26 שנים. החברה מתמחה במתן שירותי תיירות ומשרתת נאמנה עשרות אלפי לקוחות פרטיים ומגוון חברות ומוסדות במשק הישראלי. “מונה קרוז” היא מחלקה תחת קבוצת מונה טורס, מהמובילות בישראל, במקצועיות, מחלקה המתמחה בעולם הקרוזים. תן לנו להיות הקפטן שלך בים ולנווט אותך בבטחה לעבר חוף מבטחים. אנחנו המומחים, ועל כן ריכזנו את כל חברות השיט המוכרות והיוקרתיות על סיפון אחד: MSC, Carnival, Royal Caribbean, Celebrity cruises, Costa, Cunard, Princess, NCL Norwegian, Holland America Seabourn, Silversea  ועוד.

מה הייחוד שלנו על פני המתחרים?

7 נקודות למחשבה על השרות שלנו:

  1. חבילות שייט במחירים הכי אטרקטיביים. אנו יודעים לזהות את הצרכים בשוק ובהתאם לרכוש מראש את המעטפת של הקרוז הכוללת טיסות, בתי מלון במחירים האטרקטיביים ביותר ליצירת חבילה במחיר שאין לאף אחד אחר.
  2. מרכז של כל חברות הקרוזים הבינלאומיות תחת קורת גג אחת.
  3. התאמה אישית בין דרישות הלקוח לחברת הקרוזים והספינה. מגוון חברות השייט והספינות עצום, ההיצע גדל מידי שנה. נציגויות של חברות שייט ינווטו את הלקוח להיצע המוגבל של הספינות ששייכות להם. מרכז ההזמנות של מונה קרוז התמקצע בהיכרות עם הייחודיות, היתרונות והחסרונות של כל ציי הספינות כשטובת הלקוח בעדיפות ראשונה.
  4. קשר ישיר on line מול מערכת ההזמנות של חבילות השייט וחברות הספנות השונות, בכדי לקבל תמונת מצב בזמן אמת על תפושת הספינות והמחירים. כלי זה מעניק אפשרות לפרוש בפני הלקוח תמונת מצב רחבה והמלצות לתפירת החופשה האידיאלית ובעיקר במחיר הטוב ביותר.
  5. מומחיות בקרוזים – ידע ומקצועיות הבאים לידי ביטוי בניווט הלקוח אל האופציה האידאלית. המלצות וטיפים שיהפכו את החופשה לחוויה בלתי נשכחת. קרוזים לזוגות בירח דבש, משפחות עם ילדים, זוגות בגיל השלישי או לכאלו שכבר ראו הכל ומחפשים חופשה מפנקת באווירה של מלון בוטיק אקסקלוסיבי.
  6. גיבוי של רשת משרדי נסיעות, עם צוות סוכנים מקצועי, מנוסה ומיומן. צוות שיודע לצוות ולחבר את כל הפאזל הכרוך בהפקת הנסיעה מורכבת שכוללת טיסות, בתי מלון, שכירת רכב, מסלולי טיול, סידורי ויזות ועוד.
  7. מועדון לקוחות קרוזים המעניק הנחות ועדכוני מבצעים.

 

מחפשים קרוז? הכנסו למגוון חבילות שייט מפנקות 

מונה קרוז – הבית שלך על הים.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה