מונה

שייט בסוכות רנסנסי באוירה איטלקית מערב הים התיכון Costa Firenze ספינה חדשה – חדר אחרון

Costa cruises - קוסטה קרוז | 10 ימים

שייט בסוכות עם חברת השייט קוסטה בספינה החדשה פירנצה. הספינה חדשה ומפוארת שהשם שלה מבטיח שמדובר בחוויה של שייט בתוך יצירת אומנות רנסנסית. הספינה מעוצבת להענקת תחושה של טיול בפירנצה בין הדואומו ובין פיאצה דלה סיוריטה.

למה דווקא איתנו?

  • המחיר האטרקטיבי ביותר קנינו מראש חדרים
  • שירות מקצועי ואדיב לבחירה והתאמת החדר
  • עיסקה הכוללת: טיסה ישירה, העברות ו2 לילות מלון 4* איכותי מרכזי
  • ליווי בבירוקרטיה של חו"ל בעידן קורונה

מסלול ההפלגה

ימים יום שישי 7.10

ברצלונה

המראה מת”א נחיתה בברצלונה. ברצלונה מהערים החשובות והמתויירות באירופה. עיר שפועמת בה רוח קתלונית מחד ומאידך היא מוזיאון של בן העיר גאודי שעיצב בה מספר מונומנטים שהפכו לאומנות ייחודית שמבדלת את ברצלונה. העיר ברצלונה היא מרכז עולם כדורגל, מרכז העולם האומנותי. לאחר הנחיתה העברה אל בית המלון במרכז העיר. לאחר הקליטה במלון לרשותכם זמן חופשי “לנשום” את העיר. טיול לאורך שדרות הראמבלס בין שוק הפרחים לשוק המרכזי לה בוקריה, מוזיאון חי ונושם של מיטב פירות האדמה והים. לצדו של השוק הרובע הגותי הציורי שכל סמטה בו היא תמונה אינסטגרמית קסומה.

שייט מברצלונה ספרד
קרוז במערב הים התיכון
ימים יום שבת 8.10

ברצלונה הפלגה

הספינה תצא לים בשעה 18:00
הבוקר זמין לטייל בין כיכר קתלוניה והשדרה הנוצצת (השאנז אליזה הקתלוני) פסאו דה גרסייה עם המבנים של גאודי המרהיבים.
בצהרים יציאה מהמלון והעברה אל הנמל לקליטה ועליה לספינה המרהיבה.

ימים יום ראשון 9.10

יום ים

יום כיפי לבלות בספינה המפוארת ולהינות מהאטרקציות הייחודיות.

ימים יום שני 10.10

קלייארי סרדיניה

07:00-17:00
קליארי היא בירתה של סרדיניה, אי עצמאי השייך לאיטליה, עיר תוססת ודינמית עם אוירה נעימה. את הביקור בעיר כדאי להתחיל המטיילת שלאורך הנמל, טיילת קסומה שופעת בתי קפה ומסעדות. אי שגדול יותר מישראל ומתגוררים בו רק מיליון וחצי תושבים. בעיר העתיקה עצמה מספר קתדרלות וכנסיות מרשימות, מדרחוב עם חנויות ובתי קפה, אמפיתיאטרון רומי ובית אופרה מרכזי. מחוץ לעיר מומלץ לנסוע לאורך קוסטה סמרלדה הנושק לרצף של חופים יפהייפיים. כפר הדייגים וילזימיוס הציורי או ל סן תיאודורו האוטנטי.

קליארי איטליה
קליארי איטליה
ימים יום שלישי 11.10

פלרמו סיציליה

08:00-16:00
מרכז השלטון האוטונומי של סיציליה מצוי בפלרמו, קונכיית הזהב (פירוש השם). אמנם סיציליה שייכת לאיטליה, אבל, סיציליה היא שונה מאיטליה בכל חוויה, השפה, התרבות, האוכל, האדריכלות והעיצוב, ובעיקר הלבביות החמימה של התושבים כולם ייחודיים לסיציליה. העיר פלרמו היא התוססת שבערי סיצליה מסעדות הומות אדם, ברים שמחים ואוירה של תזזית. המלצה לתת חופש לרגליים לטייל בסימטאות העיר העתיקה, הכנסיות המרשימות, הכיכרות הציוריות. מומלץ לגנוב מבטים מהחצרות של הבתים שרובם עם פסלים, מזרקות, גנות בסגנונן אופייני. או לאורך קו הנמל בין מאות הדיייגים, שטווים את הרשתות לקראת הדייג לעת ערב. לאמיצים מומלץ לבקר בקטקומבות של פלרמו מאות גופות חנוטות מהפנטות. מחוץ לפלרמו העיירה סג’סטה, שבה מקדש רומי עתיק משומר היטב, ווילה קסאלה דל רומאנה מקום הנופש האהוב על הקיסרים ועשירי רומא בעבר. מקום מומלץ נוסף מחוץ לעיר הוא כפר הדייגים צ’פלו, אוטנטי עתיק וציורי.

סיצליה
מסינה סיציליה
ימים יום רביעי 12.10

צ'יביטבקיה (רומא)

08:30-19:30
צ’יביטבקיה נמצאת במרחק של כשעת נסיעה ברכבת מבירת איטליה ובירת העולם הנוצרי הקתלולי רומא.

לבחירתכם להתמקד באתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות
או אתרי רומא הנוצרית, הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו.

רומא איטליה
רומא
ימים יום חמישי 13.10

גנואה

09:00-18:00
גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה, עם טיילת לאורך חופה. העיר מהווה נקודת מוצא לשרשרת של 5 כפרים תלויים, מהנופים היפים בעולם, צינקווה טארה Chinque Terre. חמשת כפרי דייגים שהוכרו כאוצרות אונסקו, בנויים על שיני סלע בתוך מפרצי ים קסומים. רכבת מגנואה עוצרת בליבם של הכפרים, נסיעה יומית קסומה. מגנואה ניתן גם לצאת לעיר המפורסמת פורטופינו עיר דייגים היפה ביותר בים התיכון. ציבעונית, בתי קפה, מסעדות וקסם מיוחד. עיירה עם עיצוב איטלקי קסום בנינים אדום, כתום צהוב.

הפלגה למערב הים התיכון
פורטופינו איטליה
ימים יום שישי 14.10

מרסיי

09:00-18:00
עגינה בעיר הנמל העיקרית של צרפת.
עיר תוססת, עם מדרחוב ומרכזי קניות ושוק דגים לאורכו של מעגן הסירות והיאכטות ממנו ניתן לצאת להפלגה לאי ששימש כתפאורה לעלילה על האיש עם מסיכת הברזל, הרוזן ממונטה כריסטו של אלכסנדר דיומא. בגבעה החולשת על העיר כנסיית נוטרדאם מפוארת. העגינה במרסיי מהווה נקודת מוצא לפרובאנס שבירתה אקס אן פרובאנס. אזור כפרי מהיפים בעולם שהנסיעה לאורכו היא חוויה שהעין אינה רווה ממנה. צרפת הכפרית והאוטנטית שלאורכה כפרים ששיני הזמן לא נגעו בהם מצודות ימי ביניים, האיזור שימש כהשראה לאומנים מפורסמים כגון: סזאן, ואן גוך, אנרי מאטיס, פאבלו פיקאסו ומארק שאגל.

מרסיי צרפת
מרסיי צרפת
ימים יום שבת 15.10

ברצלונה

08:00 ירידה מהספינה
העברה מהנמל אל מלון במרכז העיר. השלמת הביקור בעיר הקתדרלה לה סרגלדה לה פמיליה המרשימה, פארק גואל ממנו נשקפת העיר במלוא יופייה או מונז’ואיק הרכבל אל פיסגת הר היהודים.
בערב מומלץ לצאת אל פיאצה אספניה לראות את מופע המזרקות המזמרות

שייט מברצלונה ספרד
ברצלונה
ימים יום ראשון

ברצלונה-ת"א

הסעה תצא מהמלון בשעה 11:00 אל שד”ת ברצלונה משם טיסה חזרה לישראל

על הספינה Costa Firenze קוסטה פירנצה

ספינה שהיא ריזורט צף. ספינת הדגל החדשה ביותר של חברת קוסטה קרוז, פריצת דרך של חברת השייט בכל קנה מידה. השקת הספינה 2022. ספינה היברידית שתונע בדלק ירוק שאינו מזהם את הסביבה. העיצוב של הספינה מושפע ממקומות קסומים באיטליה והשייט יעניק חוויה ייחודית של טיול בתוך ערי איטליה. בלב הספינה האטריום המרכזי בגובה  3 קומות  360 מעלות של מסכי לד עוטפים אתכם בנופי איטליה כך שתוכלו להרגיש אפילו בתוך פירנצה. משטחי כיף למנוחה כשגלי הים, גן הוורדים והשובלים של הספינה הם הרקע ובאמצע מסך לד ענק. בספינה מסלול הליכה בגובה 35 מ’ אין ספק שהייחוד העיקרי של הספינה הוא העיצוב האיטלקי האלגנטי עוצר הנשימה. קוים קלאסיים חדשניים.

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה ישירה כולל ארוחה ושתייה קלה, מזוודה, תיק עלייה למטוס ומסים
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא+ כולל מסים
  • 2 לילות במלון 4* מרכזי בברצלונה (לילה לפני ולילה לאחר השייט) על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 4 העברות: שד"ת-מלון; מלון-נמל; נמל- מלון; מלון -שד"ת

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • טיפים בשייט 70 יורו למבוגר
  • ביטוחים (חובה הרחבה לקורונה) והוצאות אישיות
  • עלות בדיקות קורונה

כללי

  • השייט למחוסנים בלבד. נושא הקורונה משתנה ומתעדכן
  • תוספת לחבילת שתייה מורחבת 240 יורו לנוסע לכל אורך ההפלגה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים