מונה

שייט במערב אירופה לערים קסומות Costa Diadema מרומא בסוכות

Costa cruises - קוסטה קרוז | 9 ימים

פורטופינו איטליה

קרוז באירופה ליעדים מדהימים - 8 לילות 9 ימים


הספינה דיאדמה נבנתה כדי לטייל עם "איטליה" בכל העולם. הספינה מעניקה חוויה, מודרנית, חדשנית איטלקית מושלמת החל ממטבח שמעניק חוויה גסטרונומית איטלקית, מבנה ועיצוב, תוכנית הבידור ועד האירוח. השדרה המרכזית בסיפון 5, שאורכה 500 מ’, היא מדרחוב עם ברים ומסעדות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ביום קייצי בריביירה האיטלקית. בספינה שבע מסעדות עם טעמים מכל רחבי העולם.

10 ברים בהם ניתן ללגום קוקטיילים. ספא סמסרה, שפרוש על ארבע קומות, וכולל חדר כושר, ברכת Thalassotherapy ומסלול ריצה.
הספינה מציעה מגוון של מקומות בילוי, כולל Cinema 4D, מתחם משחקים שתי קומות עם משחקי לייזר וירי לייזר, סיפון בריכה עם גג מתקפל ומסך ענק.

למה דווקא איתנו?

  • המחיר האטרקטיבי בשוק קנייה מוקדמת של טיסות וחדרים.
  • מלון 4* במרכז רומא
  • העברות כלולות
  • שירות מקצועי איכפתי

מסלול ההפלגה

ימים 10.10 חמישי

ת"א רומא

המראה מתל אביב לרומא בירת איטליה ובירת הנצרות הקתולית. לרשותכם 24 שעות להיכרות עם העיר.

לבחירתכם להתמקד באתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות או אתרי רומא הנוצרית, הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו.

רומא
רומא
ימים 11.10 שישי

רומא הפלגה

19:00

הבוקר זמין לרשותכם להשלמת הביקור ברומא. בשעות הצהרים תצא העברה מהמלון לנמל צ’יביטבקיה לקראת הליך הקליטה לשייט צ’ק אין. לאחריו הספינה הענקית לרשותכם להיכרות עם כל מגוון האטרקציות בספינה.

ימים 12.10 שבת

סבונה איטליה

07:00-17:00

סבונה עירו של כריסטופר קולומבוס, עיר הנמל של מחוז ליגוריה, שוכנת בריביירה האיטלקית וידועה כיעד נופש. עיר נופש ים תיכונית מבוקשת עם ים כחול עמוק, בתפאורת הרקע עצי זית ואורן.  העיר נוחה ונגישה לטיול רגלי. מומלץ להתחיל את היום ממצודת Priamar  שנמצאת על גבעה שלטת, הנוף הנשקף של העיר קסום ביופיו. המצודה נבנתה במאה ה16 כבסיס צבאי ומאוחר יותר שופצה וכיום משמשת כמוזיאון לאומנות ושרידים ארכיאולוגיים.  המקום הכיפי של העיר הוא ללא ספק המזח העתיק. מזח של יאכטות וסירות דייגים, לאורך רצועת חוף עם מסעדות משלל הים, בתי קפה ומיצגי רחוב אומנותיים. האתר המשני שחייבים לראות בסבונה היא הקפלה הסיסטינית, המוזיליאום שהקים האפיפיור סיקסטוס הרביעי כקבר להוריו במאה ה15. מבנה בארוקי מרשים.  במרכז העיר העתיקה הקתדרלה של העיר.

סבונה איטליה - שייט באירופה
סבונה איטליה
ימים 13.10 ראשון

מרסיי צרפת

08:00-17:00

עגינה בעיר הנמל העיקרית של צרפת.

עיר תוססת, עם מדרחוב ומרכזי קניות ושוק דגים לאורכו של מעגן הסירות והיאכטות ממנו ניתן לצאת להפלגה לאי ששימש כתפאורה לעלילה על האיש עם מסיכת הברזל, הרוזן ממונטה כריסטו של אלכסנדר דיומא. בגבעה החולשת על העיר כנסיית נוטרדאם מפוארת. העגינה במרסיי מהווה נקודת מוצא לפרובאנס שבירתה אקס אן פרובאנס. אזור כפרי מהיפים בעולם שהנסיעה לאורכו היא חוויה שהעין אינה רווה ממנה. צרפת הכפרית והאוטנטית שלאורכה כפרים ששיני הזמן לא נגעו בהם מצודות ימי ביניים, האיזור שימש כהשראה לאומנים מפורסמים כגון: סזאן, ואן גוך, אנרי מאטיס, פאבלו פיקאסו ומארק שאגל.

מרסיי צרפת
ימים 14.10 שני

ברצלונה

 09:00-19:00

עירו של גאודי, שהארכיטקטורה שלו נופכת בעיר קסם משלה. האתרים המרכזיים: שדרת הראמבלס, הרובע הגותי, שוק לה בוקרייה והקתדרלה המפורסמת לה סרגלדה לה פמילייה אתר התיירות המוביל בברצלונה. המשך היום פארק גואל, מונז’ואיק (הר היהודים), פארק הסיטאדלה או המוזיאונים המפורסמים של העיר.

שייט מברצלונה ספרד
ברצלונה קרוז פארק גואל
ימים 15.10 שלישי

פלמה דה מיורקה

09:00-01:00

פלמה בירת האי מיורקה, אי קסום שבקרבת הנמל נמצאת קתדרלה La Seo מרשימה מדהימה ביופיה, סגנון אריכטקטוני גותי, שחומותיה הם הדבר בראשון שתראו בהגיעכם לפלמה.  אטרקציות נוספות שדרת Passeig des Born המרהיבה, הארמון Palau du l’Almudaina , ארמון שריד מבצר לאימפריה מוסלמית ששלטה במקום. מומלץ לעלות במעלה הגבעה בין החנויות הקסומות, או לבקר בפואבלו אספניול, כפר ספרדי טיפוסי עם בתים תעתיק של מבנים בסגנונות ספרדיים עתיקים קלאסיים. בערב הספינה תעגון עד 1 אחר חצות בפלמה, הזדמנות מיוחדת לחוות את חיי הלילה התוססים של פלמה, ברים, מסעדות וטפסים.

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים 16.10 רביעי

יום ים

יום כיפי שנועד להינות מפאר הספינה והמתקנים. ביום הים הספינה בפעילות מלאה מופעים ובארים.

ימים 17.10 חמישי

קליארי סרדיניה

08:00-17:00

קליארי היא בירתה של סרדיניה, אי עצמאי השייך לאיטליה, עיר תוססת ודינמית עם אוירה נעימה. את הביקור בעיר כדאי להתחיל המטיילת שלאורך הנמל, טיילת קסומה שופעת בתי קפה ומסעדות. אי שגדול יותר מישראל ומתגוררים בו רק מיליון וחצי תושבים. בעיר העתיקה עצמה מספר קתדרלות וכנסיות מרשימות, מדרחוב עם חנויות ובתי קפה, אמפיתיאטרון רומי ובית אופרה מרכזי. מחוץ לעיר מומלץ לנסוע לאורך קוסטה סמרלדה הנושק לרצף של חופים יפהייפיים. כפר הדייגים וילזימיוס הציורי או ל סן תיאודורו האוטנטי.

קליארי איטליה
קליארי איטליה
ימים שישי 18.10

רומא-ת"א

08:00 ירידה מהספינה

בתום שייט רצוף חוויות, ניפרד מהספינה, הסעה תצא מהנמל אל שד”ת ממנו נמריא חזרה לת”א.

על הספינה Costa Diadema

הספינה דיאדמה נבנתה כדי לטייל עם איטליה בכל העולם. הספינה מעניקה חוויה, מודרנית, חדשנית איטלקית מושלמת החל ממטבח שמעניק חוויה גסטרונומית איטלקית, מבנה ועיצוב, תוכנית הבידור ועד האירוח. השדרה המרכזית בסיפון 5, שאורכה 500 מ’, היא מדרחוב עם ברים ומסעדות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ביום קייצי בריביירה האיטלקית.

בספינה שבע מסעדות עם טעמים מכל רחבי העולם. 10 ברים בהם ניתן ללגום קוקטיילים. ספא סמסרה, שפרוש על ארבע קומות, וכולל חדר כושר, ברכת thalassotherapy ומסלול ריצה. הספינה מציעה מגוון של מקומות בילוי, כולל Cinema 4D, מתחם משחקים שתי קומות עם משחקי לייזר וירי לייזר, סיפון בריכה עם גג מתקפל ומסך ענק.

הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט Costa cruises
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC SPLENDIDA הפלגות נופש
חופשת קרוז בקוסטה דיאדמה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים