מונה

קרוז בפסח לקאריביים בספינה המפוארת NCL Escape

Norwegian Cruise Line NCL - נורוויג'ן קרוז ליין | 11 יום

Norwegian Escape

קרוז בפסח למערב הקאריביים האקזוטיים 10 לילות 11 יום בספינה המפוארת NCL Escape


השילוב האופטימלי, קאריביים ופלורידה; בתקופה האידיאלית פסח- אביבי חם. נוסעים מנוסים ששילבו את הביקור בפלורידה- אורלנדו עם קרוז בקאריביים דירגו את הקרוז כפיסגת החופשה האידיאלית.  הקרוז בספינה שהיא קלאב מפואר צף, עם פארק מים, פארק אתגרי, מופעי ברודווי. התמהיל של כל אלו הוא המנצח. ניתן לסיים את החוויה בניו יורק, התפוח הגדול מרכז העולם הפועם.

למה דווקא איתנו?

  • ייעוץ מקצועי ובניית מסלול במזרח ארה"ב לכל מזמין חבילה ע"י מחבר ספרי תיירות מומחה לפלורידה וארה"ב.
  • חדרים וטיסות שהוזמנו מראש במחיר תחרותי שהופך ל"דיל הזהב".
  • מומחים לקרוזים
  • טיסות ישירות לארה"ב

מסלול ההפלגה

ימים 1 שישי

ת"א- מיאמי

טיסה ישירה מת”א למיאמי עם אל-על. מיאמי עיר השמש הנצחית, היעד המועדף לנופש, חופים ארוכים שטופי שמש עם בתי מלון ריזורטים מפוארים. מיאמי נחלקת ל 2 מיאמי היבשתית שמחוברת לפלורידה ומיאמי ביץ’ האי שממול, אי ארוך שלאורכו שדרות Collins שחוצה אותו לאורכו. מיאמי ידועה כעיר הלטינית ביותר בארה”ב תודות למאות אלפי המהגרים מאמריקה הלטינית שרובם מקובה. במיאמי ביץ שכונה צבעונית ססגונית יפהייפיה שנקראת Little Havana הוואנה הקטנה שהיא מרכז תרבותי קהילתי של קובנים. תיכנסו לקצב הסלסה, והמוזיקה כבר תסחוף אתכם.

ימים 2 שבת

הפלגה

16:00 הפלגה

הבוקר חופשי לרשותכם להשלמת החוויה במיאמי. שופינג במרכזי הקניות, ביקור בפארק Bayfront Park הריאה הירוקה של העיר, או הרובע הססגורני ארט דקו.

מומלץ להגיע לטרמינל ההפלגות עד השעה 13:00 לבידוק לקראת ההפלגה.

מדריך קרוזים למערב הים התיכון NCL Escape - Norwegian Escape
breakaway
ימים 3 ראשון

יום ים

בחרתם בספינה החדשה והמפוארת בצי של NCL, היום תוכלו להתענג ממנעמי הספינה, ונדמה שגם שבוע לא יספיק להכיר את כל האטרקציות המגוונות שיש לספינה להציע.

ימים 4 שני

ג'מייקה פלמות'

09:00-18:00

מדינת אי השוכנת בים הקאריבי בין קובה לאי הספניולה השלישי בגודלו. גן עדן ססגוני של חוף לבן ים תכול ויערות עד בגווני ירוק עמוק. ג’מייקה מפתה בחושניות ממיסה רוויה באדים משכרים שהמבקר לא יוכל להישאר אדיש להם. תושביה של ג’מייקה הביאו לעולם את הרסטות ומוזיקת הרגאי, שילוב אקזוטי המקפל בתוכו שלווה עילאית לקחת הכל בקלות ובקצב איטי. הביקור באי מחייב כניסה לאווירה, לגימה מהשייקים המפורסמים המבוססים על פירות טרופיים אקזוטיים טריים, ורום בקארדי המפורסם העשוי מענף היצוא העיקרי של האי קנה הסוכר. השפה המדוברת בג’מייקה היא אנגלית. החופים של ג’מייקה יפים גם מתחת למים לא פחות מאשר מעליהם,

 

קרוזים לקריביים - טבע בקריביים
ימים 5 שלישי

גרנד קיימן - ג'ורג' טאון

08:00-16:00

גרנד קיימן נחשבת כמושבת הכתר הבריטי הקאריבי, בראשה מושל הנבחר בבחירות דמוקרטיות ומשמש כנציג בית המלוכה הממונה אישית על ידי המלכה. בג’ורג’ טאון אחד מקבוצה המונה שלוש איים טרופיים, מתגוררים כמעט כל אוכלוסיית גרנד קיימן. חופי האי מציעים את אחד מאתרי הצלילה הפופולאריים קיר קיימן שעל צלעו ובפסגתו נמצאת גרנד קיימן שופע, צבי ים, דגי תריסן, כרישים קטנים, ובאלמוגים מרהיבים. בשונית ויקטוריה האוס במפרץ המערבי, סמוך מאוד לחוף שבעת המיילים, תוכלו לראות דגי תוכי ודגי-צפרדע צבע כתום זוהר. בקיימן בראק יש גני אלמוגים במים רדודים, שבאמצעות שנורקל ניתן להתפעם מיופים. גרנד קיימן ידועה כמפלט פטור ממס של חברות קש. מרבית הכנסתה של גרנד קיימן מבוסס על התיירות שמרביתם מגיעים בספינות הקרוזים. חוף שבעת המיילים נחשב כאטרקציה המרכזית של האי10 ק”מ של חוף הנחשב ע”י מבינים לאחד החופים היפים בעולם, חול אבקתי, וים שגוון המים הטורקיז האינסופי שלו נחשב מעורר שלווה עילאית. בקצה מפרץ ביי נמצא שטח סלעי וולקני ביזארי שנוצר בעקבות התפרצות געשית. אתר נוסף מעניין אחר הוא חוות צבי הים הירוקים הייחודיים למרכז אמריקה זן נכחד הזוכה לגיל מופלג של עד 120 שנים.  קצב הרגאי מכתיב את הקצב באי בידוע ברום האופייני.

קרוז לקאריביים - חופי ים בקריביים
ימים 6 רביעי

יום ים

ביום ההפלגה הספינה במתכונת פעילות אינטנסיבית. צוות הבידור ידאג להעסיק אתכם לאורך כל היום.מגוון מופעים והדגמות של השפים. למעוניינים בפינוק הספא של הספינה ידאג להרפות את השרירים ולהעניק לכם מרגוע לגוף ולנפש.

ימים 7 חמישי

Great Strip Cay

09:00-17:00

כל הפלגותינו לאיי בהאמס כוללות ביקור של יום שלם באיי סטיוארופ הגדול, גן העדן האי האידיאלי שלנו ששמור רק לאורחינו. לטייל לאורך חופים רכים, חול לבן וליהנות פעילויות רבות שיש לנו להציע. פעילויות הים מגוונות החל משנירקול תצפית של כיף מתחת למים, או קיאק במים צלולים, לקינוח הרפתקה WaveRunner סימולטור הגלים האתגרי. הכיף הוא אינסופי כאן. ניתן להתפנק בחוף הפרטי קבאנה ולהינות מהמזנון העשיר. גן עדן טרופי פרטי שלכם.

ימים 8 שישי

בהאמס - נסאו

08:00-17:00

בירת איי הבאהמס. חופים מרהיבים, שווקים צבעוניים וטבע פראי. נמצאת ב-ניו פרובינס איילנד(Island New Province) .

האטרקציות העיקריות באי:

קניות בדוכני שוק Straw האומנות המקומית היא מוצרי קש או בחנויות הססגוניות שברחוב ביי,

אתרי ביקור: מצודת Charlotte מהמאה ה- 18 הנמצאת ברחוב ביי west, מהמצודה נשקף הנוף המדהים של הנמל, ביקור בגני Ardasta הסמוכים למצודה, צמחייה טרופית עם ציפורי פלמינגו. לא רחוק משם נמצאים שני בתי קזינו.

בקצה שדירת אליזבת  Elisabeth Avenue40 מדרגות The Queen`S Staircase יובילו אתכם אל מצודתFincastle  ולמגדל המים. המצודה נבנתה בשנת  1793 בנויה בצורת חרטום של אנייה. מעלית מיוחדת לוקחת את המבקרים לתצפית פנורמית מדהימה מקצה מגדל המים בגובה 90 מטר מעל פני הים.

ימים 9 שבת

מיאמי

07:00 

לאחר הירידה מהספינה. לרשותכם ימים חופשיים במיאמי או פורט לאודרדל.

ימים 10 ראשון-ראשון

מיאמי

יום חופשי במיאמי, ניתן לבלות את המשך הטיול במיאמי ביץ, ששדרות לינקולן חוצות אותה לאורכה, בחלקה הצפוני Little Havana שכונה שהיא כולה קובנית במראה ובקצב. ניתן לשכור רכב לנסוע לשרשרת איי קיי ווסט המרהיבים שבסופם האי בו התגורר המינגווי כשכתב את הזקן והים. השקיעות בקיי ווס נחשבות ליפות בעולם.

ימים 11 שני

מיאמי -ת"א

בשעות הצהרים טיסת אל-על ממיאמי לת”א.

באפשרותכם להמשיך לניו יורק ולחזור מניו יורק ב 7.4.

טיסת הפנים והשהייה בניו יורק בתוספת לעלות.

על הספינה NCL Escape הבריחה לים

חברת השייט Norwegian Cruise Line NCL מהטובות בעולם הקרוזים, הראשונה שחידשה את המושג free style שייט בו אתם מכתיבים איך תיראה חופשת החלומות שלכם. הספינה הוכתרה ע”י USA today כספינה הטובה ביותר למשפחות שהחדשנות שלה בעולם הקרוזים היא הטיילת הפתוחה, מודל למוטו העיקרי של הספינה “מרחבים פתוחים”. הספינה עוצבה ע”י האומן גיא הרווי, והיא מעין מוזיאון צף של אומנות הים. הספינה ייחודית בתחושת הריזורט בסגנון לאס וגאס שהיא מעניקה, מעין קלאב מפואר צף. הספינה זוכה מידי שנה בביקורת ובציונים גבוהים ע”י הלקוחות שהפליגו בה.גם בשני סבבי הפלגות לא תוכלו לחוות את כל מה שיש לספינה להציע.

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
נורוויג'ן אסקייפ - נורוויג'ן קרוז ליין - Norwegian Escape
חבילות שייט מומלצות

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסת אל על ת"א-מיאמי; מיאמי-ת"א
  • קרוז 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • 3 לילות לינה במלון 3.5 * במיאמי באזור שד"ת על בסיס לינה בלבד

המחיר אינו כולל

  • טיפים בשייט 10יורו לנוסע ליום
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • העברות
  • הוצאות אשיות בשייט
  • ביטוחים
  • שירותים כלשהם אחרי תום השייט במיאמי.

הערות כלליות

  • מחיר טיסות + שייט קבוע.; מחיר בתי המלון וטיסת פנים בכפוף לזמינות ושינויי מחיר בעת ביצוע ההזמנה
  • יש צורך באשרת כניסה בתוקף לארה"ב

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים