מונה

קרוז בים התיכון בספינה החדשה ביותר בים התיכון 10 ימים 16.8 MSC World Europa

MSC - אמ אס סי | 9 ימים

פאלמה דה מיורקה ספרד
הטיול לאורך חופי הריביירות האירופאיות, ערי נמל, עיירות ציוריות, כפרי דייגים ובירות התרבות והאומנות.
הקרוז מתאים בעיקר למשפחות עם ילדים ולזוגות צעירים ברוחם בכל גיל.
הספינה עם העיצוב החדיש ביותר. ספינה שהיא פאר היצירה, דומה שנתנו למעצב לצייר משהו שהוא הכלאה בין מכונית ספורט חלומית לחללית עם קמרון של פסנתר כנף. ספינה שהשייט בה הוא חוויה של עיצוב איטלקי חלומי. ספינה שהיא אב טיפוס של סדרה חדשה מפוארת וגדולה. מאופיינת בירכתיים מעוצבות בצורת Y. חרטום הספינה שונה מהמקובל בכל עולם הים לצדודית חץ שלוח. החלל הפתוח לשמיים שבין האגפים יהיה המשכה של הטיילת עם תקרת הלד הגדולה ביותר בעולם הספנות. תקרה שהיא כמין חצי צינור ארוך שעליו מוקרנים אפקטים עוצרי נשימה. הספינה תחולק לאיזורים ‘שכונות’ שחלקם יותאמו לזוגות וחלקם למשפחות עם ילדים.

למה דווקא איתנו?

  • המחירים הכי אטרקטיביים בשוק - קנינו מראש מלאי במחירי מבצע לטובת הלקוחות
  • בספינה- חדרים מובחרים במיקום אטרקטיבי
  • בתי מלון 4* מרכזיים בברצלונה - ללא פשרות
  • מקצוענים בתחום השייט שירות אדיב ואיכתי

מסלול ההפלגה

ימים יום שישי

ת"א -ברצלונה

הפלגה 18:00
טיסה ישירה עם אל-על לברצלונה. לאחר הנחיתה העברה לנמל עלייה לספינה

הקתדרלה של ברצלונה
ברצלונה
ימים 2 שבת

מרסיי צרפת

07:00-18:00
מרסיי, עיר נמל הגדולה של צרפת, בירת חופי פרובאנס הצרפתית. באפשרותכם לבחור בין יום שלם בעיר מרסיי או לצאת מחוץ לעיר למקומות שברדיוס נסיעה של שלושת רבעי השעה.
מהנמל ניתן לקחת מונית למרכז העיר כרבע שעה נסיעה. במרכז מרסיי, מרינה, מעגן של סירות דייגים ויאכטות, לאורך המעגן שוק דגים (בשעות הבוקר) ומנגד רחוב ראשי שבהמשכו מדרחוב חנויות. על גבעה שלטת הקתדרלה המרשימה הנוטרדאם דה לה גארד, העיר פרוסה למרגלותיה, תצפית קסומה והנוף תמורה מלאה.
ניתן לצאת מחוץ למרסיי, 45 דקות נסיעה, אל אקס אן פרובאנס, פנינת פרובאנס, מודל השראה לאימפרסיוניסטים, מהיפות שבערי צרפת, שוכנת למרגלותיו של הר הגיר המבהיק סנט ויקטור. מסביב לאקס אן פרובאנס, מרבדים ירוקים עוטים פלומת לבנדר בגוון הלילך, העיר שימשה כהשראה ללוח הצביעה של סזאן. סמטאותיה היפות של העיר מובילות אל 40 מזרקות קסומות שבצדם בתים ציוריים ומוזיאונים. שוק הפרחים עוטף את העיר בניחוחות משכרים.
במקביל ניתן לנסוע אל קסיס כפר דייגים מדהים וציורי, שילוב של ישן עתיק מול חדש, המקום הרומנטי באירופה. לאורך רצועת שנמצא בלב רצועת חוף מחורצת עם לשונות ים בגווני כחול תורכיז עמוק. מעל העיר שוכן על ראש צוק מבצר עתיק, הנוף הנשקף משם עוצר נשימה ביופיו.

מרסיי צרפת
מרסיי צרפת
ימים 3 יום ראשון

גנואה גנובה

08:00-16:00
גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה, עם טיילת ארוכה נושקת לחוף לכל אורכה. את יום העגינה ניתן להעביר בעיר עצמה מספר שעות או לנסוע למרחק שעה נסיעה, אל פורטופינו. עיר דייגים היפה, הרומנטית והציורית ביותר בים התיכון. ציבעונית, בתי קפה, מסעדות וקסם מיוחד. תדמיינו עיירה עם עיצוב איטלקי קסום בניינים צבועים בגווני פסטל, וורוד, כתום צהוב. הבתים נושקים לים, לגונה בצבע תורכיז עמוק צלולה כבדולח. אם זה נשמע לכם כמו גלויה, מדובר בפורטופינו.
במרחק שעה וחצי נסיעה מגנואה שרשרת של כפרים תלויים, מהנופים היפים בעולם, צינקווה טארה Chinque Terre. חמשת כפרי דייגים שהוכרו כאוצרות אונסקו, בנויים על שיני סלע בתוך מפרצי ים קסומים. רכבת מגנואה עוצרת בליבם של הכפרים, נסיעה יומית קסומה.

פורטופינו איטליה
גנואה
ימים 4 יום שני

נאפולי - איטליה

13:00-20:00
העגינה בנאפולי מאפשרת 2 חלופות. אחת להעביר מספר שעות בעיר עצמה. נאפולי בירתה הדרומית של איטליה, העיר השלישית בגודלה באיטליה, בירת מחוז קמפניה, עיר נמל מרכזית. נאפולי היא עיר שתושביה גאים להיקרא נפוליטנים, האנשים סימפטיים. הספינה עוגנת בנמל הנושק לעיר. הליכה קצרה ואתם בעיר העתיקה הססגונית, מבנים עתיקים מתקופת הרנסאנס והבארוק, כיכרות יפות, טיילת קסומה, ופיצה ייחודית, הטובה באיטליה.
מחוץ לעיר כשעה נסיעה מנאפולי מהווה גם נקודת מוצא לנסיעה לעיר הציורית סורנטו. ניתן להצטרף לסיור מודרך בהר הגעש ווזוב והעיירה פומפיי שלמרגלותיו שנכחדה בהתפרצות.

נאפולי
קאפרי נאפולי איטליה
ימים 5 יום שלישי

מסינה טאורמינה (סיציליה)

09:00-19:00
מסינה (Messina), עיר נמל הנמצאת בפינה הצפון מזרחית של האי סציליה. האי הכי איטלקי שיש. מטבח סיצילני במיטבו חגיגה קולינארית. במרכז העיר הדואומו שנבנתה במאה ה12 ושוחזרה שוב בתחילת המאה ה20 לאחר רעידת האדמה ושוב בתום מלחמת העולם השנייה. שלושת השערים הגותיים והטימפונון המרשימים מהמאה ה14. במגדל פסלים מזוהבים במרכזם התרנגול שבקרקורו מתזמן את השעון האסטרונומי, המופע ממגנט תיירים. מעבר לכך במסינה כיכרות-פיאצות, גן בוטני עם צמחייה מכל רחבי העולם המזרקות של מסינה מתחרות ברומא, מזרקת נפטון, אוריון וארבע המזרקות. ארמון קלאפיי שנבנה בסגנון סיני במאה ה18. וסימן ההיכר של העיר – מגדל מסינה נבנה ב1957 ומהווה מקור חשמל עיקרי לסיציליה. בכיכר, הדואומו המרכזי, מהמאה ה12 ששוחזר לאחר רעידת האדמה. השעון האסטרונומי הגדול שעל מגדל הכנסיה.

אתנה סיציליה
סיצליה
ימים 6 רביעי

וולטה מלטה

08:00-17:00
ולטה בירת מאלטה, אתר מורשת של אונסקו, ארכיטקטורה רנאסנס ובארוקית במיטבה. חצי אי מוקף חומה. חומותיה וסמטאותיה מזכירים את העיר העתיקה של ירושלים.
האתרים העיקריים, כנסיית סט. ג’רום ע”ש הירונימוס מתרגם ספרי הבשורה מעברית ללטינית, ארמון Grand Masters עם ציורים מרהיבים מהמצור, ומחסן עם אוספי הנשק היפים בעולם. תאטרון מנואל היפה, גני באראקה (Barakka) העליונים, הכנסייה הכרמליתית, אחוזת קאסה רוקה פיקולה ועוד

מאלטה
מלטה
ימים 7 יום חמישי

יום ים

יום כיפי בספינה החדישה והמדהימה לחוות את כל האטרקציות הייחודיות.

ימים 8 יום שישי

ברצלונה

09:00
ההפלגה מסתיימת בברצלונה בירת קטלוניה. מהנמל תצא העברה בשעה 10 מהנמל למלון.
את היום הראשון בעיר ששימשה ככן ארכיטקטוני למכחולו של גאודי. כל סיור בעיר יתחיל מפלאצה (כיכר) קטלוניה, הלב של העיר, מרכז. מהכיכר נמתחת השדרה המפורסמת של ברצלונה הראמבלס. לצדה של השדרה הרובע הגותי העתיק סמטאות ציוריות וקתדרלה מרשימה. מצדה השני השוק הססגוני והאסתטי לה בוקרייה, שהשפע בו של פירות, ירקות, דגים, בשר או מתוקים כמעט ואינו נגמר. שדרת הראמבלס המרכז התוסס של העיר. מהכיכר יוצאת מנגד שדרת הקניות הנוצצת פסאו דה גראסייה שדרת קניות נוצצת עם המותגים היוקרתיים בעולם שתחילתה מהמדרחוב עם החנויוית המוכרות והאהובות על הישראלים ובהמשכה השדרה עם מותגי העל. לאורך השדרה נמצא גם קאזה מילה המבנה המעוצב של גאודי אחד מסמלי ההיכר של העיר

ברצלונה
ברצלונה קרוז פארק גואל
ימים 9 יום שבת

ברצלונה

הביקור בעיר אינו שלם ללא האתרים החשובים בברצלונה הם: פארק גואל, כנסיית לה סרגלדה לה פמילייה פאר היצירה של אנטוניו גאודי, פארק הסיטדלה ובו גן חיות אגם שער ניצחון מרשים. בפאתי העיר מצוי הר היהודים מונז’ואיק והפארק האולימפי.

 

לקראת ערב 20:30 תצא העברה לשד”ת לטיסת החזרה.

ברצלונה
ברצלונה

על הספינה MSC World Europa

הספינה עם העיצוב החדיש ביותר. ספינה שהיא פאר היצירה, דומה שנתנו למעצב לצייר משהו שהוא הכלאה בין מכונית ספורט חלומית לחללית עם קמרון של פסנתר כנף. ספינה שהשייט בה הוא חוויה של עיצוב איטלקי חלומי. ספינה שהיא אב טיפוס של סדרה חדשה מפוארת וגדולה. מאופיינת בירכתיים מעוצבות בצורת Y חרטום הספינה שונה מהמקובל בכל עולם הים לצדודית חץ שלוח.
סיפונים ציבוריים
קומה 6: המדרחוב הראשי של הספינה לאורכו פיצרייה, משרדי קבלה ושירות לאורחים, אולם לונה פארק למופעים, חדרי אוכל (בירכתי הספינה). במדרחוב תקרת הלד הגדולה ביותר בעולם הספנות. תקרה שעליה מוקרנים אפקטים עוצרי נשימה.
קומה 7: בארים, מסעדות, בתי קפה, קזינו ותיאטרון.
קומה 8: בירכתי הספינה שני אגפים שבאמצע טיילת תוססת מרפסת תצפית לשובל שהספינה משאירה אחריה עם בארים, חנויות, בית קפה ומסעדה יוונית לדגים ופירות ים. לאורך הקומה מסעדות נושא, בחלק האחורי הספא.
קומה 18: קומת הבריכות, בריכה פתוחה ובריכה מקורה. בחלק האחורי חדר אוכל בופה.
קומה 19 ו 20. מגלשות המים (בחלק האחורי), hot tub, מתקני הספורט, מכוניות מתנגשות. בקומה 19 בסוף הספינה מסעדת בופה ביסטרו.
הספינה אידיאלית לזוגות ומשפחות. מקומה 20 עד הטיילת הפתוחה בקומה 8 מגלשת צינור יבשה.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC World of Europa
MSC World of Europa

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

אל-על ישיר לברצלונה

  • ת"א - ברצלונה05:45-09:25
  • ברצלונה - ת"א

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
16/08/2024 24/08/2024 MSC World Europa לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת לפארק
מרפסת לים
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
2,899$
Room Image

מחירים למרפסת לפארק

אדם בחדר זוגי
3,149$
Room Image

מחירים למרפסת לים

אדם בחדר זוגי
3,249$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסת אל-על לברצלונה כולל כבודה ומסים
  • לילה מלון 4* במרכז ברצלונה על בסיס BB לאחר השייט
  • העברות: שד"ת-נמל; נמל-מלון; מלון-שד"ת
  • 7 לילות שייט בהתאם לקטיגוריית החדר על בסיס פנסיון מלא +
  • טיפים בשייט 12 יורו ללילה עבור כ"א

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוח נסיעות חובה עם הרחבת קורונה
  • מס עירוני במלון בברצלונה 8 יורו לכ"א
  • הוצאות אישיות

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים